Sergiu 30 Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 aaa asa da am crezut ca se strica ele numa asa cum se strica si kawasakiurile care stie toata lumea ca is cele mai prost facute motoare din sistemul nostru solar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 aaaasa da am crezut ca se strica ele numa asa cum se strica si kawasakiurile care stie toata lumea ca is cele mai prost facute motoare din sistemul nostru solar n-am avut asa ca nu ma bag da se mai strica si la honda stai linistit, mai un releu mai o garnitura de la robinetu de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 am aflat ceva nou azi se pare ca pana si honda se strica deci vtr-ul nu o sa ma tina o viata intreaga fara sa ii fac nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 am aflat ceva nou azise pare ca pana si honda se strica deci vtr-ul nu o sa ma tina o viata intreaga fara sa ii fac nimic? probably not Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 man that sucks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costibaloi Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 nu faci o masuratoare la distanta dintre suruburile de la toba? Maine cand ma duc la moto o sa masor si iti zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costibaloi Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 (editat) Trei suruburi, 75 mm intre centrele suruburilor. Gaurile sunt in flansa de la teava, toba are 3 prezoane. Editat Iulie 13, 2009 de costibaloi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 merci toba e pt zx4r, daca o vrea careva astept un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costibaloi Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Vand Kawasaki ZXR 400, detalii in semnatura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vincentnatalie Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Salutare....eu sunt fan kawa inca de cand abia o vedeam doar in poze. De anul trecut ma dau pe un zxr 400 si prima remarca: o iubesc pentru ca: -stie sa mearga si tare si incet; -e usurica--conteaza asta la o fata, va asigur; -e ingaduitoare la greseli; -va spun eu, ia 230 ...a mea la 180 zici ca pluteste, nici nu simte, poate si de unde are kit de lantz racing montat pe ea... -motorul merge brici , ma frate! niciodata nici o figura pe capul lui! -merge sa inveti sa iei viraje cu ea, ca apoi sa te simti as al virajelor cu...un eduro, de ex...(care are o stabilitate de invidiat in viraje..) -nu imi obosesc mainile asa de tare cum se vaieta alti detinatori de vitezane...cumva am o pozitie buna pe ea care nu imi creeaza neplaceri..pe bune!(si sunt destul de inalta eu ..1,73m, cu picioare kiar lungi--hehe, asta-i bine de tot!) Pt un producator care o concepea pt prima data in 91, motoreta asta e o bijuterie inclusiv ca design... place okiului din prima...(carcotasii sa-si vada de drum la faza asta ) Chestia e ca : -trebe musai tinuta in ture, altfel grohaie...nu-i place deloc traficul de oras, da` deloc! -e cam lacomioara (s-o numesc asa, oare?) 4,6-4,8% la viteza medie (cea mai medie cu putintza--80-110) -consumabilele la ea sunt de fiecare data un pic mai scumpe ca la alte modele, ma refer nu la ulei, ci la bujii, placute, manete, cabluri, frectii de-astea... -la iesirea din viraje in rampa trage mai greutz decat alte vitezane...scoate usurel, nu brutal, nu "a la rossi".. (ma intreb daca e cazul, mai ales pe drumurile romanesti unde din nimica toata te trezesti cu nisip, umezeala sau ambele exact in acul virajului... ) -e firava la impacte minime ....nu va temeti, o mai am, e intreaga si ma mai dau cu ea cel putin un an....si kiar ma dau Una peste alta, Carpe Diem ! si......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
