Sari la conținut

Kawasaki Zxr 400


dr.silviu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 331
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

aaa

asa da

am crezut ca se strica ele numa asa cum se strica si kawasakiurile care stie toata lumea ca is cele mai prost facute motoare din sistemul nostru solar :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaa

asa da

am crezut ca se strica ele numa asa cum se strica si kawasakiurile care stie toata lumea ca is cele mai prost facute motoare din sistemul nostru solar :blink:

n-am avut asa ca nu ma bag

 

da se mai strica si la honda stai linistit, mai un releu mai o garnitura de la robinetu de benzina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am aflat ceva nou azi

se pare ca pana si honda se strica

deci vtr-ul nu o sa ma tina o viata intreaga fara sa ii fac nimic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Salutare....eu sunt fan kawa inca de cand abia o vedeam doar in poze. De anul trecut ma dau pe un zxr 400 si prima remarca: o iubesc pentru ca:

-stie sa mearga si tare si incet;

-e usurica--conteaza asta la o fata, va asigur;

-e ingaduitoare la greseli;

-va spun eu, ia 230 ;) ...a mea la 180 zici ca pluteste, nici nu simte, poate si de unde are kit de lantz racing montat pe ea...

-motorul merge brici , ma frate! niciodata nici o figura pe capul lui!

-merge sa inveti sa iei viraje cu ea, ca apoi sa te simti as al virajelor cu...un eduro, de ex...(care are o stabilitate de invidiat in viraje..)

-nu imi obosesc mainile asa de tare cum se vaieta alti detinatori de vitezane...cumva am o pozitie buna pe ea care nu imi creeaza neplaceri..pe bune!(si sunt destul de inalta eu ..1,73m, cu picioare kiar lungi--hehe, asta-i bine de tot!)

Pt un producator care o concepea pt prima data in 91, motoreta asta e o bijuterie inclusiv ca design... place okiului din prima...(carcotasii sa-si vada de drum la faza asta :laugh: )

 

Chestia e ca :

-trebe musai tinuta in ture, altfel grohaie...nu-i place deloc traficul de oras, da` deloc!

-e cam lacomioara (s-o numesc asa, oare?) 4,6-4,8% la viteza medie (cea mai medie cu putintza--80-110)

-consumabilele la ea sunt de fiecare data un pic mai scumpe ca la alte modele, ma refer nu la ulei, ci la bujii, placute, manete, cabluri, frectii de-astea...

-la iesirea din viraje in rampa trage mai greutz decat alte vitezane...scoate usurel, nu brutal, nu "a la rossi".. (ma intreb daca e cazul, mai ales pe drumurile romanesti unde din nimica toata te trezesti cu nisip, umezeala sau ambele exact in acul virajului... :huh: )

-e firava la impacte minime :laugh: ....nu va temeti, o mai am, e intreaga si ma mai dau cu ea cel putin un an....si kiar ma dau

 

Una peste alta, Carpe Diem ! si.........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-mi prezint si eu iubita ... Kawasaki Ninja ZXR 400 din 1998 ... sunt mandru de ea,am facut intr-o zi o greseala mare si ea m-a iertat ... sa va arat si niste poze cu ea si care mai vrea sa schimbam niste pareri sa-mi de'a add la id-ul galatzi_mic@yahoo.com...Hai noroc !!

post-47415-1261158471_thumb.jpg

post-47415-1261158495_thumb.jpg

post-47415-1261158527_thumb.jpg

post-47415-1261158601_thumb.jpg

post-47415-1261158639_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

Ca proaspat posesor de zx4r (de prin 92), ma intereseaza daca gasesc si eu vreun 'user manual'. Pe net am gasit numai manualele de service, care sunt importante si ele, dar nici un user manual. Mai mult, nici pe kawasaki.com nu gasesc modelul. Am mai gasit (tot pe net) niste hinturi cum ca zx400 s-ar asemana cat de cat cu zx250, dar nu stiu cat de reala e treaba.

 

Apropo...cum e intretinerea la tipul asta de moto? Vi se pare ieftina/scumpa? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea le stiu ca am masina de vreo 4 ani, se aplica 'cam' aceleasi reguli. Ma refeream la o costuri la o utilizare normala. Oricum vreau sa o reconditionez 100% atat vizual cat si tehnic (fostul proprietar a ingrijit-o din punctul asta de vedere si i-a schimbat cateva smecherii) Deja am incepu sa o dezmembrez incet incet, pana la primavara o scot bine zic eu. O sa pun niste poze cu chestiile care ma intereseaza, ca vad ca stau de ceva timp si tot caut un 'un user manual' si nimic :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi te rog si motivul care te face sa spui asta :D Nu de alta, dar motocicletele sunt inca o noutate pt mine :P (e lasat sau... ?)

