kawa_zx6r Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Intentionez sa-mi iau un Kawa Vulcan 800 sau un Yama XVS 650 Dragstar! Intrebarea e: "Per total care merita mai mult?" Va salut! Alex! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 VN 800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 intre astea 2 modele am avut si eu de ales...si am ales Vn800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Nu pot decat sa dau un vot pentru VN800, asta nu inseamna 'contra Dragstar' pentru ca n-am mers cu asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawa_zx6r Postat Aprilie 14, 2009 Autor Share Postat Aprilie 14, 2009 VN 800 dc ati ales VN? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 VN 800 Model: Kawasaki VN 800 A Year: 1998 Category: Custom / cruiser Rating: 67.9 out of 100. Show full rating and compare with other bikes Engine and transmission Displacement: 805.00 ccm (49.12 cubic inches) Engine type: V2 Stroke: 4 Power: 55.00 HP (40.1 kW)) @ 7000 RPM Torque: 64.00 Nm (6.5 kgf-m or 47.2 ft.lbs) @ 3300 RPM Valves per cylinder: 4 Starter: Electric Cooling system: Liquid Gearbox: 5-speed Transmission type final drive: Chain More details Consult a Kawasaki repair manual. Physical measures Dry weight: 225.0 kg (496.0 pounds) Seat height: 710 mm (28.0 inches) If adjustable, lowest setting. Chassis and dimensions Front brakes: Single disc Rear brakes: Single disc Speed and acceleration Top speed: 175.0 km/h (108.7 mph) Power/weight ratio: 0.2444 HP/kg Dragstar 650 General information Model: Yamaha XVS 650 Drag Star Year: 1998 Category: Custom / cruiser Rating: 71.5 out of 100. Show full rating and compare with other bikes Engine and transmission Displacement: 649.00 ccm (39.60 cubic inches) Engine type: V2 Stroke: 4 Power: 40.00 HP (29.2 kW)) @ 6500 RPM Torque: 51.00 Nm (5.2 kgf-m or 37.6 ft.lbs) @ 3000 RPM Valves per cylinder: 2 Starter: Electric Cooling system: Air Gearbox: 5-speed Transmission type final drive: Shaft drive (cardan) More details Consult a Yamaha repair manual. Physical measures Dry weight: 214.0 kg (471.8 pounds) Seat height: 695 mm (27.4 inches) If adjustable, lowest setting. Chassis and dimensions Front brakes: Single disc Speed and acceleration Top speed: 150.0 km/h (93.2 mph) Power/weight ratio: 0.1869 HP/kg Compara si tu datele alea...care-ti da cu +? Dragstar 650 e mai slab decat Virago 535 ca performante. VN800 e mult peste Dragstar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Totusi,Dragstar-ul,e cu cardan.Si se gasesc chestii after-market,mai multe,pt. el,decat pt. VN-u.Sunt multe,si pt. VN-u,da' parca mai multe-am vazut pt. Drag. Am prieteni si cu una,si cu cealalta...Cel mai bine,cred c-ar fi sa poti sa te dai un pic,cu fiecare,si sa vezi care-ti place mai mult.Ia-n considerare,si faptul ca fiecare,si-a personalizat-o pe gustul lui,si asta ,sa nu te influenteze in alegerea modelului.Asa,mie nu-mi place deloc,de exemplu,cum e VN-ul lui Foxdesert,dar asta nu inseamna ca nu-mi place,in general,VN 800-ele.No offence,Fox-ule ...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Si ca alt plus pt dragster ar fi roata spate de 170 fata de 140 cat are Vn-ul . Dar ca performante ai vazut comparatia data de ICEMAN ... depinde si de gust...Eu am mers si pe dragster si mi s-a parut mic. Daca ai peste 1.85 inaltime nu ti-l recomand, doar daca ii pui comenzi avansate - apehanger. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 F importan si cum stau cu bicicleta, cele doua frumuseti. Eu n-am mers pe niciuna din ele, dar pot sa va spun ca Virago m-a scos din cacao, acu 2 zile, la un derapaj f urat, ca imi venea sa ma dau jos de pe ea si sa o pup. Acum mi-am dat seama cat cantareste aspectul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
felixcrainicu2002 Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Intentionez sa-mi iau un Kawa Vulcan 800 sau un Yama XVS 650 Dragstar! Intrebarea e: "Per total care merita mai mult?" Va salut! Alex! intruder de 800 cardan si alte beneficii... pm daca te intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 (editat) Intentionez sa-mi iau un Kawa Vulcan 800 sau un Yama XVS 650 Dragstar! Intrebarea e: "Per total care merita mai mult?" Va salut! Alex! Aspect: Yamaha Dragstar Classic 650cc Yamaha Dragstar 650cc Kawasaki Vn 800cc Kawasaki Vn Drifter 800cc Plusuri si minusuri: Yamaha + transmisie cardan (bagi ulei si uiti de el) - racire pe aer (pot aparea probleme in traficul urban) Kawasaki + racire pe lichid (...mai multe complicatii) - transmisie lant (lantul scoate un sunet ciudat in mers, trebuie ingrijit permanent) Mentionez ca asta e parearea mea dar de ales a-si alege Drifter-ul si Dragstar Classic ! Mai cauta pe youtube poate gasesti si niste teste Editat Aprilie 14, 2009 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thunderhead Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 la ce bani, km? VN800 nu m-a impresionat cu multe, doar cu aspectul recunosc A-ul aduce bine