Sari la conținut

SE ORESTE IN MERS


ulisse77
 Share

Postări Recomandate

am si eu ca toata lumea de aici probleme ,dar a mea pare destul de bizara.Am un suzuki de 400cc din 1995.si goneam cu ea la 120km/h.(aveam cam 15 km parcursi) cand la un moment dat s-a oprit lent,a scazut treptat turatia pana la o.(cam in 10 secunde).Am tras pe dreapta, am inchis ,am deschis benzina, m-am uitat pe la furtune sa nu fie sugrumate,am incercat sa o pornesc, a pornit dar dupa 10n sec iar se oprea(nu vrea sa se tureze).dupa 5-10 min de pauza , ce sa vezi ,porneste.mai merg 5 km, iar :D se opreste,stau iar 5-10 min iar porneste.mai merg 5km iar.....si am ajuns acasa in cele din urma.

Aduc la cunostinta ca am anulat pompa de benzina .

Aceeasi problema am avut-o si asta toamna cand aveam pompa.

anul asta am mai parcurs cam 50-70 km fara probleme.

Sa fie de la o bujie calata sau de la carburatoare? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

El pare ca nu se alimenteaza ... deci e din benzina. Totusi, nu cred ca busonul care iese din rezervor nu are o sita ceva.. avea CB-ul meu din 1984, nu cred ca Suzuki din 1995 nu are nimik!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu ca toata lumea de aici probleme ,dar a mea pare destul de bizara.Am un suzuki de 400cc din 1995.si goneam cu ea la 120km/h.(aveam cam 15 km parcursi) cand la un moment dat s-a oprit lent,a scazut treptat turatia pana la o.(cam in 10 secunde).Am tras pe dreapta, am inchis ,am deschis benzina, m-am uitat pe la furtune sa nu fie sugrumate,am incercat sa o pornesc, a pornit dar dupa 10n sec iar se oprea(nu vrea sa se tureze).dupa 5-10 min de pauza , ce sa vezi ,porneste.mai merg 5 km, iar :D se opreste,stau iar 5-10 min iar porneste.mai merg 5km iar.....si am ajuns acasa in cele din urma.

Aduc la cunostinta ca am anulat pompa de benzina .

Aceeasi problema am avut-o si asta toamna cand aveam pompa.

anul asta am mai parcurs cam 50-70 km fara probleme.

Sa fie de la o bujie calata sau de la carburatoare? :D

Desfa si tu toate furtunele care duc pana la carburi ,sufla pe ele,vezi prin filtru daca ai debit si nu ar strica sa-ti cureti rezervorul si robinetul de la el!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori ai ramas fara benzina ori e filtrul de benzina infundat cu murdarie. Daca zici ca nu ai filtru de benzina, inseamna ca ai o sita in rezervor, conectata la robinet. Desfa robinetul si curata bine sita. Si asta ar putea fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca ar fi bine ca, inainte de toate, sa faci o verificare simpla : mergi ( cu mare grija !!! ) cu busonul de la rezervor scos : daca s-a rezolvat, inseamna ca in rezervor se creaza o depresiune care opreste alimentarea, din cauza obturarii conductei ce pune rezervorul la presiunea atmosferica. Fie curata garnitura de etansare, fie inlocuieste busonul.

 

Bafta

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuza-ti ca ma bag, tatal meu este mecanic, si din curiozitate m-am informat despre aceasta situatie si mi-a spus ca este posibil sa aiba carburatorul infundat sau plin de mizerii, si alimentarea nu se mai face cum trebuie, asa ca daca poti da-l jos si spala-l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca ar fi bine ca, inainte de toate, sa faci o verificare simpla : mergi ( cu mare grija !!! ) cu busonul de la rezervor scos : daca s-a rezolvat, inseamna ca in rezervor se creaza o depresiune care opreste alimentarea, din cauza obturarii conductei ce pune rezervorul la presiunea atmosferica. Fie curata garnitura de etansare, fie inlocuieste busonul.

 

Bafta

 

Ovidiu

 

:D Chestia asta cu formarea de vacum in rezervor am patit-o si eu.Dar din cauza tankbagului pus pe rezervor,plin si greu.A apasat asa de bine caci nu a mai lasat nicio gura de aer sa intre in rezervor.Porneam,mergeam cativa km,stop motor.Stateam putin,porneam.De cateva opriri si porniri din astea mi-am dat seama ce se intampla...Se poate sa fie si cazul asta din buson.Sau cum a postat cineva vre-un furtun gatuit.In ultima instanta jos carburatoarele si curatate.Vei avea o surpriza neplacuta ce vei gasi acolo daca nu ai facut operatiunea asta niciodata la mobra ta...poate e timpul.Fa si o sincronizare dupa aia,necesara!

