koky Postat Ianuarie 22, 2006 Share Postat Ianuarie 22, 2006 Sunt innebunit am o bataie la motor in ralani ambreajul este nou motorul este nou nu stiu ce sa spun ca am uzat.Mai am un GPZ 600 adus in dec. fara vama platita care nu bate deloc si merge la fel de gine ca al meu.Spuneti-mi de ce sau de la ce face asa.La 1000 de ture se aude la 2000 nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SV90NOS Postat Ianuarie 22, 2006 Share Postat Ianuarie 22, 2006 e lantul de distributie.s-ar putea ca lantul sa nu fie uzat, doar intinzatorul sa nu-si faca treaba.cu bataia asta mai mere motoru mult si bine zic eu, asa e la kawa, dar e indicat s-o rezolvi bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 Ti-as recomanda o servizare a jocurilor supapeapoi a carburatoarelor (curatat reglat sincronizat etc) Dupa aceea vei avea un relanti uniform fara batai. Apropo bataile sunt surde(la relanti neregulat) sau mai degraba un tarait metalic(lant -patina -intinzator)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 Sunt innebunit am o bataie la motor in ralani ambreajul este nou motorul este nou nu stiu ce sa spun ca am uzat.Mai am un GPZ 600 adus in dec. fara vama platita care nu bate deloc si merge la fel de gine ca al meu.Spuneti-mi de ce sau de la ce face asa.La 1000 de ture se aude la 2000 nimic. E probabil de la distributie. Poti sa desfaci sa verifici uzura lantului si jocul supapelor. Eu am manualul haynes de service pt gpz600r si gpx600, si am desfacut motorul sa verific supapele si distributia. Nu e foarte complicat. Daca pot sa te ajut cu ceva da-mi un PM. cip, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 (editat) Koki, imi pare rau, da' nu se pot pune diagnostice la asa ceva prin intermediul internetului.... Du-te la un service sau vino cu cineva care se pricepe sa auda motorul si alea-alea.... Editat Ianuarie 24, 2006 de Taz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 DUPA CUM ZICE TOATA LUMEA......SA NU FIE DISTRIBUTIA.......IN RELANTI SA FIE LANTUL SLAB SI SA JOACE..SI INTURE SA SE INTINDA SI NU SE MAI AUDE NIMIK BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 Man, o sa o dau in barci dar asta e. Si la mine vibra animalul fix intre 2400-3000 RPM. Era de la "pastile". Nu ma intreba ce sunt ca imi da cu virgula. E de la ei. M-am gandit ca poate te ajuta cu ceva. GPZ600R nu are pastile. E pe sistemul clasic, stringi de shurubel si gata. cip PS: sigur ca pot fi multe cauze pt. zgomot , pe de alta parte jocul la supape oricum trebuie reglat la 10.000km, asa ca poti desface "preventiv" :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Ianuarie 28, 2006 Share Postat Ianuarie 28, 2006 Salut, am un prieten cu o kawa GPZ 1000 rz, cu o problema identica. am si eu 2 intrbari. 1. cip - ai spus ca nu stiu care gpz nu are pastile. asta inseamna ca nu are tacheti, corect? deci are culbutori. culbutorii se regleaza usor, ajutandu-te de o lera, dar pastilele? mai ai ce sa le faci? sau se inlocuiesc, doar? 2. exista service kawasaki? (in afara de united... )..parca era unul nou la BV? are cineva detalii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 Salut, am un prieten cu o kawa GPZ 1000 rz, cu o problema identica. am si eu 2 intrbari. 1. cip - ai spus ca nu stiu care gpz nu are pastile. asta inseamna ca nu are tacheti, corect? deci are culbutori. culbutorii se regleaza usor, ajutandu-te de o lera, dar pastilele? mai ai ce sa le faci? sau se inlocuiesc, doar? Al meu (gpz600r) nu are pastile si se regleaza cu lera asa cum ai zis si tu. Cele mai mari au aproape sigur pastile (gpx750 are sigur pastile) si nu ai alta solutie decit sa le schimbi. Din pacate eu nu am manual de service decit pentru modelele de 600 si 750 asa ca nu pot sa te ajut. 2. exista service kawasaki? (in afara de united... )..parca era unul nou la BV? are cineva detalii? Nu am nicic cea mai mica