ulisse77 Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 am si eu ca toata lumea de aici probleme ,dar a mea pare destul de bizara.Am un suzuki de 400cc din 1995.si goneam cu ea la 120km/h.(aveam cam 15 km parcursi) cand la un moment dat s-a oprit lent,a scazut treptat turatia pana la o.(cam in 10 secunde).Am tras pe dreapta, am inchis ,am deschis benzina, m-am uitat pe la furtune sa nu fie sugrumate,am incercat sa o pornesc, a pornit dar dupa 10n sec iar se oprea(nu vrea sa se tureze).dupa 5-10 min de pauza , ce sa vezi ,porneste.mai merg 5 km, iar se opreste,stau iar 5-10 min iar porneste.mai merg 5km iar.....si am ajuns acasa in cele din urma. Aduc la cunostinta ca am anulat pompa de benzina . Aceeasi problema am avut-o si asta toamna cand aveam pompa. anul asta am mai parcurs cam 50-70 km fara probleme. Sa fie de la o bujie calata sau de la carburatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 filtrul de benzina e dus. in plus, incearca si tu sa mergi mai des, nu 70 km pe an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Aprilie 30, 2009 Autor Share Postat Aprilie 30, 2009 filtrul de benzina e dus. in plus, incearca si tu sa mergi mai des, nu 70 km pe an. pai dupa cate stiu modelul asta nu are filtru de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 El pare ca nu se alimenteaza ... deci e din benzina. Totusi, nu cred ca busonul care iese din rezervor nu are o sita ceva.. avea CB-ul meu din 1984, nu cred ca Suzuki din 1995 nu are nimik!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 100% din alimentare este. Ceva pe traseul benzinei este infundat sau sugrumat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 am si eu ca toata lumea de aici probleme ,dar a mea pare destul de bizara.Am un suzuki de 400cc din 1995.si goneam cu ea la 120km/h.(aveam cam 15 km parcursi) cand la un moment dat s-a oprit lent,a scazut treptat turatia pana la o.(cam in 10 secunde).Am tras pe dreapta, am inchis ,am deschis benzina, m-am uitat pe la furtune sa nu fie sugrumate,am incercat sa o pornesc, a pornit dar dupa 10n sec iar se oprea(nu vrea sa se tureze).dupa 5-10 min de pauza , ce sa vezi ,porneste.mai merg 5 km, iar se opreste,stau iar 5-10 min iar porneste.mai merg 5km iar.....si am ajuns acasa in cele din urma.Aduc la cunostinta ca am anulat pompa de benzina . Aceeasi problema am avut-o si asta toamna cand aveam pompa. anul asta am mai parcurs cam 50-70 km fara probleme. Sa fie de la o bujie calata sau de la carburatoare? Desfa si tu toate furtunele care duc pana la carburi ,sufla pe ele,vezi prin filtru daca ai debit si nu ar strica sa-ti cureti rezervorul si robinetul de la el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Vezi sa nu iti fie vre-un furtun sugrumat cand pui rezervorul sau alea, cam aceeasi problema am avuto si eu, cu rezervorul jos toate erau ok, dar cu el pus furtunul principal de la benzina facea o cuta .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Ori ai ramas fara benzina ori e filtrul de benzina infundat cu murdarie. Daca zici ca nu ai filtru de benzina, inseamna ca ai o sita in rezervor, conectata la robinet. Desfa robinetul si curata bine sita. Si asta ar putea fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tripaco Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Poate ca ar fi bine ca, inainte de toate, sa faci o verificare simpla : mergi ( cu mare grija !!! ) cu busonul de la rezervor scos : daca s-a rezolvat, inseamna ca in rezervor se creaza o depresiune care opreste alimentarea, din cauza obturarii conductei ce pune rezervorul la presiunea atmosferica. Fie curata garnitura de etansare, fie inlocuieste busonul. Bafta Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin BCTR Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 scuza-ti ca ma bag, tatal meu este mecanic, si din curiozitate m-am informat despre aceasta situatie si mi-a spus ca este posibil sa aiba carburatorul infundat sau plin de mizerii, si alimentarea nu se mai face cum trebuie, asa ca daca poti da-l jos si spala-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 (editat) Poate ca ar fi bine ca, inainte de toate, sa faci o verificare simpla : mergi ( cu mare grija !!! ) cu busonul de la rezervor scos : daca s-a rezolvat, inseamna ca in rezervor se creaza o depresiune care opreste alimentarea, din cauza obturarii conductei ce pune rezervorul la presiunea atmosferica. Fie curata garnitura de etansare, fie inlocuieste busonul. Bafta Ovidiu Chestia asta cu formarea de vacum in rezervor am patit-o si eu.Dar din cauza tankbagului pus pe rezervor,plin si greu.A apasat asa de bine caci nu a mai lasat nicio gura de aer sa intre in rezervor.Porneam,mergeam cativa km,stop motor.Stateam putin,porneam.De cateva opriri si porniri din astea mi-am dat seama ce se intampla...Se poate sa fie si cazul asta din buson.Sau cum a postat cineva vre-un furtun gatuit.In ultima instanta jos carburatoarele si curatate.Vei avea o surpriza neplacuta ce vei gasi acolo daca nu ai facut operatiunea asta niciodata la mobra ta...poate e timpul.Fa si o sincronizare dupa aia,necesara! Editat Mai 1, 2009 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Mai 1, 2009 Autor