mir Postat Februarie 28, 2006 Autor Share Postat Februarie 28, 2006 @ mir cel mai frumos etz care l-am vazut e cel a lui victor de pe forum, dupa aia mai era unu pe bikeshop unu negru, din alba, care era 1000E si dupa aia vine a mea da, da... mai am de lucru la el... dar o sa fie cel mai frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 28, 2006 Share Postat Februarie 28, 2006 mai baietzi n-are cineva comutatoru' de faza lunga/faza scurta cumva? de vanzare, de dat, de orice! e la fel ca ala de jawa si al meu s-a bulit si acum n-am decat faza lunga sau un fel de lumanare chioara pe faza scurta! nu mai face boala contact cum trebuie (nu, nu e oxidat, am reusit io sa il stric)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redbeben Postat Februarie 28, 2006 Share Postat Februarie 28, 2006 ma,de costat pe langa nu cred sa coste cine stie ce piesele astea sunt facute de kanuni(fabrica turceasca care face inca mz 251 si 301,si mz fun) din cate am vazut eu pe de net au adresa prin istambul... problema se pune in felul urmator,ori ma duc eu sa le iau si plec cu avionul si vin cu autocarul a doua zi sau seara)ori vorbesc cu un turc care are cunostinte acolo si mi le trimite cu avionul prin alta cunostinta(pe mine nu ma costa nimic toata afacerea asta k eu lucrez in aeroport si...dar daca le trimite prin cineva mi-e k un 10$tre sa-i dau si turcului care le aduce ma rog mie mi se par ok preturile dar din nefericire nu am apucat sa vb inca cu directorul de vanzari de la fabrica dar sper sa o fac astazi pe la 9 si sper sa fie de acord turcii cu transportul k eu nu prea am timp de plimbat. va tin la curent p mai tarziu cu ce am facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Februarie 28, 2006 Autor Share Postat Februarie 28, 2006 ma,de costat pe langa nu cred sa coste cine stie ce piesele astea sunt facute de kanuni(fabrica turceasca care face inca mz 251 si 301,si mz fun) din cate am vazut eu pe de net au adresa prin istambul... problema se pune in felul urmator,ori ma duc eu sa le iau si plec cu avionul si vin cu autocarul a doua zi sau seara)ori vorbesc cu un turc care are cunostinte acolo si mi le trimite cu avionul prin alta cunostinta(pe mine nu ma costa nimic toata afacerea asta k eu lucrez in aeroport si...dar daca le trimite prin cineva mi-e k un 10$tre sa-i dau si turcului care le aduce ma rog mie mi se par ok preturile dar din nefericire nu am apucat sa vb inca cu directorul de vanzari de la fabrica dar sper sa o fac astazi pe la 9 si sper sa fie de acord turcii cu transportul k eu nu prea am timp de plimbat. va tin la curent p mai tarziu cu ce am facut pai cand fac rost de bani dau un semn... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redbeben Postat Martie 1, 2006 Share Postat Martie 1, 2006 pai cand fac rost de bani dau un semn... k man,te tin la curent cu ce am facut io sper sa ne vdm can' ne-om face fiarele si s-o topi zapada k sa facem un club al etz-istilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Martie 1, 2006 Autor Share Postat Martie 1, 2006 (editat) k man,te tin la curent cu ce am facut io sper sa ne vdm can' ne-om face fiarele si s-o topi zapada k sa facem un club al etz-istilor mersi! sigur ca ne vedem! am descoperit de ce imi statea turat la relanti - un motiv foarte stupid: era cablul de acceleratie destul de incalcit; l-am pus intr-o pozitie mai libera (chiar daca atarna putin inestetic) si s-a rezolvat problema - acum am chiar turatie cam joasa (merge pe baterie daca nu accelerez din cand in cand) noi probleme: 1. voi cat ulei puneti in amestec la etz? 2. e normal ca daca e motorul pornit (pe cricul central, scos din viteza) sa mi se invarta putin roata spate (si ceva mai mult daca accelerez) sau e ceva in neregula pe la ambreiaj? 