Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

eu cred k ai ceva probleme cu R.I.P'ul tau... :baldy: mai bine zici si tu Doamne fereste... nu toti murim, depinde cum ne este scris... eu am inecput pe 600 direct, nu mai vorbi prost ! ... si chestia cu rip poti spune atuncea cand cunosti persoana, adica, sti ce gandeste... daca e vre'un noob, da...dar zici aiurea R.i.p. nu e bine prietene...

hm...am avut 3 cunostinte, incepatori morti. 2 pe r1 si unul pe hayabusa. cel cu hayabusa era la primul drum. stiu ce zic. da, nu toti murim, corect. daca baiatul ala are prieteni, nu ar trebui sa-l lase sa cumpere r1.

si eu am fost din prima pe 1200, dar este chopper, mare diferenta.

iar r.i.p., spui cand vrei, cui vrei, sub forma de gluma sau serios. nu o da ca nu e bine si de-astea de baba de pe langa biserica. sper ca ma intelegi si tu, si viteazul care vrea r1 si el nu are habar de ce inseamna o motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu totii pe aici sariti pe incepatorii care vor 'miare' ca se moare pe ele. Ii certati asa cu vehementa insa va cam scapa esentialul. Sa presupunem ca nu moare, nici la primul drum, nici in 2 luni, nici in primul sezon etc (ca dovada exista atatia care au inceput pe rachete si inca poti sa bei un suc cu ei). Iar cei care au murit pe 1000 sunt in mare parte cei care au crezut/au avut impresia ca "stiu ei" iar acestia pot muri si pe 125 la fel de bine.

 

Principaul dezavantaj in a incepe pe ceva mare - in afara de dezavantajul fatal care poate interveni oricand pe orice - este ca pe miare inveti greu. Trebuie sa fi intradevar un "pur sange" sa ajungi sa te "dai bine" si sa exploatezi motocicleta la un nivel cat mai apropiat de limita ei, urcandu-te direct pe 1ooo saaaaau o sa fi un sub-mediocru/mediocru mult timp.

 

In loc sa aruncati cu pietre in ei ca sunt bombe pe 2 roti in drum spre morga mai bine le-ati explica ca daca vor sa se bucure de motociclism si sa nu le dea clasa baietii cu 125 pe curbe (lucru care frecvent se intampla) ar fi bine sa inceapa pe ceva mai mic.

 

Si ca o completare, daca nu de la sine inteleasa, a incepe pe ceva mic si dupa 3000 de km sa iti iei R1 pt ca "ai inceput pe ceva mai mic" nu conteaza prea mult. Ideea este sa exploatezi la maxim ce ai, sa stii cum se comporta in orice situatie, la orice viteza, sa poti sa abordezi orice tip de viraj corect fara sa iesi in decor sau pe contrasens, sa poti sa eviti o coliziune si sa stii sa franezi eficient.

 

Restul sunt povesti, cum ca ce a facut x,y si ca ce si-au luat. Totul tine de om, si de cum percepe ideea de motociclism.

 

Sunt curios cati dintre voi, cei care va considerati ok (ca sa nu zic buni), ati putea sa va tineti spre exemplu de baiatul de mai jos:

 

Editat de Adventix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu totii pe aici sariti pe incepatorii care vor 'miare' ca se moare pe ele. Ii certati asa cu vehementa insa va cam scapa esentialul. Sa presupunem ca nu moare, nici la primul drum, nici in 2 luni, nici in primul sezon etc (ca dovada exista atatia care au inceput pe rachete si inca poti sa bei un suc cu ei). Iar cei care au murit pe 1000 sunt in mare parte cei care au crezut/au avut impresia ca "stiu ei" iar acestia pot muri si pe 125 la fel de bine.

 

Principaul dezavantaj in a incepe pe ceva mare - in afara de dezavantajul fatal care poate interveni oricand pe orice - este ca pe miare inveti greu. Trebuie sa fi intradevar un "pur sange" sa ajungi sa te "dai bine" si sa exploatezi motocicleta la un nivel cat mai apropiat de limita ei, urcandu-te direct pe 1ooo saaaaau o sa fi un sub-mediocru/mediocru mult timp.

