Jump to content
Sign in to follow this  

Recommended Posts

dc naiba nu ii ceri numarul de telefon si dicutati asta la telefon. stai sa te programezi prin forum...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dc naiba nu ii ceri numarul de telefon si dicutati asta la telefon. stai sa te programezi prin forum...

 

am poluat forumul cu scrisul meu? urmeaza sa cer si un numar. nu am de unde sa stiu cat de dispusi sunt oamenii de aici sa tragi de ei in general.

numai bine tutulor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

am poluat forumul cu scrisul meu? urmeaza sa cer si un numar. nu am de unde sa stiu cat de dispusi sunt oamenii de aici sa tragi de ei in general.

numai bine tutulor!

 

era doar un sfat. prima data cand a postat omul. ii dadeai un PM si ii ziceai salut, sunt cel care vrea sa vada Caponord. poti sa imi dai numarul sa stabilim o intalinire?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest sarpente

prietene suna ma si vorbim in functie de timp ne putem vedea sa te uiti mai bine la fier iti zic in functie de timp fiindca eu lucrez in particular si nu am un program bine stabilit deci incearca si poate ne potrivim in jurul unei ore deci 0768153102

Share this post


Link to post
Share on other sites

era doar un sfat. prima data cand a postat omul. ii dadeai un PM si ii ziceai salut, sunt cel care vrea sa vada Caponord. poti sa imi dai numarul sa stabilim o intalinire?

 

Ok, o sa folosesc mai mult PM de acum, mersi de sfat!

 

prietene suna ma si vorbim in functie de timp ne putem vedea sa te uiti mai bine la fier iti zic in functie de timp fiindca eu lucrez in particular si nu am un program bine stabilit deci incearca si poate ne potrivim in jurul unei ore deci 0768153102

 

 

mersi de ''showroomul'' de ieri, frumoasa mobra, incep sa umblu la buget.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest sarpente

cu placere sper ca te am ajutat sa ti formezi o parere :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi de ''showroomul'' de ieri, frumoasa mobra, incep sa umblu la buget.

 

Hello, daca reusesti sa-ti cumperi un exemplar intretinut, cu siguranta nu o sa regreti. E o mobra cu o ciclistica foarte buna.

 

Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dintre cei care sunt pe aici cu caponord, cine are unul cu km mai multi la bord, sa zicem peste 70000. Sunt curios de problemele intalnite dupa acesti km...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest sarpente

am un prieten cu un caponord are 130000 in afara de sistemul de pornire fraiul de la electromotor nu a intampinat nici o problema a si a schimbat ambreiajul in rest motoreta merge brici

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce zic cu Caponordul. M-am suit pe una, Arcul de Trumf-Casa Presei si retur. In ceea ce priveste ciclistica nu e chiar ideala. E adevarat ca eu am un BMW 1200 Gs cu care m-am si dus la intalnire cu Caponordistul. Omul, insa, deosebit! Mi-a prezentat-o cu toate neajunsurile. Nu multe. Insa cea ce m-a frapat a fost consumul: 10 la suta! Adica aproape de doua ori cat GS-ul. Ar mai fi fost si discurile de frana de pe fata. Care costa destul. Acum, intrebare: e normal la acest tip de moto sa fie consumul asa mare? Sau exemplarul testat avea ceva? In rest, mie imi place ca estetica mai mult ca bavareza!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu pot sa cred ca consuma atat. doar e pe injectie. Poate o fi fost remapat, umblat pe la ECU, si sa ii dea mai multa putere, ca altfel, nu prea as crede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce zic cu Caponordul. M-am suit pe una, Arcul de Trumf-Casa Presei si retur. In ceea ce priveste ciclistica nu e chiar ideala. E adevarat ca eu am un BMW 1200 Gs cu care m-am si dus la intalnire cu Caponordistul. Omul, insa, deosebit! Mi-a prezentat-o cu toate neajunsurile. Nu multe. Insa cea ce m-a frapat a fost consumul: 10 la suta! Adica aproape de doua ori cat GS-ul. Ar mai fi fost si discurile de frana de pe fata. Care costa destul. Acum, intrebare: e normal la acest tip de moto sa fie consumul asa mare? Sau exemplarul testat avea ceva? In rest, mie imi place ca estetica mai mult ca bavareza!