3. ce ulei sa pun in cutia de viteze? bafta la surubarit (daca e cazul) si multumesc de ajutor! Editat Martie 1, 2006 de mir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redbeben Postat Martie 2, 2006 Share Postat Martie 2, 2006 mersi! sigur ca ne vedem! am descoperit de ce imi statea turat la relanti - un motiv foarte stupid: era cablul de acceleratie destul de incalcit; l-am pus intr-o pozitie mai libera (chiar daca atarna putin inestetic) si s-a rezolvat problema - acum am chiar turatie cam joasa (merge pe baterie daca nu accelerez din cand in cand) noi probleme: 1. voi cat ulei puneti in amestec la etz? 2. e normal ca daca e motorul pornit (pe cricul central, scos din viteza) sa mi se invarta putin roata spate (si ceva mai mult daca accelerez) sau e ceva in neregula pe la ambreiaj? 3. ce ulei sa pun in cutia de viteze? bafta la surubarit (daca e cazul) si multumesc de ajutor! atentie!!!!!!!! cablul ala de acc liber asa cum e sa nu se agate de ceva si cand intorci ghidonul sa se accelereze excesiv-eu am patit asta de cateva ori si era sa mi-o fur rau de tot cand in curba mi s-a agatat cablul de semnalizare si mi s-a turat pana la maxim si a trebuit sa iau repede contactul... 1.eu unul pun ulei de la omv sin city care e vreo 200000 si pe el scrie k tre' sa pui 10g/l da eu pun 15g/l k sa fiu sigur daca pui un ulei mai prost gen mol care e 100000 cam 20-25g/l da scoate fum rau incearca sa pui acelasi ulei tot timpul 2.e destul de normal avand in vedere k un reglaj corect al ambreiajului(dat si in revista moto-life) tre' sa fie facut astfel incat cand stai pe loc motocicleta sa aiba tendinta sa "traga" chiar cu ambreiajul tras(asta nu inseamna sa fuga de sub tine daca nu apesi si frana) 3.baga si tu un ulei mai bun,special de cutie de motor,vezi k gasesti la unitedmotors in mzrio plaza sau la motomaniape b-dl dacia poti sa bagi si de masina T90 parca k e tot ulei de transmisie dar nu stiu ce indice de vascozitate are si decat sa ti se duca mai repede piesele din cutie si dupa aia sa-ti prinzi urechile schimband pinioane(scarboasa treaba) mai bine dai mai multi bani si pui un ulei bun p.s.schimba uleiul acu la inceput de an si in amestec baga un ulei mai scump si nu baga mai mult de 25 de g orice fel de ulei ai baga k nu o sa protejezi mai tare motorul ci o sa-l calaminezi mai repede de cei 5000km si nu o sa-ti arda de decalaminat si apare uzura prematura... oricum dupa spusele utilizatorilor cu bani din anglia si germania(aia care merg zilnic cu ele si le forjeaza si le intretin permanent k isi permit)motorul trebuie segmentat o data la 18000km...relativ ok tinand cont k un set cu totul costa 700000 si 18000 ii faci in 2-3 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Martie 2, 2006 Autor Share Postat Martie 2, 2006 (editat) atentie!!!!!!!! cablul ala de acc liber asa cum e sa nu se agate de ceva si cand intorci ghidonul sa se accelereze excesiv-eu am patit asta de cateva ori si era sa mi-o fur rau de tot cand in curba mi s-a agatat cablul de semnalizare si mi s-a turat pana la maxim si a trebuit sa iau repede contactul... 