alecsul Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Tocmai am vazut un accident acum 10 minute pe soseaua oltenitei din capitala. Cum mergi de la piata sudului spre IRA pe linia tramvaiului 34, pe linia de tramvai m-a depasit un motociclist, iar la prima statie de tramvai a vrut sa reintre pe banda normala de circulatie cand am vazut cum i-a fugit motorul de sub picioare... el a cazut si s-a dus tarash vreo 10 metri din cate mi-am dat eu seama... problema este ca a cazut inaintea refugiului de tramvai si a avut mare noroc ca nu a intrat in parapetul de beton... el parea destul de OK, s-a ridicat singur desi cam greu , motorul nici el nu parea asa de afectat imi pare rau, nu sunt specialist sa va spun ce motor era, si nici nu aveam aparatul foto la mine sper doar sa fie in regula cu el ; s-au oprit 2 soferi sa il ajute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haurar Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Mda ....Tipic , a accelerat cand a trecut peste linia de tramvai si i-a fugit spatele.....Bine ca nu a fost mai rau...Sanatate multa motociclistului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Pierdere de experienta,inceput de sezon,disperare dupa plimbare ca a dat caldura. e bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 ce motor, detalii legate de o posibila recunoastere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsul Postat Martie 28, 2009 Autor Share Postat Martie 28, 2009 motorul era negru (atat stiu , nu le am cu motoarele) , motociclistul avea echipament de protectie negru si casca neagra cu niste dungi albe pe laterale parca.. iar numarul nu am apucat sa il vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilviuCBR Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 (editat) motorul era negru (atat stiu , nu le am cu motoarele) , motociclistul avea echipament de protectie negru si casca neagra cu niste dungi albe pe laterale parca..iar numarul nu am apucat sa il vad pai si ce faci pe forumul asta daca esti lemn la 'motoare' ?! Editat Martie 28, 2009 de SilviuCBR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 pai si ce faci pe forumul asta daca esti lemn la 'motoare' ?! frate. da-i drumu de aici? ok? Omu a intrat sa spuna, probabil e un sofer care a vrut sa povesteasca chestia asta. atata timp cat nu incalca vreo regula specificata pe forum poate sa zica orice. Si nu o mai arde cu aere de administrator sau vreun zeu printre motociclisti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 a inceput sezonul ... footoi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butcky Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 pai si ce faci pe forumul asta daca esti lemn la 'motoare' ?! Esti cam dus! Dar tu ce cauti aici pe forum? Scrie undeva ca aici au voie doar "expertii"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Esti cam dus! Dar tu ce cauti aici pe forum? Scrie undeva ca aici au voie doar "expertii"? lasa-l frate ca asa mai face omul posturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsul Postat Martie 29, 2009 Autor Share Postat Martie 29, 2009 am vrut doar sa ajut atat spunandu-va de acest incident si sperand ca cineva va stii mai multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 am vrut doar sa ajut atat spunandu-va de acest incident si sperand ca cineva va stii mai multe bravo felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilviuCBR Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 am vrut doar sa ajut atat spunandu-va de acest incident si sperand ca cineva va stii mai multe ok,felicitari si multumim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 ok,felicitari si multumim bai smardoiule... dupa mesajul primit de la tine, adica: ba..vezi'ti in plm de treaba ta,si ia'ti jet cand vrei sa'mi vbesti.. daca tot vroiai sa ma faci sa cobor la nivelul tau trebuia sa nu bifezi casuta aia in care nu lasi lumea sa iti raspunda la mesaje. iar legat de treaba mea, treaba mea cand vine vb de motociclism e pe strada. dar ce sa faci, asa e cand vrei dar nu poti, te oftici, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kytynel Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Nu stiu cum se face, dar de fiecare data, in fiecare topic trebuie sa incepeti sa va contrati in loc sa discutati constructiv, lasand pe altii sa invete din experientele neplacute ale altora. Felicitari !