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci pt sfaturi

la asta ma gandeam si eu.problema e ca am luat motorul din service cu 2 saptamani inainte si mi-au zis ca au sincronizat carburatoarele, dar ce stiu eu.

am sa verific fiecare furtun si treala cu vacumul,dar nu cred

am pos benzina de la omv.

interesant e ca porneste merge 5km se opreste,o las 5-10 min porneste,merg 5km se opreste.sigur e de la un furtun strangulat sau vacum in rez.is cam paralel cu mecanica,dar am sa vd ce pot face. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ca este nivelul mic in carburi. asta am patit eu. merge ce mergea, si apoi cand ma dadeam la ea, ......

 

o lasam, facea nivel iar merge. imi dadea senzatia ca ramaneam fara nimik in rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e un bandit 400 .........100% nu are filtru de benzina , ci are doar sitele din rezervor . sfatul meu este sa dai jos rezervorul golestel curatal ( sa nu fii surprins ca gasesti si pietricele in el )si trateazal impotriva ruginei ( pt ca sigur are ) apoi dupa ce i montezi taie furtunul de benzina si baga unfiltru de dacie pe el . in cazul in care gasesti rugina in rezervor ai sa gasesti si in carburatoare in cazul asta tr. curatate si ele !!!

verifica si cricul ....asa cum zice lonley rider pt ca de cele mai multe ori niste lucruri la care nici nu te-ai gandi sunt de vina

PS. unde iese furtunu de benzina din rezervor este o prostie (nu striu cum i zice ) desfaci suruburie apoi tragi afara vei gasii 2 site de plastic una este pt mers pe rezerva (cea scurta ) iar cea mai lunga pt normal daca ai mers mult timp pe rezerva a tras toata mizeria in carb .

 

ar mai fi una . daca ai bateria pe duca iti da acelasi rezultat ( am patito eu pe autostrada cand mi sa uscat bateria )

Editat de adolf_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci pt sfaturi

la asta ma gandeam si eu.problema e ca am luat motorul din service cu 2 saptamani inainte si mi-au zis ca au sincronizat carburatoarele, dar ce stiu eu.

am sa verific fiecare furtun si treala cu vacumul,dar nu cred

am pos benzina de la omv.

interesant e ca porneste merge 5km se opreste,o las 5-10 min porneste,merg 5km se opreste.sigur e de la un furtun strangulat sau vacum in rez.is cam paralel cu mecanica,dar am sa vd ce pot face. :baldy:

poti incerca un aditiv, ce poti face este sa citesti bine instructiunile. Nu te astepta la miracole...

Futrune strangulate sau buson etans sunt variantele cele mai plauzibile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am avut rabdarea sa citesc toate sfaturile pe care le-ai primit, dar majoritatea se refera la lipsa de benzina. Eu am avut acum cativa ani aceleasi simtome la un monocilindric si m-am chinuit cateva luni, plecand de la premiza lipsei de benzina si dupa multe cautari am descoperit fisa care iesea din bobina de inductie aproape scoasa de la locul ei si pierdea curent numai cand motorul se incalzea. La rece pornea perfect. Am insurubat fisa in bobina si de atunci nu am mai avut probleme. Incearc-o si pe asta poate ai noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci mult pt sfaturi si pareri si am sa tin cont de toate,dar sigur am s-o duc la service.sambata am iesit din nou si dupa 4 km s-a oprit si nu a vrut sa mai porneasca.oprise-m la un mecanic auto ca mi-a spus ca o supapa de evacuare nu lucreaza cum trebuie, sa fie de aici? :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mariion
merci pt sfaturi

la asta ma gandeam si eu.problema e ca am luat motorul din service cu 2 saptamani inainte si mi-au zis ca au sincronizat carburatoarele, dar ce stiu eu.

am sa verific fiecare furtun si treala cu vacumul,dar nu cred

am pos benzina de la omv.

interesant e ca porneste merge 5km se opreste,o las 5-10 min porneste,merg 5km se opreste.sigur e de la un furtun strangulat sau vacum in rez.is cam paralel cu mecanica,dar am sa vd ce pot face. :baldy:

Mergi fara sa ai busonul de la rezervor pus si vezi daca se mai opreste. Asa vei elimina problema vacuumului din rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma ce motor este ????? daca este bandit 400 mergi la Catalin (Dambla Motors ) . ti-o face el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...