alex-bandit Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Folosesc lichid de frana din lukoil fara probleme, nu sunt fan motul deloc. Dar la ulei moto, 5100 e cel pt b6/12, 7100 si alea dublu ester, nu. Sunt destui care iti pot confirma ca omori ambreiajul, indiferent ca e 600 sau 1200. Eu am patit-o personal, efectul fiind instant (200km) de la schimb. Poti baga alternativele motorex, castrol, etc, dar tinand cont ca le poti obtine la aceeasi bani cu cel auto echivalent, vad ca insisti pe cel auto. Baga ce vrei. De lectii de engleza nu am nevoie (am stat 4 ani in state) iar de mecanica nici atat (prietenii stiu de ce), asa ca am incheiat discutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 (editat) Salutare, nu prea are legatura cu topicu, insa, sunt si eu posesor de Bandit 650 N, 2005, si in perioada 18-26 iulie vreau sa fac o plimbare prin tara, vizitand cam tot ce pot in aceasta perioada, pe o arie cat mai mare...nu prea vizitez forumurile, si nu prea stiu unde sa postez si sa intreb cine s-ar mai baga la o astfel de plimbarica. Inca n-am niciun traseu exact facut, tot ce stiu e ca vreau s-o iau intai spre moldova, apoi sa traversez muntii si sa intru in transivania si de acolo sa merg mai departe spre timisoara, de unde s-o iau incet-incet pe langa dunare pana in bucuresti. Ar fi vre-unul dintre voi interesat? Editat Iunie 8, 2009 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 cosminst2008: mai e ceva pana atunci, tine-ne la curent pentru ca s-ar putea ca macar pe anumite bucatele din drum sa t-i se alature lume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Dar la ulei moto, 5100 e cel pt b6/12, 7100 si alea dublu ester, nu. Sunt destui care iti pot confirma ca omori ambreiajul, indiferent ca e 600 sau 1200. Eu am patit-o personal, efectul fiind instant (200km) de la schimb.Poti baga alternativele motorex, castrol, etc, dar tinand cont ca le poti obtine la aceeasi bani cu cel auto echivalent, vad ca insisti pe cel auto. Baga ce vrei. De lectii de engleza nu am nevoie (am stat 4 ani in state) iar de mecanica nici atat (prietenii stiu de ce), asa ca am incheiat discutia. Stai ca n-am inteles, omori ambreiajul cu 7100, sau cu ulei de masina? Eu nu ti-am dat nici o lectie de mecanica, ca nu-s in masura, doar tie ti s-a parut, ca bag seama suferi de simptomul "motociclistus ultra-sensibilus". Chestii gen "procentul de zinc din ulei" nici macar nu tin de mecanica, ci de chimie, la care nu cred ca ma pricep nici eu, nici tu Una e sa stii cit sa stringi un surub, alta e sa fii doctor in chimie. Si eu am incheiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Eu am 3000 km de cand am 7100 bagat, de-acum nu se mai duce, ca am trecut de pragul psihologic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Da, de vineri. Joi termina prietena cu licenta, ne urcam pe mobra si mergem la Predeal. Bem berile alea restante Caline Bafta la licenta, sa aveti motiv in plus de baut Vedeti ca tre' sa salutati un bandit nou, vreo 2 pagini in urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caly Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Chestii gen "procentul de zinc din ulei" nici macar nu tin de mecanica, ci de chimie, la care nu cred ca ma pricep nici eu, nici tu Permite-mi, te rog, sa te contrazic, intr-o oarecare masura. Procentul de Zinc din ulei tine intr-adevar de chimie, dar proprietatile diferite ale uleiurilor cu continut diferit de Zn au aplicabilitate in partea de mecanica. Zn este mult mai reactiv decat otelul si fierul, ceea ce inseamna ca va "atrage" toti agentii oxidativi pana se va oxida tot, sau "consuma". Astfel se protejeaza componentele motorului. (Vezi si galvanizarea, nu neaparat pt motor, dar asa, in general) Cu cat un motor este folosit mai mult in regim heavy-duty, cu atat va avea nevoie de un ulei cu continut mai mare de Zn, pt a-i proteja componentele de coroziune. E foarte adevarat si ca compusii rezultati din oxidarea Zincului distrug catalizatorii. Dar in ceea ce priveste recomandarile pt motoarele de masina vs. recomandarile pt motoarele de motociclete... poate in cazult masinilor sunt mai ingrijorati de emisiile de noxe, pe cand la motociclete, mojoritatea fiind folosite in regim heavy-duty, sunt mai interesati sa protejeze