razvanusv Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Salutare tuturor. de curand am intrat si eu in breasla "banditilor" prin achizitionarea unui Bandit 600. E cam fioros pentru mine desi sunt un tip mai masiv dar ne obisnuim noi. salutari cu farul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Salutare tuturor. de curand am intrat si eu in breasla "banditilor" prin achizitionarea unui Bandit 600. E cam fioros pentru mine desi sunt un tip mai masiv dar ne obisnuim noi. salutari cu farul Welcome to the club. Incet-incet o sa va intelegeti unu cu celalalt de minune, trust me. La multi km impreuna fara peripetii. P.S. Pune si tu o poza ( la motor macar ) Constatare personala. In ultimul timp citesc si aici si vad si in realitate pe strazi cum apar din ce in ce mai multi banditi in tara asta. Asta e semn clar ca a inceput si romanul sa isi dea seama ca toate cele bune zise pe afara de motoarele astea nu is vrajeli, ma refer la fiabilitate, costuri de intretinere, comfort, si de ce nu, design. Bine, pana sa considere toti posesorii brandul de bandit, adica faptul ca face istorie de ani buni mai este, dar si timp este destul. Da..............sunt obsedat de bandit, stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 welcome...si pe langa avantajele enumarate de tine mai este si combinatia ideala intre oras si afara...si in plus de asta sta pe viraje ca nici o alta mobra (parerea mea...tot de obsedat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 (editat) Si pt ca vad ca parerile obiective si pertinente incep sa se adune... adaug parerea mea de fan(atic)... Banditu e cel mai ciumeg motor ever. Info poate utila pt o mica parte dintre voi ... am fost la magicienii de la RAR si am vb cu un nene inginer de pe acolo la care i-am explicat ce vrea sa faca muschiu meu intr-un anume viitor... A zis ca nu e problema si ca imi trece in acte motorul de 1.2 de pe B12 in cadrul de 600. Nu e problema pt ca cica puterea motorului mai mare nu o depaseste pe cea a motorului original cu mai mult de 40%. In acte e geva de genu 25%+ in realitate 40%+ Editat August 18, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 sustin si eu si ma chinuie timpul pana cand am sa transform b4-le in b6 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 sustin si eu si ma chinuie timpul pana cand am sa transform b4-le in b6 . Asta nu prea mere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 Nu , ma refeream la o schimbare . Sa-l las pe asta mic pentru unul mijlociu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Aveti idee unde pot sa repar ieftin niste carene de Bandit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyadum Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 In primul rand salut! Citesc acest forum de ceva timp, dar fara sa ma implic in mod activ. Dar de vreo 2 zile am motiv: am terminat cu hartogaraia si m-am urcat in sa pe Banditul meu Cateva date: 2005 GSF 650S, 4000km, argintiu, luat de la un showroom din Germania. Pretul de achizitie a fost 3900euro in mai 2008. Un deal foarte bun se pare pentru ca din cate am citit pe aici altii si-au luat modele mai vechi de 2000 cu banii astia. Eu am preferat sa fie cat mai nou si cat mai putin la numarul de km, chiar daca am stat o saptamana sa caut, sa negociez si sa vad mai multe modele. Pretul nu a inclus TVA, pentru ca l-am luat pe firma. In weekend am mers cu el aprox 250km prin Bucuresti si imprejurimi si sunt foarte incantat. Este greoi la manevrele luate la viteze foarte mici sau cand trebuie sa il bag si sa il scot din garaj (228kg el si 65kg eu ), dar odata ce ai depasit 20-30km/h simti ca nu il mai poti da jos (in mod neintentionat). Este comod si la viteze mai mari, cu toate ca m-a durut 2 zile gatul dupa ce am mers pe autostrada cu 130-150km/h...dar poate ca asa este doar prima data. Inca nu i-am facut consumul. Este prima motocicleta si carnet am doar de o luna, si cu ocazia asta lansez o invitatie pentru weekend daca exista doritori pentru o plimbare mai lunga (pana la mare sau la munte), pentru acomodarea cu