mir Postat Februarie 6, 2006 Autor Share Postat Februarie 6, 2006 Aprinderea electronica de pe 251 e foarte sensibila (nu da scanteie intotdeauna sau o da prea slaba) , adica daca nu ai bateria si incarcarea buna (min 12,5 cu motorul oprit si min 13,5 v cu motorul pornit) atunci porneste foarte greu si nu trage constant (cateodata cade in nas) din cauza scanteii slabe si chiar si cu acumulator bun e posibil sa faca figuri.Iti recomand sa incerci cu o aprindere clasica (platoul si platina se potrivesc de la trabant).Am avut si eu aprindere de 251 si dupa 2 zile am trecut inapoi la cea clasica.Eventual daca te pricepi la electronica incearca sa micsorezi valoarea rezistentei de polarizare al tranzistorului final (banuiesc ca acela o fi de vina , ca nu ma pricep la electronica) ca sa functioneze la tensiuni mai mici. SINTEROM nu stiu unde gasesti , am manual de 250 dar e in maghiara. parca mai degraba as pune o alta aprindere electronica decat clasica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViKtor Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 Ziceam numai asa de incercare , sa-ti dai seama daca ea e piesa buclucasa , ca de gasit oricum greu gasesti aprindere originala de 251. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Februarie 6, 2006 Autor Share Postat Februarie 6, 2006 (editat) din pacate nu cunosc oameni cu etz-uri in buc. e un mos la noi la targ care face el aprinderi electronice destul de bune. electronist batran... Editat Februarie 6, 2006 de mir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Februarie 7, 2006 Autor Share Postat Februarie 7, 2006 inca o data: pot sa pun condensator si bobina de dacie pe mz? sau sa pun de altceva (trabant) mai bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViKtor Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 La aprindere electronica nu ai nevoie de condensator , numai la cea cu platina. Masoara primarul bobinei (adica intre punctele 15 si 1 cu firele date jos) si daca are peste 3 Ohmi daca nu ma insel (nu mai tin minte poate mai mult) atunci bobina e buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Februarie 8, 2006 Autor Share Postat Februarie 8, 2006 punctele 15 si 1? nu ma pricep asa bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViKtor Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 Sunt punctele unde vin legate cele 2 fire , iar in privinta rezistentei bobinei va rog sa ma corectati daca gresesc , dar eu asa tin minte ca min 3 Ohmi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Februarie 13, 2006 Autor Share Postat Februarie 13, 2006 mersi mult! mersi mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Februarie 13, 2006 Share Postat Februarie 13, 2006 Am gasit ghidonul, l-am pus in conserva ca sa-l am cu mine. Suna-ma (0721489412) sa vedem cum facem sa ne intalnim sa ti-l dau . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Februarie 14, 2006 Autor Share Postat Februarie 14, 2006 Am gasit ghidonul, l-am pus in conserva ca sa-l am cu mine. Suna-ma (0721489412) sa vedem cum facem sa ne intalnim sa ti-l dau . mersi mult, axa! sapt viitoare imi rezolv (sper) - in functie de cum fac rost de masina. dau o bere! vii vineri in etrusco? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 14, 2006 Share Postat Februarie 14, 2006 punctele 15 si 1? nu ma pricep asa bine... daca vrei in we ma uit eu la ea nitel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Februarie 14, 2006 Autor Share Postat Februarie 14, 2006 (editat) daca vrei in we ma uit eu la ea nitel daca ai timp si chef... iti dai seama ca ma bucur. singura treaba ca sa putem face ceva : ai idee de unde iau bujii sinterom pentru mz? nu cred ca mai am nici o bujie buna. aaa. mai e o treaba : eu n-am garaj; sta in gangul blocului... dar putem sa ne incalzim cu niste bere Editat Februarie 14, 2006 de mir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 15, 2006 Share Postat Februarie 15, 2006 bujiile se recupereaza pe aragaz vedem exact cu timpul, mai aproape de we ce cod de bujie iti trebuie pt etz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Februarie 16, 2006 Autor Share Postat Februarie 16, 2006 (editat) sinterom 14n27 vad ca a scris cineva... ngk era b8hs, parca. sincer am incercat cu ngk si bosch si am descoperit ca un sinterom imprumutat de la un taximetrist a rezistat mai mult asa ca as incerca sinterom (si fostul proprietar mi-a spus ca i-a mers cel mai bine cu sinterom). am incercat si varianta cu aragazul ca sa scap de calamina. problema e ca mi le omoara adica se impusca si nu mai dau nici un semn de viata sau ba dau/ ba nu dau scanteie