Marius R Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 (editat) Salutare! De ceva vreme m-am hotarat sa imi cumpar mobra!...Si cum inima tragea spre dragstar 650 la astea am inceput sa ma uit. Am gasit zilele astea una ce arata foarte fain lipsita aparent de probleme motorul torcea foarte bine si toate cele insa am observat ca la motor la capacul din imagine era etansat cu silicon (in imagine nu se vede siliconul ci doar capacul despre care va vorbesc). Am inlaturat siliconul de pe zola respectiva de jur imprejur. am pornit motorul care a luat-o din prima, facut tura de cca 10 min motorul incalzit nu picura de acolo. Intrebarea mea este ....ce parere aveti e vreo problema pentru ca a fost etansat cu silicon. Ce se ascunde sub capacul acela. va multumesc! Editat Aprilie 27, 2009 de marius.roibu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serjuro Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 (editat) Cauta in manualul de aici : http://www.manualedereparatie.info/downloa...006-manual.html Editat Aprilie 27, 2009 de serjuro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Intreaba proprietarul ce a facut acolo de a necesitat etansare cu silicon. Ori s-a zgarcit la o garnitura de 5-10 euro, ori e o problema mai grava, ori nu e nici o problema. Daca da din colt in colt cu raspunsul, in mod sigur ascunde ceva. Pana la urma, nu dupa 10 minute iti poti da seama intotdeauna daca exista o problema. Pe de alta parte, daca motorul merge bine (chestiile care ar putea fi sub capacul ala functioneaza bine), n-ar trebui sa-ti faci probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 27, 2009 Autor Share Postat Aprilie 27, 2009 proprietarul cand a venit sa ne intalnim sa vad moto a venit intr-un suv imens. A deschis portiile unei case care parea mai degraba palat. a scos din garaj moto. In garag mai avea 4 masini care mai de care si una acoperita cu prelata parea si aia procopsita. Vinde moto pt ca vrea sa isi ia un cruiser honda de 1600 parca (nu am fost f atent). O are de 3 ani pe moto actuala cu care a facut 1500 de km. Nu a facut nimic la ea inafara sa bage benzina. Nici macar uleiul nu l-a schimbat. La fiecare intrebare la care i-am adresat -o el raspundea ca nu stie parea de'a dreptul uimit cand a vazut ca am ferificat uleiul uitandu ma pe gaurica de la motor. Singurul care putea sa ne mai raspunda la intrebari a fost varul lui..... In concluzie tipul in mod sigur nu a facut ce e acolo la moto. Asa a luat-o. Era mult prea pe dinafara de asta ca sa fie capabil sa faca alea. Nu era genul care sa surubareasca!.... Motorul l-a testat un amic care a venit dupa ce am apucat sa ma uit eu la el in linii mari pe el l-am pus sa dea o tura cu el.. Cand a venit m-a intrebat de cat e motorul . Cand i am zis ca e de 400 mi-a zis ca nu se astepta....tragand foarte bine. Asta m-a facut sa cred ca totusi motorul ala macar merge bine ...cel putin acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Daca pretul e bun... Asfalt uscat! Oricat de atent ai fi, tot poti sa o iei in freza. Verifica tot ce poti verifica, daca e ok, atunci e ok. Schimba-i uleiul cat mai repede dupa ce o cumperi, neaparat, chiar daca proprietarul spune ca l-a schimbat. Si dupa asta, iar ma intorc: de ce un om care-si permite atat de multe nu-si permite sa-si cumpere motorul mai mare decat daca il vinde pe asta mai mic? Fa cum iti spune feeling-ul, stii vorba: "Cand ai dubii, nu e nici un dubiu". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 27, 2009 Autor Share Postat Aprilie 27, 2009 pai nu cred ca asta e problema ca sta sa il vanda neapart pe asta. Nu mi-am pus problema asa si de altfel nu ma intereseaza. Eu am fost sa o vad pe asta. Mi a placut per total, suna bine a pornit fara fum samd, dar am gasit hiba asta! Pana la urma e treaba lui ce o sa faca dupa. M am interesat si de ulei...de cum il iau si am trecut prin rar cu el i am si shimbat uleiul. Am hotarat sa bag MOTUL semisintetic 10w40. O alta alternativa era 20w40 sintetic dar e 65 lei bidonul si am zis mai bine nu! inca ceva...mi-a recomandat cineva de un bbmotors SILKOLENE? Stii ceva de asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