 

Hello, am Caponord de peste 6 ani...stiu bune si rele despre el. Comparand ciclistica Caponordului cu ce am condus pana acum (Aprilia Pegaso, BMW K75, Honda Dominator, Suzuki Bandit, Suzuki Dr 650, Honda VTR, Honda Transalp, Honda CX, Honda CB500, Suzuki VX, Hornet) un lucru e cert...e mult mai ok decat toate cele enumerate. La fel de adevarat este ca motoarele pe care le-am ghidonat nu fac parte din categoria despre care vorbim, dar totusi ciclistica la ETV nu e de lepadat. La design...totul e o chestiune de gusturi.

In rest....consum de 10 la suta...enorm. Daca-i dai pe coaja, consumul se duce pe la 8 litri...maxim.

 

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

eh, asa mai da, inteleg un consum de 8% pentru asa ceva, ca daca trag si eu de Africa Twin scot consumul acesta, dar caponordu face mai multe, viteza, putere ....

 

Mircea, in toti acesti ani , cati km ai facut cu el, si ce belele ai intalnit, mai ales daca injectia e pacatoasa, sau e ceva de speriat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleme sigure intalninte la orice Aprilia Caponord sau Futura dupa 50 de mii sau pana ...majoritatea de natura electrica..

-Releu incarcare / topire conector maro intre releu si alternator

-Bobine de inductie

-Releul de pornire

-"Garnitura" din sistemul de ambreiaj care este cuplat pe motor se uzeaza si trebuie schimbata : clutch slave cylinder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si in cautarile mele despre Caponord, am gasit un forum interesant, numai ca trebuie stiuta un pic de franceza, sau google translate.

http://www.etv1000.net/ am vazut ca au multe articole cu reparatii, adaptari, si multe altele. Spor la lecturat si la savurat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Mircea, in toti acesti ani , cati km ai facut cu el, si ce belele ai intalnit, mai ales daca injectia e pacatoasa, sau e ceva de speriat?

 

Salutari !

Eu am cumparat motorul in 2006 cand avea la bord 9000 km. Acum are 39.000 km. Adica nu am umblat foarte mult cu el din lipsa de timp si bani. Probleme tehnice (sa spunem majore) nu am avut. Nu mi-a facut probleme injectia, incarcarea sau ceva de genul asta. Cea mai urata chestie am patit-o atunci cand am dat rezervorul jos pentru a schimba bujiile. Intre motor si rezervor sunt niste furtune care au la capatul dinspre rezervor niste mufe de platic tip cupla rapida si supape de unic sens. Alea se coc in tip din cauza caldurii degajate de motor si la cea mai mica atingere se rup. Un astfel de furtun cu mufa pe capat eu l-am gasit doar pe un site englezesc la pretul de 150 lire (incluzand transport si alte cheltuieli). Am rezolvat treaba, tipic romanesc, adica tot ce a insemnat plastic pe acele furtune si pe partea inferioara a rezervorului eu am schimbat cu metal. Mai nou am vazut ca si cei de la Aprilia s-au gandit la asta si daca-ti comanzi furtun nou vine direct cu mufe metalice.

Alte probleme nu am avut in toata perioada asta. Au mai fost mici chestii, (gen: computerul de bord semnala un cod de eroare, eu m-am dat cu c.uru de pamant ca nu stiam ce are ca mai apoi sa-mi dau seama ca borna de plus de la baterie era slabita, sau mi-a aparut pe display la bord mesajul SERVICE (mi-am zis...am dat de dracu, s-a stricat ceva la caruta) nici vorba, mesajul oricum apare o data pe an si se poate reseta foarte usor) dar pe astea nu le mai punem la socoteala.

Cam asta-i povestea, spusa asa pe scurt...

Sa auzim de bine si sa ne vedem sanatosi !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Eu cand mi-am luat Caponordul, toti imi spuneau sa nu-mi iau ca nu e japoneza, ca o sa am probleme, ca mai bine imi iau unV-strom sau un Varadero...In fine, nu m-a incurajat mai nimeni, toti spun ca electrica e varza, ca te lasa injectia, ca nu gasesti piese...Totusi, mi-am luat Caponord...si nu regret decat faptul ca nu am destul timp (intre timp a aparut fi-mea pe lume ...) sa ma plimb.

In ceea ce priveste ciclistica, si mie mi se pare foarte ok, si de asemenea franele, mi se par foarte eficiente fata de alte modele, sa nu mai zic de pozita foarte comoda, si de design, dar, asa cum s-a mai spus , e o chestiune de gusturi.

