Sari la conținut

sa o?!?! ... sau sa nu o!


Postări Recomandate

Salut

voi aveti motocicletele ( de enduro ) inmatriculate?

la mine e chestia ca am Ducato-ul si ma pot deplasa cu masina pana la marginea pustiului si nu prea merita sa inmatriculez XR-ul dar totusi ma intreb daca ajung intr-o margine de orasel/comuna si vreau sa merg la o benzinarie sa fac plinul sau mai stiu eu ce si tocmai atunci il aduce dreaq si pe Garcea prin zona si ma opreste ce-mi poate face?

Dosar penal pt punere in circulatie a unui vehicol fara a fi inmatriculat?

Intelege ca sunt un "coclauan" si ca nu am io treaba prea multa pe drumurile publice ??!!

 

voi ati patit-o cu militenii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Parerea mea :

Sa o...

 

- Pentru linistea ta. Vezi cazul descris de tine sau ture de cateva zile, cu minimul de provizii si scule; Am cunoscut enduristi care s-au pierdut de restul grupului, nu stiau locurile in care se aflau (fusesera invitati) dar stiau in ce localitate aveau platforma. Si au ales sa iasa la sosea, sa vada unde sunt si sa mearga numai pe marginea soselei pana la platforma. Cu stresul de rigoare. Sa nu mai vb. si de situatii neprevazute care te forteaza sa mergi inapoi in civilizatie si nu ai alte optiuni.

- Pentru ca e mai simplu acum cat inca mai e intreaga;

- Pentru ca nu costa o avere;

 

Ramane sa te hotarasti ce si cum (si) cu asigurarea.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am inmatriculat WR-ul, dar a fost o prostie, ca am dat banii degeaba. De la mine de la bloc pana la padure am vreo 2 KM prin cartier si am trecut pe langa garcea de mai multe ori si nu mi-au zis nimic. Evident ca merg incet, nu turez, etc cat sunt printre blocuri.

 

In general nu cred ca au treaba, acuma bine, nu te duci nici tu la teatru cu ea sau in centru la suc :huh: Iar daca chiar iti fac semn, nu opresti, pt ca neavand numar si casca pe fata nu au cum sa te identifice. La primul spatiu' verde, campie, deal ... esti in lumea ta, iar ei raman in urma.

 

Si eu la inceput am fost mai ingrijorat de problema asta, sa-i zic asa, dar acum nu mai am treaba ... Problema cea mai mare ar fi daca ai face accident pe un drum public, tocmai de aia tre sa meri incet, cat mai dreapta si foarte atent. Daca faci asta, riscul e mic ...

 

 

Bafta

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...hmmm...e o mare vorba din popor: nu te scarpina la cap daca nu te doare!!! eu chiar nu inteleg...nu stii cat o sa mergi cu ea, dar nu e normal sa nu o inmatriculezi... nu costa chiar asa mult incat sa iti pui problema asta si cred ca se merita in eventualitatea in care o sa fii vreodata nevoit sa mergi 5 m cu ea pe sosea si exact atunci sa dai peste un gabor cu exces de zel...chiar sa merita sa umbli prin tribunale sau mai stiu eu ce?!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai de mers 5 m, casti ochii si sigur nu dai de politie :huh:.

In alta ordine de idei de 3 ani de cand fac enduro, nu m-a intrebat nimeni de sanatate.

Chiar atunci cand am fost nevoit sa merg pe drum, am trecut pe langa politisti, am mers mai incet pe margine si n-a zis nimeni nimic. Personal nu cred ca merita sa faci cheltuiala cu inmatriculat-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa o..

 

nu stii niciodata unde iesi sau pe unde te duci cu motorul ala..daca doamne fereste esti implicat in vreun accident..esti de vina vrei nu vrei..iar daca te prinde nenea militianul este dosar penal pe loc iar spaga si nervii sa scapi de necaz sunt mult mai mici decat inmatricularea caprei in ro..asa ca pune mana si inmatriculeaz-o..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nimeni nu iti ofera cetitudine ca nu te opreste sau daca mergi pe margine e totul ok...chiar nu merita sa te legi la cap pentru cateva sute de roni...gandeste-te intrun caz extrem...chiar se merita sa treci prin asa ceva pentru o suma pe care o cheltuiesti seara la o terasa?!!(dosare penale, vizite la judecatorii, spagi, stres, s.a.m.d.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e vb de o avere sa o inmatriculezi, daca circuli cu ea pe drumuri publice risti dosar penal (sper ca stii ce inseamna asta)

 

pt 450ron in care e inclus si rca merita fiecare banut decat un dosar penal care poate fi nepretuit si poti ramane si fara permis vo 2 ani :D

 

succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inmatriculeaz-o!