testos Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 sub capacul ala se ascunde aprinderea,,,nu stiu de ce sa se fi umblat acolo, poate sa fi fost spart? sa fi cazut pe partea aia..? are urme de cazatura? sau poate de sudura... la capac..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Eu zic ceva, alternator.. probabil a fost scapat, zgariat capacul, a cumparat altul si nu sa gandit si la garnitura, si cine l-a montat i-a pus silicon, n-are ce problema sa fie, fii calm.. adica, nu cred.. in cel mai rau caz, pune mana pe niste tubulare, un tub de silicon care sa reziste la temperaturi mari, desfa capacul si uita-te ce e acolo, daca nu e nimic, sterge bine de grasime marginile capacului si marginea de pe motor, pune silicon, lasa cateva ore la uscat, si gata. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 28, 2009 Autor Share Postat Aprilie 28, 2009 (editat) baieti m ati linistit si cred ca aveti si dreptate. Tipul mi-a zis ca a avut probleme si ca a inlocuit (nu imi aduc aminte f bine) ori aprinderea ori releul de incarcare. Asta mi-a marturisit inainte sa merg sa o vad. Nu imi spusese insa de silicon. Cand i-am intrebat nu a stiut ce sa imi zica dar mie mi s-a parut f dubios ca era siliconul ala acolo. M-ati linistit cat despre desfacut eu zic ca daca merge si asa eu zic ca nu are rost sa mai desfac!. Multumesc pentru raspunsuri baieti A inca ceva! am privit cu atentie cadrum motorul samd nu parea sa fie cazuta. Fara zgarieturi samd....nu stiu ce sa zic...deci nu cred ca a fost schimbat de la cazatura Editat Aprilie 28, 2009 de marius.roibu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Cel mai probabil a inlocuit generatorul. Nu ar strica sa desfaci capacul ala sa vezi daca arata totul bine inauntru, nu-s fire dezizolate, samd. Iar daca a avut probleme electrice e bine sa verifici cu un multimetru bornele de la baterie, sa veci cat incarca. Eu asa mi-am luat teapa> "e bun, merge brici", si nu avea nici macar... filtru de aer. Dupa 1000 de km a trebuit sa-i rebobinez generatorul, sa arunc la gunoi o baterie nou-nouta, etc, etc. In fine, multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 28, 2009 Autor Share Postat Aprilie 28, 2009 m am gandit la asta dar nu am mai apucat sa verificat cateva lucruri atunci cand am fost sa o vad pentru ca a inceput ploaia. 2 dintre ele le-ai enumerat chiar tu deci: nu am verificat starea sau existenta filtrului da aer nu am verificat incarcarea (sincer nici nu stiu la ce valori sa ma astept....cate ar trebui sa fie tensiunea in sarcina, in gol...si cu motorul lurat? Ar trebui sa fie osilatii mari?) Singura chestie incercata a fost sa verific sa vad dc cu motorul pornit la relantiu se aprindea farul cu o intensitate si pe masura ce acceleram crestea intensitatea farului(chestie care nu s-a intamplat si am luat-o ca fiinde de bine). Capacul nu am sa il dau jos pentru ca nu stiu ce ar terbui sa vad acolo si nu de alta dar poate nu il mai pun la loc cum trebuie! Si asa presupun ca acolo e ulei. Asa ca...te rog....astept niste valori de tensiune eventual curent si cum sa verific sa vad ca totul e bine. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 (editat) Sub capacul ala e ansamblu generator: adica rotor si stator. Uite aici poze cum arata la mobra mea asa ceva http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?...ost&p=51826 -am avut probleme, insa nu asta vreau sa-ti arat, ci siliconul aplicat. Ideea e ca daca nu curge ulei pe acolo, inseamna ca e facuta ok etansarea. Editat Aprilie 28, 2009 de Mr.Watt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Si dupa asta, iar ma intorc: de ce un om care-si permite atat de multe nu-si permite sa-si cumpere motorul mai mare decat daca il vinde pe asta mai mic? Eh e posibil sa vrea sa-l dea ca sa nu se incurce de