1.eu unul pun ulei de la omv sin city care e vreo 200000 si pe el scrie k tre' sa pui 10g/l da eu pun 15g/l k sa fiu sigur daca pui un ulei mai prost gen mol care e 100000 cam 20-25g/l da scoate fum rau incearca sa pui acelasi ulei tot timpul 2.e destul de normal avand in vedere k un reglaj corect al ambreiajului(dat si in revista moto-life) tre' sa fie facut astfel incat cand stai pe loc motocicleta sa aiba tendinta sa "traga" chiar cu ambreiajul tras(asta nu inseamna sa fuga de sub tine daca nu apesi si frana) 3.baga si tu un ulei mai bun,special de cutie de motor,vezi k gasesti la unitedmotors in mzrio plaza sau la motomaniape b-dl dacia poti sa bagi si de masina T90 parca k e tot ulei de transmisie dar nu stiu ce indice de vascozitate are si decat sa ti se duca mai repede piesele din cutie si dupa aia sa-ti prinzi urechile schimband pinioane(scarboasa treaba) mai bine dai mai multi bani si pui un ulei bun p.s.schimba uleiul acu la inceput de an si in amestec baga un ulei mai scump si nu baga mai mult de 25 de g orice fel de ulei ai baga k nu o sa protejezi mai tare motorul ci o sa-l calaminezi mai repede de cei 5000km si nu o sa-ti arda de decalaminat si apare uzura prematura... oricum dupa spusele utilizatorilor cu bani din anglia si germania(aia care merg zilnic cu ele si le forjeaza si le intretin permanent k isi permit)motorul trebuie segmentat o data la 18000km...relativ ok tinand cont k un set cu totul costa 700000 si 18000 ii faci in 2-3 ani nu se agata cablul ca am verificat. am patit-o si eu da n-a fost periculos - mi se tura cand intorceam ghidonul la stanga da nu rau. 1. ulei am luat in toamna yacco mvx 100 2t (mineral). era la promotie (parca) in cotroceni : bidon de 2l - 370.000 . cica protejeaza de calamina/ rugina/ coroziune. se amesteca instant cu benzina si o face albastra sunt multumit de el. pe el scrie sa pui intre 20 - 40 ml / l in functie de specificatiile constructorului. eu am pus cam 30 si am pornit-o ieri. abia se vedea fumul si am zis ca o fi ceva in neregula (poate am pus prea putin ) - d-aia am intrebat... deci ideea e sa pun cat scrie pe cutie, sau sa pun 20 - 25 (max)? o data eram pe drum si am oprit intr-un petrom unde aveau doar ulei petrom - am fost nevoit sa cumpar d-ala. sa-ti mai zic ca porneam motorul si se facea pacla pe toata strada? 2. cand stau pe loc scos din viteza nu-mi da senzatia ca ar vrea sa traga; singura treaba e cand e in aer roata spate - se invarte. inseamna ca nu e, totusi, bine reglat ambreiajul? trebuia sa se invarta mai cu spor? 3. presupun ca nu-s probleme ca la masina - sa trebuiasca sa pui ulei mai putin vascos cand e frig - ca doar nu mergi iarna; nu? o sa bag ulei bun ca vreau sa intretin fiara bine sa ma iubeasca i-am promis fostului proprietar - mi-a spus: "vezi ca eu am iubit-o si am intretinut-o. daca nu promiti sa faci la fel nu ti-o dau..." ps: inseamna ca tipul l-a segmentat la timp. cand am luat-o avea vo 39.000 km si mi-a spus ca e la cota 2 si tocmai ii facuse reparatia capitala. trebuie sa recunosc ca trage frumos... daca m-am ridicat pe o roata din greseala (prima data in viata mea - inafara de bicicleta ) a doua zi cand am luat-o... mie, dupa ce am auzit tot felul de povesti cu comuniste, nu mi-a venit sa cred ca m-a dus mz-ul din cluj (de unde l-am luat) pana acasa (bucuresti) intr-o zi, cu viteza de croaziera 90 - 100, fara absolut nici o problema. doar am pus benzina si am mers. ceva poze/ instructiuni cu schimbatul uleiului are cineva? stiu ca tre sa scot un surub de jos sa curga ala vechi si un surub de pe capacul din stanga si sa umplu cu ulei pana ajunge uleiul la gaura (stanga). da nu stiu sigur care sunt suruburile respective... inca o intrebare: la etz se pune benzina cu plumb sau fara plumb? Editat Martie 2, 2006 de mir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redbeben Postat Martie 2, 2006 Share Postat Martie 2, 2006 nu se agata cablul ca am verificat. am patit-o si eu da n-a fost periculos - mi se tura cand intorceam ghidonul la stanga da nu rau. 1. ulei am luat in toamna yacco mvx 100 2t (mineral). era la promotie (parca) in cotroceni : bidon de 2l - 