Sari la conținut

Kawasaki zxr 400 sau Suzuki GSX R 600 ?


Devisz
 Share

Postări Recomandate

Buna seara

 

Am citit nenumarate sfaturi si pareri pe forum si mi'am permis sa fac acest thread in sectiunea Motociclete de viteza si nu cel de incepatori pt ca nu am 16 ani si sa visez cu 2 ani in viitor :cheers:

 

Cred ca ati vazut aceste threaduri de n ori insa sunt putin indecis ...

 

 

As dori niste pareri pt achizitionarea unui motto. Eu am carnet , insa cam incepator pe motocicleta insemnand ca nu am rulat prea mult.

 

Dpdv al manevrabilitatii, intretinere, gasire piese , aspect etc care ar fi o moto mai recomandata : Kawasaki zxr 400 sau Suzuki GSX R 600 ?

 

 

 

PS: Multi au mai zis poate ca se stapanesc la inceput, etc etc . Well eu unul stiu sa imi tin " nervii " in frau si sa nu gandesc prea departe pana nu ma acomodez f bine.

 

Am mentionat acest lucru pt ca nu ma tenteaza un motto la 150-250 , vreau ca cel care il voi achizitiona sa il pastrez ceva ani

 

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. daca stii sa te controlezi raspunsul e gsxr. Trebuie sa ai in minte ca atunci cand iei o groapa cu el, trebuie sa strangi si ambreajul, altfel risti sa accelerezi brusc din cauza ca mana dreapta ramane nemiscata cat motorul isi schimba pozitia. In rest, eu am inceput pe 600 si daca ai sange rece si bun simt supravietuiesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie zxr de 400 mi se pare tare mica ca mobra, defapt chiar este mica, bine eu am si 1.95 si nu ma avantajeaza deloc;

 

opteaza pt suzuki dar atentie maxima :cheers: si eu am inceput cu 600

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kilometrii exagerati se rezolva ori cu programatorul de eprom ori cu bormasina pe cablul de kilometraj :cheers:)))))))

E o chestie si sa nu arati ca Arlechino pe un motor mult prea mic. Altfel se mai uita din parti fetele la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei sa inveti sa te dai bine cu motoreta si te pasioneaza pista si tehnicile de pilotaj, zx4.

daca vrei ceva cu care sa mergi undeva, plimbari oras sau in afara, gsx-r. insa ai grija, ca autocontrolul ala tine pana incepi sa prinzi experienta, pe urma-i rupi clanta-n 3. e bine sa incepi pe o motoreta mai mica, intradevar. eu am inceput pe 600 si odata cu km a venit si tupeul... acum insa, calaresc doar de placere, viteza e obscen de decenta, atat in oras cat si in afara lui.

plusuri zx4, e mica, trage bine, chiar foarte bine pentru un 400 cc, ai o pozitie racing, care, sincer imi place foarte mult si se lasa pe curbe ceva de uimit, nu te chinui deloc cu ea.

pe gsx-r, nu m-am dat decat cu 2 si anume gsx-r de 750 si 1100(vechi) 750 e foarte, foarte, foarte motocicleta(in tot sensul cuvantului) insa e super sport si pica la capitolul manevrabilitate in fata pustiuliu de 400. plusuri, putere, pozitie de vis, nici prea racing ca la kawasaki nici prea touring, undeva intre si un rafinament pe care doar suzuki cred ca-l are.

alege cu capul.

sanatate si asfalt uscat.

Editat de Moto Junkie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZX400 nu cred ca gasesti ceva mai nou de '96(nu stiu exact pana in ce an s-a fabricat) si parerea mea e ca vei sta mai mult cu ea in garaj/reparatii decat pe strada.

Eu sunt de parere ca gsx-r de 600 e un motor pe care il poti avea lejer 2 ani fara probleme tehnice si fara multe batai de cap.

E decizia ta, daca nu esti cumpatat te faci una cu asfaltul indiferent daca e 400 sau 600...deci...

Iar zx-ul il vei vinde MULT mai greu decat un gixar in momentul cand vei vrea sa schimbi motorul :D.

Asta e doar opinia mea :crack:

Vb lui "Moto Junkie" ..."alege cu capul" :D

Asfalt uscat!

Editat de liviu_pyt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alege GSX-R-ul, este un motor inaintea vremurilor sale. pentru zx4r nu gasesti piese, sunt foarte vechi si mai putin fiabile decat gsx-r. eu am inceput pe un gsx-r 600 srad si vreau sa subliniez faptul ca este una din cele mai manevrabile motociclete din clasa sa. la varsta ta sunt sigur ca ai experienta si cumpatarea care e necesara pentru a-l pilota.