el pe-acolo, o mai fi si nevasta-sa la mijloc: "bai da junghiu ala odata si dup-aia poti sa iti iei altul, nu imi umpli mie curtea de fiare" De obicei cam au probleme cu incarcarea "Yamahele" astea. Verific-o si daca e in ordine nu iti face probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 a fost inlocuit capacul sub care se afla ceea e vezi in poza de mai sus si cand l'a dat pe cel jos garnitura s'a rupt(era normal)asa ca a pus silicon rosu(rezista pana la 365grade celsius) . asa am facut si eu la mobra mea ... ideea e ca daca nu curge e OK . bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 28, 2009 Autor Share Postat Aprilie 28, 2009 mai asta e veste buna .....siliconul a fost insa de culoare neagra!.....se vedea si pe margini parca fusese pus nu numai pe buzele de la capac ci si pe margine sa zic asa...l-am tras eu cu mana asa fin cat sa nu se mai vada asa urat si nu a curs nimic....cel putin 10 15 min cat am stat eu acolo. Daca e asa inseamna ca nu am de ce sa imi fac griji. Va multumesc frumos baieti si sper sa ne intalnim in trafic...fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 1 ) siliconul de temp. inalte trebuie pus neaparat pe afara si nu intre > asta daca vrei sa mai dai jos capacul + ca se amesteca in uleiul din motor si de aici puteti face voi calcuele 2 ) nu cumva ala e capacul de la cutia de viteze ?? ....ma dau si eu cu parerea ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 28, 2009 Autor Share Postat Aprilie 28, 2009 cutia de viteze e mai in spate din cate cred eu pe partea unde intra cardanul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 (editat) 1 ) siliconul de temp. inalte trebuie pus neaparat pe afara si nu intre > asta daca vrei sa mai dai jos capacul + ca se amesteca in uleiul din motor si de aici puteti face voi calcuele Asta asa e, trebuie pus strat mic-subtire, ca la presiunea intre piese se intinde arhisuficient si acopera tot. Desi la mine in poza pare de parca as fi pus o tona insa nu e asa, din cauza culorii vii e iluzie optica. Chiar la aplicare am fost sfatuit "subtiiiireee, ca apoi iese ca gemul din sandwich pe afara si in interiorul capacului." Editat Aprilie 29, 2009 de Mr.Watt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Asta asa e, trebuie pus strat mic-subtire, ca la presiunea intre piese se intinde arhisuficient si acopera tot. Desi la mine in poza pare de parca as fi pus o tona insa nu e asa, din cauza culorii vii e iluzie optica. Chiar la aplicare am fost sfatuit "subtiiiireee, ca apoi iese ca gemul din sandwich pe afara si in interiorul capacului." Si cu garnitura ai sanse sa picure la cald ... deci preventiv un strat subtire de silicon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Cand i am zis ca e de 400 mi-a zis ca nu se astepta....tragand foarte bine. Asta m-a facut sa cred ca totusi motorul ala macar merge bine ...cel putin acum 400cmc? aha, e clar... este probabil o alta minune a elvetianului care aduce piese din cimitirele din Japonia si le "asambleaza" aici... p.s.: fostul proprietar stia sigur de treaba asta si a luat si el plasa la randul lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 mai asta e veste buna .....siliconul a fost insa de culoare neagra!.....se vedea si pe margini parca fusese pus nu numai pe buzele de la capac ci si pe margine sa zic asa...l-am tras eu cu mana asa fin cat sa nu se mai vada asa urat si nu a curs nimic....cel putin 10 15 min cat am stat eu acolo.Daca e asa inseamna ca nu am de ce sa imi fac griji. Va multumesc frumos baieti si sper sa ne intalnim in trafic...fara incidente Exista si silicon negru de temperaturi inalte. Oricum, cum au spus antevorbitorii, se pone foarte putin, in nici un caz cit sa se vada in exterior. Dupa parerea mea, siliconul ala arata ca a fost umblat acolo: la scoatere garnitura se rupe si n-a avut de unde sa ia garnitura noua. Cind, cum si de ce s-a umblat, e ceva ce n-avem de unde sa stim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.