Share Postat Mai 1, 2009 merci pt sfaturi la asta ma gandeam si eu.problema e ca am luat motorul din service cu 2 saptamani inainte si mi-au zis ca au sincronizat carburatoarele, dar ce stiu eu. am sa verific fiecare furtun si treala cu vacumul,dar nu cred am pos benzina de la omv. interesant e ca porneste merge 5km se opreste,o las 5-10 min porneste,merg 5km se opreste.sigur e de la un furtun strangulat sau vacum in rez.is cam paralel cu mecanica,dar am sa vd ce pot face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lonely rider Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 vezi sa nu fie arcul slab de la cric si din cauza vibratiilor sa coboare usor da cel mai bn e sa te duci la un service moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 poate ca este nivelul mic in carburi. asta am patit eu. merge ce mergea, si apoi cand ma dadeam la ea, ...... o lasam, facea nivel iar merge. imi dadea senzatia ca ramaneam fara nimik in rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 merci pt sfaturil pai daca se ORESTE nu e asha de mare problema, daca se MIRCEA BADEA erra muuult mai rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) daca e un bandit 400 .........100% nu are filtru de benzina , ci are doar sitele din rezervor . sfatul meu este sa dai jos rezervorul golestel curatal ( sa nu fii surprins ca gasesti si pietricele in el )si trateazal impotriva ruginei ( pt ca sigur are ) apoi dupa ce i montezi taie furtunul de benzina si baga unfiltru de dacie pe el . in cazul in care gasesti rugina in rezervor ai sa gasesti si in carburatoare in cazul asta tr. curatate si ele !!! verifica si cricul ....asa cum zice lonley rider pt ca de cele mai multe ori niste lucruri la care nici nu te-ai gandi sunt de vina PS. unde iese furtunu de benzina din rezervor este o prostie (nu striu cum i zice ) desfaci suruburie apoi tragi afara vei gasii 2 site de plastic una este pt mers pe rezerva (cea scurta ) iar cea mai lunga pt normal daca ai mers mult timp pe rezerva a tras toata mizeria in carb . ar mai fi una . daca ai bateria pe duca iti da acelasi rezultat ( am patito eu pe autostrada cand mi sa uscat bateria ) Editat Mai 2, 2009 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 merci pt sfaturila asta ma gandeam si eu.problema e ca am luat motorul din service cu 2 saptamani inainte si mi-au zis ca au sincronizat carburatoarele, dar ce stiu eu. am sa verific fiecare furtun si treala cu vacumul,dar nu cred am pos benzina de la omv. interesant e ca porneste merge 5km se opreste,o las 5-10 min porneste,merg 5km se opreste.sigur e de la un furtun strangulat sau vacum in rez.is cam paralel cu mecanica,dar am sa vd ce pot face. poti incerca un aditiv, ce poti face este sa citesti bine instructiunile. Nu te astepta la miracole... Futrune strangulate sau buson etans sunt variantele cele mai plauzibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Nu am avut rabdarea sa citesc toate sfaturile pe care le-ai primit, dar majoritatea se refera la lipsa de benzina. Eu am avut acum cativa ani aceleasi simtome la un monocilindric si m-am chinuit cateva luni, plecand de la premiza lipsei de benzina si dupa multe cautari am descoperit fisa care iesea din bobina de inductie aproape scoasa de la locul ei si pierdea curent numai cand motorul se incalzea. La rece pornea perfect. Am insurubat fisa in bobina si de atunci nu am mai avut probleme. Incearc-o si pe asta poate ai noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Mai 4, 2009 Autor Share Postat Mai 4, 2009 merci mult pt sfaturi si pareri si am sa tin cont de toate,dar sigur am s-o duc la service.sambata am iesit din nou si dupa 4 km s-a oprit si nu a vrut sa mai porneasca.oprise-m la un mecanic auto ca mi-a spus ca o supapa de evacuare nu lucreaza cum trebuie, sa fie de aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 merci pt sfaturila asta ma gandeam si eu.problema e ca am luat motorul din service cu 2 saptamani inainte si mi-au zis ca au sincronizat carburatoarele, dar ce stiu eu. am sa verific fiecare furtun si treala cu vacumul,dar nu cred am pos benzina de la omv. interesant e ca porneste merge 5km se opreste,o las 5-10 min porneste,merg 5km se opreste.sigur e de la un furtun strangulat sau vacum in rez.is cam paralel cu mecanica,dar am sa vd ce pot face. Mergi fara sa ai busonul de la rezervor pus si vezi daca se mai opreste. Asa vei elimina problema vacuumului din rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 pana la urma ce motor este ????? daca este bandit 400 mergi la Catalin (Dambla Motors ) . ti-o face el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Mai 5, 2009 Autor Share Postat Mai 5, 2009 pana la urma ce motor este ????? daca este bandit 400 mergi la Catalin (Dambla Motors ) . ti-o face el suzuki rf 400r.am vb cu adinel si astept sa se elibereze nitel.sper sa ma poata rez el. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 aaaaaa ca a lui Pupila_dilatata . gata stiu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Mai 7, 2009 Autor Share Postat Mai 7, 2009 aaaaaa ca a lui Pupila_dilatata . gata stiu . nu inteleg la ce te referi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.