 

Pentru ca, in afara de faptul ca vei evita DOSARUL PENAL si "BYE-BYE permis", o sa poti merge cu ea ABSOLUT pe unde vrea phoula ta si la ce ora vrea, si cu spatele daca vrea. :D N-o sa aiba nimeni ce sa comenteze, are sa "te doara la bashchetzi".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am inmatriculat EXC-ul. Circul fara numar, fara RCA, fara talon (doar o copie xerox), fara stop, fara semnalizari, fara oglinzi. Daca ma prinde Garcea imi da amenda, dar nu imi face dosar penal. In rarele ocazii cand ies pe drumuri publice, merg fara stress si am toate sansele sa am o zi excelenta. Plus ca, atunci cand vei vinde moto, poti sa gasesti pe unul care o sa vrea sa o foloseasca la supermoto. Pentru 21 RON impozit anual si cheltuiala si timpul pierdut cu inmatriculatul, eu zic ca merita. Poti oricand sa o radiezi si sa o scoti de la impozit prin vanzare sau o duci la REMAT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am inmatriculat EXC-ul. Circul fara numar, fara RCA, fara talon (doar o copie xerox), fara stop, fara semnalizari, fara oglinzi. Daca ma prinde Garcea imi da amenda, dar nu imi face dosar penal. In rarele ocazii cand ies pe drumuri publice, merg fara stress si am toate sansele sa am o zi excelenta. Plus ca, atunci cand vei vinde moto, poti sa gasesti pe unul care o sa vrea sa o foloseasca la supermoto. Pentru 21 RON impozit anual si cheltuiala si timpul pierdut cu inmatriculatul, eu zic ca merita. Poti oricand sa o radiezi si sa o scoti de la impozit prin vanzare sau o duci la REMAT.

 

 

:D mai ales daca ai permis si tii la el!crede-ma sunt multe ocazii in care esti nevoit sa apelezi la un DRUM PUBLIC si nu stii peste cine dai!chiar daca ajungi la o "intelegere"cu Garcea fii sigur ca te va costa mai mult decat inmatriculatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar nu conteaza ca va expuneti inutil savarsind o INFRACTIUNE sanctionabila inclusiv cu inchisoarea?? pentru ce? pentru cel mult cateva sute de euro? daca tot nu va intereseaza acest aspect, va puteti apuca de furat, de talharit sau de alte rele, poate e adrenalina mai mare sau macar suma e mai mare. cu exceptia drumurilor de exploatare forestiera care sunt inchise circulatiei publice, toate drumurile de legatura asfaltate sau nu, impun inmatricularea pentru vehiculele motorizate.

si eu aplic metoda descrisa de andrei belcic, insa stopul functioneaza (util si la enduro) iar talonul il am in original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar nu conteaza ca va expuneti inutil savarsind o INFRACTIUNE sanctionabila inclusiv cu inchisoarea?? pentru ce? pentru cel mult cateva sute de euro? daca tot nu va intereseaza acest aspect, va puteti apuca de furat, de talharit sau de alte rele, poate e adrenalina mai mare sau macar suma e mai mare.

 

Eh, e putin cam exagerata remarca ta, nu crezi?

 

Io sunt convins ca daca s-ar putea face o statistica la noi in tara, procentul de enduristi (deci vorbim de capre, nu altele) care au motocicletele neinmatriculate este mult mai mare decat cel care-s cu talon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si asta arata ce?ca procentul de , hai sa zicem frumos, "dezinteresati" este f mare? justifica in vreu fel savarsirea unei infractiuni?

pe aceeasi linie, probabil ca majoritatea soferilor din romania nu ar mai lua examenul teoretic acum. concluzia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si asta arata ce?ca procentul de , hai sa zicem frumos, "dezinteresati" este f mare? justifica in vreu fel savarsirea unei infractiuni?

pe aceeasi linie, probabil ca majoritatea soferilor din romania nu ar mai lua examenul teoretic acum. concluzia?

 

Da, ok, ai si tu un punct de vedere, daca e sa ascultam legea orbeste. Dar nu cred ca tot timpul e ok s-o faci. Nu cred ca merge careva cu motoru enduro mai mult decat strict-ul necesar pe drum public. Daca esti asa de exigent, ar trebui sa iti pui si tu oglinzi, semnalizari, etc, dar nu o faci. Fiecare decide limita pana la care e dispus sa "incalce legea" dar io cred ca daca o faci cu cap si calculat, riscul sa dai de o situatie neplacuta e minim, spre zero. Un argument bun pt inmatriculare ar fi daca vrei sa-ti faci casco, am auzit ca unii practica asta.

 

Si oricum, decizia de inmatriculare sau nu cred ca depinde si de modul in care fiecare ajunge la padure. Unii au duba, remorca si isi duc motoarele chiar si 5,10 km, altii stau chiar langa padure, altii trec prin centrul orasului ca sa ajunga la padure, si in functie si de asta te hotarasti daca o inmatriculezi sau nu.