370.000 . cica protejeaza de calamina/ rugina/ coroziune. se amesteca instant cu benzina si o face albastra sunt multumit de el. pe el scrie sa pui intre 20 - 40 ml / l in functie de specificatiile constructorului. eu am pus cam 30 si am pornit-o ieri. abia se vedea fumul si am zis ca o fi ceva in neregula (poate am pus prea putin ) - d-aia am intrebat... deci ideea e sa pun cat scrie pe cutie, sau sa pun 20 - 25 (max)? o data eram pe drum si am oprit intr-un petrom unde aveau doar ulei petrom - am fost nevoit sa cumpar d-ala. sa-ti mai zic ca porneam motorul si se facea pacla pe toata strada? 2. cand stau pe loc scos din viteza nu-mi da senzatia ca ar vrea sa traga; singura treaba e cand e in aer roata spate - se invarte. inseamna ca nu e, totusi, bine reglat ambreiajul? trebuia sa se invarta mai cu spor? 3. presupun ca nu-s probleme ca la masina - sa trebuiasca sa pui ulei mai putin vascos cand e frig - ca doar nu mergi iarna; nu? o sa bag ulei bun ca vreau sa intretin fiara bine sa ma iubeasca i-am promis fostului proprietar - mi-a spus: "vezi ca eu am iubit-o si am intretinut-o. daca nu promiti sa faci la fel nu ti-o dau..." ps: inseamna ca tipul l-a segmentat la timp. cand am luat-o avea vo 39.000 km si mi-a spus ca e la cota 2 si tocmai ii facuse reparatia capitala. trebuie sa recunosc ca trage frumos... daca m-am ridicat pe o roata din greseala (prima data in viata mea - inafara de bicicleta ) a doua zi cand am luat-o... mie, dupa ce am auzit tot felul de povesti cu comuniste, nu mi-a venit sa cred ca m-a dus mz-ul din cluj (de unde l-am luat) pana acasa (bucuresti) intr-o zi, cu viteza de croaziera 90 - 100, fara absolut nici o problema. doar am pus benzina si am mers. ceva poze/ instructiuni cu schimbatul uleiului are cineva? stiu ca tre sa scot un surub de jos sa curga ala vechi si un surub de pe capacul din stanga si sa umplu cu ulei pana ajunge uleiul la gaura (stanga). da nu stiu sigur care sunt suruburile respective... Fuel type Unleaded, min 88 Octane Oil Type/Petroil mix ratio MZ22/1:50 ...adicalea trebe sa respecti ce zice la cartea tehnica a motorului:1/50 adica 20/1000 si adica ulei mz22 ..ce-o fi ala nu stiu da cred k se refera la proprietatile uleiului nu ar trebui nici mai mult nici mai putindecat ce scrie la carte eu am bagat de la petrom si pana la 90km/h mai era cum era dar peste 90 ma uitam in oglinda si ziceai ka-s racheta 2.nu tre' sa traga excesiv,mai regleaza-l si tu din surubul ala de pe comanda 3.nu e vb de vascozitate da eu schimb uleiul la inceputul iernii si dupa iarna chiar daca e nou(iarna pun unul mai ieftin) e mai bine asa pt k uleiurile isi pierd proprietatile in timp si mai ales la sch. de temp eu l-am luat din brasov si am venit doi insi cu tot cu bagaj cu 90/h sub cutie sunt mai multe suruburi vezi k ala de scurgere e unu mare de tot care se desface greu pt umplere e un dop din spatele cilindrului deasupra bagi pe acolo ulei pe stanga e un capacel de la ambreiaj (oval )si in drapta lui e un surub stingher il desfaci pe ala si cand curge e clar k e la maxim iti trimit miaine o schema k sub motor suint mai multe suruburi si unul nu trebuie desfacut k e neutrul de la cutia de viteza acum am putina traba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 2, 2006 Share Postat Martie 2, 2006 nu se agata cablul ca am verificat. am patit-o si eu da n-a fost periculos - mi se tura cand intorceam ghidonul la stanga da nu rau. 1. ulei am luat in toamna yacco mvx 100 2t (mineral). era la promotie (parca) in cotroceni : bidon de 2l - 370.000 . cica protejeaza de calamina/ rugina/ coroziune. se amesteca instant cu benzina si o face albastra sunt multumit de el. pe