Sari la conținut

Viteza Maxima


ray
 Share

Postări Recomandate

pai exact asa a fost si la mien am vrut sa o ard putin si la 180 cand mam uitat in oglinda ca am zis ca ma indepartasem destul de mult de grup il vad exact in spatele meu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca as avea ceva cu cineva dar:

 

un ZXR 400 de 65 de cai (in loc de 53 sau chiar si 60 la ZZR) merge pe ceas 220 sau putin peste in conditile unei viteze maxime reale de 210, si vine ZZRica de 400 (mai greu, mai putin aerodinamic si mai putin turat) si ia 235. Nu prea. E trasa de par faza. Sau ceva chiar nu e in regu acolo. 235 (real) prinde un Suzuki RF de 600. Eu zic ca max pt un ZZR 400 e 200 km/h, ceva mai mult ca GPZ 500 care e in 2 pistoane (conteaza f mult). Cat despre faza cu 600km/h la niste ture de 20ooo+ etc (chiar si la modul teoretic vorbind) sau la aplicarea regulii de 3 simpla in ecuatia viteza - cutie de viteze - putere motor etc - mi se pare aberant. E mult mai complex decat pare. Parerea mea.

 

Asfalt uscat!

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stau ....citesc....si ma minunez ca sa nu zic ca ... :) ....235km/h...sa fotografiez bordul la "tz" km/h....pai nici o problema....iau un Aprilia 125 montez una bucata roata pe fata de 16", pe spate un "balon" mai inalt si ghici ce viteza maxima o sa arate bordul :) .

Eu propun alta chestie .... ne intalnim cu colegul , eu ii pun in buzunar "jucarica" (este de marimea unui pachet de tigari , asa ca nu "se pune" ca greutate) omul merge cu vant in spate,... in fata ...unde vrea el .... prinde kilometri cu pricina...aka viteza... si vedem ce zice aparatul (toleranta este de 0,3 m la 100km/h) Ei ??? ce ziceti eu am facut experienta asta cu sase insi.... TOTI s-au umplut de cacao la intoarcere(si aveau motoare aproape noi, de cel mult 2 ani vechime si bine intretinute)...poate el este primul care are dreptate.

Orice este posibil !!!

Fara nici o legatura cu subiectul de mai sus ....mai era unul ce vindea un Aprilia 125 care "prindea" 225 km/h...si o vindea la numai 2500 euro, cand la performantele astea obtinute tot printr-o modificare misterioasa :peace: putea sa-l vanda cu 20.000 euro lejer.

Mai oameni buni lasati-o "pustiului" de viteza maxima, ca nu in asta consta placerea de a merge cu motorul, ba mai mult, de asta mor unii , saracii, ...ca stau cu ochiii "beliti" in bord, sa pozeze "viteza" in loc sa se uite pe unde merg :D

Iar tu Stege bucura-te de faptul ca ai un motor bun(treaba cu 4 trepte nu este clara pt. mine dar nu asta era ideea) cum spuneam ...bucura-te ca ai un motor klumea cu care te poti plimba unde ai chef , singur sau cu prietenii....asta conteaza mai mult decat viteza maxima pe care ai prins-o , iar noi vrem sa putem discuta cu tine pe forum , nu sa discutam de tine la timpul trecut ...Doamne fereste.

Bafta si sper cu nu am suparat pe nimeni

LA MULTI ANI pt. 2006 (....parca asa trebuia sa incep...nu?!!? :ok: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

E aici gresesti un pic, eu am prins cu zzr-eul de 600 270 si ceva imi indica kilometrajul acum ca nu sunt reali este partea doua, adica minus 10 sau cat o fi.Salut si parerea mea este ca merge in cel mult 190!!!

 

..Era poate in cadere libera,cind l-ai scapat din avion..

Ce va mai place unora sa bateti campii,n-am pomenit!

Eu am pus gazul maxim pe al meu si mai sus de 275 km/h nu am reusit sa-l duc.Si este de 1100,iar de la 70 la 147 cai "e" multi in plus!! :D

Mai copii, se uita lumea la noi!!

Luigi Vicol

 

Pai am 4 viteze mari si late. :peace:

La 15.500 tot intr-a 4-a, fara pasager si fara vant merge cu 235. Dupa care probabil explodeaza.