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vede unde se termina carena inferioara ca ai vreo 2-3 zale blocate pe lant. Acolo ar trebui sa fie drept si se vede ca nu are cum sa se miste liber. Asta clar nu e un semn de ingrijire. Lantul este cam de prioritate din moment ce impreuna cu franele iti da stabilitate si siguranta la condus. Bine vad ca iti lipseste o bucata din prabriz? Asta cum s-a intamplat?

 

Oricum din moment ce lantul arata cum arata, ar fi indicat sa revizuiesti foarte atent franele (schimbat placute daca trebuie, curatat etrieri si pistonase, inlocuit lichid)

 

daca esti nou la motoare, la mecanica te pricepi cat de cat? ai mult de lucru la restaurarea unui motor. o simpla revizie de suspensie, directie (juguri) si frane poate deveni destul de complicata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La motoare de moto, sunt nou :P Pana acum m-am ocupat mai mult cu masinile (hobby ca specializarea mea e total opusa -bio/eco) Bucata de parbriz nu e lipsa, atarna si ea pe acolo, dar nu e 'opera' mea. Eu inca nu m-am suit pe ea decat 1 data si... ca pasager :D Nu prind vreme frumoasa sa imi termin practica la scoala... si nu sunt destul de inconstient sa o iau la ture acum.

 

Sincer nu prea ma pasionau motoarele de tipul asta, eram inebunit de vechituri cu mult peste varsta mea (de prin '60-'70) dar cand am vazut-o mi s-a pus pata. Stiu ca are o varsta ('92), stiu ca la capitolul 'optic' sta cam rau, dar ... am facut o masina cap-coada, sper sa ma descurc si aici. Legat de motor, intai o sa o duc la un service specializat si vad eu ce mai 'fur' meserie :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intretinerea ei te va costa cam ca la masina. schimbi uleiul in ea cam la 5000km in functie de cum ii dai forja sau nu si calitatea uleiului. iti vor pusca semeringurile la telescoape in functie de calitatea si vechimea lor. degeaba iei noi si ieftine, iti pot plange chiar si dupa 300 km daca sunt de proast calitate. cauciucuri noi cam la 200 euro. kit lant undeva la 100-150 euro, schimbat in functie de intretinere. poate tine 15000 km sau mult mult mai mult. placutele de frana cam intre 20 si 35 euro setul, ai nev de 3 seturi si se uzeaza si alea binisor. rulmenti dusi la roata iar te pot duce la manopere simtitoara plus ca trebuie sa dai ture la SKF sa vezi daca au pe stoc, aceeasi poveste si cu jugul. mai raman bujii, filtru aer... etc.

 

ai cam aceleasi chestii de inlocuit ca la o masina. s-ar putea sa fie nevoie de schimbarea lor la intervale mai mici decat la o masina, si preturile de obicei sunt mai mari la consumabile moto decat auto.

 

ca si grad de dificultate nu este diferenta mare fata de masini pe plan de intretinere. daca motorul are in jur de 60mi km e bine sa se verifice si jocul supapelor. nu stiu cum e zxrul de 400.. cu pastile sau cu reglaj simplu, dar nu e nici asta nu e mai complicat decat la masini, poti face acasa cu o lera, cheie dinamometrica si preferabil garnitura chiuloasa noua, asistat de manualul de service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos pentru informatiile pretioase! In bord sunt vreo 33k km, dar de prin '92 pana acum, sigur sunt mai multi adunati... :D Ce mi-a placut la motor a fost ca rula destul de rotund, indiferent daca pornea rece sau cald. fata de alte moto care le-am auzit. Cert e ca nu m-au interesat prea mult detalii legate de motor (nu stiu decat ce mi-a zis proprietarul ca a schimbat una-alta asta vara si unele au iesit la verificare, altele nu am avut curiozitatea inca), mi s-a pus pata, am vazut-o, am auzit-o, am luat-o :P M-a atras in principal... farul :|

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis ca lantul e kaput din cauza ca pe langa zalele blocate (neintretinut), e la capat ! Adica nu mai ai unde sa-l mai intinzi, adica trebuie sa-ti iei un kit de lant nou, cu tot cu pinioane, ca cel putin ala spate arata destul de rau. Nu vreau sa-mi imaginez cum arata ala din fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...