orice le-ai face... Editat Februarie 16, 2006 de mir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 16, 2006 Share Postat Februarie 16, 2006 14 np 27? iarna? pai de aia se afuma . Acum serios, mi se par muult prea reci. Pe timp de iarna as pune un np24, chiar np21 , depinde de culoare si functionare. Din pacate we asta o sa fiu foarte ocupat cu fierul meu (lant rupt, ghidon stramb, etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Februarie 17, 2006 Autor Share Postat Februarie 17, 2006 (editat) 14 np 27? iarna? pai de aia se afuma . Acum serios, mi se par muult prea reci. Pe timp de iarna as pune un np24, chiar np21 , depinde de culoare si functionare. Din pacate we asta o sa fiu foarte ocupat cu fierul meu (lant rupt, ghidon stramb, etc) cred ca era vorba de vara totusi de afumat se afuma in vara/ toamna, oricum pai duminica cred ca ma bag si io putin in ea si, cine stie, poate o rezolv in caz ca descopar hiba o sa dau raportul Editat Februarie 17, 2006 de mir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Februarie 17, 2006 Share Postat Februarie 17, 2006 de afumat se afuma in vara/ toamna, oricum pai cum oricum? de ce exista surubul de aer la carburator si bujii de cifre termice diferite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Februarie 20, 2006 Autor Share Postat Februarie 20, 2006 pai cum oricum? de ce exista surubul de aer la carburator si bujii de cifre termice diferite? 'oricum', adica era vorba de vara/ toamna ca iarna nici n-am pornit-o, deci nu stiu cum se comporta. am incercat ieri sa o pornesc, dar fara cine stie ce succes. e bine macar ca am descoperit care e buba (cred): a pornit doar cand i-am pus benzina in cap; merge cateva secunde si moare; carbul nu se poate regla - am reusit doar sa o fac sa mearga mai multe secunde, dar tot moare (nu tine relantiul, trebuie tinuta din acceleratie si pana la urma se ineaca). o sa incerc sa dau carbu jos, sa il curat si sa vad daca e ceva in el ce nu merge bine. de unde iau un carb nou? eventual de ktm / japoneza - merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 vezi sa iei opri un carb pt. 2t special ori sa iei unul de 4t mai mare... ceva de la un 350 sau asa ceva, un motor 2 t are nevoie de mai multa benzina decat un 4t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 gata, am reparat ijul. ai verificat toba sa fie curata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 verifica si toba si filtrul de aer. daca ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Februarie 21, 2006 Autor Share Postat Februarie 21, 2006 am si toba si filtru de aer filtrul de aer era, intr-adevar, cam imputit. l-am scos si l-am spalat. nici fara nu merge mult mai bine... toba (din pacate) nu se poate desface; am bagat in toamna mister muscolo in ea si am scos mult jeg. acum cred ca e destul de curata - iese fum bine pe ea din cate imi dau seama (se simte la mana cu presiune). zidule, ma bucur ca ti-ai facut ijul. eu cred ca fac mzul si-l dau ca mi-a ajuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 Ai curatat pana la urma carbu? 1 la mana poate sa aibe apa 2 la mana poate sa se fi evaporat benzina si sa fi ramas doar uleiul In plus e posibil sa-l fi dereglat cand incercai sa-l reglezi, daca nu avea benzina curata in el atunci degeaba invarteai de suruburi. Asa am patit la voshod pe gerul al mare, pana nu m-a impins zidu cateva zeci de metri n-a vrut sa plece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Februarie 21, 2006 Autor Share Postat Februarie 21, 2006 (editat) Ai curatat pana la urma carbu? 1 la mana poate sa aibe apa 2 la mana poate sa se fi evaporat benzina si sa fi ramas doar uleiul In plus e posibil sa-l fi dereglat cand incercai sa-l reglezi, daca nu avea benzina curata in el atunci degeaba invarteai de suruburi. Asa am patit la voshod pe gerul al mare, pana nu m-a impins zidu cateva zeci de metri n-a vrut sa plece. inca nu l-am curatat ca n-am apucat... ce sa fac sa aflu daca s-a evaporat benzina? cum rezolv treaba? bag mai multa benzina peste ce e in rezervor cu ulei mai putin decat normal? alta intrebare: am vazut la carrefour o solutie care se baga in benzina sa curete motorul de calamina. sa incerc sa bag si asa ceva? adica tu pe gerul mare ai pornit voshodul?!?!?! Editat Februarie 21, 2006 de mir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 nu baga nici o solutie de curatat motorul, aia e pentru 4T. Pe asta in 2 il distrugi stai sa vedem cum imi mai fac niste timp, sa trec pe la tine. In mod sigur sunt niste reglaje nefericite combinate cu o bujie prea rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.