Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

@teo:

Eu gindesc ca treaba-i asa: nu am spus niciodata ca acei aditivi nu fac nimic sau nu exista, dar sincer nu cred ca sint justificate diferentele de pret. Adica sincer daca in uleiul ala ar fi un procent mare de aditivi anti-frictiune cred ca nu ar fi deloc in ordine la ungerea cilindrilor si la cutie. Cu alte cuvinte: probabil sint maxim citeva procente de aditivi dar pentru acele procente iti dubleaza pretul. Ca sa continui analogia cu pasta de dinti. Sa zicem ca tu ai carii. Apai aia de-ti vind pasta de dinti normal c-o sa-ti zica ca ai pt. ca nu te-ai spalat cu Colgate. La fel si cu moto, merg pe ideea ca o sa fie nasol rau la ambreiaj de nu pui ulei special.

Prin cautarile de aseara am gasit pe undeva scris de un Goldwing care ajunsese la 600 de mii de km numai cu ulei de motor.

Nu stiu de ce esti atit de convins ca ambreiajul ala o sa patineze cu ulei auto. Nu-s nici eu convins ca n-o sa patineze, dar cred ca totusi exista destui oameni care au facut experimentul asta cu ulei auto si daca ar fi fost atit de naspa s-ar fi aflat.

Tot citesc despre diversi care jura ca au schimbat marca de ulei si au simtit diferenta. Apai eu am schimbat de la Motul 7100 10W40 la Castrol Power 1 Grand Prix 10W40 dar nu am simtit nici o diferenta. Nici la sunetul motorului, nici la altceva. Vitezele se schimba fix la fel, acelasi sunet la intrarea intr-a-ntiia, si tot ramine in neutru citeodata. De diferente de putere sper ca nu discutam ca ma apuca risul.

Treaba e ca si eu m-am lasat oleaca dus de val (si de nas) si am ajuns sa fiu convins ca motoru' o sa se strice daca n-o sa-i pun numai consumabile top of the line. Ma c.aca risul cind ma gindesc ca am dat anu' trecut 50 RON pe juma de litru de lichid de frina Motul. Care e numai in bidoane de juma' de litru, asta cind in motor intra maxim 200 de mililitri. Foarte convenabil, mai ales ca-ti spun si ca lichidul nu se mai utilizeaza dupa ce ai desfacut bidonul, ca cica-ti trage 10l de apa din atmosfera. Dupa un an vreau sa zic ca lichidul ala nu si-a schimbat culoarea foarte tare, daca esti curios ii fac si o poza. Nush cum se face ca am gasit la magazin de piese auto bidon de DOT4 Castrol la 250 ml, si e numai 15 RON. Am pus Castrol dar ideea e ca intotdeauna exista o varianta mai ieftina. Si sincer imi pare rau ca n-am pus Ferodo, la 8 RON, nu pt. cei 7 RON economisiti, ci de-a dracu', ca sa demonsterz ca merge frina f. bine si asa. Btw, ce zici daca-ti spun ca am ramas anu' trecut fara frina spate, ca mi-a fiert lichidul probabil. Lichidul de frina Motul. Pot sa pariez pe o lada de bere ca Motul are aceeasi temperatura de fierbere ca Ferodo si Motul. Poate citeva grade diferenta, dar n-o sa faca acele grade diferenta intre viata si moarte, Iar la rece nu e nici o diferenta, pt. ca orice lichid e incompresibil. Inclusiv apa.

Inca ceva interesant: daca va uitati pe site-ul HEL o sa vedeti ca recomanda placute Ferodo. Da, Ferodo. Nu Brembo, nu Nissin, nu EBC. Adica HEL, producatori de furtunuri racing ne invata sa ne punem placute proaste? Ah, stai, cred ca m-am prins: sint platiti de Ferodo pentru reclama?

