Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

fratilor ajutati-ma si pe mine VAAA ROOOOG!!!! :cheers:

Spuneti-mi ce consum are un bandit de 1200 (in oras si afara). As vrea sa cumpar unul dar cred ca e cam insetat totusi. :unsure:

Sunt cam nerabdator si am gasit unul am banii dar trebuie sa stiu asta inainte, nu sa-l cumpar si sa merg cu masina ca nu-mi permit cu moto, nu?

Deci cine stie, cine are SPUNETI-MI ca plec la cumparaturi si sa nu regret. :huh:

Va multumesc! B)

Cel mai mic am scos 5,2 la suta cu prietena in spate , cu bagaje, in concediu, deci mers si in localitate si afara, viteza undeva la 100km/h. Consumul e facut dupa aproape 2000 de km prin tara pe baza bonurilor de benzina, deci mai exact de atat nu cred ca se poate. In oras, in sarcina, sau turat mai animalic consuma , cat vrei tu de mult.....stii tu.......6,5-7 in oras, de acolo pana la 10-12 la mers nesimtit.

Al meu e 1200 N din 2002.

Faza e ca nu consuma cu mult mai mult decat cel de 600, tot in concedii prin tara (ture lungi ) cu cel de 600 scoteam tot undeva la 5 consumul. Asta mare consuma mai mult daca il turezi mai tare. Totutl depinde si de cum il conduci tu.

P.S. Poate consuma mai mult decat SV-ul tau de 650, dar crede-ma , merita fiecare picatura de benzina :P

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

placute frina - cam 100 RON

 

Care-s placutele alea de 100 de ron? Sa vad si io.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor ajutati-ma si pe mine VAAA ROOOOG!!!!

Spuneti-mi ce consum are un bandit de 1200 (in oras si afara). As vrea sa cumpar unul dar cred ca e cam insetat totusi. :unsure:

Sunt cam nerabdator si am gasit unul am banii dar trebuie sa stiu asta inainte, nu sa-l cumpar si sa merg cu masina ca nu-mi permit cu moto, nu? :huh:

Deci cine stie, cine are SPUNETI-MI ca plec la cumparaturi si sa nu regret. :cheers:

Va multumesc!

 

Io am scos 6,4 (mers usurel) si peste 8 la mers jegos. In oras nu stiu, nu ma intereseaza.

Daca vrei sa te dai mocca, ai gresit sportu, si in mod cert motoreta. Oricum, inainte de benzinica... 12le papa si gume spate pe paine, placute de frana, lanturi si altele. B) Nu-ti recomand motoreta daca vrei sa iesi ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care-s placutele alea de 100 de ron? Sa vad si io.

Ferodo, ce credeai? :unsure:

 

Io am scos 6,4 (mers usurel) si peste 8 la mers jegos. In oras nu stiu, nu ma intereseaza.

Daca vrei sa te dai mocca, ai gresit sportu, si in mod cert motoreta. Oricum, inainte de benzinica... 12le papa si gume spate pe paine, placute de frana, lanturi si altele. :cheers: Nu-ti recomand motoreta daca vrei sa iesi ieftin.

Absolut de-acord, daca vrei ceva practic si ieftin ia-ti scuter. Al meu (600) consuma cam 8 in oras, si eu nu merg tare. Daca pui si consumabilele (kit de lant, ulei, filtru de ulei, filtru de aer, spray de uns si curatat lant)... Ca sa nu mai zic ca te poate apuca upgradita si... vezi mai sus lista mea de preturi :huh:

 

ai dreptate si nici blondele cu tate mari ca te fac sa pierzi din aerodinamica,recomand rubrica vitezane,aici nu prea ne intereseaza incalzirea globala si cei care au atins 100 de ani

Gresit, blondele se asorteaza f. bine cu Banditul B)

 

A, inca ceva. Azi mi-am uns lantul cu ulei de transmisie 80W90, de test.

1. F. messy.

2. Sare la greu pe bascula si tot ce e pe acolo, inclusiv pe partea de rulare a cauciucului. Ce mi-a fugit k.uru de 2 ori azi... nu-i exclus sa fi fost de la uleiul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am scos 6,4 (mers usurel) si peste 8 la mers jegos. In oras nu stiu, nu ma intereseaza.