el scrie sa pui intre 20 - 40 ml / l in functie de specificatiile constructorului. eu am pus cam 30 si am pornit-o ieri. abia se vedea fumul si am zis ca o fi ceva in neregula (poate am pus prea putin ) - d-aia am intrebat... deci ideea e sa pun cat scrie pe cutie, sau sa pun 20 - 25 (max)? niciodata sa nu te iei dupa cutie daca spune mai putin decat producatorul! daca scrie mai mult, atunci te iei dupa cutie (n-am vazut da' mai stii???) ca e prost uleiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Martie 2, 2006 Autor Share Postat Martie 2, 2006 (editat) Fuel type Unleaded, min 88 Octane Oil Type/Petroil mix ratio MZ22/1:50 ...adicalea trebe sa respecti ce zice la cartea tehnica a motorului:1/50 adica 20/1000 si adica ulei mz22 ..ce-o fi ala nu stiu da cred k se refera la proprietatile uleiului nu ar trebui nici mai mult nici mai putindecat ce scrie la carte eu am bagat de la petrom si pana la 90km/h mai era cum era dar peste 90 ma uitam in oglinda si ziceai ka-s racheta 2.nu tre' sa traga excesiv,mai regleaza-l si tu din surubul ala de pe comanda 3.nu e vb de vascozitate da eu schimb uleiul la inceputul iernii si dupa iarna chiar daca e nou(iarna pun unul mai ieftin) e mai bine asa pt k uleiurile isi pierd proprietatile in timp si mai ales la sch. de temp eu l-am luat din brasov si am venit doi insi cu tot cu bagaj cu 90/h sub cutie sunt mai multe suruburi vezi k ala de scurgere e unu mare de tot care se desface greu pt umplere e un dop din spatele cilindrului deasupra bagi pe acolo ulei pe stanga e un capacel de la ambreiaj (oval )si in drapta lui e un surub stingher il desfaci pe ala si cand curge e clar k e la maxim iti trimit miaine o schema k sub motor suint mai multe suruburi si unul nu trebuie desfacut k e neutrul de la cutia de viteza acum am putina traba ok. mersi. o sa bag un 20 - 25 ml/ l de benzina fara plumb de 95. cand poti, trimite schema. cat dureaza schimbul de ulei? cat il lasi pe cel vechi sa se scurga? operatiunea o faci cu motocicleta pe cricul central,nu? niciodata sa nu te iei dupa cutie daca spune mai putin decat producatorul! daca scrie mai mult, atunci te iei dupa cutie (n-am vazut da' mai stii???) ca e prost uleiu' pai daca manualu zice 20 si pe cutie zice 20 - 40 in functie de ce zice producatorul o sa bag 20. alta ciudatenie pe care nu o inteleg: de ce cand stau pe loc cu motorul pornit nu pot sa scot din viteza 1 - a? nu conteaza daca am oprit in timp ce eram in 1-a sau am bagat de pe loc in viteza - de scos n-o mai pot scoate... Editat Martie 2, 2006 de mir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 nu e neobisnuit la motoare, mai ales la comuniste! incearca sa o turazi mai tare si sa dai in sus! la mine merge asa! de obicei intra a doua da' din a doua in liber intra usor, din I in liber greu de tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 si la mine la voshod facea la fel, dar la nipru nu mai face incearca sa te misti juma de metru inainte sau inapoi si ar tb sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redbeben Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 schimbul dureaza cam 15-20 min fa si tu de asa natura incat motorul sa fi mers inainte k sa fie cald si mai subtire si sa antreneze tote resturile de metal si mai bine o tii tu de coarne k daca sta pe cricul central e lasata ori pe spate ori pe fata dupa ce curge uleiul cat curge mai bistacai si tu motorul,il mai inclini intr-o parte si-n alta k mai curge si mai sunt cateva suruburi pe ici pr colo pe unde curge sau desfaci surubul ala de nivel si o inclini pe stanga sa mai curga ce mai are teoretic de scos pe loc ar trebui sa poti dar nu e asa la comuniste pt