alexrider Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Cred ca este un fenomen geo-magnetic ca in triunghiul bermudelor. Ar fi interesanr ce arata o busola acolo. Mesaj completat Silviu , astazi au plecat spre tine copiile dupa: cartea de identitate, talon si dovada de plata a tuturor taxelor la primaria mea. Daca si acum mai zice ceva , poti aplica varianta colegului Cavaler cu "piua" Mesaj completat strajeru, uzunu si ceilalti care mai vor poate facem o plimbare impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Am facut Obarsia Lotrului-Ranca de 2 ori, dar cu enduroaice (chiar cu pasagera). Pacat ca s-a stricat drumul ala frumos. Dar mai sunt destule prin zona...In mod normal poti face orice forestier cu Caponordul, dar sa aiba gume gen Mitas E09, Metzeler Karoo, Continental TKC 80. Apropo, aveti idee ce firma face genul asta de gume, dar la dimensiunile rotilor Caponordului ? (care sunt cam late) Front - 110/80 VR 19 Rear - 150/70 R 17 . Caponord Raid venea din fabrica la dealeri cu genul asta de gume ca al doilea rand de schimb -eu nu le-am mai prins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 pai karoo T vine la fix . pe spate sigur se potriveste ca si eu am aceleasi dimensiuni si asta am in debara de montat pe mobra cand da soarele copy-paste de la ei de pe site. Se potrivesc!! Karoo T Knobby tyre for high performing enduro bikes designed to satisfy both the most demanding Travellers needs highlighting a strong off-road appeal * Dedicated geometry and distribution of knobs perfectly combining reduced noise and enhanced braking stability especially with ABS braking systems * Larger size and reduced height of knobs developed for higher traction and improved high speed resistance and mileage * Top performance on-road: outstanding handling perfectly combined with a great cornering stability at all lean angles Size Range FRONT REAR 110/80 - 19 M/C 59Q TL 90/90 - 21 M/C 54Q TL 150/70 - 17 M/C 69Q TL 140/80 - 17 M/C 69Q TL 140/80 - 18 M/C 70Q TL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 strajeru, uzunu si ceilalti care mai vor poate facem o plimbare impreuna. Cel putin una!!! Abia astept! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 strajeru, uzunu si ceilalti care mai vor poate facem o plimbare impreuna. Cel putin una!!! Abia astept! din pacate mai avem un pic de asteptat ...dar dup-aceea contati si pe mine ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 strajeru, uzunu si ceilalti care mai vor poate facem o plimbare impreuna. Cu cea mai mare placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Am bagato si eu prin diferite noroaie si s-a comportat exemplar pentru masivitatea ei. Adevarul e ca nici eu nu sunt un pui de avicola si am ceva exp si in offroad. Silviu, ai rezolvat cu actele? Caponorzi in wekendul viitor facem o plimbarica.? Sunteti pasionati de cross pentru ca e etapa la Sf gheorge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Caponorzi in wekendul viitor facem o plimbarica.? Sunteti pasionati de cross pentru ca e etapa la Sf gheorge? Nu suna deloc rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Caponorzi in wekendul viitor facem o plimbarica.? Sunteti pasionati de cross pentru ca e etapa la Sf gheorge? A mea inca nu e preg de drum.Am tot asteptat sa se indrepte vremea sa-i fac schimbul de ulei si toate cele.Trebuie sa merg si la politie sa-mi mai iau un set de nr rosii.Sper ca pana de Paste sa o rezolv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Baieti ia bagati si voi o recenzie la TOPICUL RECENZIILOR ca sunt curios Eu tocmai am bagat la varadero. Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 am incercat sa resetez mesajul service. Mircea B, am facut cum ai zis, am apasat pe cele doua butoane, dar nu a disparut. am apasat si pe cate unul, dar nimic. aparea la inceput efi 1 si apoi ora. ce pot sa fac ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 am incercat sa resetez mesajul service. Mircea B, am facut cum ai zis, am apasat pe cele doua butoane, dar nu a disparut. am apasat si pe cate unul, dar nimic. aparea la inceput efi 1 si apoi ora. ce pot sa fac ? ceva nu ai facut bine : 1. Remove the seat. 2. On the right hand side (as you face the bars) near the battery you will find two connectors. One each, male and female. The female connector has two grey wires and the male has a blue/green wire. Connecting these two together puts the onboard computer into diagnostic mode. Connect these together, noting their original position for later. 3. Turn on the ignition (don't start the engine). 4. On the right hand instrument panel, "EFI" will now display above the MODE button. 5. Press and hold the MODE button. 6. While still pressing the MODE button, press and hold the SET button. 7. Keep both buttons pressed until the "Service" indicator disappears (seems like a long time, 10+ seconds). 8. Turn off the ignition. 9. Disconnect the diagnostic connectors and place them in their original position. 10. Turn ignition back on to verify "SERVICE" indicator is out and panel displays normally. 11. Replace seat and ride safely. