Sari la conținut

Pinion Si Foaie Schimbate..


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

Servus..

Ma gindeam,daca tot trebuie sa-mi schimb kitul de lant,sa-mi pun alt pinion si alta foaie(de tuning).

La ZZR-ul meu kitul original este:pinion 17 dinti/foaie 45 dinti/lant 110 zale.Cineva care vindea piese moto si cu care eu am colaborat foarte bine(Peter din Beius-Pepe Service-poate il cunoaste cineva,nu mai am numarul lui si mi-l da si mie),avea pe stoc pinion cu 15 si foaie cu 42,44,47,50 dinti.Care este nelamurirea mea?

Vroiam sa pun(asta in cazul in care gasesc ce-mi trebuie) un kit 15/50 dinti,chiar daca scade din viteza maxima as fi obtinut o putere mai mare in demaraje,dar cineva mi-a spus ca la pinion deja doi dinti in minus este enorm,fara insa sa ma lamureasca daca este bine sau rau si in ce consta asta.Poate ma luminati si pe mine cu problema asta,banuiesc ca a mai facut cineva asa ceva!

Multumiri..

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut eu jonglerie din asta, bine nu la japoneza, dar principiile sunt aceleasi.

exemplu la ij: 18 cu 42 (sau 45 nu mai stiu cat are foaia pe spate ) urcam absolut orice deal, chestii de genul podul grant nu le simte a cu pasager in spate, ar viteza de croaziera era pe la 70-80max

21 pus pe fata acuma trebuie sa jonglez serioas cu vitezele la urcari, chiar si singur, dar croaziera lejera inseamna 90 cu pasager si nu am greturi nici la 100

Poti calcula cat pierzi la viteza facand raporturile de transmisie. Te poti astepta sa ridici fatza din gaz si in treapta imediat urmatoare celei in care poti acum. Si vei avea o cresterea consumului de combustibil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa pinionul fata de 17. 15-le e prea mic. La cuplul si la puterea aia uzeaza lantul mai repede din cauza unghiului de intoarcere.

Da, diferenta e foarte mare. 2 dinti in minus in fata e ca 6 in plus la spate. Daca pui un 15 pe fata si un 50 pe spate o ridici pe o roata intr-a 3-a din greseala :peace:

sfatul meu, daca vrei asa ceva este sa pastrezi 17-le pe fata si sa pui un 47 pe spate. Se simte si e indeajuns, zic eu, fara ca sa sa trebuiasca sa mergi la drum lung cu motorul in ture sensibil mai ridicate.

In plus la 47 poti sa pastrezi si lantul original (valoarea limita). Iti dau un PM mai pe dupa-masa.

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luigi, ala care ti-a zis despre diferenta enorma intre numarul de dintzi nu este cumva Doru aka Tanga - Tanga Moteurs? :peace: Ultima oara cand am vb cu el mi-a zis ca te cam mananca de wheelie la faza asta :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Luigi, ala care ti-a zis despre diferenta enorma intre numarul de dintzi nu este cumva Doru aka Tanga - Tanga Moteurs? :peace: Ultima oara cand am vb cu el mi-a zis ca te cam mananca de wheelie la faza asta :ok:

Servus Cristi

El este!

:D

Dar m-am mai sfatuit cu doi baieti care au modelul asta de motor si mi-au confirmat ce mi-a spus si el.

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... bagă a regulă de trei, şi orice nebuloasă existenţială se disipă...în configuraţia descrisă la tine deficitul de raport final este de aprox 0,2, cu + la putere-demaraj, cu - pentru v max......pe vremea când aveam IJ, cu pinion de ataş (16)pleca de sub mine la stop, dar.... :peace: pe la 40/h urla de zicei că a intrat postcombustia...... :ok:

Editat de nflt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...