cu Harley Softail St., Classic-ul arata mare, nu impresioneaza finisajul insa ... bine, e f. usor de condus, cuplu nu m-a impresionat, despre putere nu stiu ce sa spun ca nu m-am dat cu mai mici decat VN800, dar odata ce incerci un VN1500, XVS1100 sau VS1400 () nu-ti mai trebuie de 800, da, suna ciudat lantul, iti murdareste rau spitele, dar e ietin la nemti si italieni XVS650 nu-mi place ca rezervorul e prea jos, de putere nu stiu, dar cand o vezi pe drum zici oricum ca-i mai mare, calitatea finisarii e mai buna clar, cardanul e un plus, roata spate de 170 ... varianta mai supla se poate customiza fain, ... la pret e ca Vulcanul pe afara, poate usor mai scumpa iti recomand sa incerci VN1500, XVS1100 (mai scumpa) sau VS1400 - NU SUNT URIASE - si pt. 1000-1200 eur in plus ai ceva ce o sa-ti placa mai multa vreme, asta daca ai rabdare sa cauti pe mobile sau la italieni IMHO, nu din Romania bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 vad c-o tineti langa cu cardanul.... io abia astept sa-mi iau mobra pe lant. Livreaza cu totul altfel puterea prin lant...nu stiu, mie imi place mai mult. Ok, ai de spalat si uns lantul....si? daca nu ai enduroaica de namol si ai un stander sau cric central e treaba de maxim 15 min asta o spune unu care are aproape 20.000 de mers cu cardan. Hallfgodess, si pe mine ma impresioneaza cateodata bicicleta viroagei. cat despre XVS 1100...e alta mancare de peste.... ala l-as alege peste orice alt cruiser pana in 1500cc, inafara de Harley Porkster... am jinduit mult la VN800 A, ceva mai mult de un an, am cantarit toate cruiserele de peste 700cc si-am ajuns la concluizia ca cel mai bine pt mine ar fi sa-mi iau Honda Transalp pentru drumuri f lungi, la munte, etc...si cu care sa merg la munca fara sa-mi pese daca ploua torential, sau dau in groapa sau iau gura de canal sau prind un drum mai naspa sau ma strecor 15 km cu a-I-a, a-II-a...si in rest, pentru oras si drumuri scurte in zilele cu soare...un Virago 250 in care sa bag flexu ...si mai peste ceva ani...sa pun mana pe-un HD (iron 883 sau superglide) desigur...exista si varianta RAT, dar nu-mi permit deocamdata sa las un virago 535 sa devina rat(cu toate ca-mi plac) cand exista motorete special facute pt ce am eu nevoie. Daca n-ai bani de XVS 1100, recomand in continuare VN800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Uite un Drifter de 800cc fain facut: Uite un Dragstar Classic de 650cc: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Intruderul impaca si capra cardanului si varza puterii/cuplului. Atat Intruderul model vechi (VS800), cat si cele doua modele noi (C800, M800): au putere de 50-55CP si cuplu 64 Nm, comparabile cu Vulcanul, si au cardan, ca Dragstarul. Asta daca vrei sa ramai sub 1000 cmc. Peste 1000, intre Dragstarul de 1100 si Triumph Rocket III de 2300 cmc, ai de unde sa alegi cam din suta in suta de cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thunderhead Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 ... ce poate iesi dintr-un Dragstar de 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Uite un Drifter de 800cc fain facut: Nota 11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 VN-800 clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 (editat) Nota 11 Mie personal imi curg balele dupa asa ceva! Dar si Dragstar Classic e beton! Editat Aprilie 16, 2009 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 ... Da pt Intruder VS 800, dar e urat ca poula. Ok motorul (propulsorul), dar designul ... * ai grija, Geo, ca iti tai limba, cand te prind! ...se poate?! iti arat eu tie VS urat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 intre cele 3 modele amintite aici oscilez si eu cand o fi sa renunt la purcelusha, cu mentiunea ca estetic inclin spre intruder; ceva mai mare de 800 nu am nevoie pt ca tre sa ma strecor cu ea prin bucale si nici la gabarit nu stau prea bine (65 kg cu geaca si bocanci). poate mai veniti cu argumente pro si contra, mai ales posesorii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thunderhead Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 (editat) ... Da pt Intruder VS 800, dar e urat ca poula. Ok motorul (propulsorul), dar designul ... urate VS-urile? fiindca nu atarna zeci de fire, cabluri si furtune dupa ele sau pt. ca au fost si sunt inca asa populare in tarile civilizate, nu la tigani? daca faci un sondaj intre motociclistii obiectivi si nu intre cei invidiosi sau care urasc tot ce e (a fost) foarte popular doar asa pt. ca n-au ei, ai vedea ca dincolo de solutii si aspecte tehnice, putere, nivel executie, amanunte, linii, aftermarket parts, ..., majoritatea au considerat VS-urile motociclete frumoase in primul rand ... si se pot face si mai .... iar ca de ani buni de zile e altul trendul, e altceva ... stii ca nemtii le zic Kult Chopper? da' daca tu zici ... desi cred ca n-ai vazut decat de departe unu' adevarat Editat Aprilie 16, 2009 de thunderhead Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.