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Ceea ce e postat mai sus e corect. Cam la fel am zis si eu...probabil ca nu ai tinut suficient apasate cele 2 butoane . Am mai zis, e o chestie verificata de mine de vreo 2 ori si functioneaza perfect. Sper sa reusesti pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Eu sunt sigur ca le`a apasat pe am2 o data ,dar ami intai apesi butonul MODE apoi butonul SET si ti apasat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) Am facut si noi in weekend un tur- Campina, Valea Doftanei, Baraj Paltinu cu intentia de a iesi in DN1A. Numai ca dupa baraj a inceput testul de anduranta si anume zapada si gheata. Cred ca am impins la motor si ridicat de vreo 4 ori de jos de credeam ca numai rezist. A fost un test anduranta foarte dur. Dar nu imi pare rau ca l-am ales. Numai asa poti vedea ce limite ai si cum sa imbunatatesti mereu performantele. Dupa cazaturi am decat pedala frana putin indoita , in rest nimic. Foarte bune in acest sens au fost crash barurile si mainile si gehunchi mei care au tinut motorul de cateva ori. Am avut si ceva bagaje ( un topcase si pasager) care pana la urma a trebuit sa merga pe jos si eventual sa impinga. Eu am mai fost cu un prieten cu Varadero, si mai erau un tenere, v strom 650, si kle cei trei au mers mai departe si nu stiu daca au ajuns. Noi ne am intors dupa 20 km de zapada in 2- 3 ore. Editat Martie 23, 2010 de alexrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 vai ce drum.... ai avut curaj sa pui apriloiul la treaba pe acolo. felicitari pentru curaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Apriloiul ma cam sleit de puteri. Da suntem tineri ne recuperam repede. Mesaj completat Imi pare rau ca nu am facut mai multe poze , acolo unde ne chinuiam sa le scoatem din zapada sau sa inaintam 1 m. Dar nu ne prea ardea de poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Am reusit sa resetez !!!! da stiu ca am tinut apasat ca Despedado mai mult de 15 secunde cred... Hai sa iesim ca dau o BR ! Mesaj completat Am reusit sa resetez !!!! da stiu ca am tinut apasat ca Desperado mai mult de 15 secunde cred... Hai sa iesim ca dau o BR ! Multam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Ma bucur ca ai rezolvat problema...cred ca nu ti-a iesit din prima si datorita faptului ca trebuie sa apesi intradevar cele 2 butoane un pic mai mult (ceea ce nu a specificat nimeni pe aici). Sa auzim de bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Fratilor a sosit momentul sa-i schimb uleiul si filtrul. Voi ce ulei aveti in motoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 (editat) Fratilor a sosit momentul sa-i schimb uleiul si filtrul. Voi ce ulei aveti in motoare? avand acelasi motor pe motereta diferita ma bag si eu din nou in seama de data asta am optat pt Castrol Full sintetic 10w50 : http://www.louis.de/_308223b7939a6333cc428...tnr_gr=10038350 chiar cumparat de pe louis si pot spune ca,chiar simt diferanta la cutie mai ales,motorul toarce pot spune acelasi nu am ce diferenta sa simt dar pot jura ca cutia este alta ! recomand ! calitate pretz fatza de Motul 15w50 Factory line ! Editat Martie 26, 2010 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Motul ester 15-50. filtru de la Louis- Champion. Am schimbat zilele astea. Am curatat si filtrul de aer- e ceva de munca pana il desfaci, e sub rezervor, care trebuie dat jos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Pe castrol 10 w 50 am mers si eu la speeduri si sunt foarte multumit. cred ca tot pe asta o sa merg. filtru de aer l-am curatat si eu cand am luat-o. Aveti idee ce coduri sunt la rulmentii conici de la jug ? I-am desfacut si sunt sferici cei mai prosti care pot exista. Am avut probleme si la cbr cu ei , in sensul ca la gropi clantaneau. Am pus conici si nu mai erau probleme. Mesaj completat Cat intra pana la urma? Am tot vazut si pe advrider.com ba 3.8, ba 4 fix ba 4.3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Hello! fiecare schimb, la mine a insemnat filtru + ulei si intotdeauna a intrat 4 litri si ceva. Adica e clar...peste 4 litri. Cat despre rulmenti..habar nu am, deocamdata nu am probleme cu ei. Asfalt uscat ! Mesaj completat de cand am motorul am pus in el doar ce da cartea tehnica, adica Agip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 (editat) Grrr m`am speriat cand ai spus de 4 litiri si ceva ...dar se pare ca ai dreptate peste 4 litri sigur ,in specificatiile de pe Louis spune ca 4,5 L : http://www.louis.de/_106ba2206c11164930ed9...;typ_id=ETV1000 In mod clar avetzi pe ETV alta baie de ulei si poate chiar radiatorul de ulei mai mare nu stiu tre sa ma interesez,in al meu intra 3.9 si o singura data am facut schimbul de ulei la United Motors si mi`au bagat 4 L de ulei ca asa au vrut ei si m`am trezit cu ulei in cutia filtrului de aer ! I`am injurat de mama focului si de atunci imi fac reviziile singur ,Nu uitatzi foarte important sa desfacetzi si furtunul dintre radiator si baia de ulei,sa lasatzi sa scurga complect uleiul si din radiator si acolo mai sunt 100 de ml,acest lucur nu am vazut la service cand am urmarit revizia asa ca nu ma mira faptul de ce surplusul de ulei mi`a ajuns in alta parte ...si ar fi bine sa inlocuitzi oringul de la capac filtru daca este uzat...nu de alta dar este posibil fiind uzat(prea tutrit) sa mai pierdetzi cate o picatura din cand in cand (eu la 2 schimburi ulei schimb si O-ring capac) http://www.caporider.com/oilchange.shtml Editat Martie 27, 2010 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.