idee. cip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f_zoltan Postat Ianuarie 30, 2006 Share Postat Ianuarie 30, 2006 Nu vreau sa vorbesc prostii, nu de la mine vine ideea ci de la cineva care a adus multe motoare de diverse marci. A zis omul ca o tzacaneala la ralanti ar fi caracteristica mai multor modele de Kawa. Si la mine e un soi de lovitura metalica surda la rece, dispare imediat ce motorul intra in regim. Eu cred ca e legata de ungerea insuficienta la rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Biker_X Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 Aceeasi problema o am si eu la EL-ul meu. La relanti avea bataie dar in mers nu avea, si in special cand era scoasa din viteza si cu ambreiajul lasat (daca trageam ambreiajul nu se mai auzea). In timp (dupa vreo 3000 km) bataia s-a acentuat si am profitat de iarna sa desfac ambreiajul sa vad ce e pe acolo. Am desfacut ambreiajul si pare sa fie de la oala de ambreiaj. Oala de aluminiu face corp comun cu un grup de 2 pinioane (de fapt e prinsa cu niste nituri) dar s-a format un joc intre oala si pinioane (cred ca s-au largit gaurile de la nituri) si acum oala se roteste liber cu 3-4 grade fata de pinioane. Pe site la kawa astea sunt o singura piesa (vezi poza) si trebuie sa vad cat costa si de unde o iau... Daca stie cineva de unde pot sa iau piese de kawa l-as ruga sa impartaseasca informatia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 La GPZ500 -motor ex500 ar mai putea fi lantul transmisie primara intre vilbrochen si ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Februarie 2, 2007 Share Postat Februarie 2, 2007 (editat) nu e de la motor, oricum o bataie du dispare dupa 1000 de ture. Mai mult ca sigur este de la ambreiaj (mai ales daca zici ca e schimbat) si poate ca nu e o problema. Strange ambreiajul si vezi daca mai face. Editat Februarie 2, 2007 de ghost-rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Februarie 2, 2007 Share Postat Februarie 2, 2007 salut! stiu ce se intampla intrun motor de asta asa ca n-o sa bat campii prea mult iti zic doar ca am desfacut ceva motoare, in special de kawa gpz.si de 400, 550, 750 toate au cam aceeasi costructie, difera ff putin intre ele.daca vrei sa vb mai mult vb pe pm. problema care o ai este de la lantul de distributie care s-a uzat sau daca nu el ceva de la patina sau sist de intindere al lant de distrib. in primul rand se verifica acesta problema. o cauza dar mai rar intalnita ar fi lantul secundar de angrenare al demarorului. daca e ala e o problema ca nu se prea gaseste la cei care aduc piese(si trebuie sa fie nou, nu sh) daca vrei sa-i dai de cap vb pe pm si imi tre mai multe detalii despre motor si vedem cum gasim o solutie hai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ierdna_17fzr Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 Sunt innebunit am o bataie la motor in ralani ambreajul este nou motorul este nou nu stiu ce sa spun ca am uzat.Mai am un GPZ 600 adus in dec. fara vama platita care nu bate deloc si merge la fel de gine ca al meu.Spuneti-mi de ce sau de la ce face asa.La 1000 de ture se aude la 2000 nimic. si eu am patit la fel cu kawasaki meu tot un gpz600r bate de la coroana de ambreaj sunt slabite niturile de la cuplaju coroanei si oala ambreajului desfa si misca de pinionu de la oala si de oala misca de amandoua sar putea sa fie de acolo... numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 Nu vreau sa vorbesc prostii, nu de la mine vine ideea ci de la cineva care a adus multe motoare de diverse marci. A zis omul ca o tzacaneala la ralanti ar fi caracteristica mai multor modele de Kawa. Si la mine e un soi de lovitura metalica surda la rece, dispare imediat ce motorul intra in regim. Eu cred ca e legata de ungerea insuficienta la rece. Aceeasi problema o am si eu la EL-ul meu. La relanti avea bataie dar in mers nu avea, si in special cand era scoasa din viteza