Daca vrei sa te dai mocca, ai gresit sportu, si in mod cert motoreta. Oricum, inainte de benzinica... 12le papa si gume spate pe paine, placute de frana, lanturi si altele. B) Nu-ti recomand motoreta daca vrei sa iesi ieftin.

Stiti ca io nu ma laud , a meu e cel mai fain si mai bun motor din lume :cheers:

Acuma pe bune, ori il am eu pe cel mai bun , ori conduc cel mai babeste. Cauciuc si frane am vazut ca papa pe paine, dar cu lantul da-mi voie sa te contrazic. Luna asta e un an de cand am motoru asta si luna trecuta a fost prima data cand am intins lantul. Asa cum a venit din Italia a stat si la mine 11 luni. Intins bine, nici tare nici cu burta. Si ii la jumate uzura la kit. Nu stiuu de care e, e ceva auriu :unsure:

Ideea e ca nu prea ii dau accelerari cretine si nici frane de motor de la 13000 de ture, dar na, la ce cuploc are, ma asteptam si eu sa se uzeze ceva mai iute.

Ce modest sunt, ma uimesc

 

P.S. La ce posturi trag mai nou, vezi asta cu modestia, nici nu vreau sa ma gandesc ce parere isi fac cei care nu ma cunosc :huh: Oameni, nu ma judecati va rog, sunt putin plictisit, atata tot. Contextul poate fi funny sau exagerat, insa tot ce e legat de motor e sincer cu dragoste fata de Suzuki Bandit. Nu mi-as permite niciodata sa dezinformez pe cineva cu ceva legat de motocicleta asta minunata.

Asfalt uscat

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dreptate si al meu merge cu ceai de musetel ,dar sub 7 litri nu prea vrea ,adevaru ca faci cam 200 de km cam cu orice moto pana sa intri in benzinarie daca are4 pistoane,dar nu cumperi 1200 sa faci economie,eu am 1250

650 S-ul meu pe injectie s-a hotarat sa imi demonstreze ca ai dreptate, asa ca daca inainte faceam 220-230 Km pana intra in ultima liniuta(ultimii 5 litri), la ultima tura s-a hotarat sa mearga mai tare si abia am ajuns la 200 km si a inceput licarirea becului. Asadar chiar si la drum lung, consumul poate ajunge la 7 l /100 km. Si aici vb de autostrada, deci mers relativ constant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haideti sa va mai zic o faza.

Am scris ca am luat prin primavara ghidon LSL ca al lui Emppu. Deoarece nu mersesem de ceva vreme cu motorul, initial nu mi s-a parut mare diferenta, ba chiar mi s-a parut mai incomod LSL-ul. Drept pt. care l-am pus inapoi pe cel original, ca sa fac o comparatie. Am mers ceva vreme cu cel original, dar mi-am dat seama (mi-a si trebuit ceva) ca se strimbase destul de subtil de la accident, drept pentru care l-am pus acuma 2 zile iar pe cel LSL. Well... abia acum am realizat ca diferenta e colosala. Aproape c-as spune ca schimba ciclistica, efectiv te simti complet diferit pe motor. Asta ca sa vedeti cit poate schimba o imbunatatire ieftina si aparent minora o motocicleta...

Ca sa nu mai spun ca arata mult mai bine motorul cu cel LSL.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haideti sa va mai zic o faza.

Am scris ca am luat prin primavara ghidon LSL ca al lui Emppu. Deoarece nu mersesem de ceva vreme cu motorul, initial nu mi s-a parut mare diferenta, ba chiar mi s-a parut mai incomod LSL-ul. Drept pt. care l-am pus inapoi pe cel original, ca sa fac o comparatie. Am mers ceva vreme cu cel original, dar mi-am dat seama (mi-a si trebuit ceva) ca se strimbase destul de subtil de la accident, drept pentru care l-am pus acuma 2 zile iar pe cel LSL. Well... abia acum am realizat ca diferenta e colosala. Aproape c-as spune ca schimba ciclistica, efectiv te simti complet diferit pe motor. Asta ca sa vedeti cit poate schimba o imbunatatire ieftina si aparent minora o motocicleta...

Ca sa nu mai spun ca arata mult mai bine motorul cu cel LSL.