banditu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Sa pun si eu 2 poze cu motorul meu : 600 S din 95 De mentionat ca mai am cateva lucruri de schimbat la el , unele din cauza unor mici accidente altele de placere . Pentru cei care ma pot ajuta caut capac motor stanga , si scarita pasager dreapta . Pana acuma i-am schimbat farul si prinderile si mai am ghidonul. Asfalt uscat si salutari cu faru ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) In primul rand salut! Citesc acest forum de ceva timp, dar fara sa ma implic in mod activ. Dar de vreo 2 zile am motiv: am terminat cu hartogaraia si m-am urcat in sa pe Banditul meu Cateva date: 2005 GSF 650S, 4000km, argintiu, luat de la un showroom din Germania. Pretul de achizitie a fost 3900euro in mai 2008. Un deal foarte bun se pare pentru ca din cate am citit pe aici altii si-au luat modele mai vechi de 2000 cu banii astia. Eu am preferat sa fie cat mai nou si cat mai putin la numarul de km, chiar daca am stat o saptamana sa caut, sa negociez si sa vad mai multe modele. Pretul nu a inclus TVA, pentru ca l-am luat pe firma. In weekend am mers cu el aprox 250km prin Bucuresti si imprejurimi si sunt foarte incantat. Este greoi la manevrele luate la viteze foarte mici sau cand trebuie sa il bag si sa il scot din garaj (228kg el si 65kg eu ), dar odata ce ai depasit 20-30km/h simti ca nu il mai poti da jos (in mod neintentionat). Este comod si la viteze mai mari, cu toate ca m-a durut 2 zile gatul dupa ce am mers pe autostrada cu 130-150km/h...dar poate ca asa este doar prima data. Inca nu i-am facut consumul. Este prima motocicleta si carnet am doar de o luna, si cu ocazia asta lansez o invitatie pentru weekend daca exista doritori pentru o plimbare mai lunga (pana la mare sau la munte), pentru acomodarea cu banditu' Felicitari pt achizitie si sa auzim numai de bine. Stai linistit, gatul te doare pana te obisnuiesti avand in vedere ca e primul tau motor. Si eu am patit la fel la inceput, ma durea stanga de la ambreiaj . Daca iti luai sportiva era durere, asa e doar sacrificiul pt moft. Sa pun si eu 2 poze cu motorul meu : 600 S din 95 De mentionat ca mai am cateva lucruri de schimbat la el , unele din cauza unor mici accidente altele de placere . Pentru cei care ma pot ajuta caut capac motor stanga , si scarita pasager dreapta . Pana acuma i-am schimbat farul si prinderile si mai am ghidonul. Asfalt uscat si salutari cu faru ! Sa-ti traiasca, fain motor. Farul ala e interesant, dar nu prea merge cu semnalele alea odioase Si ghidonul da, schimba-l cu unul street, o sa iti placa la maxim. Mult mai mult comfort si manevrabilitate Editat August 19, 2008 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Ghidonul street il am mai trebui doar sa il schimb . Iar semnalele le schimb si pe alea numai sa mai fac rost de niste bani. Intre timp daca aveti vreo idee de semnale puneti si voi o poza..ca sunt in pana de idei. Multumesc de aprecieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SantaClaus Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 Astazi mi-am luat si un eu un suzuki gsf 600 din 2001, super, n-am cuvinte, e primul meu motor si nu pot reda ce placere primesc de la el. Apropo daca are cineva manulalul va rog un link sau ceva, multumesc anticipat. Pune niste poze mai tirziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyadum Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Am eu manualele de la GSF 600, GSF 650S, parts list in format PDF. Sunt maricele totusi, aproape 650MB in total. Incerc sa vad unde le pot uploada. Am gasit un host care accepta peste 500MB pe fisier. Manual service GSF 600 http://fastupload.rol.ro/gsf600_k_serv_man...c24b079d74b.htm Lista piese GSF 600 (MK1) http://fastupload.rol.ro/gsf600_mk1_parts_...a56d1920e0e.htm Manual GSF 650S E (modelele 2004-2006) http://fastupload.rol.ro/gsf_650_e.zip-fco...56a8b45b266.