Sari la conținut

INTREBARE pt CUNOSCATORI


kawa_zx6r
 Share

Postări Recomandate

VN 800

Model: Kawasaki VN 800 A

Year: 1998

Category: Custom / cruiser

Rating: 67.9 out of 100. Show full rating and compare with other bikes

Engine and transmission

Displacement: 805.00 ccm (49.12 cubic inches)

Engine type: V2

Stroke: 4

Power: 55.00 HP (40.1 kW)) @ 7000 RPM

Torque: 64.00 Nm (6.5 kgf-m or 47.2 ft.lbs) @ 3300 RPM

Valves per cylinder: 4

Starter: Electric

Cooling system: Liquid

Gearbox: 5-speed

Transmission type

final drive: Chain

More details Consult a Kawasaki repair manual.

Physical measures

Dry weight: 225.0 kg (496.0 pounds)

Seat height: 710 mm (28.0 inches) If adjustable, lowest setting.

Chassis and dimensions

Front brakes: Single disc

Rear brakes: Single disc

Speed and acceleration

Top speed: 175.0 km/h (108.7 mph)

Power/weight ratio: 0.2444 HP/kg

 

 

Dragstar 650

 

General information

Model: Yamaha XVS 650 Drag Star

Year: 1998

Category: Custom / cruiser

Rating: 71.5 out of 100. Show full rating and compare with other bikes

Engine and transmission

Displacement: 649.00 ccm (39.60 cubic inches)

Engine type: V2

Stroke: 4

Power: 40.00 HP (29.2 kW)) @ 6500 RPM

Torque: 51.00 Nm (5.2 kgf-m or 37.6 ft.lbs) @ 3000 RPM

Valves per cylinder: 2

Starter: Electric

Cooling system: Air

Gearbox: 5-speed

Transmission type

final drive: Shaft drive (cardan)

More details Consult a Yamaha repair manual.

Physical measures

Dry weight: 214.0 kg (471.8 pounds)

Seat height: 695 mm (27.4 inches) If adjustable, lowest setting.

Chassis and dimensions

Front brakes: Single disc

Speed and acceleration

Top speed: 150.0 km/h (93.2 mph)

Power/weight ratio: 0.1869 HP/kg

 

 

Compara si tu datele alea...care-ti da cu +?

Dragstar 650 e mai slab decat Virago 535 ca performante.

VN800 e mult peste Dragstar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi,Dragstar-ul,e cu cardan.Si se gasesc chestii after-market,mai multe,pt. el,decat pt. VN-u.Sunt multe,si pt. VN-u,da' parca mai multe-am vazut pt. Drag.

Am prieteni si cu una,si cu cealalta...Cel mai bine,cred c-ar fi sa poti sa te dai un pic,cu fiecare,si sa vezi care-ti place mai mult.Ia-n considerare,si faptul ca fiecare,si-a personalizat-o pe gustul lui,si asta ,sa nu te influenteze in alegerea modelului.Asa,mie nu-mi place deloc,de exemplu,cum e VN-ul lui Foxdesert,dar asta nu inseamna ca nu-mi place,in general,VN 800-ele.No offence,Fox-ule :D ...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca alt plus pt dragster ar fi roata spate de 170 fata de 140 cat are Vn-ul . Dar ca performante ai vazut comparatia data de ICEMAN ... depinde si de gust...Eu am mers si pe dragster si mi s-a parut mic. Daca ai peste 1.85 inaltime nu ti-l recomand, doar daca ii pui comenzi avansate - apehanger.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F importan si cum stau cu bicicleta, cele doua frumuseti.

Eu n-am mers pe niciuna din ele, dar pot sa va spun ca Virago m-a scos din cacao, acu 2 zile, la un derapaj f urat, ca imi venea sa ma dau jos de pe ea si sa o pup. Acum mi-am dat seama cat cantareste aspectul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intentionez sa-mi iau un Kawa Vulcan 800 sau un Yama XVS 650 Dragstar!

Intrebarea e: "Per total care merita mai mult?"

 

Va salut! Alex!

Aspect:

post-25613-1239721421_thumb.jpg Yamaha Dragstar Classic 650cc

post-25613-1239721448_thumb.jpg Yamaha Dragstar 650cc

post-25613-1239721498_thumb.jpg Kawasaki Vn 800cc

post-25613-1239721544_thumb.jpg Kawasaki Vn Drifter 800cc

 

Plusuri si minusuri:

 

Yamaha + transmisie cardan (bagi ulei si uiti de el)

- racire pe aer (pot aparea probleme in traficul urban)

Kawasaki + racire pe lichid (...mai multe complicatii)

- transmisie lant (lantul scoate un sunet ciudat in mers, trebuie ingrijit permanent)

 

Mentionez ca asta e parearea mea dar de ales a-si alege Drifter-ul si Dragstar Classic :D !

 

Mai cauta pe youtube poate gasesti si niste teste

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce bani, km?