 

Deja am lungit-o mult prea mult cu subiectul asta. Treaba e asa: daca o sa vorbesti cu cineva care lucreaza in publicitate o sa vezi ca ei nu prea au notiunea de minciuna prin omisiune. Din partea "lor" lucrurile se vad cu totul altfel. Noi, ca motociclisti, ne gindim la treburi gen (de exemplu): cum sa fac eu rabat de calitate la frine, frine de care depinde viata mea? Apai si producatorii, implicit departamentele lor de marketing, stiu cum gindim :rock: Si normal c-o sa-ti bage un text gen "super tehnologia revolutionara MQXC care imbunatateste semnificativ performantele blablabla". Serios, tie chiar nu-ti plac banii si nu vrei sa ai cit mai multi? :P

 

PS: sint o gramada care jura ca simt diferenta de putere dupa schimbarea tobei. Adica vezi-doamne ei simt acel 1 cal, hai 2 cai putere in plus la 100 si ceva (nici macar producatorii tobelor nu pretind ca ar da mai mult in plus). Ce sa mai zici?

 

1. Ca reclama e sufletul comertului o cunoastem cu totii.

 

2. Goldwingu care a ajuns la 600K cate seturi motor avea la activ? In plus... un Goldwing plimbat de un pensionar beshinos pe freeway nu se compara cu o japo hingherita de un lake puber ca mine pe drumurile patriei noastre.

 

3. Stim de ce ambreiajul ala o sa patineze cu ulei auto... din experianta. Daca patineaza chiar si cu anumite uleiuri moto, fii sigur ca o sa patineze cel putin la fel de "bine" si cu ala auto.

 

4. Problema de fond este urmatoarea: cocalarii de terasa cu eRunu baga ulei de 15 lei canistra de 5 kile, ca important e sa arate bine mobra si sa fie cat mai colorata in timp ce o blanesc inutil de o ia dracu si bubuiie sub curu lor in 2000 de km (= motoare de mare jena dom'le si japonezele astea). Pe de alta parte, baietii simtiti si finuti, care vor binele motoretei si nu o blanesc ca prostii, iau, in mod la fel de kretin, uleiuri de 50+ de euro pentru motoarele lor de conceptie optzecista, dar care s-ar declara foarte multumite si cu un ulei moto mineral de cin's'te de mii schimbat la timp. Si se simt trasi pe sfoara ca moama ce scump e uleiu ala high performance reising tuning. Evident, ca e asta si toata lumea este nemultumita. Un kacat de ulei MOTO Procycle 10-W40 (care defapt e de calitate, facut in Hamburg, Germania) este 23 de euro/bidonu de 4 litri. Di ce sa nu economisesc ore petrecute in fata computerului pe forumuri postand interminabil si pe gugal, descoperind roata si punand ulei auto mai ieftin cu 5 lei, si sa nu pun direct gunoiu ala de ulei moto, daca asa ii se zice lui, care este el destinat pentru a fi introdus in motociclete care e mai rachete si mai turate si mai alea alea ca masinili?

 

5. Ca sa faci economie the smart way iti trebe si un pic de capsor. Adica rezolvi fix pwla daca iei lichid de frana de la Motul cu 3 milioane, din ala high spec reising crap, da' pui placute Saito organice pe fatza ca-s doar 80 de lei/legatura. Io am lichid de la Texar (cine dracu or mai fi si aia) cu 20 de Ron/Litrul si placute EBC (multzam Red Bandit) si am frane de incremenesti.

 

6. HEL recomanda Ferodo pt fix motivul pe care l-ai intuit: bani. Sau pt parteneriat. Nu m-as mira ca Ferodo sa recomande... furtunele HEL. Si inca ceva... Ferodoaiele NU sunt placute proastea. Dar nici excelente. Au insa un raport pret/calitate bun. Daca vrei sa opresti cu juma de metru mai devreme iei EBC sau altele, daca vrei un ban in plus de o cico, iei Ferodo. E simplu.

 

7. La un B12... o finala BOS, fara alte modificari, aduce pana la 10 cai putere maxima in plus si cativa NM in midrange fata de burlanu stock. Ce zici, se simt?

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Folosesc lichid de frana din lukoil fara probleme, nu sunt fan motul deloc.

Dar la ulei moto, 5100 e cel pt b6/12, 7100 si alea dublu ester, nu. Sunt destui care iti pot confirma ca omori ambreiajul, indiferent ca e 600 sau 1200. Eu am patit-o personal, efectul fiind instant (200km) de la schimb.

Poti baga alternativele motorex, castrol, etc, dar tinand cont ca le poti obtine la aceeasi bani cu cel auto echivalent, vad ca insisti pe cel auto. Baga ce vrei.