 

In loc sa aruncati cu pietre in ei ca sunt bombe pe 2 roti in drum spre morga mai bine le-ati explica ca daca vor sa se bucure de motociclism si sa nu le dea clasa baietii cu 125 pe curbe (lucru care frecvent se intampla) ar fi bine sa inceapa pe ceva mai mic.

 

Si ca o completare, daca nu de la sine inteleasa, a incepe pe ceva mic si dupa 3000 de km sa iti iei R1 pt ca "ai inceput pe ceva mai mic" nu conteaza prea mult. Ideea este sa exploatezi la maxim ce ai, sa stii cum se comporta in orice situatie, la orice viteza, sa poti sa abordezi orice tip de viraj corect fara sa iesi in decor sau pe contrasens, sa poti sa eviti o coliziune si sa stii sa franezi eficient.

 

Restul sunt povesti, cum ca ce a facut x,y si ca ce si-au luat. Totul tine de om, si de cum percepe ideea de motociclism.

 

Sunt curios cati dintre voi, cei care va considerati ok (ca sa nu zic buni), ati putea sa va tineti spre exemplu de baiatul de mai jos:

 

 

dubios ... pe tot parcursul drumului, nu a intampinat nici un autovehicol pe sensul lui de mers... <

>
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce atata balamuc..ia-ti domnule r1...

nu ai cum sa mori! ai sa te chinui 1 saptamana sa pleci de pe loc..in a 2a saptamana ai sa o tavalesti...bani sa ai ;)

daca tot vrei sa vii bo$$ cum spunea un coleg mai sus, poate investesti si intr`o casca mai buna

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar..este o mare diferenta la cuplu mai ales..era mult mai frumos mult mai aratos..totusi e la un prieten pot sa il calaresc oricand..insa am ales suzuki si pt ca este balena mai mare asa..e ditamai vaca si ma simt eu mai bine pe el..dar r1 e super tare..mi-ar placea sa incerc..ti-am zis..treaba asta cu recomandatu..nu e recomandat nici sa mancam de la KFC sau MC , nu e recomandat sa bem cafele zilnice la serviciu deoarece la 50 ani o sa ne tremure toate alea , nu e recomandat nici sa fumezi si totusi lumea o face . Poate au dreptate si baietii cu motoarele mai mici dar parerea mea sincera si personala a fost urmatoarea.. acel fzr 1000 il aveam inainte de luarea permisului si mergeam cu el asa pe naspa ba prin cartier pe ici pe colo..ceea ce vreau sa spun este ca dupa ce te urci dupa un fzr1000 pe un 750 , 600 , 500 250 , 125 zici in sinea ta..ce e bicicleta asta :)) ?

 

Parerea mea..baga mare si fa multi km..chiar vreau sa ne vedem odata sa il vad si eu :D ca nu am avut ocazia...Mie mi se prezicea ca in maxim o luna o sa mor..uite ca au trecut vreo 3 si nu am murit :)) in fine..lumea vb mult..fii increzator si mereu sa stii ca exista un Dumnezeu in toate . :) si are grija de toata lumea .

 

Salut, mie din motivul ala nu prea imi plac gsx-r-urile mai vechi, pt ca sunt foarte masive sa zic asa.

 

Inca nu am cumparat mobra, sper sa reusesc cu bani luna asta si cu siguranta o sa o calaresti si tu sa-mi spui o parere ca esti mai experimentat, oricum vreau sa pun link catre mobra care vreau sa o cumpar sa auzim pareri,

 

Nu am facut topicul asta sa ne certam sau ceva ba chiar sa invatam anumite chesti sfaturi de la cei care au trecut prin asta...