Intr-adevar, nu e japoneza, parca motorul nu se aude la fel ca la o japoneza, "problema" stiuta cu starterul, (pornirea gen diesel , dat lung la automat) dar sunt lucruri pe care eu le consider minore.

Consumul nu mi-a sarit de 8 pana acum .

De piese nu am avut nevoie inca, nu am avut nicio problema majora pana acum, probabil , preventiv, am sa-i schimb si eu cand o sa am timp cuplele de la rezervor, si sa-i rezolv mufa de la regulatorul de tensiune.

Dar, de exemplu, cand am schimbat rulmentii de la roata fata, am gasit fara probleme rulmenti SKF, calitate super ok, la pret modic, fata de pretul unui rulment pentru o japoneza...

Accesorii gen crash bars sau suporti genti, se gasesc mai greu SH, pretul unora noi fiind , ca la majoritatea modelelor, aprox 200 euro.

Din punctul meu de vedere, este o mobra ok, cu parti bune si parti rele...Probabil conteaza foarte mult cum a fost intretinuta si exploatata de-a lungul timpului .

 

Toate bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare! puteti sa mi ziceti si mie ce baterie trebuie ptr caponord?

ma refer la amperaj....de cati amperti trebuie sa fie...sau aveti voi?



si inca ceva ...cat costa fraiul acela de la electromotor?



urgent va rog am nevoie de un pret informativ la fraiul de pornire....sa nu fiu pacalit de cei ce l aduc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cartea spune 12 V - 12 Ah. La fel am si eu pe mobra.

 

Ce-i ala "frai" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

este un fel de bendix de la electromotor....electromotorul il antreneaza pe el ptr a porni motorul....are un fel de gajait cand apesi pe butonul de pornire....se poticneste cand vrei sa o pornesti.. electrromotorul nu poate invarti motorul la o turatie constanta...cateva simtome

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Aveti ceva recomandari de ulei motor pt noul sezon?

Am avut Motul 7100, nu m-a dat pe spate.

Vreau sa incerc altceva, un ulei care sa se impace perfect si cu cutia.

 

de Karoo 3 ati auzit ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

este un fel de bendix de la electromotor....electromotorul il antreneaza pe el ptr a porni motorul....are un fel de gajait cand apesi pe butonul de pornire....se poticneste cand vrei sa o pornesti.. electrromotorul nu poate invarti motorul la o turatie constanta...cateva simtome

~400 de lei. 12 amperi e originala, iti recomand una de 14 si 220 cca minim. daca nu gasesti de 14 atunci 12 dar la fel, minim 220 cca si nu se mai duce ambreiajul de pornire, ca asa se numeste! :)

 

in legatura cu consumul probabil nu stiti dar acel ecu sagem este complet programabil (si softul moaca) si se poate scoate un consum de 4-4.5% la 120-130 la ora...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Aveti ceva recomandari de ulei motor pt noul sezon?

Am avut Motul 7100, nu m-a dat pe spate.

Vreau sa incerc altceva, un ulei care sa se impace perfect si cu cutia.

 

de Karoo 3 ati auzit ceva?

De cand am motorul am pus ceea ce scrie cartea. Adica Agip. Niciodata nu am avut vreo problema cu motorul sau cutia din cauza uleiului.

 

~400 de lei. 12 amperi e originala, iti recomand una de 14 si 220 cca minim. daca nu gasesti de 14 atunci 12 dar la fel, minim 220 cca si nu se mai duce ambreiajul de pornire, ca asa se numeste! :)

 

in legatura cu consumul probabil nu stiti dar acel ecu sagem este complet programabil (si softul moaca) si se poate scoate un consum de 4-4.5% la 120-130 la ora...

Se stie foarte bine treaba asta, ba mai mult unii au si incercat acest lucru de mai multe ori. Userul Picasso_SS are deja experienta in asa ceva. Din ce-mi spunea mie, este adevarat, scade mult consumul dupa o resoftare din asta, insa pierzi la top speed. Pana la urma depinde de ce vrei de la mobra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ma gandesc ca se vine cu o alta harta de aprindere si curba de putere, o instalezi in locul celei existente si dai bataie. Asadar, nu vad unde se poate gresi...sau la ce te referi atunci cand spui.."cum trebuie"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...