si cu ambreiajul lasat (daca trageam ambreiajul nu se mai auzea). In timp (dupa vreo 3000 km) bataia s-a acentuat si am profitat de iarna sa desfac ambreiajul sa vad ce e pe acolo. Am desfacut ambreiajul si pare sa fie de la oala de ambreiaj. Oala de aluminiu face corp comun cu un grup de 2 pinioane (de fapt e prinsa cu niste nituri) dar s-a format un joc intre oala si pinioane (cred ca s-au largit gaurile de la nituri) si acum oala se roteste liber cu 3-4 grade fata de pinioane. Pe site la kawa astea sunt o singura piesa (vezi poza) si trebuie sa vad cat costa si de unde o iau... Daca stie cineva de unde pot sa iau piese de kawa l-as ruga sa impartaseasca informatia... o trancaneala la relanti e comuna la kawe modele pe carburator (vezi gpz , gpx)dar daca bataia apare si la turatii at e problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ierdna_17fzr Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 (editat) Al meu (gpz600r) nu are pastile si se regleaza cu lera asa cum ai zis si tu. Cele mai mari au aproape sigur pastile (gpx750 are sigur pastile) si nu ai alta solutie decit sa le schimbi. Din pacate eu nu am manual de service decit pentru modelele de 600 si 750 asa ca nu pot sa te ajut. Nu am nicic cea mai mica idee. cip are tacheti gpz 600 r am desfacut eu Editat Ianuarie 7, 2008 de ierdna_17fzr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micaradu Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Si eu am o zgomot metalic mai pregnant la relanti(pinging, cum ii spun baietii pe forumurile de afara), dar la mine se aude si cand accelerez uneori. Are cineva idee daca e de la lantul de distributie, intinzator care nu tensioneaza suficient sau joc supape? Daca e de la lantul de distributie, se baga cineva sa schimbe asa ceva? Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobo_zxr Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Si io aveam o pacaneala care ma inebune si nu stiam de unde iii de la lant sau motor ca se vezi de unde ii ii simpu ti motoru pe loc si il turezi sau na il lasi la 1500 daca mai pacane iii clar ca nui de la lant daca nu pacane iti sugerez sa intinzi un pic lantu la mine asa o fo si era de la lant ca in ture joese nul intinde bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micaradu Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Se poate intinde? Are vreun surub de unde il poti tensiona cumva? Si, daca are, cam cat se strange. Sorry, i'm new with kawasaki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brujaandrei Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 salutare ,eu am un virago 535,din 93'-la fel am si eu o bataie,tacaneala,subtire si se accentueaza in turatie.dispare pe la 80 la ora in a cincea,sau nu o mai aud eu.ce vroiam eu sa intreb:ce alte efecte se simt daca ar fi lantul sau supapele(joc),pt ca la mine bate intradevar,insa de mers-tocmai am venit dintr-o iesire de 420 km si am mers si cu 130,acu o sapt am mers si cu 140(viteza ei maxima e de 150),iar consumul e ok intre 4,5 si 6(depinde cum merg si daca sunt 1 sau 2 pe motor),ulei ,deloc nu consuma? deci trage bine,consuma bine ,dar tacane motorul si ma seaca chestia asta.in principiu cica ar fi de la supape,reglaj,dar la ce alte efecte sa ma uit ,daca ar fi supapele sau lant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oryon Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 Eu am avut o pacaneala ciudata la relanti care aparea si disparea cum vroia ea, motorul stand pe loc, deci clar nu lantul. Dupa ceva verificari, aveam o galerie desprinsa. Verificati si p-acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 asa-s jafonezele... mai bat si ele ce , numai comunistele sa "bata"?! are unu din ramnic KAWASAKI ZX-9R si la rece zici ca-i moara cu ciocanele... DA SE DUCE LA 280KM/H... deci: nu va faceti griji asa-s ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.