Admin l.u.v Postat Ianuarie 4, 2006 Admin Share Postat Ianuarie 4, 2006 (editat) Servus.. Ma gindeam,daca tot trebuie sa-mi schimb kitul de lant,sa-mi pun alt pinion si alta foaie(de tuning). La ZZR-ul meu kitul original este:pinion 17 dinti/foaie 45 dinti/lant 110 zale.Cineva care vindea piese moto si cu care eu am colaborat foarte bine(Peter din Beius-Pepe Service-poate il cunoaste cineva,nu mai am numarul lui si mi-l da si mie),avea pe stoc pinion cu 15 si foaie cu 42,44,47,50 dinti.Care este nelamurirea mea? Vroiam sa pun(asta in cazul in care gasesc ce-mi trebuie) un kit 15/50 dinti,chiar daca scade din viteza maxima as fi obtinut o putere mai mare in demaraje,dar cineva mi-a spus ca la pinion deja doi dinti in minus este enorm,fara insa sa ma lamureasca daca este bine sau rau si in ce consta asta.Poate ma luminati si pe mine cu problema asta,banuiesc ca a mai facut cineva asa ceva! Multumiri.. Luigi Vicol Editat Ianuarie 4, 2006 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 am facut eu jonglerie din asta, bine nu la japoneza, dar principiile sunt aceleasi. exemplu la ij: 18 cu 42 (sau 45 nu mai stiu cat are foaia pe spate ) urcam absolut orice deal, chestii de genul podul grant nu le simte a cu pasager in spate, ar viteza de croaziera era pe la 70-80max 21 pus pe fata acuma trebuie sa jonglez serioas cu vitezele la urcari, chiar si singur, dar croaziera lejera inseamna 90 cu pasager si nu am greturi nici la 100 Poti calcula cat pierzi la viteza facand raporturile de transmisie. Te poti astepta sa ridici fatza din gaz si in treapta imediat urmatoare celei in care poti acum. Si vei avea o cresterea consumului de combustibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat Ianuarie 7, 2006 Share Postat Ianuarie 7, 2006 (editat) Lasa pinionul fata de 17. 15-le e prea mic. La cuplul si la puterea aia uzeaza lantul mai repede din cauza unghiului de intoarcere. Da, diferenta e foarte mare. 2 dinti in minus in fata e ca 6 in plus la spate. Daca pui un 15 pe fata si un 50 pe spate o ridici pe o roata intr-a 3-a din greseala sfatul meu, daca vrei asa ceva este sa pastrezi 17-le pe fata si sa pui un 47 pe spate. Se simte si e indeajuns, zic eu, fara ca sa sa trebuiasca sa mergi la drum lung cu motorul in ture sensibil mai ridicate. In plus la 47 poti sa pastrezi si lantul original (valoarea limita). Iti dau un PM mai pe dupa-masa. Editat Ianuarie 7, 2006 de Taz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Ianuarie 7, 2006 Share Postat Ianuarie 7, 2006 Luigi, ala care ti-a zis despre diferenta enorma intre numarul de dintzi nu este cumva Doru aka Tanga - Tanga Moteurs? Ultima oara cand am vb cu el mi-a zis ca te cam mananca de wheelie la faza asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 7, 2006 Autor Admin Share Postat Ianuarie 7, 2006 Luigi, ala care ti-a zis despre diferenta enorma intre numarul de dintzi nu este cumva Doru aka Tanga - Tanga Moteurs? Ultima oara cand am vb cu el mi-a zis ca te cam mananca de wheelie la faza asta Servus Cristi El este! Dar m-am mai sfatuit cu doi baieti care au modelul asta de motor si mi-au confirmat ce mi-a spus si el. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Ianuarie 7, 2006 Share Postat Ianuarie 7, 2006 (editat) .... bagă a regulă de trei, şi orice nebuloasă existenţială se disipă...în configuraţia descrisă la tine deficitul de raport final este de aprox 0,2, cu + la putere-demaraj, cu - pentru v max......pe vremea când aveam IJ, cu pinion de ataş (16)pleca de sub mine la stop, dar.... pe la 40/h urla de zicei că a intrat postcombustia...... Editat Ianuarie 7, 2006 de nflt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 8, 2006 Share Postat Ianuarie 8, 2006 io am avut de 15 sa vezi iju' intr-o roata in a 2-a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catutza Postat Ianuarie 9, 2006 Share Postat Ianuarie 9, 2006 merge si eu am la a mea modificata foaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.