De lectii de engleza nu am nevoie (am stat 4 ani in state) iar de mecanica nici atat (prietenii stiu de ce), asa ca am incheiat discutia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, nu prea are legatura cu topicu, insa, sunt si eu posesor de Bandit 650 N, 2005, si in perioada 18-26 iulie vreau sa fac o plimbare prin tara, vizitand cam tot ce pot in aceasta perioada, pe o arie cat mai mare...nu prea vizitez forumurile, si nu prea stiu unde sa postez si sa intreb cine s-ar mai baga la o astfel de plimbarica. Inca n-am niciun traseu exact facut, tot ce stiu e ca vreau s-o iau intai spre moldova, apoi sa traversez muntii si sa intru in transivania si de acolo sa merg mai departe spre timisoara, de unde s-o iau incet-incet pe langa dunare pana in bucuresti. Ar fi vre-unul dintre voi interesat?

Editat de cosminst2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar la ulei moto, 5100 e cel pt b6/12, 7100 si alea dublu ester, nu. Sunt destui care iti pot confirma ca omori ambreiajul, indiferent ca e 600 sau 1200. Eu am patit-o personal, efectul fiind instant (200km) de la schimb.

Poti baga alternativele motorex, castrol, etc, dar tinand cont ca le poti obtine la aceeasi bani cu cel auto echivalent, vad ca insisti pe cel auto. Baga ce vrei.

De lectii de engleza nu am nevoie (am stat 4 ani in state) iar de mecanica nici atat (prietenii stiu de ce), asa ca am incheiat discutia.

Stai ca n-am inteles, omori ambreiajul cu 7100, sau cu ulei de masina?

Eu nu ti-am dat nici o lectie de mecanica, ca nu-s in masura, doar tie ti s-a parut, ca bag seama suferi de simptomul "motociclistus ultra-sensibilus". Chestii gen "procentul de zinc din ulei" nici macar nu tin de mecanica, ci de chimie, la care nu cred ca ma pricep nici eu, nici tu :rock: Una e sa stii cit sa stringi un surub, alta e sa fii doctor in chimie. Si eu am incheiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, de vineri. Joi termina prietena cu licenta, ne urcam pe mobra si mergem la Predeal. Bem berile alea restante Caline

Bafta la licenta, sa aveti motiv in plus de baut :P

Vedeti ca tre' sa salutati un bandit nou, vreo 2 pagini in urma :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestii gen "procentul de zinc din ulei" nici macar nu tin de mecanica, ci de chimie, la care nu cred ca ma pricep nici eu, nici tu :rock:

 

Permite-mi, te rog, sa te contrazic, intr-o oarecare masura. Procentul de Zinc din ulei tine intr-adevar de chimie, dar proprietatile diferite ale uleiurilor cu continut diferit de Zn au aplicabilitate in partea de mecanica. Zn este mult mai reactiv decat otelul si fierul, ceea ce inseamna ca va "atrage" toti agentii oxidativi pana se va oxida tot, sau "consuma". Astfel se protejeaza componentele motorului. (Vezi si galvanizarea, nu neaparat pt motor, dar asa, in general) Cu cat un motor este folosit mai mult in regim heavy-duty, cu atat va avea nevoie de un ulei cu continut mai mare de Zn, pt a-i proteja componentele de coroziune. E foarte adevarat si ca compusii rezultati din oxidarea Zincului distrug catalizatorii. Dar in ceea ce priveste recomandarile pt motoarele de masina vs. recomandarile pt motoarele de motociclete... poate in cazult masinilor sunt mai ingrijorati de emisiile de noxe, pe cand la motociclete, mojoritatea fiind folosite in regim heavy-duty, sunt mai interesati sa protejeze motorul. :D :P

 

Andreea :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bine v-am gasit,

 

Sunt proaspatul posesor al unui Suzuki Bandit 600 din 2003.

 

Noroc, si bine ai venit! Frumos banditu', felicitari.

 

Pt. Predeal: eu merg sigur ca am niste prieteni care canta pe acolo, si imi plac roackeritzele dure in stare de ebrietate :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa da :D Dar pina la urma e tot chimie, nu mecanica. CRed ca s-a cam zis tot, cel putin tot ce pot spune niste ne-profesionisti pe tema.