 

VN800 nu m-a impresionat cu multe, doar cu aspectul recunosc A-ul aduce bine cu Harley Softail St., Classic-ul arata mare, nu impresioneaza finisajul insa ... bine, e f. usor de condus, cuplu nu m-a impresionat, despre putere nu stiu ce sa spun ca nu m-am dat cu mai mici decat VN800, dar odata ce incerci un VN1500, XVS1100 sau VS1400 (:D) nu-ti mai trebuie de 800, da, suna ciudat lantul, iti murdareste rau spitele, dar e ietin la nemti si italieni

 

XVS650 nu-mi place ca rezervorul e prea jos, de putere nu stiu, dar cand o vezi pe drum zici oricum ca-i mai mare, calitatea finisarii e mai buna clar, cardanul e un plus, roata spate de 170 ... varianta mai supla se poate customiza fain, ... la pret e ca Vulcanul pe afara, poate usor mai scumpa

 

iti recomand sa incerci VN1500, XVS1100 (mai scumpa) sau VS1400 - NU SUNT URIASE - si pt. 1000-1200 eur in plus ai ceva ce o sa-ti placa mai multa vreme, asta daca ai rabdare sa cauti pe mobile sau la italieni IMHO, nu din Romania

 

bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad c-o tineti langa cu cardanul....

 

io abia astept sa-mi iau mobra pe lant.

Livreaza cu totul altfel puterea prin lant...nu stiu, mie imi place mai mult.

Ok, ai de spalat si uns lantul....si? daca nu ai enduroaica de namol si ai un stander sau cric central e treaba de maxim 15 min

 

asta o spune unu care are aproape 20.000 de mers cu cardan.

Hallfgodess, si pe mine ma impresioneaza cateodata bicicleta viroagei. :D

 

cat despre XVS 1100...e alta mancare de peste.... ala l-as alege peste orice alt cruiser pana in 1500cc, inafara de Harley Porkster...

 

am jinduit mult la VN800 A, ceva mai mult de un an, am cantarit toate cruiserele de peste 700cc si-am ajuns la concluizia ca cel mai bine pt mine ar fi sa-mi iau Honda Transalp pentru drumuri f lungi, la munte, etc...si cu care sa merg la munca fara sa-mi pese daca ploua torential, sau dau in groapa sau iau gura de canal sau prind un drum mai naspa sau ma strecor 15 km cu a-I-a, a-II-a...si in rest, pentru oras si drumuri scurte in zilele cu soare...un Virago 250 in care sa bag flexu :)...si mai peste ceva ani...sa pun mana pe-un HD (iron 883 sau superglide)

 

desigur...exista si varianta RAT, dar nu-mi permit deocamdata sa las un virago 535 sa devina rat(cu toate ca-mi plac) cand exista motorete special facute pt ce am eu nevoie.

 

Daca n-ai bani de XVS 1100, recomand in continuare VN800 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intruderul impaca si capra cardanului si varza puterii/cuplului. Atat Intruderul model vechi (VS800), cat si cele doua modele noi (C800, M800): au putere de 50-55CP si cuplu 64 Nm, comparabile cu Vulcanul, si au cardan, ca Dragstarul. Asta daca vrei sa ramai sub 1000 cmc. Peste 1000, intre Dragstarul de 1100 si Triumph Rocket III de 2300 cmc, ai de unde sa alegi cam din suta in suta de cmc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nota 11 :blink:

Mie personal imi curg balele dupa asa ceva! :wacko: Dar si Dragstar Classic e beton!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

Da pt Intruder VS 800, dar e urat ca poula. Ok motorul (propulsorul), dar designul ...

 

* ai grija, Geo, ca iti tai limba, cand te prind! ...se poate?! iti arat eu tie VS urat!!! :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intre cele 3 modele amintite aici oscilez si eu cand o fi sa renunt la purcelusha, cu mentiunea ca estetic inclin spre intruder; ceva mai mare de 800 nu am nevoie pt ca tre sa ma strecor cu ea prin bucale si nici la gabarit nu stau prea bine (65 kg cu geaca si bocanci). poate mai veniti cu argumente pro si contra, mai ales posesorii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Da pt Intruder VS 800, dar e urat ca poula. Ok motorul (propulsorul), dar designul ...

 

urate VS-urile? fiindca nu atarna zeci de fire, cabluri si furtune dupa ele sau pt. ca au fost si sunt inca asa populare in tarile civilizate, nu la tigani?

daca faci un sondaj intre motociclistii obiectivi si nu intre cei invidiosi sau care urasc tot ce e (a fost) foarte popular doar asa pt. ca n-au ei, ai vedea ca dincolo de solutii si aspecte tehnice, putere, nivel executie, amanunte, linii, aftermarket parts, ..., majoritatea au considerat VS-urile motociclete frumoase in primul rand :blink: ... si se pot face si mai .... iar ca de ani buni de zile e altul trendul, e altceva ...

stii ca nemtii le zic Kult Chopper?

 

da' daca tu zici ... desi cred ca n-ai vazut decat de departe unu' adevarat :(

 

:wacko:

Editat de thunderhead
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...