motorul. Andreea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amiba Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Salutare si bine v-am gasit, Sunt proaspatul posesor al unui Suzuki Bandit 600 din 2003. Noroc, si bine ai venit! Frumos banditu', felicitari. Pt. Predeal: eu merg sigur ca am niste prieteni care canta pe acolo, si imi plac roackeritzele dure in stare de ebrietate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Asa da Dar pina la urma e tot chimie, nu mecanica. CRed ca s-a cam zis tot, cel putin tot ce pot spune niste ne-profesionisti pe tema. Ultimele update-uri la Banditanie: husa de rezervor, "furtume" racing, placute EBC organice pe fata, lichid de frina schimbat, evacuari date cu Autosol (chiar are efect): Cum te impaci cu Banditania? Calin PS: acest maret Autosol, despre care initial mi s-a zis ca se gaseste numai in UK ( ) e de fapt ceea ce exista si la noi, chiar si pe vrema lu' Ceasca, sub denumirea Sidol. Doar ca nu costa cit costa asta si nu avea eticheta cu toate premiile luate. Auzi, UK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Salutare si bine v-am gasit, Sunt proaspatul posesor al unui Suzuki Bandit 600 din 2003. Poze: ... 4 U BANDITS : Toate bune, Alex Bun venit Alex! Sa ai parte de el si sa aduni km fara nicio neplacere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 sa scoata un inginer dintr-asta scolit si care lucreaza in industria moto o carte despre motoarele de motociclete si despre intretinerea lor, mituri spulberate si fapte adevarate etc, cred ca am sari toti pe ea. si nu am mai scrie pagini de forum certandu-ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 (editat) Asa da Dar pina la urma e tot chimie, nu mecanica. CRed ca s-a cam zis tot, cel putin tot ce pot spune niste ne-profesionisti pe tema. Ultimele update-uri la Banditanie: husa de rezervor, "furtume" racing, placute EBC organice pe fata, lichid de frina schimbat, evacuari date cu Autosol (chiar are efect): Cum te impaci cu Banditania? Calin PS: acest maret Autosol, despre care initial mi s-a zis ca se gaseste numai in UK ( ) e de fapt ceea ce exista si la noi, chiar si pe vrema lu' Ceasca, sub denumirea Sidol. Doar ca nu costa cit costa asta si nu avea eticheta cu toate premiile luate. Auzi, UK doar de curiozitate cu cat ai gasit husa de rezervor pana la urma?vad ca e tot de la top saddlery e prinsa husasau ai puso doar asa?ca nu vad prinderea in fata genti ti-ai luat? Editat Iunie 8, 2009 de KMIHAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Salutare si bine v-am gasit, Sunt proaspatul posesor al unui Suzuki Bandit 600 din 2003. 4 U BANDITS : Toate bune, Alex Welcome to the club si la multi km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Salve! Multumesc de primirea calduroasa! Am vazut ca ati luat-o un pic pe "ulei" , dar v-ati revenit repede. Mai am un pic de alergat cu actele. Probabil ca miercuri sau joi se rezolva si o sa fiu "on the road" . Daca vorbeati mai devreme de East European Motor Show, Predeal 10-12 iulie o sa fiu si eu pe acolo. Toate bune, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 doar de curiozitate cu cat ai gasit husa de rezervor pana la urma?vad ca e tot de la top saddlerye prinsa husasau ai puso doar asa?ca nu vad prinderea in fata genti ti-ai luat? 60 de euro cu tot cu transport, de pe eBay. Prinderea e in fata, dupa shitul ala care tine rezervorul de cadru. Deci e prinsa. Btw ia trimite-mi si tu o poza cu a ta. Ai id-ul de ym la profil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macosoft Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Trebuie sa schimb si eu uleiul si filtrul de aer la un Bandit 650S K6. Cine imi poate spune costuri si unde sa le schimb? (sunt nou in domeniu si vreau sa schimb astea pentru ca nu am idee cand au fost schimbate anterior) Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Poti face asa: 1. verifica ce pune reprezentanta, noteaza, eventual si pret. 2. la tine ar trebui sa mearga macar un "simplu" sintetic (echivalent ESTER de la MOTUL, desi cred ca poti pune si Dublu-ester). Cauta pret (din cate stiu e cam 220 ron 4 litri); 3. Echivalent la Motul, ca multi il blameaza, ai Castrol, Motorex si ar mai fi. Daca nu agreezi Motul, pune Castrol. Eu eram in dubiu, dar am luat Motul. Filtru se comanda usor de pe Louis. Vorbeste cu Emppu, el face comenzi regulat. Daca vrei iti comanda si