 

Ultimele update-uri la Banditanie: husa de rezervor, "furtume" racing, placute EBC organice pe fata, lichid de frina schimbat, evacuari date cu Autosol (chiar are efect):

 

Cum te impaci cu Banditania?

 

Calin :rock:

 

PS: acest maret Autosol, despre care initial mi s-a zis ca se gaseste numai in UK ( :P ) e de fapt ceea ce exista si la noi, chiar si pe vrema lu' Ceasca, sub denumirea Sidol. Doar ca nu costa cit costa asta si nu avea eticheta cu toate premiile luate. Auzi, UK :rock:

post-24366-1244475095_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bine v-am gasit,

 

Sunt proaspatul posesor al unui Suzuki Bandit 600 din 2003.

 

Poze:

...

 

4 U BANDITS :

 

Toate bune,

Alex

 

Bun venit Alex! Sa ai parte de el si sa aduni km fara nicio neplacere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa scoata un inginer dintr-asta scolit si care lucreaza in industria moto o carte despre motoarele de motociclete si despre intretinerea lor, mituri spulberate si fapte adevarate etc, cred ca am sari toti pe ea. si nu am mai scrie pagini de forum certandu-ne

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa da :D Dar pina la urma e tot chimie, nu mecanica. CRed ca s-a cam zis tot, cel putin tot ce pot spune niste ne-profesionisti pe tema.

 

Ultimele update-uri la Banditanie: husa de rezervor, "furtume" racing, placute EBC organice pe fata, lichid de frina schimbat, evacuari date cu Autosol (chiar are efect):

 

Cum te impaci cu Banditania?

 

Calin :rock:

 

PS: acest maret Autosol, despre care initial mi s-a zis ca se gaseste numai in UK ( :P ) e de fapt ceea ce exista si la noi, chiar si pe vrema lu' Ceasca, sub denumirea Sidol. Doar ca nu costa cit costa asta si nu avea eticheta cu toate premiile luate. Auzi, UK :rock:

 

doar de curiozitate cu cat ai gasit husa de rezervor pana la urma?vad ca e tot de la top saddlery

e prinsa husasau ai puso doar asa?ca nu vad prinderea in fata :P

genti ti-ai luat?

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bine v-am gasit,

 

Sunt proaspatul posesor al unui Suzuki Bandit 600 din 2003.

 

 

 

4 U BANDITS :

 

Toate bune,

Alex

 

Welcome to the club si la multi km!

:rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve!

 

Multumesc de primirea calduroasa! :rock:

Am vazut ca ati luat-o un pic pe "ulei" :P , dar v-ati revenit repede.

Mai am un pic de alergat cu actele. Probabil ca miercuri sau joi se rezolva si o sa fiu "on the road" :rock: .

Daca vorbeati mai devreme de East European Motor Show, Predeal 10-12 iulie o sa fiu si eu pe acolo.

 

Toate bune,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar de curiozitate cu cat ai gasit husa de rezervor pana la urma?vad ca e tot de la top saddlery

e prinsa husasau ai puso doar asa?ca nu vad prinderea in fata :rock:

genti ti-ai luat?

60 de euro cu tot cu transport, de pe eBay. Prinderea e in fata, dupa shitul ala care tine rezervorul de cadru. Deci e prinsa. Btw ia trimite-mi si tu o poza cu a ta. Ai id-ul de ym la profil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa schimb si eu uleiul si filtrul de aer la un Bandit 650S K6.

Cine imi poate spune costuri si unde sa le schimb? (sunt nou in domeniu si vreau sa schimb astea pentru ca nu am idee cand au fost schimbate anterior)

 

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti face asa:

1. verifica ce pune reprezentanta, noteaza, eventual si pret.

2. la tine ar trebui sa mearga macar un "simplu" sintetic (echivalent ESTER de la MOTUL, desi cred ca poti pune si Dublu-ester). Cauta pret (din cate stiu e cam 220 ron 4 litri);

3. Echivalent la Motul, ca multi il blameaza, ai Castrol, Motorex si ar mai fi. Daca nu agreezi Motul, pune Castrol. Eu eram in dubiu, dar am luat Motul. Filtru se comanda usor de pe Louis. Vorbeste cu Emppu, el face comenzi regulat. Daca vrei iti comanda si Castrol de pe Louis.

