Sari la conținut

Aprilia Caponord 1000 si 1200


Postări Recomandate

Iti spun eu pentru ca am mers si reparat un astfel de motor.

 

Nu am ales varadero pentru ca:

 

- nu are indicator de benzina( un adventure touring care se respecta ii pune un astfel de indicator)

 

- suspensii net inferioare fata de Caponord

 

- ciclistica tot in favoarea Caponordului

 

- Varadero are garda la sol mai joasa decat Caponord

 

- jentiile de aliaj- incomparabile cu cele cu spite

 

- consum destul de mare - problema stiuta la Varadero

 

- sistemul de frana dual cbs- foarte bun pentru asfalt dar o prostie pe offroad ( cand pui spatele pe nisip nu ai vrea sa franeze si fata)

 

- este orientata exclusiv as putea spune pentru asfalt

 

- pozitie mai comoda pe Caponord

 

- design categoric in favoarea Caponordului

 

Ce mi-a placut la Varadero este motorul care trage mai de jos putin fata de Caponord si sunetul mai gros putin( mai ca pentru un v)

 

 

Aceste afirmatii sunt pur personale prin comparatie a celor 2 modele cu care am mers si desfacut. Motocicletele fiind stock fara imbunatatiri aftermarket.

 

;)

 

Chestia cu indicatoru de benzina ma cam scoate si pe mine din sarite, bine macar ca exista becu ala de atentionare si nu trebuie sa dau de robinet ca la KLE :D Varadero si KTM sunt singurii care nu au indicator la clasa asta.

Legat de pozitia de condus, mie mi se pare la fel de comode Varadero si Caponord, poate doar saua un pic mai moale si ghidoanele un pic mai inalte la Capo, dar asta se rezolva cu niste inaltatoare.

Si la design ce sa zic, gusturile nu se discuta. Personal, imi plac ambele la fel de mult.

Iar legat de sunet, cu siguranta Varadero are la clasa asta cel mai tare grohait :) motorul asta de pe VTR Firestorm e cel mai apropiat de unul de Ducati, mai putin ambreiajul uscat, care da sunetul caracteristic unui Ducati :lol: care face cele mai tari V-uri. Daca i-as pune niste tobe sport ar fi bestie

 

Si pozeeeee (Capo & Varadero), ca vad ca nu se inghesuie lumea

post-7328-1266757959_thumb.jpg

post-7328-1266758006_thumb.jpg

post-7328-1266758055_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 635
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Smoke3 are dreptate cu ambreiajul ,poate aparea in timp la motoarele noastre si rezolvarea ar fi cum spune si el printr-un cilindru aftermarket.

 

ce ziceti baieti facem si noi o intrunire anul asta? daca nu macar o plimbare ceva?

Sa va fie rusine ca nu ati ajuns nici unul la Bike`s on Ice :D si in cazul asta daca o punetzi de o intrunire as dori sa vin si eu daca nu va aruncatzi in offroduri :lol:

Mesaj completat

Sa nu mai aud de United Motors...daca oamenii aia de acolo sunt profesionisti...inseamna ca toti detinatorii de Aprilia tre sa-si arunce motoarele la gunoi. :) Incercati sa faceti rost de piese din oricare alt loc numai NU de acolo.

Totzi de acolo sunt fani Kawasaki ;) si de asta nu inteleg de ce mai importa Aprilia :P

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnu Silviu. Din cate imi aduc eu aminte din discutiile pe care le-am avut asta toamna , ramasese sa-mi trimiti actele pe curier, desi la momentul respectiv ti-am transmis ca atunci cand ajung la cluj sa fie toate actele gata. Nu erau din cateva motive omenesti si de inteles.

 

Astept fisa cu viza de la primarie ca sa o pot trece pe numele meu. Daca nu mai ai adresa mea ti o pot da pe pm.

 

 

Numai bine si poate mai trec in plimbare pe la Cluj, defapt pe la Turda unde am vazut ca s-a deschis o salina la standarde europene.