Castrol de pe Louis. Pe langa reclama, eu as lua ulei de moto pentru cel putin un considerent: capabilitatile ale unui ulei care tine atat un motor cat si o cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Man, eu zic sa nu te bagi singur la schimbul de ulei, ca e treaba complicata. Du-te si da-le la baietii de la service 20 de RON, nu e de joaca cu asa ceva. Sfatul meu e sa pui orice ulei iti suna tie mai bine, ca n-o sa primesti un sfat unanim. Unii zic zic ca semi-sintetic e mai recomandat la motorul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) cum sa fie treaba complicata ? scoti ulei vechi , schimbi filtrul ,bagi ulei nou . nu e deloc greu chiar pentru incepatori . nu-i mai speria la fel cu filtru de aer . dai jos rezervor + ce mai ai de dat jos capacul ala de airbox , schimbi filtrul si gata . easy ps: recomand ulei de motocicleta . 10w40 sa fie ...marca las la alegerea ta sa nu ziceti ca fac reclama Editat Iunie 9, 2009 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Man, eu zic sa nu te bagi singur la schimbul de ulei, ca e treaba complicata. Du-te si da-le la baietii de la service 20 de RON, nu e de joaca cu asa ceva.Sfatul meu e sa pui orice ulei iti suna tie mai bine, ca n-o sa primesti un sfat unanim. Unii zic zic ca semi-sintetic e mai recomandat la motorul asta. ce drac e asa complicat sa desfaci 2 suruburi si sa schimbi un filtru de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Ba voi sunteti copaci ? Mai terminati cu polemicile despre ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) Poti face asa:1. verifica ce pune reprezentanta, noteaza, eventual si pret. 2. la tine ar trebui sa mearga macar un "simplu" sintetic (echivalent ESTER de la MOTUL, desi cred ca poti pune si Dublu-ester). Cauta pret (din cate stiu e cam 220 ron 4 litri); 3. Echivalent la Motul, ca multi il blameaza, ai Castrol, Motorex si ar mai fi. Daca nu agreezi Motul, pune Castrol. Eu eram in dubiu, dar am luat Motul. Filtru se comanda usor de pe Louis. Vorbeste cu Emppu, el face comenzi regulat. Daca vrei iti comanda si Castrol de pe Louis. Pe langa reclama, eu as lua ulei de moto pentru cel putin un considerent: capabilitatile ale unui ulei care tine atat un motor cat si o cutie. Nu merita mane complicatul Louis pt schimbul de ulei. Orice magazin de piese auto care e dealer Champion ar trebui sa iti aduca si filtrul de Bandit de pe o zi pe alta si la pret bun, poate mai bun ca pe Louis. Mecanicul la care ma mai duc eu are filtrul cu 30 de lei, la Louis e 9 europeni. Uleiul e intradevar ieftin la Louis insa nu ma mai risc sa aduc ulei pt altii decat pt mine. Asta pt ca la un transport un bidon s-a fisurat din cauza animalelor jegoase care manipuleaza pachetele si mi-a umpult tot pachetul de ulei. Noroc ca nu s-a spart de tot si a curs numa' juma de litru de ulei. Editat Iunie 9, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Salut! Intrebare pt cei ce au indicator de benzina (Bandit > 2003 daca am retinut bine): Daca pe indicator apare o linie care clipoceste cata benzina mai am in rezervor? Si inca ceva, voi ce benzina bagati (95, 98 etc.)? Multam, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) ce drac e asa complicat sa desfaci 2 suruburi si sa schimbi un filtru de ulei? Man, te bagi unde nu te pricepi. Hai sa-ti explic eu: in service mecanicii autorizati si cu studii la MIT (Massachusetts Institute of Tehnology) si specializari la NASA (National Aeronautics and Space Administration) lucreaza in atmosfera CONTROLATA (aer cu impuritati 0.00001 ppm), echipati in costume SPECIALE (ai vazut probabil in filme), pentru a nu patrunde impuritati invizibile in interiorul motorului. Continutul uleiului este prealabil verificat cu SPECTROMETRE ultraporformante. Toate suruburile snt strinse cu chei DINAMOMETRICE ultra-precise (eroare 0.000000001 %) iar totul este curatat inainte de montare cu dispozitive LASER. Avind in vedere aceste tehnologii, 20 de RON este nimica toata. Esti VARZA! Editat Iunie 9, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Ulei se poate lua de la ROMI (user ROMI3 pe forum), la pretul Louis, trimite si prin posta daca vrei. Ajunge in max. o saptamina. Sau din 1000 alte locuri (cauta pe net: http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8 ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.