galatzi_mic Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 sa-mi prezint si eu iubita ... Kawasaki Ninja ZXR 400 din 1998 ... sunt mandru de ea,am facut intr-o zi o greseala mare si ea m-a iertat ... sa va arat si niste poze cu ea si care mai vrea sa schimbam niste pareri sa-mi de'a add la id-ul galatzi_mic@yahoo.com...Hai noroc !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Ca proaspat posesor de zx4r (de prin 92), ma intereseaza daca gasesc si eu vreun 'user manual'. Pe net am gasit numai manualele de service, care sunt importante si ele, dar nici un user manual. Mai mult, nici pe kawasaki.com nu gasesc modelul. Am mai gasit (tot pe net) niste hinturi cum ca zx400 s-ar asemana cat de cat cu zx250, dar nu stiu cat de reala e treaba. Apropo...cum e intretinerea la tipul asta de moto? Vi se pare ieftina/scumpa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Daca mobra n-a fost intretinuta cum trebuie sau a fost abuzata de fostii proprietari, cel mai probabil o sa bagi o gramada de bani in ea. Totul depinde de norocul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Astea le stiu ca am masina de vreo 4 ani, se aplica 'cam' aceleasi reguli. Ma refeream la o costuri la o utilizare normala. Oricum vreau sa o reconditionez 100% atat vizual cat si tehnic (fostul proprietar a ingrijit-o din punctul asta de vedere si i-a schimbat cateva smecherii) Deja am incepu sa o dezmembrez incet incet, pana la primavara o scot bine zic eu. O sa pun niste poze cu chestiile care ma intereseaza, ca vad ca stau de ceva timp si tot caut un 'un user manual' si nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 No.1 , lantul e kaput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 (editat) Zi te rog si motivul care te face sa spui asta Nu de alta, dar motocicletele sunt inca o noutate pt mine (e lasat sau... ?) Editat Octombrie 27, 2010 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Se vede unde se termina carena inferioara ca ai vreo 2-3 zale blocate pe lant. Acolo ar trebui sa fie drept si se vede ca nu are cum sa se miste liber. Asta clar nu e un semn de ingrijire. Lantul este cam de prioritate din moment ce impreuna cu franele iti da stabilitate si siguranta la condus. Bine vad ca iti lipseste o bucata din prabriz? Asta cum s-a intamplat? Oricum din moment ce lantul arata cum arata, ar fi indicat sa revizuiesti foarte atent franele (schimbat placute daca trebuie, curatat etrieri si pistonase, inlocuit lichid) daca esti nou la motoare, la mecanica te pricepi cat de cat? ai mult de lucru la restaurarea unui motor. o simpla revizie de suspensie, directie (juguri) si frane poate deveni destul de complicata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 La motoare de moto, sunt nou Pana acum m-am ocupat mai mult cu masinile (hobby ca specializarea mea e total opusa -bio/eco) Bucata de parbriz nu e lipsa, atarna si ea pe acolo, dar nu e 'opera' mea. Eu inca nu m-am suit pe ea decat 1 data si... ca pasager Nu prind vreme frumoasa sa imi termin practica la scoala... si nu sunt destul de inconstient sa o iau la ture acum. Sincer nu prea ma pasionau motoarele de tipul asta, eram inebunit de vechituri cu mult peste varsta mea (de prin '60-'70) dar cand am vazut-o mi s-a pus pata. Stiu ca are o varsta ('92), stiu ca la capitolul 'optic' sta cam rau, dar ... am facut o masina cap-coada, sper sa ma descurc si aici. Legat de motor, intai o sa o duc la un service specializat si vad eu ce mai 'fur' meserie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 intretinerea ei te va costa cam ca la masina. schimbi uleiul in ea cam la 5000km in functie de cum ii dai forja sau nu si calitatea uleiului. iti vor pusca semeringurile la telescoape in functie de calitatea si vechimea lor. degeaba iei noi si ieftine, iti pot plange chiar si dupa 300 km daca sunt de proast calitate. cauciucuri noi cam la 200 euro. kit lant undeva la 100-150 euro, schimbat in functie de intretinere. poate tine 15000 km sau mult mult mai mult. placutele de frana cam intre 20 si 35 euro setul, ai nev de 3 seturi si se uzeaza si alea binisor. rulmenti dusi la roata iar te pot duce la manopere simtitoara plus ca trebuie sa dai ture la SKF sa vezi daca au pe stoc, aceeasi poveste si cu jugul. mai raman bujii, filtru aer... etc. ai cam aceleasi chestii de inlocuit ca la o masina. s-ar putea sa fie nevoie de schimbarea lor la intervale mai mici decat la o masina, si