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Dincolo de prostiile scrise aici degeaba... Incercati sa evitati liniile de tramvai pentru ca sunt tricky si imediat va treziti jos. Ca va trantiti nu e mare scofala fata de ce se mai poate intampla (sa cadeti sub un tir de exemplu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Si daca nu se pot evita atunci sa se abordeze cat mai lejer, cu ambreiajul tras si fara frana. Cel putin asta e metoda mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 sina de tranvai este o problema mentala pentru multi motociclisti.....este bine sa nu ignori, dar nici sa paranoiezi cand urmeaza sa treci peste o sina de tranvai, nu in gaz dar nici in blana....accelaratia constanta iar traictoria sa fie una cat mai rapida(gen manevra de evitare a unei gropi)...sub nici o forma nu se franeaza pe sina.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabimaty Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 (editat) sina de tranvai este o problema mentala pentru multi motociclisti.....este bine sa nu ignori, dar nici sa paranoiezi cand urmeaza sa treci peste o sina de tranvai, nu in gaz dar nici in blana....accelaratia constanta iar traictoria sa fie una cat mai rapida(gen manevra de evitare a unei gropi)...sub nici o forma nu se franeaza pe sina.... corect, ar mai fi de spus ca daca este ud pe jos riscurile sa cazi cresc exponential. daca nu ai incotro si trebuie sa schimbi banda peste linia de tramvai e bine sa o faci cu viteza cat mai mica. soferii din jur sigur nu inteleg problema ta, asa ca atentie la ei cand te misti ca melcul (sigur se gaseste unul mai nervos si incepe sa te "impinga"). Editat Martie 30, 2009 de gabimaty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Prin zona este un Bandit negru de 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chill0ut Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 (editat) Hai frate! eu eram ala... eram mega obosit, fusesem toata ziua prin bulgaria si probabil de oboseala am avut un reflex intarziat. Am depasit masinile, am intrat pe banda, ala cu masina din fata mea a pus frana brusca eu am blocat fata fix pe linia punctata ce desparte benzile si am facut buf... mobra n-a patit nimic (mici zgarieturi), iar eu m-am ridicat greu de nervi ca am dat-o pe jos. Morala: cand sunteti obositi si va grabiti spre casa, mai bine pastrati distanta fata de masinile din fata voastra, reflexele sunt mai intarziate dupa 400 - 500 km facute intr-o zi. Multumesc baietilor care mi-au sarit in ajutor! L.E. case closed! Editat Martie 30, 2009 de chill0ut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maddok Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 pai si ce faci pe forumul asta daca esti lemn la 'motoare' ?! esti terminat ??? tu ce cauti pe forumul asta cu arogantza asta de 2 lei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepinno Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 Vad ca omu` in cauza si-a facut aparitia si ne-a lamurit...asa ca lasati turele pt sezonul cald..cred ca se poate inchide... Respekt PEP`u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Hai frate! eu eram ala... eram mega obosit, fusesem toata ziua prin bulgaria si probabil de oboseala am avut un reflex intarziat. Am depasit masinile, am intrat pe banda, ala cu masina din fata mea a pus frana brusca eu am blocat fata fix pe linia punctata ce desparte benzile si am facut buf... mobra n-a patit nimic (mici zgarieturi), iar eu m-am ridicat greu de nervi ca am dat-o pe jos. Morala: cand sunteti obositi si va grabiti spre casa, mai bine pastrati distanta fata de masinile din fata voastra, reflexele sunt mai intarziate dupa 400 - 500 km facute intr-o zi. Multumesc baietilor care mi-au sarit in ajutor! L.E. case closed! Si spatele? Intotdeauna pe un carosabil cu mica aderenta se foloseste spatele in mod deosebit iar fata doar ca o compensare, un fel de 20% fata si 80% spate... in functie de situatie. Cat despre sinele de tramvai mi-am furat-o si eu... si intotdeauna mi s-a intamplat cand m-am agitat prea mult si am fortat in trafic sa ma deplasez, asa ca atunci cand e sina de tramvai, nu ma mai grabesc. drum bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.