Jhony Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 Am un Suzuki Gsx-r 750 din 1993 si as vrea sa imi schimb lantzul de distributie.Pinioanele de sus e vizibil cum trebuie schimbate dar ala de jos cum se schimba, trebuie desfacut tot motorul sau este vre-o modalitate mai simpla. Ps: unde as putea gasi vre-un lant de distributie mai ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Am un Suzuki Gsx-r 750 din 1993 si as vrea sa imi schimb lantzul de distributie.Pinioanele de sus e vizibil cum trebuie schimbate dar ala de jos cum se schimba, trebuie desfacut tot motorul sau este vre-o modalitate mai simpla.Ps: unde as putea gasi vre-un lant de distributie mai ieftin Daca vrei sa schimbi pinionul de la vibroken,si distributia ta este pe centrul motorului trebuie desfacut tot, in afara de chiuloasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 exact cum s-a mai spus, trebuie sa desfaci motorul tot, cil, biele , sa poti ridica arborele cotit. nu stiu cum este la tine, dar la unele tipuri de motoare nu se schimba si pinionul de pe vibrochen. cati km are motorul de trebuie schimbat lantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Am un Suzuki Gsx-r 750 din 1993 si as vrea sa imi schimb lantzul de distributie.Pinioanele de sus e vizibil cum trebuie schimbate dar ala de jos cum se schimba, trebuie desfacut tot motorul sau este vre-o modalitate mai simpla.Ps: unde as putea gasi vre-un lant de distributie mai ieftin la gsxr '93 nu se schimba pinionul de la vibrochen, fiind parte din el. in schimb este foarte, foarte dur. slabe sanse sa fie uzat. daca intr-adevar este uzat, sfatul meu e sa schimbi motorul sau piesele din el pt. ca, cu siguranta are probleme mai grave decat lantul de distributie in ceea ce priveste uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jhony Postat Aprilie 8, 2009 Autor Share Postat Aprilie 8, 2009 la gsxr '93 nu se schimba pinionul de la vibrochen, fiind parte din el. in schimb este foarte, foarte dur. slabe sanse sa fie uzat. daca intr-adevar este uzat, sfatul meu e sa schimbi motorul sau piesele din el pt. ca, cu siguranta are probleme mai grave decat lantul de distributie in ceea ce priveste uzura. Nu ca era faza ca pinioanele alea de sus nu sunt uzata si nici ala de jos nu cred dar voiam sa stiu in ce ma bag daca ma apuc ..... oricum latu trebuie sa il schimb pt ca e intins... dar nu stiu de unde sa imi i-au un lant mai ieftin ca e criza financiar .... MS Oricum exact cum s-a mai spus, trebuie sa desfaci motorul tot, cil, biele , sa poti ridica arborele cotit. nu stiu cum este la tine, dar la unele tipuri de motoare nu se schimba si pinionul de pe vibrochen. cati km are motorul de trebuie schimbat lantul? Exact nu stiu dar imi bord imi arata 34000 km ... eu l-am desfacut si lantzul e intins vizibil de asta vreau sa il schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Nu ca era faza ca pinioanele alea de sus nu sunt uzata si nici ala de jos nu cred dar voiam sa stiu in ce ma bag daca ma apuc ..... oricum latu trebuie sa il schimb pt ca e intins... dar nu stiu de unde sa imi i-au un lant mai ieftin ca e criza financiar .... MS Oricum Exact nu stiu dar imi bord imi arata 34000 km ... eu l-am desfacut si lantzul e intins vizibil de asta vreau sa il schimb gandeste-te ca un motor mai ales in afara face in cel mai rau caz 10.000/an. din '92 pana in 2008 sunt macar 160.000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 gandeste-te ca un motor mai ales in afara face in cel mai rau caz 10.000/an. din '92 pana in 2008 sunt macar 160.000 Sau gandeste-te ca pe afara oamenii tin mobrele de distractie de weekend si mai si muncesc in timpul saptamanii Stiu personal mobre de 10+ ani la nemti care au cam 20k km pe bord, reali. E ceva normal la ei. Nu ca la noi unde ai n-ai ce face te dai cu mobra tot timpu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Sau gandeste-te ca pe afara oamenii tin mobrele de distractie de weekend si mai si muncesc in timpul saptamanii Stiu personal mobre de 10+ ani la nemti care au cam 20k km pe bord, reali. E ceva normal la ei. Nu ca la noi unde ai n-ai ce face te dai cu mobra tot timpu. Si io mai stiu si d-aia care au cate 4 - 5 mobre, sau vreo 2-3 masini si 1-2 mobre. Deci e posibil sa nu prea aiba timp sa faca 10.000 pe an cu O singura mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 (editat) Haha, si eu mai stiu de-astia care pun bormasina pe cablul de kilometraj si da-i! Binenteles toate vitezane aduse in Romania au apartinut unor babe care se duceau cu ele la piata. Si asta se stie. On topic... lantul e atat de intins ca intinzatorul nu-si mai face treaba si tzacane? 