 

Poate vinzatorul n-a fost multumit de pret si ti-a dat mai putine roti dintoase-n cutie!!

:ok:

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate vinzatorul n-a fost multumit de pret si ti-a dat mai putine roti dintoase-n cutie!!

:peace:

Luigi Vicol

 

Imi dau si eu cu parerea, desi sunt nou pe forum si in ale motoarelor. Intraevar de aplica regula de 3 simpla. Daca motorul ar avea 24.000 de ture ar avea 600 la ora, numai ca mai e o problema.... frecarea cu aerul... puterea motorului la 24.000 de ture trebuie sa fie destul de mare ca sa invinga frecarea cu aerul... pe stand daca ar prine 24.000 rpm ar "arata" 600 km/h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi dau si eu cu parerea, desi sunt nou pe forum si in ale motoarelor. Intraevar de aplica regula de 3 simpla. Daca motorul ar avea 24.000 de ture ar avea 600 la ora, numai ca mai e o problema.... frecarea cu aerul... puterea motorului la 24.000 de ture trebuie sa fie destul de mare ca sa invinga frecarea cu aerul... pe stand daca ar prine 24.000 rpm ar "arata" 600 km/h

 

Hai ca deja ma umfla rasu'! Am plecat cu topicu de la un ZZRica de 400 si am ajunsa sa vorbim de viteze de 600 km/h. Oricum de departe ma distreaza faza cu regula de 3 simpla. Aia se aplica la pastele cailor. sunt basme ce spuneti voi acolo (pa stand etc daca si parca, ca sa vezi ca gravitatia si bla bla). Io zic ca din moment ce noi (io cel putin) ne dam cu motoretele pe strada (si nu pe stand), unde intalnim (din belsug) printre cratere in asfalt, conservari idioti, caini morti si carute nesemnalizate si... aerul cu care ne "frecam", sa nu mai vorbiti din Jules Verne si Razboiul Stelelor ca mai citeste unu, altu forumu si ne facem de (cuvant urat) toata natia de motociclisti. Bah baieti, astia cu 3 simpla, voi ati vazut in viata voastra o curba de putere si cuplu? Voi credeti ca aia e trasa cu linearu, de va lansati in calculele alea penibile? Sa stiti ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, unde poate pe la 10ooo de ture motoru iti trage o gaura in caracteristica de putere de ti-o inabunit toata matematica. :ok:

 

Mai bine 60 pe strada decat 600 pe stand! :peace:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varza.

@Emppu

regula 3 simpla este corecta. Daca la 3000 rpm ai 50kmh la 6000 rpm in aceeasi treapta de viteza ai intotdeauna 100kmh, la 9000 vei avea 150, la 12000 vei avea 200 si la 15.000 vei avea 250kmh, indiferent de faptul ca peste 12.000 puterea motorului creste, scade sau se plafoneaza.

In cel mai rau caz nu vei ajunge niciodata la 15.000, dar daca ajungi aia va fi viteza. Asta pentru ca turatia motorului se transmite la roata (atata timp cat ambreiajul nu patineaza) in raport fix- raportul de demultiplicare al treptei respective de viteza.

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pinionul de atac şi foaia de la roată sunt legate într-un raport fix (subunitar) într-o anumită treaptă de viteză. Dacă învârţi una din ele cu o anumită turaţie, cealaltă va avea aceeaşi turaţie înmulţită cu raportul de demultiplicare. E un sistem de angrenaje, roţi dinţate şi lanţ, doar dacă patinează ambreiajul diferă de regula de mai sus. Iar ambreiajul patinează doar dacă vrea călăreţul.

 

Debitul de amestec în motor e aproape proporţional cu turaţia motorului stând pe banc, dar aici lucrurile se schimbă mult. În mers pentru o turaţie mai mare e nevoie de un debit din ce în ce mai mare pentru a compensa forţa de frecare la înaintare (şi din roată, care e mică, şi din aerodinamică, care e mare) în creştere.