 

Pe langa reclama, eu as lua ulei de moto pentru cel putin un considerent: capabilitatile ale unui ulei care tine atat un motor cat si o cutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, eu zic sa nu te bagi singur la schimbul de ulei, ca e treaba complicata. Du-te si da-le la baietii de la service 20 de RON, nu e de joaca cu asa ceva.

Sfatul meu e sa pui orice ulei iti suna tie mai bine, ca n-o sa primesti un sfat unanim. Unii zic zic ca semi-sintetic e mai recomandat la motorul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum sa fie treaba complicata ? :rock:

 

scoti ulei vechi , schimbi filtrul ,bagi ulei nou . nu e deloc greu chiar pentru incepatori . nu-i mai speria :P

 

la fel cu filtru de aer . dai jos rezervor + ce mai ai de dat jos capacul ala de airbox , schimbi filtrul si gata . easy

 

 

ps: recomand ulei de motocicleta . 10w40 sa fie ...marca las la alegerea ta sa nu ziceti ca fac reclama

Editat de Robyb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, eu zic sa nu te bagi singur la schimbul de ulei, ca e treaba complicata. Du-te si da-le la baietii de la service 20 de RON, nu e de joaca cu asa ceva.

Sfatul meu e sa pui orice ulei iti suna tie mai bine, ca n-o sa primesti un sfat unanim. Unii zic zic ca semi-sintetic e mai recomandat la motorul asta.

ce drac e asa complicat sa desfaci 2 suruburi si sa schimbi un filtru de ulei? :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti face asa:

1. verifica ce pune reprezentanta, noteaza, eventual si pret.

2. la tine ar trebui sa mearga macar un "simplu" sintetic (echivalent ESTER de la MOTUL, desi cred ca poti pune si Dublu-ester). Cauta pret (din cate stiu e cam 220 ron 4 litri);

3. Echivalent la Motul, ca multi il blameaza, ai Castrol, Motorex si ar mai fi. Daca nu agreezi Motul, pune Castrol. Eu eram in dubiu, dar am luat Motul. Filtru se comanda usor de pe Louis. Vorbeste cu Emppu, el face comenzi regulat. Daca vrei iti comanda si Castrol de pe Louis.

 

Pe langa reclama, eu as lua ulei de moto pentru cel putin un considerent: capabilitatile ale unui ulei care tine atat un motor cat si o cutie.

 

Nu merita mane complicatul Louis pt schimbul de ulei. Orice magazin de piese auto care e dealer Champion ar trebui sa iti aduca si filtrul de Bandit de pe o zi pe alta si la pret bun, poate mai bun ca pe Louis. Mecanicul la care ma mai duc eu are filtrul cu 30 de lei, la Louis e 9 europeni. Uleiul e intradevar ieftin la Louis insa nu ma mai risc sa aduc ulei pt altii decat pt mine. Asta pt ca la un transport un bidon s-a fisurat din cauza animalelor jegoase care manipuleaza pachetele si mi-a umpult tot pachetul de ulei. Noroc ca nu s-a spart de tot si a curs numa' juma de litru de ulei.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Intrebare pt cei ce au indicator de benzina (Bandit > 2003 daca am retinut bine): Daca pe indicator apare o linie care clipoceste cata benzina mai am in rezervor? Si inca ceva, voi ce benzina bagati (95, 98 etc.)?

 

Multam,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce drac e asa complicat sa desfaci 2 suruburi si sa schimbi un filtru de ulei? :rock:

Man, te bagi unde nu te pricepi. Hai sa-ti explic eu: in service mecanicii autorizati si cu studii la MIT (Massachusetts Institute of Tehnology) si specializari la NASA (National Aeronautics and Space Administration) lucreaza in atmosfera CONTROLATA (aer cu impuritati 0.00001 ppm), echipati in costume SPECIALE (ai vazut probabil in filme), pentru a nu patrunde impuritati invizibile in interiorul motorului. Continutul uleiului este prealabil verificat cu SPECTROMETRE ultraporformante. Toate suruburile snt strinse cu chei DINAMOMETRICE ultra-precise (eroare 0.000000001 %) iar totul este curatat inainte de montare cu dispozitive LASER. Avind in vedere aceste tehnologii, 20 de RON este nimica toata.

Esti VARZA!

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...