2 sanse: Ori se baga lant nou desfacut si se capseaza sus. Ori desfaci tot motorul ca sa pui lantul intreg, in care caz, costul manoperei va fi mult mai mare decat costul lantului. La distributie nu ai de unde sa iei lant ieftin, il cumperi ori la pretul lui, ori iei SH ceea ce nu prea se merita, ca de obicei nu e dat jos de bun ce e. Editat Aprilie 8, 2009 de rechinulalb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 In nici un caz SH!! Nu vrei sa ai surprize dup-aia (neplacute desigur). Nu stiu daca la asta merge, ca n-am desfacut GSX-R, dar am vazut o metoda interesanta folosita pe o Kawa Ninja: se desface capacul la chiulasa pana se da de lant, se desface lantul vechi cu atentie, se leaga prima za a lantului nou cu o sarmulitza de ultima za a lantului vechi, se trage usor afara de lantul vechi pana il trage in locul lui pe ala nou, se desface apoi lantul vechi din sarmulita si se inchide lantul nou. Toata operatia cu motorul "la punct/la semn". Chiar, sunt curios daca merge la GSX-R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Cum iti dai seama cand trebuie schimbat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Merge la oricare, ca odata scos intinzatorul, lantul ala sta fleashca. Insa cat de recomandabil e un lant de distributie capsat nu stiu... mai ales ca e pozitia incomoda sa il capsezi acolo, nu zic de riscul sa scapi chestii prin motor ) In nici un caz SH!! Nu vrei sa ai surprize dup-aia (neplacute desigur).Nu stiu daca la asta merge, ca n-am desfacut GSX-R, dar am vazut o metoda interesanta folosita pe o Kawa Ninja: se desface capacul la chiulasa pana se da de lant, se desface lantul vechi cu atentie, se leaga prima za a lantului nou cu o sarmulitza de ultima za a lantului vechi, se trage usor afara de lantul vechi pana il trage in locul lui pe ala nou, se desface apoi lantul vechi din sarmulita si se inchide lantul nou. Toata operatia cu motorul "la punct/la semn". Chiar, sunt curios daca merge la GSX-R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Cum iti dai seama cand trebuie schimbat ? Cand trancane desi e intins la maxim / cand intinzatorul nu poate sa faca mai mult de atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jhony Postat Aprilie 9, 2009 Autor Share Postat Aprilie 9, 2009 Cum iti dai seama cand trebuie schimbat ? De obicei la relanti se aude asa un sunet metalic...cand e turat nu prea se mai aude....dar sunetul se aude cum am mai zis cel mai bine a relanti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 motorul de pe srad are distributia pe dreapta; daca la al tau este la fel iti spun ce am facut eu si cat ma costat; demontat motor de pe motocicleta desfacut capac chiloasa si tras motor la punct demontat intinzator demontat axe cu came<demontat pastile si numerotate in ordine> desfacut chiloasa<pt a putea desface si paina fixa<patina mobila se poate demonta si fara sa desfaci chiloasa> cumparat ; lant distributie,<dintr-o bucata>,patine<3 la nr>,intinzator , garnitura de chiloasa <toate de la reprezentanta>= 973ron cu factura cu tot chiloasa daca am desfacuto i-am rodat si supapele cu o pasta speciala dupa care am inceput montajul asta este minimul din ce inseamna sa-i faci distributia<mai trebuiau si semeringuri de supape si alte garnituri noi dar criza isi spune cuvantul> apropo motorul meu cand l-am luat<gsxr600 din 97> avea 18000<in 10 ani> si in 2 veri la mine i-am dublat aproapt tot ce vine de afara sunt tepe la kilometri ce am constatat cu distributia veche e ca atunci cand trageam motorul la punct din cauza uzurii lantului si a patinelor axele cu came ramaneau aproape 2mm in urma de semn; dupa ce l-am schimbat totul e ok si mere si mult mai rotund Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Hornet 600 an 2000, 39000 km. Si eu am sunetul acela de la lantul de distributie. Peste tot am auzit ca trebuie schimbat intinzatorul, dar un mecanic zicea ca trebuie schimbat lantul, ca e