Pai fiind si mai lung si mai inalt (cred) asta LSL, clar ca e dieferenta, stiu de la cel de 600. Pe ala veam un ghidon Lucas, cand ma urcam pe alt B6 cu ghidon de fabrica simteam deiferenta de la cer la pamant. Cu ghidon superbike il inclini mult mai usor, numai din maini aproape, si stai si mult mai lejer (parerea mea). Singurul inconvenient e ca la viteze mari, cand incerci sa te apleci pe motor iti cam ies coatele in afara si nu te prea poti aseza sa fii aerodinamic. Vad si la actualul motor, cu ghidon original, oricum mai lung (cred) decat cel de la 600, si tot am impresia ca conduc de la etajul 2, fiind obisnuit cu ghidon superbike. De aceea, e in planul bugetar un ghidon si la mine (printre altele, multe altele). Sunt mult mai comode la drum lung.

P.S. Mentionez ca personal nu imi plac dragbar-urile, mai ales ca sunt scund de inaltime.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai fiind si mai lung si mai inalt (cred) asta LSL, clar ca e dieferenta, stiu de la cel de 600. Pe ala veam un ghidon Lucas, cand ma urcam pe alt B6 cu ghidon de fabrica simteam deiferenta de la cer la pamant. Cu ghidon superbike il inclini mult mai usor, numai din maini aproape, si stai si mult mai lejer (parerea mea). Singurul inconvenient e ca la viteze mari, cand incerci sa te apleci pe motor iti cam ies coatele in afara si nu te prea poti aseza sa fii aerodinamic. Vad si la actualul motor, cu ghidon original, oricum mai lung (cred) decat cel de la 600, si tot am impresia ca conduc de la etajul 2, fiind obisnuit cu ghidon superbike. De aceea, e in planul bugetar un ghidon si la mine (printre altele, multe altele). Sunt mult mai comode la drum lung.

P.S. Mentionez ca personal nu imi plac dragbar-urile, mai ales ca sunt scund de inaltime.

Ghidonul e asta: http://www.louis.de/_20a56aece99e9ddb9b798...x=0&cmd.y=0

Nu prea e SBK, mai curind e apropiat de dragbar, e mai lat si are minerele mai apropiate de orizontala si nu sint asa de inclinate spre rider. Oricum, mie mi se pare f. misto, te face sa te simti mai "in control". E drept ca si eu sint ceva mai scund si-mi forteaza miinile sa stea intr-o pozitie mai incomoda, simt o vaga tensiune in zona pectoralilor dar nu e nimic insuportabil. Un alt minus e ca-i mai "car-unfriendly", fiind mai lat, esti mai la limita cu strecuratul printre masini. Oricum, e clar ca ramin cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... placute de frina EBC...

 

Nu am deloc o parere buna despre EBC. Acum 2 saptamani un prieten si-a pus set complet EBC pe un CBR600. Omul merge normal doar din cand in cand sportiv. Acum placutele abia mai tin => sunt varza. Cine vrea sa mai opteze pentru EBC e mai bine sa se mai gandeasca un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am deloc o parere buna despre EBC. Acum 2 saptamani un prieten si-a pus set complet EBC pe un CBR600. Omul merge normal doar din cand in cand sportiv. Acum placutele abia mai tin => sunt varza. Cine vrea sa mai opteze pentru EBC e mai bine sa se mai gandeasca un pic.

Am inteles. Oricum nu-s convins c-o sa iau noi pt. ca sint scumpe (peste 300 euro perechea). Daca gasesc unele cu macar 4.5 mm de "carne" pe ele cred ca ma bag.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

red_bandit, parca tu ai pus placute de frina EBC. De unde le-ain cumparat? Vreau sa ma interesez cit costa discurile.

 

 

Moto Riders - Bucuresti.

Super calitate tata, nu va mai luati dupa zvonuri.

Incepand de azi si Emppu este posesorul a doua seturi EBC sinter - organic noi noute pentru Bandita lui :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moto Riders - Bucuresti.

Super calitate tata, nu va mai luati dupa zvonuri.

Incepand de azi si Emppu este posesorul a doua seturi EBC sinter - organic noi noute pentru Bandita lui :P

 

Yep! Multumesc Red. :) Inca astept curierul. Abea astept sa le pun sus si sa ma arunc in frane, chiar daca plonjarea furcii ca la startul probei olimpice de inot 50m craul face ca franarea sa nu fie f fun.