ka-s uzate rau si merge exact ca la ij sau mobra(care are cutia cu bile)si tre' s-o misti un pic fata spate k s-o scoti(tii ambreiajul tras si te impingi un pic in picioare fata spate) si ar trebui sa iasa eu de obicei o scot cu putin inainte de a ma opri,cam cand ar trebui sa pun picioarele jos,cum spunea si stressu din a doua o scoti imediat sau daca ai timp si chef de schimbat arcul de neutru si carligul ala care merge pe melc si de reglat pct neutru fa-o k merita daca nu reusesti sa o scoti pe neutru si stai cu ea la stop mai misc-o un pic pe loc nu o tine doar turata si cu ambreiajul tras k se duc dracu discurile -se lipesc intre ele k nu mai au ulei atentie in plansa 4.3 si nu desfa surubul 15 ka sare arcu de la neutru bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Martie 4, 2006 Autor Share Postat Martie 4, 2006 si la mine la voshod facea la fel, dar la nipru nu mai face incearca sa te misti juma de metru inainte sau inapoi si ar tb sa mearga. da, stiu. lasa ca-mi iau eu si un ural... schimbul dureaza cam 15-20 min fa si tu de asa natura incat motorul sa fi mers inainte k sa fie cald si mai subtire si sa antreneze tote resturile de metal si mai bine o tii tu de coarne k daca sta pe cricul central e lasata ori pe spate ori pe fata dupa ce curge uleiul cat curge mai bistacai si tu motorul,il mai inclini intr-o parte si-n alta k mai curge si mai sunt cateva suruburi pe ici pr colo pe unde curge sau desfaci surubul ala de nivel si o inclini pe stanga sa mai curga ce mai are teoretic de scos pe loc ar trebui sa poti dar nu e asa la comuniste pt ka-s uzate rau si merge exact ca la ij sau mobra(care are cutia cu bile)si tre' s-o misti un pic fata spate k s-o scoti(tii ambreiajul tras si te impingi un pic in picioare fata spate) si ar trebui sa iasa eu de obicei o scot cu putin inainte de a ma opri,cam cand ar trebui sa pun picioarele jos,cum spunea si stressu din a doua o scoti imediat sau daca ai timp si chef de schimbat arcul de neutru si carligul ala care merge pe melc si de reglat pct neutru fa-o k merita daca nu reusesti sa o scoti pe neutru si stai cu ea la stop mai misc-o un pic pe loc nu o tine doar turata si cu ambreiajul tras k se duc dracu discurile -se lipesc intre ele k nu mai au ulei atentie in plansa 4.3 si nu desfa surubul 15 ka sare arcu de la neutru bafta mersi de scheme. sunt utile, dar eu tot nu-mi dau seama exact dupa ele care e surubul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 4, 2006 Share Postat Martie 4, 2006 @mir: sunt 2 suruburi, unu ii mai mare ca cealalta si ii pe partea astanga a motorului, daca stai cu fata spre far si pe ala il desfaci. io lam desfacut si pe celalalt unde era bila si am dat jos asa uleiul, si lam bagat cu bila cu tot inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 5, 2006 Share Postat Martie 5, 2006 vineri mi-am montat motorul... am pus totul pesteolalta, si dau ma pedala si ca sa vezi nu vrea ambielajul sa se invarte parca era sudat acol. slabim capacele si se invarte.. da se aude o lovitura tare urata... dam jos capacelul acela mic si rotund, unde vine turometrul si ca sa vezi oscila ambielajul... desfacem motorul ===> ambielajul era descentrat ===> inca o satamana de asteptare pana imi centreaza omul .