Sari la conținut

Kawasaki Zxr 400


dr.silviu
 Share

Postări Recomandate

sau nu.uita-te la suzuki SV650S care are tot cam atatea kg cat zxr400,cam 67CP la roata(70-72 declarat) iar zxr400 are 60CP la roata(65CP declarati),cuplu mult mai mare 65NM vs 35NM si are viteza maxima declarata undeva pe la 212KM/h asa ca micuta kawa nu prea prinde 230 lejer,era bine sa atinga 220 chinuita.

uite un filmulet pe youtube cu zxr400 pe dyno si proprietarul zice ca prinde 133MPH iar altul lasa comment ca a lui prinde 135MPH asta insemnand 215-218KM/h nu 230 lejer

Editat de Geo_pitesti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 331
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@strumfuadi : hai pana in TM,promit ca ti-o dau la o tura. :) .

sigur nu merge mai mult de 212. fostul proprietar atat i-a dat maxim.

 

sorry sergiule, numai daca punem motorul tau pe ea merge 230.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici atunci..:bigstar:

o mica diferenta intre sv suzuki si zxr...zxr e motor supersport cu carena care o face mai aerodinamica...

deci cu siguranta zxr merge 230

am un prieten in oradea care are un zxr 400 si zice ca a mers linie cu un gixxer de 600 cu bord digital si la gixxer ii arata 242 de kilometri la ora...daca ala minte mint si eu

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala numa' carenat nu ii.

 

in caz ca ai ocazia sa faci o tura cu un SS( nu spun ca zxr e SS) da-i 170 cu carene,si da-i 170 cu carenele date jos, sa vezi cum te indepartezi de axul drumului fara sa vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noa frate io bag mana in foc ca asta mere lejer cu 230

 

Grija mare ca s-ar putea sa te arzi la deshte. Sigur prinde viteza aia. Il legi de o RABA si ansamblul de vehicule astfel format il arunci din avion de la o inaltime apreciabila.

 

PS: banuiesc ca vb de 230 reali nu din aia 'optimisti' pe ceas. Nu de alta si eu cunosc pe unu care o dat 230+ pe ceas si l cred. Real mai mult de 210 nici vorba. Peste deja gafaie toti aia 65 de caluti sau cati din ei or mai fi in viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un prieten in oradea care are o honda accord mai veche cu 55 de cai si eu am fost cu el cand io dat 220.....atunci zxr care are cu 10 cai mai multi si cu 700 de kile mai putin nu a mere atata te pomeni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il stiu pe unu cu o tigaie de Dacie de curgeau tablele de pe ea cu bord de de beamveu, din ala care baga 240. Cu ceva mici modificari o tii numa n 220 in oras. La motoreta, daca vitezometrul 'preia semnalu' de la pinionu de atac si te ai jucat putin la dimensiunile (nr. de dinti) pinionului si/sau a foii spate iara ai sa prinzi 300 cu CBR 125. Nu tot ce zboara se mananca. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu se supere nimeni ca amestesc topic-ul de pareri cu vanzari, dar aici stiu ca intra posesori de zxr 400.

Cumpar filtru de aer (chiar si SH) in stare decenta. Eu mi-am comandat, dar vine abia luni-marti si vreau sa fac un drum in weekend.

Repet, cumpar filtru de aer pentur kawa zxr 400 L nou sau sh, urgent :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reali sau pe ceas?

 

Pe ceas, i-am dat eu 220-230 (vibra acul usor intre astea doua) singur, pe A2. Era cam la 12.000 rpm, deci mai avea rezerva.

Acum vreo doua luni, lansat, usor la vale, am prins 210 cu prietena in spate.

N-am umblat la pinion si am comparat cu alte motociclete si viteza indicata la mine e cam aceeasi.

 

Se duce, dar nu e gandita pentru viteza aia. Eu zic ca undeva la 180 e viteza optima pentru ZX4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu se supere nimeni ca amestesc topic-ul de pareri cu vanzari, dar aici stiu ca intra posesori de zxr 400.

Cumpar filtru de aer (chiar si SH) in stare decenta. Eu mi-am comandat, dar vine abia luni-marti si vreau sa fac un drum in weekend.

Repet, cumpar filtru de aer pentur kawa zxr 400 L nou sau sh, urgent :bigstar:

 

Nu mai e nevoie, mi-am luat k&n

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DE FAPT NU PRINDE NICI 150...TOTUL E VRAJEALA....

PE CEAS ARAT 230 DA DE FAPT E 149.87

DACA VA SPUN CA CULCA CEASUL LA 240 CE DRAQ NU CREDETI?

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Zanetti: depinde de stilul de mers si de alti factori (cauciucuri, temperatura aerului, etc.)

Media e undeva la 5,5 la un regim mixt. Atentie! Asta e consumul pe care-l scot cu benzina OMV 100/Petrom 99+.

Daca ii dai in goarna (a se citi mers cu ea in ture inalte) sau mergi cu pasager, intr-adevar consumul o sa fie undeva la 6-7.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...