prea intins (lungit) si intinzatorul nu merge mai departe. Asa am vazut si aici pe forum parca. Atunci, trebuie sa iau numai lant nou sau si intinzator? Ce alte piese ar mai trebui schimbate odata cu operatiunea asta? ( garnitura chiulasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Hornet 600 an 2000, 39000 km. Si eu am sunetul acela de la lantul de distributie. Peste tot am auzit ca trebuie schimbat intinzatorul, dar un mecanic zicea ca trebuie schimbat lantul, ca e prea intins (lungit) si intinzatorul nu merge mai departe. Asa am vazut si aici pe forum parca. Atunci, trebuie sa iau numai lant nou sau si intinzator? Ce alte piese ar mai trebui schimbate odata cu operatiunea asta? ( garnitura chiulasa? e bine sa-i schimbi si patinele ca si alea au uzuri, iar ca sa scoti patina fixa tr sa desfaci si chiloasa, deci iti trebuie si garnitura de chiloasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 (editat) Ca sa intind lantul trebuie sa desfac toata partea cu carburatoare (la un zzr 600 din `91 ? la mine se aude la turatie mica ca un ticait rapid. oare e de la lant ? Mesaj completat Ca sa intind lantul trebuie sa desfac toata partea cu carburatoare (la un zzr 600 din `91 ? la mine se aude la turatie mica ca un ticait rapid. oare e de la lant ? Revin. Anul trecut nu am mai apucat sa mai intind lantul ,eram prea entuziasmat de venirea caldurii ).dar anul asta nu mai scap.Poate cineva va rog,sa imi explice ce trebuie sa desfac,ca sa intind lantul ? Editat Aprilie 10, 2009 de maryan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Ca sa intind lantul trebuie sa desfac toata partea cu carburatoare (la un zzr 600 din `91 ? la mine se aude la turatie mica ca un ticait rapid. oare e de la lant ?Mesaj completat Revin. Anul trecut nu am mai apucat sa mai intind lantul ,eram prea entuziasmat de venirea caldurii ).dar anul asta nu mai scap.Poate cineva va rog,sa imi explice ce trebuie sa desfac,ca sa intind lantul ? pai cred ca ai vrut sa spui sa l schimbi ca zzr ul are intinzator automat(mecanic cu arc) si asa cum zicea cineva mai sus cumperi lant desfacut .faci rost de presa pt el si mai departe vezi manualul de reparatie! succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brisco Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 mai nou exista pe piata in ambalajul lantului de distributie ,sau separat si o za (cam cum se gaseste la unele lanturi de transmisie) se deschide lantul cu o presa special conceputa pt deschis lanturi de distributie si se inchide prin nituire tot cu presa speciala pt lanturi distributie Aceasta operatiune nu necesita demontarea motorului de pe cadru sau a chiuloasei ,trebuie dat jos carburatoare (daca este cazul ), scos intinzator ,axe cu came , se trage lantul nou cu cel vechi prin rotirea vibrokenului ,se inchide cu presa ,se trage la punct , se pun axele cu came si gata te costa mult mai putin decat daca ai da motorul jos (ca timp si ca bani) TOATA JMECHERIA ESTE LA NITUIT ,daca strangi prea tare presa poti fisura boltul p.s. Toate lanturile de distributie vin inchise Mesaj completat presa Salut, Efectarea aceastei operatiuni(nituit lant distributie), este recomandat sa o faca un mecanic(in adevaratul sens al cuvantului). Intr-adevar nu necesita nici o demontare speciala, doar multa atentie la nituit, deoarece niturile de la lantul de distributie se fisureaza foarte usor, chiar inainte de a obtine tesitura recomandata. Mai nou, multe din lanturile aftermarket, vin desfacute, avand lungimea celui mai lung lant al seriei respective(daca un tip de lant se potriveste din pdv al danturi la mai multe modele de moto, atunci acesti producatori il vor furniza la lungimea potrivita, pentru motoreta care foloseste cel mai lung lant). Oricum, daca nu ati mai nituit lanturi, daca nu aveti scule(presa) pentru aceasta operatie, nu este recomandat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_LIN Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 (editat) sal...am si eu un suzuki gsx 750 f din 1996...si se aude un "zornait" la lantul de distributie. Stie cineva daca se mai poate intinde (si cum), sau trebuie schimbat. Cum imi dau seama daca mai poate fi intins. Multumesc.Asfalt uscat!!! Editat Iulie 1, 2012 de cata_LIN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.