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Martie 6, 2006 Autor Share Postat Martie 6, 2006 vineri mi-am montat motorul... am pus totul pesteolalta, si dau ma pedala si ca sa vezi nu vrea ambielajul sa se invarte parca era sudat acol. slabim capacele si se invarte.. da se aude o lovitura tare urata... dam jos capacelul acela mic si rotund, unde vine turometrul si ca sa vezi oscila ambielajul... desfacem motorul ===> ambielajul era descentrat ===> inca o satamana de asteptare pana imi centreaza omul .... si eu credeam ca am probleme grave... mersi. inca nu l-am schimbat, dar sper sa rezolv treaba zilele astea. o sa trebuiasca sa schimb, totusi carbu. ieri am facut o tura buc - giurgiu - oltenita - buc si a mers binisor (cam 230 km). dar cand am ajuns in buc iar mi-a murit. e amestecul prea bogat si imi afuma bujia rau (pana nu mai da scanteia destul de puternica). imi si zdrangane subarul in carb de te sperii rezolv si asta si sper sa fie gata problemele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Martie 6, 2006 Autor Share Postat Martie 6, 2006 la cati km ar fi normal sa schimb/ curat bujia? de unde iau solutie de curatat bujii? am auzit ca exista asa ceva. da bujii sinterom reci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 6, 2006 Share Postat Martie 6, 2006 la cati km ar fi normal sa schimb/ curat bujia? de unde iau solutie de curatat bujii? am auzit ca exista asa ceva. da bujii sinterom reci? cauta topicul facut de mine despre cifra termica a bujiilor si o sa afli tot ce vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViKtor Postat Martie 6, 2006 Share Postat Martie 6, 2006 vineri mi-am montat motorul... am pus totul pesteolalta, si dau ma pedala si ca sa vezi nu vrea ambielajul sa se invarte parca era sudat acol. slabim capacele si se invarte.. da se aude o lovitura tare urata... dam jos capacelul acela mic si rotund, unde vine turometrul si ca sa vezi oscila ambielajul... desfacem motorul ===> ambielajul era descentrat ===> inca o satamana de asteptare pana imi centreaza omul .... Ai grija dupa centrare cum asamblezi motorul , o mica lovitura poate descentra "suncile". Motorul meu a fost asamblat in felul urmator: vibrochenul pus in congelator timp de cateva ore pentru a se contracta rulmentii de pe el ; carterele incalzite cu lampa cu gaz pentru a se dilata. Dupa acestea totul se potriveste perfect fara nevoia folosirii fortei. Sunt curios altii cum asambleaza un motor , presupun ca exista si alte metode mai "barbare". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 6, 2006 Share Postat Martie 6, 2006 ms pt sfaturi, ms ff mult, chiar ii zic la mecanic sa o facem asa, da ce rulmenti sa se contracte de pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 6, 2006 Share Postat Martie 6, 2006 Ai grija dupa centrare cum asamblezi motorul , o mica lovitura poate descentra "suncile". Motorul meu a fost asamblat in felul urmator: vibrochenul pus in congelator timp de cateva ore pentru a se contracta rulmentii de pe el ; carterele incalzite cu lampa cu gaz pentru a se dilata. Dupa acestea totul se potriveste perfect fara nevoia folosirii fortei. Sunt curios altii cum asambleaza un motor , presupun ca exista si alte metode mai "barbare". metoda mai barbara: presa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViKtor Postat Martie 6, 2006 Share Postat Martie 6, 2006 (editat) ms pt sfaturi, ms ff mult, chiar ii zic la mecanic sa o facem asa, da ce rulmenti sa se contracte de pe el? 13-le ar fi rulmentul cu pricina. Si de curiozitate pot sa intreb inainte cum ai asamblat? metoda mai barbara: presa! Da , pentru cine are. Dar presupun ca folosirea presei uzeaza mai repede carterele (bineinteles dc motorul a fost desfacut de prea multe ori) Am vazut si mineri care dadeau cu tarnacopu sau ce apucau. Editat Martie 6, 2006 de ViKtor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 scuze, trebuia sa spun "mai barbara" SI cu presa! tot incalzita o parte si racita alta da' eu zic ca e mai bine, centreaza mai bine rulmentii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.