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 (editat) maine ma duc sa vad ( as dori sa cumpar , inca nu sunt hotarat) un bandit 600 , din 98 cu 25.000 km , la ce ar trebuii sa am grija in special sa nu o "musc" mersi si care e diferenta dintr bandit normal si "S" ? doar carena din fata ? sau diferenta dintre varianta din 98 si 2000 ? Editat August 24, 2008 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 maine ma duc sa vad ( as dori sa cumpar , inca nu sunt hotarat) un bandit 600 , din 98 cu 25.000 km , la ce ar trebuii sa am grija in special sa nu o "musc" mersi si care e diferenta dintr bandit normal si "S" ? doar carena din fata ? sau diferenta dintre varianta din 98 si 2000 ? 25000 km din 98? Hmm, adica in 10 ani , deci a facut 2500 de km pe an. Doar printr-o minune. Ai grija ce cumperi, gafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 pai mai bine ma uit dupa unul cu km putini si sper sa fie reali , decat unul cu km f multi . parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 (editat) pai mai bine ma uit dupa unul cu km putini si sper sa fie reali , decat unul cu km f multi . parerea mea Evident, clar si just, nu o sa te uiti acuma dupa motoare cu 80-90 000 km. Faza e ca sunt dubios de putini, foarte multi le dau in spate km in tara, acuma logic, sa faci doar 2500 pe an, inseamna ture de max 50 de km odata pe luna. Singurul argument puternic ar fi cartea service, acolo se vad km sau varianta sa fi fost un singur proprietar, si atunci. Poate a fost ala mai pensionar de felul lui, repet, nu e imposibil ci doar putin probabil. Cum zicea si Cuki, uita-te la cauciucul de la scarite si asculta bine motorul. Sa faci alegerea cea mai buna. Poate ii are dati in spate de la 40 000 de ex, aia nu e tragedie. Bafta Editat August 25, 2008 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
David Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Salutare. Vand Suzuki Bandit, anuntul complet se afla sub acest link: http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&...m&ID=126868 Daca cineva este interesat rog email sau apel telefonic - in ultima perioada am f. putina vreme sa urmaresc forumul. Toate cele bune. Scuze ca am postat aici anunt de vanzare, dar ma gandeam ca tot aici sunt si potentiali cumparatori de Bandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 salut, daca e cineva interesat sa cumpere o sha de bandit model 2000-2005 am una de vanzare ca mi-am luat una de la top saddlery. shaua de care este vorba este cea din imagine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 @ KMIHAI: vrem poze si review cu cea de pe top saddlery. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Ajutati-ma si pe mine va rog. Cine imi masoara un Bandit de 600 naked? vreau o masuratoare de la rota spate pana la roata fata si una de la roata spate pana la far. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 (editat) @ KMIHAI: vrem poze si review cu cea de pe top saddlery. faza e ca le-am comandat pe adresa unui amic din franta(shaua si husa de rezervor) si deabea astept si eu sa vina. sper pe saptamana viitoare sa le montez si o sa pun poze cu ele pe motor. pana atunci pun pozele de pe site. revin,daca vrea cineva sha e in stare foarte buna fara zgarieturi,singurul motiv pt care o dau e ca am alta. santace... ps:dau si o casca uvex ps430 nezgariata in stare foarte buna marima L-XL(mi-am luat shoei xr1000 branduita suzuki,daca vrea cineva pot sa pun si poze cu uvex-ul) Editat August 26, 2008 de KMIHAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyadum Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Ajutati-ma si pe mine va rog. Cine imi masoara un Bandit de 600 naked? vreau o masuratoare de la rota spate pana la roata fata si una de la roata spate pana la far. Multumesc. Salut, Eu am 650S, dar sasiul este identic cu 600N Lungime totala (roata-roata): 2110mm De la roata pana la far pentru versiunea N nu stiu sigur, dar ar trebui sa fie 1950-2010mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 La S farul e undeva mai in fata, sau asa am eu impresia....na..tre sa gasesc un bandit de masurat...ca eu am loc limitat in masina si vreau sa il aduc in masina ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.