Sari la conținut

Ajutor!


mir
 Share

Postări Recomandate

Aprinderea electronica de pe 251 e foarte sensibila (nu da scanteie intotdeauna sau o da prea slaba) , adica daca nu ai bateria si incarcarea buna (min 12,5 cu motorul oprit si min 13,5 v cu motorul pornit) atunci porneste foarte greu si nu trage constant (cateodata cade in nas) din cauza scanteii slabe si chiar si cu acumulator bun e posibil sa faca figuri.Iti recomand sa incerci cu o aprindere clasica (platoul si platina se potrivesc de la trabant).Am avut si eu aprindere de 251 si dupa 2 zile am trecut inapoi la cea clasica.Eventual daca te pricepi la electronica incearca sa micsorezi valoarea rezistentei de polarizare al tranzistorului final (banuiesc ca acela o fi de vina , ca nu ma pricep la electronica) ca sa functioneze la tensiuni mai mici.

 

SINTEROM nu stiu unde gasesti , am manual de 250 dar e in maghiara.

 

parca mai degraba as pune o alta aprindere electronica decat clasica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 115
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La aprindere electronica nu ai nevoie de condensator , numai la cea cu platina.

Masoara primarul bobinei (adica intre punctele 15 si 1 cu firele date jos) si daca are peste 3 Ohmi daca nu ma insel (nu mai tin minte poate mai mult) atunci bobina e buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit ghidonul, l-am pus in conserva ca sa-l am cu mine. Suna-ma (0721489412) sa vedem cum facem sa ne intalnim sa ti-l dau .

:finger:

 

mersi mult, axa!

sapt viitoare imi rezolv (sper) - in functie de cum fac rost de masina.

 

dau o bere! vii vineri in etrusco? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei in we ma uit eu la ea nitel

 

daca ai timp si chef... :10:

iti dai seama ca ma bucur. :finger:

singura treaba ca sa putem face ceva : ai idee de unde iau bujii sinterom pentru mz? nu cred ca mai am nici o bujie buna. :10:

 

aaa. mai e o treaba : eu n-am garaj; sta in gangul blocului... dar putem sa ne incalzim cu niste bere ;)

Editat de mir
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sinterom 14n27 vad ca a scris cineva...

ngk era b8hs, parca.

sincer am incercat cu ngk si bosch si am descoperit ca un sinterom imprumutat de la un taximetrist a rezistat mai mult :finger:

asa ca as incerca sinterom (si fostul proprietar mi-a spus ca i-a mers cel mai bine cu sinterom).

 

am incercat si varianta cu aragazul ca sa scap de calamina. problema e ca mi le omoara adica se impusca si nu mai dau nici un semn de viata sau ba dau/ ba nu dau scanteie orice le-ai face...

Editat de mir
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 np 27? iarna? pai de aia se afuma :finger: . Acum serios, mi se par muult prea reci. Pe timp de iarna as pune un np24, chiar np21 , depinde de culoare si functionare.

Din pacate we asta o sa fiu foarte ocupat cu fierul meu (lant rupt, ghidon stramb, etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 np 27? iarna? pai de aia se afuma X-( . Acum serios, mi se par muult prea reci. Pe timp de iarna as pune un np24, chiar np21 , depinde de culoare si functionare.

Din pacate we asta o sa fiu foarte ocupat cu fierul meu (lant rupt, ghidon stramb, etc)

 

cred ca era vorba de vara totusi :10:

de afumat se afuma in vara/ toamna, oricum :10:

 

pai duminica cred ca ma bag si io putin in ea si, cine stie, poate o rezolv ;)

 

in caz ca descopar hiba o sa dau raportul :finger:

Editat de mir
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cum oricum? de ce exista surubul de aer la carburator si bujii de cifre termice diferite?

 

'oricum', adica era vorba de vara/ toamna ca iarna nici n-am pornit-o, deci nu stiu cum se comporta.

 

am incercat ieri sa o pornesc, dar fara cine stie ce succes.

e bine macar ca am descoperit care e buba (cred): a pornit doar cand i-am pus benzina in cap; merge cateva secunde si moare; carbul nu se poate regla - am reusit doar sa o fac sa mearga mai multe secunde, dar tot moare (nu tine relantiul, trebuie tinuta din acceleratie si pana la urma se ineaca).

 

o sa incerc sa dau carbu jos, sa il curat si sa vad daca e ceva in el ce nu merge bine.

 

de unde iau un carb nou? eventual de ktm / japoneza - merge?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

vezi sa iei opri un carb pt. 2t special ori sa iei unul de 4t mai mare... ceva de la un 350 sau asa ceva, un motor 2 t are nevoie de mai multa benzina decat un 4t :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si toba si filtru de aer :yikes:

 

filtrul de aer era, intr-adevar, cam imputit. l-am scos si l-am spalat. nici fara nu merge mult mai bine...

toba (din pacate) nu se poate desface; am bagat in toamna mister muscolo in ea si am scos mult jeg. acum cred ca e destul de curata - iese fum bine pe ea din cate imi dau seama (se simte la mana cu presiune).

 

zidule, ma bucur ca ti-ai facut ijul. :yikes:

 

eu cred ca fac mzul si-l dau ca mi-a ajuns. :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai curatat pana la urma carbu?

1 la mana poate sa aibe apa

2 la mana poate sa se fi evaporat benzina si sa fi ramas doar uleiul

 

In plus e posibil sa-l fi dereglat cand incercai sa-l reglezi, daca nu avea benzina curata in el atunci degeaba invarteai de suruburi.

 

Asa am patit la voshod pe gerul al mare, pana nu m-a impins zidu cateva zeci de metri n-a vrut sa plece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai curatat pana la urma carbu?

1 la mana poate sa aibe apa

2 la mana poate sa se fi evaporat benzina si sa fi ramas doar uleiul

 

In plus e posibil sa-l fi dereglat cand incercai sa-l reglezi, daca nu avea benzina curata in el atunci degeaba invarteai de suruburi.

 

Asa am patit la voshod pe gerul al mare, pana nu m-a impins zidu cateva zeci de metri n-a vrut sa plece.

 

inca nu l-am curatat ca n-am apucat... :yikes:

 

ce sa fac sa aflu daca s-a evaporat benzina? cum rezolv treaba? bag mai multa benzina peste ce e in rezervor cu ulei mai putin decat normal?

 

alta intrebare: am vazut la carrefour o solutie care se baga in benzina sa curete motorul de calamina. sa incerc sa bag si asa ceva?

 

adica tu pe gerul mare ai pornit voshodul?!?!?! :yikes:

Editat de mir
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu baga nici o solutie de curatat motorul, aia e pentru 4T. Pe asta in 2 il distrugi

stai sa vedem cum imi mai fac niste timp, sa trec pe la tine. In mod sigur sunt niste reglaje nefericite combinate cu o bujie prea rece

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...