 

 

P.S Cu siguranta este a mea. :)

Editat de alexrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut baieti.

unde erati toti cand am avut si eu nevoi de niste sfaturi ... eu am caponordul de 1 an dar l-am luat in stadiu de epava adica fara carene fara bord cutie de la filtrul de aer computer si dupa aproape un an de munca am reusit sa o fac sa mearga. acum astept sa se mai incalzeasca putin ca sa pot sa o duc la RAR sa o inscriu si sa ma dau si eu cu ea. Intreba cineva daca e posibil sa aibe bordul schimbat ... nu se poate. fara bord nu porneste si daca ii pui altul e ca si cum nu l-ar avea. altfel nu pot sa va zic mare lucru ca am dat doar cateva ture in jurul blocului e SUPER. la capitolul reparatii sper sa raman la stadiul la care sunt acum :). Si cand ziceati ceva de o intalnire?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut baieti.

unde erati toti cand am avut si eu nevoi de niste sfaturi ... eu am caponordul de 1 an dar l-am luat in stadiu de epava adica fara carene fara bord cutie de la filtrul de aer computer si dupa aproape un an de munca am reusit sa o fac sa mearga. acum astept sa se mai incalzeasca putin ca sa pot sa o duc la RAR sa o inscriu si sa ma dau si eu cu ea. Intreba cineva daca e posibil sa aibe bordul schimbat ... nu se poate. fara bord nu porneste si daca ii pui altul e ca si cum nu l-ar avea. altfel nu pot sa va zic mare lucru ca am dat doar cateva ture in jurul blocului e SUPER. la capitolul reparatii sper sa raman la stadiul la care sunt acum :). Si cand ziceati ceva de o intalnire?

 

Vai de viata mea! cred ca a costat o basculanta de bani sa-l pui din nou la punct... plus toata munca efectiva... a meritat sa-l cumperi in starea asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut baieti.

unde erati toti cand am avut si eu nevoi de niste sfaturi ... eu am caponordul de 1 an dar l-am luat in stadiu de epava adica fara carene fara bord cutie de la filtrul de aer computer si dupa aproape un an de munca am reusit sa o fac sa mearga. acum astept sa se mai incalzeasca putin ca sa pot sa o duc la RAR sa o inscriu si sa ma dau si eu cu ea. Intreba cineva daca e posibil sa aibe bordul schimbat ... nu se poate. fara bord nu porneste si daca ii pui altul e ca si cum nu l-ar avea. altfel nu pot sa va zic mare lucru ca am dat doar cateva ture in jurul blocului e SUPER. la capitolul reparatii sper sa raman la stadiul la care sunt acum :). Si cand ziceati ceva de o intalnire?

 

 

Felicitari pentru munca depusa de a aduce un caponord la viata. La cat te-a ajuns motocicleta acum cu toate piesele pe ea? Se merita sa cumperi una in stare buna?

 

Referitor la intrunire , ma gandeam sa inchiriem o cabana pensiune la munte, de vineri pana duminica , sambata sa facem si ceva trasee. oricum nu suntem asa multi.

 

Daca aveti ceva propuneri sau idei sunt binevenite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"dracilor" la banii pe care i-am dat plus ce am cumparat a ajuns la pretul de maxim 4000 euro (din pacate nu stiu ca am dat $ si nu am facut conversia ... oricum nevasta-mea nu m-a dat afara din casa deci e in limita bunului simt). mai nasol a fost ca a trebuit sa imi aduc aminte de toata electronica si mecanica pe care am uitat-o, dar a meritat. am un film facut cu telefonul cand a pornit prima oara ... eram incantat ce sa zic . Acum mai am de luat carena inferioara si carena din fata de la far.

Editat de amolea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prin prisma serviciului ma intalnesc aproape in fiecare zi cu astfel de probleme. am inteles ca intradevar nu se mai dau certificate de radiere, dar daca e necesara o hartie care sa ateste ca nu mai ai motorul, politia da o adeverinta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Silviu.

 

Motorul este inregistrat la primaria mea si am platit impozitul la ea pe tot anul 2010. La mine am scos vechea motocicleta doar cu contractul de V-C. asta mi l-au cerut si au scoso imediat. Cred ca si la tine trebuie sa mearga la fel, sunt obligati sa faca asta , pentru ca actul de V-C este singurul oficial intre noi 2.

 

Vezi asa cu V-C, eu asa am facut mereu si nu au fost probleme.