 

Cam ce ai facut tu cu Fzr-ul o sa fac si eu cu asta :P

 

ce atata balamuc..ia-ti domnule r1...

nu ai cum sa mori! ai sa te chinui 1 saptamana sa pleci de pe loc..in a 2a saptamana ai sa o tavalesti...bani sa ai

daca tot vrei sa vii bo$ cum spunea un coleg mai sus, poate investesti si intr`o casca mai buna

 

 

Sigur, vreau sa-mi iau si o casca de doamne ajuta geaca cu protecti hard daca raman bani eventual niste incaltari speciale care sa vina peste glezna....

 

Cu totii pe aici sariti pe incepatorii care vor 'miare' ca se moare pe ele. Ii certati asa cu vehementa insa va cam scapa esentialul. Sa presupunem ca nu moare, nici la primul drum, nici in 2 luni, nici in primul sezon etc (ca dovada exista atatia care au inceput pe rachete si inca poti sa bei un suc cu ei). Iar cei care au murit pe 1000 sunt in mare parte cei care au crezut/au avut impresia ca "stiu ei" iar acestia pot muri si pe 125 la fel de bine.

 

Principaul dezavantaj in a incepe pe ceva mare - in afara de dezavantajul fatal care poate interveni oricand pe orice - este ca pe miare inveti greu. Trebuie sa fi intradevar un "pur sange" sa ajungi sa te "dai bine" si sa exploatezi motocicleta la un nivel cat mai apropiat de limita ei, urcandu-te direct pe 1ooo saaaaau o sa fi un sub-mediocru/mediocru mult timp.

 

In loc sa aruncati cu pietre in ei ca sunt bombe pe 2 roti in drum spre morga mai bine le-ati explica ca daca vor sa se bucure de motociclism si sa nu le dea clasa baietii cu 125 pe curbe (lucru care frecvent se intampla) ar fi bine sa inceapa pe ceva mai mic.

 

Si ca o completare, daca nu de la sine inteleasa, a incepe pe ceva mic si dupa 3000 de km sa iti iei R1 pt ca "ai inceput pe ceva mai mic" nu conteaza prea mult. Ideea este sa exploatezi la maxim ce ai, sa stii cum se comporta in orice situatie, la orice viteza, sa poti sa abordezi orice tip de viraj corect fara sa iesi in decor sau pe contrasens, sa poti sa eviti o coliziune si sa stii sa franezi eficient.

 

Restul sunt povesti, cum ca ce a facut x,y si ca ce si-au luat. Totul tine de om, si de cum percepe ideea de motociclism.

 

Sunt curios cati dintre voi, cei care va considerati ok (ca sa nu zic buni), ati putea sa va tineti spre exemplu de baiatul de mai jos:

 

http://vimeo.com/6612271

 

Multumesc frumos o sa tin cont de ce ai spus tu, insa am tot auzit ceva legat de explozie la modelul in pricina, exista asa ceva, cand se intampla si de ce ?

 

Uite aici un clip pentru care cred, ca ai nevoie de ceva tarie psihica + foarte foarte multa experienta....

 

http://www.220.ro/faze-tari/Motociclistul-Nebun-Conduce-Printre-Masini/mlBHXLrzds/?rel=related

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigr nu e Razvan1 si face misto de voi cu incepator pe R1? Mi s.ar parea hilar :)) Acelasi idei cu alea 14 pagini dar vrea si el 14 pagini! De ce nu?!?

Ca sa fiu on: ia ce vrei tu, eu am inceput pe R6 si uite.ma dupa 4 ani:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos o sa tin cont de ce ai spus tu, insa am tot auzit ceva legat de explozie la modelul in pricina, exista asa ceva, cand se intampla si de ce ?

