vasi Postat Ianuarie 21, 2006 Share Postat Ianuarie 21, 2006 Vreau sa cumpar un ij in 2 cilindri. Asta inseamna ca este in 2 timpi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Ianuarie 21, 2006 Share Postat Ianuarie 21, 2006 Dar un motor cu 1 cilindru inseamna ca e intr-un timp ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 21, 2006 Share Postat Ianuarie 21, 2006 Vreau sa cumpar un ij in 2 cilindri. Asta inseamna ca este in 2 timpi? 1 - numarul de pistoane nu are legatura cu numarul de timpi (vezi cartea de fizica de liceu in care se vb de termodinamica, explica si ce e cu timpii). 2- toate ijurile sunt in 2 timpi, indiferent daca sunt cu 2 sau cu un singur piston 3- NU LUA IJ IN 2 PISTOANE e prost si tu nu ai cunostinte de mecanica. Cauta un ij cu un singur piston si o a iti ofere mult mai multe satisfactii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 21, 2006 Share Postat Ianuarie 21, 2006 Dar un motor cu 1 cilindru inseamna ca e intr-un timp ? Tare de tot faza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Ianuarie 21, 2006 Share Postat Ianuarie 21, 2006 o sa iti ofere mult mai multe satisfactii reparat, mesterit, imbunatatit, surubarit, etc. Oricum ce zice Zidu e bine, daca iti iei Ij, vezi sa fie intr-un piston asa spre binele tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat Ianuarie 22, 2006 Share Postat Ianuarie 22, 2006 eu zic ca daca e jupiter 5 se merita...nu te lua dupa altii care se plimba cu comuniste de 40 de ani sau ciar pe jos.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 22, 2006 Share Postat Ianuarie 22, 2006 n-are nik jupi, mai ales daca e facut bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Ianuarie 22, 2006 Share Postat Ianuarie 22, 2006 Tare de tot faza! Bai baieti...in loc sa fceti misto mai bine i-ati da omului niste explicatii ca nici voi nu v-ati nascut cu motocicleta intre picioare.A fost un timp in care nici voi nu aveati habar de 2 timpi si 4 timpi asa ca mai usor cu caterinca si inainte cu explicatiile ca sa aiba si omu` de unde sa invete ceva. Respect. Vreau sa cumpar un ij in 2 cilindri. Asta inseamna ca este in 2 timpi? Dar un motor cu 1 cilindru inseamna ca e intr-un timp ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Ianuarie 22, 2006 Share Postat Ianuarie 22, 2006 Dar un motor cu 1 cilindru inseamna ca e intr-un timp ? ESTI TARE FRATE!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Ianuarie 22, 2006 Share Postat Ianuarie 22, 2006 Vreau sa cumpar un ij in 2 cilindri. Asta inseamna ca este in 2 timpi? Io vreau un album Sepultuara. Asta inseamna ca tipii sunt brazilieni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Ianuarie 22, 2006 Share Postat Ianuarie 22, 2006 Tot ce mai am de spus pe acest topic e ca sunt cam dezamagit de reactiile astea de amuzament continuu pe seama intrebarii lui Vasi.Tipul nu are de unde sa stie si sa faca diferenta intre anumite lucruri pe care si voi le-ati auzit de la alti cand ati fost nestiutori in ale motociclismului.Foarte frumoasa primire i-ati facut tipului.Sunt convins ca va pune itrebari cu mult mai multa retinere de acum incolo.Eu cred ca ar trebui incurajat nu luat peste picior.Cam atat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Ianuarie 22, 2006 Share Postat Ianuarie 22, 2006 Tot ce mai am de spus pe acest topic e ca sunt cam dezamagit de reactiile astea de amuzament continuu pe seama intrebarii lui Vasi.Tipul nu are de unde sa stie si sa faca diferenta intre anumite lucruri pe care si voi le-ati auzit de la alti cand ati fost nestiutori in ale motociclismului.Foarte frumoasa primire i-ati facut tipului.Sunt convins ca va pune itrebari cu mult mai multa retinere de acum incolo.Eu cred ca ar trebui incurajat nu luat peste picior.Cam atat... Treburile le-am invatat eu acu o saptamana la fizica(cls. a X-a_). ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Ianuarie 22, 2006 Share Postat Ianuarie 22, 2006 Hai mai ca io am remuscari . Ia si tu un manual de fizica sau da o cautare pe Google si vezi care-i treaba cu 2 sau 4 timpi, cu unul, doi, sau 12 cilindrii in linie, in V transversali sau longitudinali. Noi nu faceam "misto" ci te incurajam sa studiezi de unul singur. Primul pas (curiozitatea) l-ai facut. Daca insa intrebarea ta era o gluma "coltul comunistelor" nu era cel mai potrivit loc in care s-o faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Ianuarie 22, 2006 Share Postat Ianuarie 22, 2006 Vreau sa cumpar un ij in 2 cilindri. Asta inseamna ca este in 2 timpi? Ala inseamna sa nu cumperi IJ in 2 cilindri. Niciodata si niciodata. Cea mai proasta motocicleta fabricata vreodata... Mai bine una cu 1 cilindru, cat mai nou. Planeta 4 sau 5. Sau Festival, din anii '60. Lasa-l Jupiterul, spun din experienta. Care experienta nu este unica deloc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biker_1977 Postat Ianuarie 22, 2006 Share Postat Ianuarie 22, 2006 Eu am avut un jupiter 4 care a mers foarte bine..... si acuma am un jupiter 5 care merge la fel de bine... Daca ii dai ce-i trebuie si e reglat ca lumea...nu-ti face probleme. Imi place mai mult decat planeta, pentru ca , avand 2 cilindri iti da senzatia de motor mai masiv. E drept ca se mai deregleaza aprinderea, dar,aici e placerea "surubaritului" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Ianuarie 22, 2006 Share Postat Ianuarie 22, 2006 In primul rand eu m-am saturat sa tot spun ca Ij-ul in doi cilindrii nu este bun. Am spus lucrul asta de fiecare data cand am avut ocazia. Nu este o motocicleta potrivita pentru un incepator care habar nu are cum arata o surubelnita. Am observat ce Pannoniachopper si 'ZIDU au spus si eu acelasi lucru de oricand au avut ocazia, dar sincer m-am saturat sa tot spun lucrul asta. Da mai este bun Jupiteru! Caumparti cu incredere! Ca vedeti voi ce patiti! Mai mult pe jos decat calare. Cat despre noul venit pe forum...hai sa fim seriosi...eu am invatat la scoala de motoare in doi si patru timpi in clasa a VII-a si apoi reluat in liceu. Trebuie sa mai citeasca si el putin...nu neaparat in carti sau sa caute pe google...daca citeste topicurile mai vechi va gasi raspuns la intrebarile sale. Chiar...vreau sa pun pe IJ-ul meu un motor in "dublu Tz"...credeti ca merge? este diferit fata de cel in "dublu V" Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 22, 2006 Share Postat Ianuarie 22, 2006 e bun jupi, nush ce aveti cu el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 (editat) Nu stiu ce tot aveti voi cu Jupiterul. Am si eu unul care in curand o sa intre in "probe de drum" sunt curios daca aveti dreptate au ba, dar asa la prima vedere (din ce m-am uitat eu pe el), daca aprinderea e reglata OK si cand e nevoie (ca si in cazul Jawei 350) cred ca motorul o sa mearga si n-o sa puna probleme. Zidu imi explica ca marea problema e o pana ce leaga ambielajele independente. Dar daca cei doi cilindrii au uzuri relativ identice, camere de ardere identice (aceeasi grosime a garniturilor) si mai ales daca aprinderea e reglata ok, respectiva pana are slabe sanse sa se foarfece, iar motorul merge mult si bine. Normal ca e nevoie de mai dese "revizuiri" ale motorului, dar asta-i chiar fain (daca nu se intampla accidental la jumatatea drumului pe care-l ai de facut) Cu toate astea, asa cum ziceam, abea aspept sa vad daca aveti dreptate ori ba Editat Ianuarie 23, 2006 de moto_comuniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 Am auzit atatea pareri pro si contra despre Jupiter ca sincer nu stiu ce sa mai cred. Mie personal imi place. A avut un prieten si al lui mergea foarte bine, am fost cu el la drum lung si nu ne-a lasat pe jos niciodata. Mereu sunt dezamagit cand aud despre el ca "nu-i bun", "nu merge", "o sa-ti blestemi zilele".... Oare chiar asa prost este ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 Mda, asta cu pro si contra despre Jupiter, Jawa, Simson, Planeta etc e o dilema din care, se pare, nu putem iesi. Daca iei topicurile la rind si le citesti, la sfirsit chiar nu stii ce sa mai crezi.... Unii spun ca sunt bune, altii ca nu. Normal, fiecare cu norocul si experientele lui. Ciudat e ca unii din cei care intr-un topic lauda un anumit tip de motocicleta in altul il dau 'la baie'. Probabil ca depinde de dispozitia de moment... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 Nu stiu ce tot aveti voi cu Jupiterul. Am si eu unul care in curand o sa intre in "probe de drum" sunt curios daca aveti dreptate au ba, dar asa la prima vedere (din ce m-am uitat eu pe el), daca aprinderea e reglata OK si cand e nevoie (ca si in cazul Jawei 350) cred ca motorul o sa mearga si n-o sa puna probleme. Zidu imi explica ca marea problema e o pana ce leaga ambielajele independente. Dar daca cei doi cilindrii au uzuri relativ identice, camere de ardere identice (aceeasi grosime a garniturilor) si mai ales daca aprinderea e reglata ok, respectiva pana are slabe sanse sa se foarfece, iar motorul merge mult si bine. Normal ca e nevoie de mai dese "revizuiri" ale motorului, dar asta-i chiar fain (daca nu se intampla accidental la jumatatea drumului pe care-l ai de facut) Cu toate astea, asa cum ziceam, abea aspept sa vad daca aveti dreptate ori ba in plus penele alea (ca sunt 2 de fapt, fiecare pe un ambielaj) sunt stranse de volanta! daca o strangi bine n-ai treaba, eu folosesc o cheie de aia in cruce pt. sotile de masina, e foarte buna! si in legatura cu uzura cilindrilor ca sa vezi daca au compresie egala faci un mic tester dintr-un manometru cu care testezi presiunea la roti si dintr-o bujie careia ii scoti miezul! nici nu trebuie sa fie precis manometrul, doar sa nu scape! ideea e sa iti arate aceeasi presiune in ambii cilindri, nu neaparat presiunea reala! si chestia de la care a pornit toata treaba cu +planeta si - jupi e din avans! da, ai avansul de 2 ori de facut! si? e chiar asa de greu? il faci la fel sa traga ambii cilindri la fel si nu apare nici o anomalie de functionare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 Stresule... te intreb ceva. Am un prieten care are un ij jupiter 4. Intr-o dumineca am iesit la o plimbare(eu cu simson, el cu ij), am facut cam 30 km, iar la intoarcere motorul(jupi) a facut autoaprindere(funct.motorului fara cr el)... Din ce cauza? Aprinderea eu i-am reglato ,si mergea perfect(130-135)blana. Zi si tu???????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 pai depinde cum ati mers... daca ati mers in blana s-a incalzit motorul tare si a dat-o in autoaprindere... am patit-o si eu! nu e de la avans! inca ceva la care ar trebui sa te uiti: da jos chiulasele si vezi cata calamina are, motoarele cu calamina depusa (nu tre' sa fie in exces neaparat, depinde de cum mergi cu el, daca il forjezi se incalzeste mai tare) sunt predispuse la autoaprindere, calamina avand cam aceleasi proprietati ca si o caramida refractara, tine caldura in ea si o disipa greu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 Stresule... te intreb ceva. Am un prieten care are un ij jupiter 4. Intr-o dumineca am iesit la o plimbare(eu cu simson, el cu ij), am facut cam 30 km, iar la intoarcere motorul(jupi) a facut autoaprindere(funct.motorului fara cr el)... Din ce cauza? Aprinderea eu i-am reglato ,si mergea perfect(130-135)blana. Zi si tu???????? cifra termica a bujiilor era aia care trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 io prost! am uitat sa spun si de bujii! daca nu e cifra buna se incalzesc tare si se racesc greu de tot, ca si in cazul calaminei! sau sunt prea reci si se ancraseaza... dar de aici nu se produce autoaprindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.