Geo_pitesti Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 (editat) sau nu.uita-te la suzuki SV650S care are tot cam atatea kg cat zxr400,cam 67CP la roata(70-72 declarat) iar zxr400 are 60CP la roata(65CP declarati),cuplu mult mai mare 65NM vs 35NM si are viteza maxima declarata undeva pe la 212KM/h asa ca micuta kawa nu prea prinde 230 lejer,era bine sa atinga 220 chinuita. uite un filmulet pe youtube cu zxr400 pe dyno si proprietarul zice ca prinde 133MPH iar altul lasa comment ca a lui prinde 135MPH asta insemnand 215-218KM/h nu 230 lejer Editat Iulie 26, 2007 de Geo_pitesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 @strumfuadi : hai pana in TM,promit ca ti-o dau la o tura. . sigur nu merge mai mult de 212. fostul proprietar atat i-a dat maxim. sorry sergiule, numai daca punem motorul tau pe ea merge 230. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 (editat) nici atunci.. o mica diferenta intre sv suzuki si zxr...zxr e motor supersport cu carena care o face mai aerodinamica... deci cu siguranta zxr merge 230 am un prieten in oradea care are un zxr 400 si zice ca a mers linie cu un gixxer de 600 cu bord digital si la gixxer ii arata 242 de kilometri la ora...daca ala minte mint si eu Editat Iulie 27, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_pitesti Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 sergiu eu ma refeream la sv 650S cel carenat adica http://www.1000ps.at/wallpapers/bilder/Suz...ines/SV650S.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 Ala numa' carenat nu ii. in caz ca ai ocazia sa faci o tura cu un SS( nu spun ca zxr e SS) da-i 170 cu carene,si da-i 170 cu carenele date jos, sa vezi cum te indepartezi de axul drumului fara sa vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_pitesti Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 pe mine ma interesa zxr400 dar e un model extrem de rar si majoritatea vechi cu preturi mult mai mari decat ar merita.de aceea am zis ca un SV 650S ar fi compromisul perfect ca vreau sa urc dupa la SS probabil honda cbr 600rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 mai bine te-ai sui pe zxr-u lui cata si dupa aia mai vb-im Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 CLAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 Toate ca toate, dar ce filtru de aer aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 Toate ca toate, dar ce filtru de aer aveti? bai pisi a zis radu ca iti face rost urgent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 bai pisi a zis radu ca iti face rost urgent Urgent la el inseamna 3 saptamani Am gasit cel mai devreme 1 saptamana si am dat deja comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 noa frate io bag mana in foc ca asta mere lejer cu 230 Grija mare ca s-ar putea sa te arzi la deshte. Sigur prinde viteza aia. Il legi de o RABA si ansamblul de vehicule astfel format il arunci din avion de la o inaltime apreciabila. PS: banuiesc ca vb de 230 reali nu din aia 'optimisti' pe ceas. Nu de alta si eu cunosc pe unu care o dat 230+ pe ceas si l cred. Real mai mult de 210 nici vorba. Peste deja gafaie toti aia 65 de caluti sau cati din ei or mai fi in viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 am un prieten in oradea care are o honda accord mai veche cu 55 de cai si eu am fost cu el cand io dat 220.....atunci zxr care are cu 10 cai mai multi si cu 700 de kile mai putin nu a mere atata te pomeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 Il stiu pe unu cu o tigaie de Dacie de curgeau tablele de pe ea cu bord de de beamveu, din ala care baga 240. Cu ceva mici modificari o tii numa n 220 in oras. La motoreta, daca vitezometrul 'preia semnalu' de la pinionu de atac si te ai jucat putin la dimensiunile (nr. de dinti) pinionului si/sau a foii spate iara ai sa prinzi 300 cu CBR 125. Nu tot ce zboara se mananca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 da numa ca cine o mentionat ceva de pinion de atac aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 Sper sa nu se supere nimeni ca amestesc topic-ul de pareri cu vanzari, dar aici stiu ca intra posesori de zxr 400. Cumpar filtru de aer (chiar si SH) in stare decenta. Eu mi-am comandat, dar vine abia luni-marti si vreau sa fac un drum in weekend. Repet, cumpar filtru de aer pentur kawa zxr 400 L nou sau sh, urgent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taw Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 Nu prinde nici un zxr400 230kmh, 220kmh maxim daca e in stare beton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tux Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 Reali sau pe ceas? Pe ceas, i-am dat eu 220-230 (vibra acul usor intre astea doua) singur, pe A2. Era cam la 12.000 rpm, deci mai avea rezerva. Acum vreo doua luni, lansat, usor la vale, am prins 210 cu prietena in spate. N-am umblat la pinion si am comparat cu alte motociclete si viteza indicata la mine e cam aceeasi. Se duce, dar nu e gandita pentru viteza aia. Eu zic ca undeva la 180 e viteza optima pentru ZX4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 Sper sa nu se supere nimeni ca amestesc topic-ul de pareri cu vanzari, dar aici stiu ca intra posesori de zxr 400. Cumpar filtru de aer (chiar si SH) in stare decenta. Eu mi-am comandat, dar vine abia luni-marti si vreau sa fac un drum in weekend. Repet, cumpar filtru de aer pentur kawa zxr 400 L nou sau sh, urgent Nu mai e nevoie, mi-am luat k&n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 cat ai dat pe el ? si de la cine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 (editat) DE FAPT NU PRINDE NICI 150...TOTUL E VRAJEALA.... PE CEAS ARAT 230 DA DE FAPT E 149.87 DACA VA SPUN CA CULCA CEASUL LA 240 CE DRAQ NU CREDETI? Editat August 2, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zanetti Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 imi puteti spune cam cat consuma ZXR-ul in conditii normale de mers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 6-7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zanetti Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 ai avut ZXR 400? Sau zici din auzite? Mi se pare cam mult pt un motor de 400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tux Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 @Zanetti: depinde de stilul de mers si de alti factori (cauciucuri, temperatura aerului, etc.) Media e undeva la 5,5 la un regim mixt. Atentie! Asta e consumul pe care-l scot cu benzina OMV 100/Petrom 99+. Daca ii dai in goarna (a se citi mers cu ea in ture inalte) sau mergi cu pasager, intr-adevar consumul o sa fie undeva la 6-7. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.