 

http://www.youtube.com/watch?v=ssG7CVs5DLM

 

Nu am putut sa ma abtin cu 'explozia' :grinbandit:

 

Probabil se refera la faptul ca livreaza puterea foarte brusc cand treci de o anumita turatie si te trezesti dat pe spate si deabia tinandu-te de ghidon :) Faza care am patit-o eu ca incepator pe supersport (65 cai si 400cc nu cine stie ce) cand am incercat sa pun o frana brusc pe fata, m-am trezit si tragand de acceleratie. Aveam ambreiajul tras, dar daca nu il aveam, ma duceam pe jos? Se poate sa uiti sa tragi ambreiajul vreodata? (ca incepator ma refer) Se poate zic eu. Cu 150 de cai, tragand de acceleratie si cu mana fata pe frana cum o fi? :) Sfatul meu, ca tot vrei motor sport, maxim 600. Daca intr-un an sau doi, iesi nesifonat si cu skill-u' la buzunar e alegerea ta: ne injuri sau ne apreciezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigr nu e Razvan1 si face misto de voi cu incepator pe R1? Mi s.ar parea hilar :)) Acelasi idei cu alea 14 pagini dar vrea si el 14 pagini! De ce nu?!?

Ca sa fiu on: ia ce vrei tu, eu am inceput pe R6 si uite.ma dupa 4 ani:)

 

 

roflol.gifroflol.gifroflol.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca esti tare serios ...''ce e aia explozie '' apropo tie iti trebuie R1 ca a trecut ala cu ''200km'' la ora pe langa tine ca pana in momentul ala nici nu stiai ca exista banuesc...

 

Stai cuminte ca te risti prea mult parerea mea....daca tot vrei ceva rau, i-ati raul mai mic ...adica maxim una de 600....stai lin ca si alea merg cu +200 daca vrei sa ai cu se sa te lauzi...Imi place de tine ca esti tupeist...dar..vezi ca asfaltul doare, iar cu motorul , de multe ori nu prea exista loc de greseli (mai ales pe r1...) motorul ala omoara anual oameni cu cateva sezoane in spate...

 

uitate la Razvan , a inceput pe 1000 si acum se da cu 750...nu are nimic e pierdut , ba chiar e mai in avantaj..... :bigstar:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar va excitati toti cand vine o clona din asta si va intreaba candid daca e bine sa incepi pe r1 sau pe busa?

Ce draq ma,cat de putina minte aveti,nu-i mai dati apa la moara :disappointed:

Doamne ce oameni plictisiti si fara viitor sunt astia care deschid topicurile astea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Pentru un incepator, adica vreau sa incep direct pe 1000cm.

 

Raspunsul este DA !daca detii categoria de permis pt motocicleta respectiva si anume categ "A" ,poti incepe direct pe 1000.

Daca nu detii categoria de permis "A" atunci nu poti incepe direct pe 1000 cmc.simplu ca buna ziua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la fel ca si R6...R1 te tine o viata :)

 

/index.php?/topic/683691-accident-mortal-petrosani-banita/

 

...daca o mierlesti repede, e for life.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar va excitati toti cand vine o clona din asta si va intreaba candid daca e bine sa incepi pe r1 sau pe busa?

Ce draq ma,cat de putina minte aveti,nu-i mai dati apa la moara :disappointed:

Doamne ce oameni plictisiti si fara viitor sunt astia care deschid topicurile astea...

 

iti e ciuda .... pur si simplu, discutii ... si mai ales ca sunt interesante unele discutii de genul asta... scri tu pe pst repede k n'avem viitor... parca ai fi tu unu cu viitor si noi nu ... "lol"

 

La Barza chioara face Dumnezeu cuib ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca esti tare serios ...''ce e aia explozie '' apropo tie iti trebuie R1 ca a trecut ala cu ''200km'' la ora pe langa tine ca pana in momentul ala nici nu stiai ca exista banuesc...

 

Stai cuminte ca te risti prea mult parerea mea....daca tot vrei ceva rau, i-ati raul mai mic ...adica maxim una de 600....stai lin ca si alea merg cu +200 daca vrei sa ai cu se sa te lauzi...Imi place de tine ca esti tupeist...dar..vezi ca asfaltul doare, iar cu motorul , de multe ori nu prea exista loc de greseli (mai ales pe r1...) motorul ala omoara anual oameni cu cateva sezoane in spate...

 

uitate la Razvan , a inceput pe 1000 si acum se da cu 750...nu are nimic e pierdut , ba chiar e mai in avantaj..... :bigstar:

ahahhaahahaha :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i vorba de ciuda .... sau invidie cum ati fi tentati sa ganditi.