Mesaj completat

Din moment ce tu ai vandut-o cu acte de V-C este absolut normal si legal ca ei sa o stearga din evidenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci C-V este un act oficial recunoscut de legile tarii. Daca tu faci vreun fals este raspunderea ta nu a lor, pentru ca ei pastreaza o copie dupa act si dupa buletin. Am avut si eu un asflet de caz, cand nu vroiau sa-mi inmatriculeze un motor pentru ca era Brieful putin murdar.

 

Ce fac ei acum este un abuz si o contradictie intre primarie si cei de la inmatriculari. Astea se rezolva cand vine vorba de OPC si televiziune. Daca omu de la inmatriculari care este dealtfel si ofiter nu mai elibereaza asemenea certificate stie el de ce, dar nu poate prevedea si existenta unei dudui obosite sau nesatisfacuta care iti cere ceva care o inst a statului zice ca nu se mai alibereaza.

 

Astia de la primarii dupa ce ca sunt 10 prosti /mp s-au obisnuit sa nu fie controlati de nimeni. Dar acum s-a cam umplut paharul si treb s aluam atitudine, orice abuz impotriva noastra trebuie facuta galagie mare. Altfel nu merge.

 

M auitam aseara in acte si am vazut cel putin 2 dovezi ca motocicleta este pe numele meu:

 

1 cartea. este numele meu, adresa si sampila de la inmatriculari

 

2. chitanta de la primaria mea , semn ca a fost luata in evidenta, ba mai mult platit impozit pe 2010.

 

Eu o s aincerc sa scanez aceste 2 acte si o sa ti trimit pe un mail , sa vedem ce mai latra doamna de la ghiseu , care merita si 20 de pumni in cap.

Mesaj completat

Am uitat sa adaug si 3. talonul motorului , tot cu numele meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nefericire, astia de la primarie de la Cluj o zis asa: Poti sa scrii un Contract de vanzare caumparare catre Popescu, vii cu el la primarie, noi scoatem vehicolul din evidente, dupa care tu rupi contractul si umbli bine mersi cu motorul vreo 10 ani, fara sa platesti impozite si taxe! Ca atare, contracte gasindu-se pe toate gardurile, nu punem botul sa-l scoatem de la impozitare, numai cand prezinti radiere de pe numele tau.

 

No acuma io ce sa fac?

 

 

o iei pe proasta aia si o dai cu capu de birou pana zice piua :)

 

nesimtirea si prostia in primarii si instituriile politice creste pe zi ce trece si asta din cauza schimbarilor de partide de la putere care aduc noi valuri de angajati, membrii ai partidelor care habar n-au despre legi si nici nu sunt la curent cu modificarile aparut.

 

exact cazul tau.

 

cu actele care ti le trimite alex pe mail ar trebui sa rezolvi problema, asta dac anu zice ca sunt false actele acelea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A facut cineva Transalpina cu Caponordul?Ma intereseaza sa stiu cum se descurca pe un astfel de drum, cu pasager si bagaje.Daca aveti si poze ..... :)

 

 

pai o sa fie foarte mult asflat asa ca o sa poti merge si cu supersport , din pacate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a facut Transalpina cu vitezana si in vremurile vechi. A scapat intreaga. Eu am facut-o ultima data cu autobuzul din dotare fara nicio protectie fix inainte de a incepe lucrarile si erau zone cu bolovani mari sau netasate. Am scapat fara s-o dau pe jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uzunu te referi la autobuzul r 1100 gs?

 

Si eu tot pe acolo 1.87 si vreo 100 kg, nu cred ca sunt probleme.

 

 

Defapt am avut o exeprienta exact cam a luat-o de la Cluj. Am oprit la o benzinarie si obisnuit numai cu vitezane nu i-am pus cricul bine in consecinta s-a aplecat pe stanga pana la 3 palme de pamant. chestia e ca am putut sa o tin din maini fara sa atinga pamantul si sa o ridic imediat. Cred ca a ajutat si putina adrenalina care s-a eliberat , posibil din cauza rusinii :)

Mesaj completat

uzunu , planuiesc si eu un tur al tarii exact ca al tau. interesant e ce se petrece la Oravita. ce explicatii ar putea fii?