Eu am citi f f multe chestii de bine de EBC. Se plangea unu pe Banditforum.de ca i se dezlipise ferodoul de pe placuta purtatoare la o placuta, dar se pare ca a fost o chestie izolata.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moto Riders - Bucuresti.

Super calitate tata, nu va mai luati dupa zvonuri.

Incepand de azi si Emppu este posesorul a doua seturi EBC sinter - organic noi noute pentru Bandita lui :)

 

Red_bandit, nu sunt zvonuri, eu am zis ce a patit tipul.

Am vorbit cu el despre placute si mi-a zis ca in primii 100km, placutele erau magneti, cand a pus frana era sa o ia in cap.

Acum dupa 2 saptamani de mers sunt varza. O fi din nou vreun caz izolat. Pe spatele cutiei cu placute cica scrie:"Works effectively after 250 miles"

Adica taica, trebuie sa merg 450km ca sa se aseze bine placutele si sa lucreze cum trebuie...

Red-bandit, Emppu, sa ne spuneti si noua cum merg placutele astea dupa vreo 300 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Red_bandit, nu sunt zvonuri, eu am zis ce a patit tipul.

Am vorbit cu el despre placute si mi-a zis ca in primii 100km, placutele erau magneti, cand a pus frana era sa o ia in cap.

Acum dupa 2 saptamani de mers sunt varza. O fi din nou vreun caz izolat. Pe spatele cutiei cu placute cica scrie:"Works effectively after 250 miles"

Adica taica, trebuie sa merg 450km ca sa se aseze bine placutele si sa lucreze cum trebuie...

Red-bandit, Emppu, sa ne spuneti si noua cum merg placutele astea dupa vreo 300 km.

Razvane, scuza-ma, dar tocmai ne-ai dat un exemplu despre cum se creeaza miturile in motoretism.

Acele 250 de mile sint pentru asa-numita "pasuire" a placutelor, mularea pe discuri, discuri care nu se uzeaza un uniform, lucru care se observa cu ochiul liber.

Iar frinele "magneti" pot sa aiba multe motive, cum ar fi garniturile de etansare ale pistonaselor varza (imbatrinite, mizerie etc). Si mie mi se cam incalzeau discurile chiar si cind nu foloseam frina intr-o vreme, dar s-a rezolvat de la sine in timp. Asta cu placute Lucas, dar stiam ca am garniturile cam duse, tocmai de asta mi-am si comandat noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Red_bandit, nu sunt zvonuri, eu am zis ce a patit tipul.

Am vorbit cu el despre placute si mi-a zis ca in primii 100km, placutele erau magneti, cand a pus frana era sa o ia in cap.

Acum dupa 2 saptamani de mers sunt varza. O fi din nou vreun caz izolat. Pe spatele cutiei cu placute cica scrie:"Works effectively after 250 miles"

Adica taica, trebuie sa merg 450km ca sa se aseze bine placutele si sa lucreze cum trebuie...

Red-bandit, Emppu, sa ne spuneti si noua cum merg placutele astea dupa vreo 300 km.

 

Prietenul tau a gafat-o crunt. Daca a franat ciobaneste in primele sute de km, le-a futut grupa mare. De aceea nu mai tin acum si le poate tzapa. Placutele trebuie rodate in primele 2 sute de km, se evita franarile puternice pt ca "se sticlesc". Eu stiu ca tendinta fiecaruia dupa ce pune placute noi, mai ales de la alta firma (comparatii, impresii etc), este sa vezi ce pot si sa arunci ancora dupa tine in asfalt insa asta le omoara.

 

Iar frinele "magneti" pot sa aiba multe motive, cum ar fi garniturile de etansare ale pistonaselor varza (imbatrinite, mizerie etc). Si mie mi se cam incalzeau discurile chiar si cind nu foloseam frina intr-o vreme, dar s-a rezolvat de la sine in timp. Asta cu placute Lucas, dar stiam ca am garniturile cam duse, tocmai de asta mi-am si comandat noi.

 

Caline, cred ca ai inteles pe langa moment, again. :) :cheers: Cred ca prin "frane magneti" se referea la frane beton, puternice. Nu la faptul ca nu eliberau discurile. Alea sunt frane-menghina. :P

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe scurt: m-a chemat taica-meu la tara la un gratarel. A venit popa sa sfinteasca o fintina si o masina si iaca asa a patit-o si Bandita.

:|

post-24366-1243348369_thumb.jpg

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...