 

 

nu stiu in primul rand cum poti sa le pui in aceiasi oala...zx4r si srad-ul, sunt doua chestii diferite, timpuri si tehnologii diferite.

iti recomand srad-ul, iti promit ca nu vei regreta de alegerea facuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam tot aceeasi treaba ca si pe bikeshop

 

oricum dupa cum am zis 2500e - 3000e as aloca maxim. Restul ramane pt echipament

 

 

Uita-te si la semnatura mea daca vrei o motocicleta serioasa. Ofer si sfaturi :rolleyes:

 

Asa ca visul ti se poate indeplini, totul e sa vrei !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alege GSX-R-ul, este un motor inaintea vremurilor sale. pentru zx4r nu gasesti piese, sunt foarte vechi si mai putin fiabile decat gsx-r. eu am inceput pe un gsx-r 600 srad si vreau sa subliniez faptul ca este una din cele mai manevrabile motociclete din clasa sa. la varsta ta sunt sigur ca ai experienta si cumpatarea care e necesara pentru a-l pilota.

 

 

nu stiu in primul rand cum poti sa le pui in aceiasi oala...zx4r si srad-ul, sunt doua chestii diferite, timpuri si tehnologii diferite.

iti recomand srad-ul, iti promit ca nu vei regreta de alegerea facuta.

 

 

Ms de sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sa deranjez cu un double post , insa deja editul nu mai merge

 

Am tot citit despre limitarea din maneta de acceleratie cum ca si altii au limitat pana in 4000-5000 turatii ...

 

Ce are fi mai indicat .... o limitare de acceleratie sau carburator ?

 

Presupun ca diferenta limitarii din carburator .... cp si sunetul corect ?

 

 

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca dai 3000 iti dau eu un motor super corect, km reali, totul schimbat pe el. L'am pregatit pentru mine pentru noul sezon, insa, prin anumite conjuncturi (prietenii stie :wacko: ), mi'am luat altceva saptamana trecuta.

Kilometri nu trebuie sa te sperie, un motor intretinut si nebirjarit trece de 100000km lejer! (Personal am vazut 600F3 la 130000km mergand perfect)

Faptul ca vezi multe motoare pe piata cu km maxim 30000 indiferent de anul de fabricatie este pentru ca asta se cere, asta se ofera :blink: (cum zicea cineva mai inainte, cu programatorul sau cu bormasina)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Strumfuadi: tare mobra, am vrut sa imi iau si eu una, e din '99, nu?

 

Referitor la initiator si la ideea limitarii: limitarea nu se face nici din manson nici din carburatie, se face din creier. Uneori tocmai puterea motorului te scapa din belea, asta ti-o garantez, am patit-o de f mulrte ori, sa fiu nevoit sa "evadez" dintr-o scena tragica. Intreaba pe mai multi, or sa iti spuna acelasi lucru, nu doar franarea te salveaza, fiindca uneori nu ai loc sa franezi, si in schimb tr sa accelerezi puternic pentru a evita un accident. De-aia se spune ca de murit poti sa mori si la 40 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Strumfuadi: tare mobra, am vrut sa imi iau si eu una, e din '99, nu?

 

Referitor la initiator si la ideea limitarii: limitarea nu se face nici din manson nici din carburatie, se face din creier. Uneori tocmai puterea motorului te scapa din belea, asta ti-o garantez, am patit-o de f mulrte ori, sa fiu nevoit sa "evadez" dintr-o scena tragica. Intreaba pe mai multi, or sa iti spuna acelasi lucru, nu doar franarea te salveaza, fiindca uneori nu ai loc sa franezi, si in schimb tr sa accelerezi puternic pentru a evita un accident. De-aia se spune ca de murit poti sa mori si la 40 km/h.

 

Da , am auzit si eu f multe cazuri in care gazul i-a scapat pe multi si cat despre cea din carburatie iar e adevarat....la urma urmei poti sa mori cu motor mare, mic sau chiar fara el :wacko:

 

Eram doar curios despre aceste limitari caci am mai vazut destui care intreaba. Oricum limitarea de acceleratie am inteles ca e contraindicata cel mai mult exact datorita a ceea ce ai explicat tu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uneori tocmai puterea motorului te scapa din belea, asta ti-o garantez, am patit-o de f mulrte ori, sa fiu nevoit sa "evadez" dintr-o scena tragica. Intreaba pe mai multi, or sa iti spuna acelasi lucru, nu doar franarea te salveaza, fiindca uneori nu ai loc sa franezi, si in schimb tr sa accelerezi puternic pentru a evita un accident.

Perfect adevarat, acuma am citit tot ce ai scris.. Sunt cazuri in care faci ca veverita care traverseaza calea ferata: iti bagi coada intre picioare tragi poponeata inainte (in traducere, bagi mana in gaz ca sa iti tragi fundul de la impact.) Am patit'o de cel putin 3 ori. De aceea e bine sa mergeti mai turat, daca e cazul sa bagi mana in gaz si sa tasneasca, nu sa se balbaie subturat. :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...