Mesaj completat

Ma uit pe acest site : http://www.karpatenwilli.com/foto.htm si imi salta inima de bucurie ce tara frumoasa avem si cate avem de vazut, insa in acelasi timp am o ura imensa pe aceste specimene de politicieni ( gen udrea) care nu promoveaza turismul si aceste locuri fantastice. Tot mai multi oameni trebuie sa plece din tara asta frumoasa, pentru a castiga bani . aici s-a umplut de oameni incompetenti si prosti si de pitipoance bune la pat puse ca sefe. Sincer eu as da cu napalm peste ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A facut cineva Transalpina cu Caponordul?Ma intereseaza sa stiu cum se descurca pe un astfel de drum, cu pasager si bagaje.Daca aveti si poze ..... :)

 

Am fost de 2 ori pana la Obarsia Lotrului, cu motoreta mea, o data, inainte sa se faca drumul pana acolo, iar a II-a oara conditiile au fost ceva mai bune, se muncea la asfaltare. In ambele cazuri nu am avut probleme deosebite (am fost doar eu pe motor). Mai departe nu m-am incumetat. :lol:

Mesaj completat

Un filmulet de la prima iesire,printre altele au fost 2 motoare Aprilia Caponord.Cei cu vitezanele si-au rugat moartea, eu si colegul cu Aprilia.. :)

http://www.mototube.ro/view/900/excursie-moto/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost de 2 ori pana la Obarsia Lotrului, cu motoreta mea, o data, inainte sa se faca drumul pana acolo, iar a II-a oara conditiile au fost ceva mai bune, se muncea la asfaltare. In ambele cazuri nu am avut probleme deosebite (am fost doar eu pe motor). Mai departe nu m-am incumetat. :wacko:

 

 

Acum 2 ani,am facut cu F 650-ul traseul Brezoi-Voineasa-Obarsia Lotrului-Petrosani,cu pasager si bagaje.Drumul a fost demential iar motorul s-a comportat exemplar.La Obarsia Lotrului era indicator catre Ranca,dar indica drum inchis (in lucru),nu m-am incumetat, am ales varianta catre Petrosani cu promisiunea ca voi revenii candva sa fac traseul catre Ranca cu motorul.

 

Anul acesta,mi-am propus sa merg cu Caponordul,dar tinand cont de gabaritul motorului+pasager+bagaje,probabil voi ajunge lejer la vreo 350-380 kg si recunosc ca am mici indoieli in ceea ce priveste reusita.De aceea, vroiam sa stiu daca a mai fost cineva cu Caponordul pe acest traseu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uzunu te referi la autobuzul r 1100 gs?

 

Si eu tot pe acolo 1.87 si vreo 100 kg, nu cred ca sunt probleme.

 

uzunu , planuiesc si eu un tur al tarii exact ca al tau. interesant e ce se petrece la Oravita. ce explicatii ar putea fii?

Da, la R 1100 GS ma refeream, doar ca eu am 1.90 si 70kg.

 

N-am absolut nicio explicatie. Anul asta cred ca o sa trec cu GPSu' pe acolo sa verific.

Mesaj completat

Acum 2 ani,am facut cu F 650-ul traseul Brezoi-Voineasa-Obarsia Lotrului-Petrosani,cu pasager si bagaje.Drumul a fost demential iar motorul s-a comportat exemplar.La Obarsia Lotrului era indicator catre Ranca,dar indica drum inchis (in lucru),nu m-am incumetat, am ales varianta catre Petrosani cu promisiunea ca voi revenii candva sa fac traseul catre Ranca cu motorul.

 

Anul acesta,mi-am propus sa merg cu Caponordul,dar tinand cont de gabaritul motorului+pasager+bagaje,probabil voi ajunge lejer la vreo 350-380 kg si recunosc ca am mici indoieli in ceea ce priveste reusita.De aceea, vroiam sa stiu daca a mai fost cineva cu Caponordul pe acest traseu.

Trebuia sa ignori indicatorul ala.

 

Un prieten a facut Transalpina si inca un drum la fel de greu cu un Transalp 600 cu pasager si bagaje. Trebuie doar sa ai curaj si o mica doza de nebunie. Dar acum ca s-a asfaltat, poti sa pui si genunchiul pe jos, nu mai are nicio doza de aventura drumul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Aprilia Caponord 1000 si 1200

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...