preturile de obicei sunt mai mari la consumabile moto decat auto. ca si grad de dificultate nu este diferenta mare fata de masini pe plan de intretinere. daca motorul are in jur de 60mi km e bine sa se verifice si jocul supapelor. nu stiu cum e zxrul de 400.. cu pastile sau cu reglaj simplu, dar nu e nici asta nu e mai complicat decat la masini, poti face acasa cu o lera, cheie dinamometrica si preferabil garnitura chiuloasa noua, asistat de manualul de service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 (editat) Multumesc frumos pentru informatiile pretioase! In bord sunt vreo 33k km, dar de prin '92 pana acum, sigur sunt mai multi adunati... Ce mi-a placut la motor a fost ca rula destul de rotund, indiferent daca pornea rece sau cald. fata de alte moto care le-am auzit. Cert e ca nu m-au interesat prea mult detalii legate de motor (nu stiu decat ce mi-a zis proprietarul ca a schimbat una-alta asta vara si unele au iesit la verificare, altele nu am avut curiozitatea inca), mi s-a pus pata, am vazut-o, am auzit-o, am luat-o M-a atras in principal... farul :| Editat Octombrie 27, 2010 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Am zis ca lantul e kaput din cauza ca pe langa zalele blocate (neintretinut), e la capat ! Adica nu mai ai unde sa-l mai intinzi, adica trebuie sa-ti iei un kit de lant nou, cu tot cu pinioane, ca cel putin ala spate arata destul de rau. Nu vreau sa-mi imaginez cum arata ala din fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Intradevar, zalele se misca cam greu, de parca ar avea vaselina intarita. Probabil din cauza care ati zis-o voi (poate si din cauza ca moto-ul era folosit doar o zi in weekend?) dar am inteles ca ar fi kitul inlocuit in vara (si chiar arata binisor ca si metal, putine urme pe el), dar la primavara cand va vedea soseaua se vor schimba mai multe, printre care si lantul In rest, pinionul din spate nu arata asa tocit, pare ca lantul calca bine pe el, iar la cel din fata inca nu am ajuns, maine pe zi ma uit mai bine la ambele. Bateria e noua, am dat aproape toata plasticaraia jos, cu gandul de a o reconditiona/vopsi etc si ma gandesc daca sa imi 'botul' sau sa il repar cu fibra... Am gasit vreo 2 mufe mai ciudate si un interupator pe la manerul fata stanga si ce m-a 'amuzat' 2 becuri H4 fortate pe acolo pt ca nu intrau direct in santurile originale... de ce? Nu am mai stiudiat ca se intunecase deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Lantul ala e cum vrei tu numai nou nu. Avand in vedere ca e intins pana la capat si tot pare larg, eu n-as mai fi mers demult cu el. Kit-ul se schimba cu totul lantul si ambele pinioane, altfel lantul nou se face foarte repede praf dupa pinioanele vechi, indiferent cum calca pe el. Ba s-ar putea sa ai si o surpriza sa scape lantul de pe pinionul mic la forje sau frane de motor mai violente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Minu Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Saptamana viitoare vreau sa ma apuc si eu sa dau de A.Am aproape 6 ani categoria A,am mers si vreo 3 ani pe scuter,insa m-am hotarat sa trec si la categoria "grea" ca sa zic asa.Din ce am citit pe aici mobra pare ok pt cerintele mele,am 1.75 si 67kg,acum sper sa nu fie nici prea puternica,saptamana asta am mers cu un prieten cu un Hornet (ca pasager) si m-am cam speriat cum tragea,era cam brutala .Oare reusesc sa gasesc ceva in jur de 1000E,hai sa zicem un 1200-1300E maxim,adica sa nu fie vreo pocnitoare sa ma lase in mijlocul strazii,sincer eu o iau mai mult pt plimbari pe la munte.Din pacate nu dispun de mai multi bani momentan si nici sa stau fara 2 roti nu prea pot ca mi-a fost furat si scuterul si mi-e tare greu fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.caras Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 imi poate spune cineva seria zx400ge017499 de la ce model si an de zxr 400 provine ? pt ca trebuie sa imi cumpar garnitura si nu pot pt ca a fost schimbat motorul si seria de sasiu este alta un kawasaki zx400 1988 . multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.