E vorba de acel mic gram de intuitie si spirit de conservare... +150 cp pe aprox 200kg, unui om intreg la minte, ar trebui sa-i ridice niste semne de intrebare cand esti incepator (adica praf pulbere fina), desi observ ca nu-i obligatoriu.

Pana la urma urmei, fiecare incepe cu ce vrea si cu ce-si doreste atat timp cat respecta legea ... nu e obligatoriu ca o s-o mierlesti desi statisticile sunt clar impotriva ta, insa nici n-o sa te bucuri de motocicleta, asta ti-o zic sigur: o sa fii prea preocupat cu gestionarea morcovului...

asta e .. devii gradinar! :rolleyes:

 

Eu recomad R6-ele:

perfect-beginners-motorcycle.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bardak Motor recomanda R6 pentru incepatori. Scuze Kosh, e un caz real. De ce iti este frica nu scapi.

Editat de SiD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ok sa incepi pe R1.

 

Priveste avantajele:

 

- in ciuda aparentelor, doar 2 din 10 incepatori pe motociclete din categoria asta nu supravietuiesc primului sezon (eu zic ca e un procent respectabil)

- multe piese din dezmembrari

- gasesti o gramada de consumabile second de la curse la preturi de nimic (placute, cauciucuri, ulei, antigel, etc.)

 

 

 

 

Ce misto suna "multe piese din dezmembrari". Oare de la ce sa fie dezmembrarile alea , de la aia 2 din 10 care au mierlit-o ? Sau de la restul de 8 care au ajuns cu tije si-n cour ?

"Multe consumabile second-hand". Hai ca acu' m-am prins , era un post ironic.

Undeva , in interiorul motorului aceste motociclete , este gravat chipul rinjit al Diavolului , rinjind bucuros ca mai cara un suflet de incepator in Iad.

Editat de lil debul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a sarit in minte de ceva vreme ca romanii sunt extremisti.

Clima de la mine din birou toata vara a mers sau blana sau era oprita, dispersorul de apa din birou e reglat la cea mai mica temperatura.. Cand ne ridicam de la masa trebuie sa plesnim.. nu putem bea o bere ci minim 6.. nu putem fuma 5 tigari pe zi trebuie sa rupem pachetul.. etc..

Daca iti iei motor trebuie sa-l iei pe cel mai tare.. nu exista trepte intermediare.. (cu astea te distrezi cel mai fain defapt).

 

BAFTA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a sarit in minte de ceva vreme ca romanii sunt extremisti.

Clima de la mine din birou toata vara a mers sau blana sau era oprita, dispersorul de apa din birou e reglat la cea mai mica temperatura.. Cand ne ridicam de la masa trebuie sa plesnim.. nu putem bea o bere ci minim 6.. nu putem fuma 5 tigari pe zi trebuie sa rupem pachetul.. etc..

Daca iti iei motor trebuie sa-l iei pe cel mai tare.. nu exista trepte intermediare.. (cu astea te distrezi cel mai fain defapt).

 

BAFTA!

 

 

:ok: :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca esti tare serios ...''ce e aia explozie '' apropo tie iti trebuie R1 ca a trecut ala cu ''200km'' la ora pe langa tine ca pana in momentul ala nici nu stiai ca exista banuesc...

 

Stai cuminte ca te risti prea mult parerea mea....daca tot vrei ceva rau, i-ati raul mai mic ...adica maxim una de 600....stai lin ca si alea merg cu +200 daca vrei sa ai cu se sa te lauzi...Imi place de tine ca esti tupeist...dar..vezi ca asfaltul doare, iar cu motorul , de multe ori nu prea exista loc de greseli (mai ales pe r1...) motorul ala omoara anual oameni cu cateva sezoane in spate...

 

uitate la Razvan , a inceput pe 1000 si acum se da cu 750...nu are nimic e pierdut , ba chiar e mai in avantaj..... :bigstar:

 

 

 

Nu, probabil ca am vazut si sitam de R1 de foarte mult timp, tu ce motor ai ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...