 

 

Bafta

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am inmatriculat EXC-ul. Circul fara numar, fara RCA, fara talon (doar o copie xerox), fara stop, fara semnalizari, fara oglinzi. Daca ma prinde Garcea imi da amenda, dar nu imi face dosar penal. In rarele ocazii cand ies pe drumuri publice, merg fara stress si am toate sansele sa am o zi excelenta. Plus ca, atunci cand vei vinde moto, poti sa gasesti pe unul care o sa vrea sa o foloseasca la supermoto. Pentru 21 RON impozit anual si cheltuiala si timpul pierdut cu inmatriculatul, eu zic ca merita. Poti oricand sa o radiezi si sa o scoti de la impozit prin vanzare sau o duci la REMAT.

 

:D

daca nu te uiti la aprox 100 eur, inmatriculeazo. e mult mai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca merge careva cu motoru enduro mai mult decat strict-ul necesar pe drum public.

Mergand mai departe cu logica asta, inseamna ca procesul verbal de infractiune va fi "asa de bun

simt" cu o pedeapsa pe masura kilometrilor facuti pe strada. 500m, 1km, 10km, tot pedeapsa aia este si nu tine seama de "strictul ala necesar".

 

Daca esti asa de exigent, ar trebui sa iti pui si tu oglinzi, semnalizari, etc, dar nu o faci.

Eu cred ca stii care este diferenta intre o contraventie si o infractiune.

 

Fiecare decide limita pana la care e dispus sa "incalce legea" dar io cred ca daca o faci cu cap si calculat, riscul sa dai de o situatie neplacuta e minim, spre zero.

Asta cu calculul o sa iti dea cu virgula cand te astepti mai putin. Ex: eram in etapa de rally-raid si la un punct de alimentare un garcea de la sat a oprit cursa cronometrata sa ne ceara taloanele la mobre. A iesit mare tam-tam pentru ca actele erau la cei de la FRM. Daca eram fraudulosi era grav.

 

 

Un argument bun pt inmatriculare ar fi daca vrei sa-ti faci casco, am auzit ca unii practica asta.

Un argument bun este ca stai linistit si atat.

 

Bafta

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai vorbeam intr-un context in care exista si iesiri pe drum public (benzinarie, bucati de legatura intre trasee, drumuri comunale, etc)

daca te dai numai in padure esti in offside dpdv romsilva, insa aia e alta poveste.

limita de demarcatie pt inclcarea legii cred ca e f simpla si data in cazul nostru strict de sanctiunea aplicabila. oglinzi, semnale, rca, itp,tobe chiuretate, cauciucuri neomologate, noxe, etc, sunt contraventii!!

un "armistitiu" cu organul sunt sigur ca e muuult mai costisitor decat o inmatriculare. in acest subiect cred ca merge adaugata si discutie legata de cumaprarea fara acte a motretelor, mai ales a celor care ar trebui sa aiba CIV. o problema la fel de mare, in opinia mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e sa o inmatriculezi. Motivele sunt mai multe. De ex. nu cred ca vrei sa mergi cu motorul si sa dai de situatii in care in loc sa mergi linistit si cu zambetul pe fata, mergi cu "morcovul in poponeata" (scuzati expresia) de frica sa nu te prinda politia. Si apoi mai sunt si celelalte motive pro inmatriculare enumerate mai sus si pe care le sustin.

 

P.S. 619 lei daca nu are carte de nici un fel, decat cea din fabrica, e max pe care o sa-l platesti, prin ACR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa O!

 

chiar acum fac programare la RAR

 

 

 

azi am facut o tura si intr-un sat ( drum comunal ) am dat roata`n bot cu GOLANU de 70 000 de euro .... numa io stiu ce sentiment si ce fior a trecut pe spinarea mea ... daca era un garcea tanar si pus pe fapte mari?

 

va doresc noroaie cat mai mari

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar nu conteaza ca va expuneti inutil savarsind o INFRACTIUNE sanctionabila inclusiv cu inchisoarea?? pentru ce? pentru cel mult cateva sute de euro? daca tot nu va intereseaza acest aspect, va puteti apuca de furat, de talharit sau de alte rele, poate e adrenalina mai mare sau macar suma e mai mare. cu exceptia drumurilor de exploatare forestiera care sunt inchise circulatiei publice, toate drumurile de legatura asfaltate sau nu, impun inmatricularea pentru vehiculele motorizate.

si eu aplic metoda descrisa de andrei belcic, insa stopul functioneaza (util si la enduro) iar talonul il am in original.

 

Hopa, stai ca faci o mare confuzie, adica vrei sa spui ca urmeaza sa ma apuc de furat? :)

 

Din punctul meu de vedere este o mare diferenta intre a face cateva sute de metrii pe sosea neinmatriculat (casti bine ochii) si furturi sau vanzari fara acte, etc.

Nu contrazic ca este infractiune, dar diferenta consta in faptul ca nu exista un pagubit ca urmare a aceste infractiuni.

In rest ma limitez la trasee enduro si ma feresc de autostrada :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gizmo...si din punctul de vedere al legii este diferenta intre furt si conducerea vehiculului neinmatriculat. diferenta este articolul din codul penal unde e incadrata fapta. da, gradul de periculozitate este altul si probabil vei fi judecat in libertate, iar pedeapsa va fi cu suspendare. suna bine, nu?

baut de ce nu conduci? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...