 

Ce împiedică un motor să ajungă la viteze uriaşe e puterea. De exemplu, dacă la 100 km/h ai 5.000 rpm şi ai nevoie de o anume putere (după formula P=F x vm, adică forţa ori viteza medie), ca să ajungi la 200 km/h la 10.000 rpm trebuie doar ca motorul să aibe puterea respectivă pentru a se tura la 10.000 rpm. Dacă mai ai încă putere (atenţie, rezistenţa la înaintare creşte de 4 ori la dublarea vitezei), poţi ajunge la 300 km/h la 15.000 rpm. Nu e treabă de cutie de viteze şi de rapoarte, ţine de puterea motorului şi coeficientul aerodinamic. Dacă pe motocicleta din exemplu ai nevoie de 8 CP pentru a merge cu 100 km/h, pentru 200 km/h ai nevoie de 64 CP, 125 CP pentru 250 km/h şi de vreo 216 CP pentru 300 km/h . Sau de foarte mult vânt din spate :peace:

 

PS. Pentru detalii, există NASA: http://www.grc.nasa.gov/WWW/K-12/airplane/vel.html. E valabil la avioane, dar şi la orice alte vehicole cu viteze sub cea a sunetului. Sau, pentru confirmare în domeniul auto, http://auto.howstuffworks.com/question497.htm

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ma bag si eu in discutia asta pentru ca stiu ceva ce poate nici macar Stege nu cred ca si-a dat seama : el in poza nu era in viteza a 4 era in viteza a 3. De unde stiu? Pentru ca a fost motorul meu si eu am mers cu 150 (+pasager) iar pe la viteza aia am observat ca turometrul se apropia cam mult de zona rosie....asa ca am verificat daca sunt intr-a 4 cum credeam si surpriza eram intr-a 3...

Eu nu am depasit 180 cu ea (si 180km/h doar pentru cateva secunde) pentru ca NU merita riscul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era poate in cadere libera,cind l-ai scapat din avion..

Ce va mai place unora sa bateti campii,n-am pomenit!

Eu am pus gazul maxim pe al meu si mai sus de 275 km/h nu am reusit sa-l duc.Si este de 1100,iar de la 70 la 147 cai "e" multi in plus!! tongue.gif

Mai copii, se uita lumea la noi!!

Luigi Vicol

 

 

 

 

 

 

 

 

Poti sa crezi ce vrei eu am zis ce am vazut si cat a dus motorul, tinand cont ca eram pe o autostrada de afara si cu o benzina buna care isi merita banii.Cine stie cunoaste!!! :ok:

Editat de dark_evil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luigi Vicol: la vara, adu-ti racheta la o tura. Bem o bere, mancam un mic, si dam 235. Masa o dai tu.

 

daca ai modifici rapoartele de transmisie la pinioane cuplat cu modificari la puterea motorului,s-ar putea sa cresti viteza maxima cu cca 20-30 km/h adica de la 180 la 200-210km/h si daca tinem cont ca TOATE tahometrele analogice au o eroare pozitiva de aprox. 10-20km/h la 200km/h omul chiar ar fi putut atinge max.230 pe ceas (nu in realitate).ceea ce spunea cineva in paginile anterioare legat de acel test cu radarul electronic in care cativa "Rossi" au iesit cam mototoliti din test e cat se poate de real, producatorii de motociclete si masini lasa intentionat sa apara aceasta eroare ca o masura suplimentara de protectie. Eu am vorbit cu posesori de ZZR1100 (acelasi model ca si al meu) si ziceau ca au mers cu 300km/h in schimb producatorul zice ca vit. maxima a fierului e 278km/h deci,rezulta eroare de tahometru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa ii modifice ce vrea ,doar sa-i schimbe motorul ar ajuta sa-l cred catusi de putin.Daca schimba pinioanele ,NU o sa mai fie asa turata la viteza maxima(in loc de 15500 ar avea sa zicem 14000) ,dar viteza RAMANE ACEIASI ,pt ca pur si simplu NU duce mai mult motorul ala.

 

 

 

Ps:am mers cu doua modele de zzr600 si nici unul nu depasea 240km/h si erau bine reglate(asta REAL vorbind) asa ca ,cu un 400 la 235 e MINCIUNA(ma refer real ,ca si eu pot sa fac un minsk sa arate 260km/ cu un bord de gixxer :ok: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...