Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Omg, what have I done... laugh.gif
Oil obsessed creatures created you have ahaam... acum o dam in filtre, cine stie ce ne mai trece prin capatzanele mecano-perverse maine, i-auzi bujii, dincolo era mai ieftin si uleiu'? caaat e uleeiu'? :D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. care este cel mai bun ulei de motor ,7100 sau5100 de la motul si care este diferenta intre coduri.MERCI

 

 

Unul e semisintetic (5100) celalat e sintetic (7100). Conceptul de BUN este foarte relativ. Tu trebuie sa te uiti in manual si sa vezi daca specificatia uleiului pe care vrei sa il cumperi este cea din manual. Restul e pe raspunderea ta. Exemplu: La bandit se pune Kult semisintetic 10w-40. Eu is mai cu mot si am pus sintetic (7100), dar tot 10w-40. Daca se intampla ceva, suturile in fund mi le trag singur! :D

 

Intrebare la toti: ieri am strans lantul. Avea un joc cam de 3,5-4 cm la "burta". Am micsorat jocul cam la 2-2.5 cm. Problema e asa: la strangere, cred ca din cauza piulitei care se roteste, partea stanga a rotii are tendinta de a strange cat trebuie, ce dreapta insa are tendinta de a se "trage" spre inapoi. Cum surubul de reglaj il tine doar pentru a NU se duce inainte, dupa strangere capeti un decalaj de pana la jumatate de gradatie. Dupa vreo 3 incercari si 2 dumnezei, a mers. Intrebare e: voi ati patit asta?

Inca una...acea "rama" care arata semnul de gradatie, peste care vine piulita, topt din cauza strangerii are tendinte vioi de miscare :moto: . Se poate prinde in loc ca sa nu citesc pe o parte bine si pe una aiurea??

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unul e semisintetic (5100) celalat e sintetic (7100). Conceptul de BUN este foarte relativ. Tu trebuie sa te uiti in manual si sa vezi daca specificatia uleiului pe care vrei sa il cumperi este cea din manual. Restul e pe raspunderea ta. Exemplu: La bandit se pune Kult semisintetic 10w-40. Eu is mai cu mot si am pus sintetic (7100), dar tot 10w-40. Daca se intampla ceva, suturile in fund mi le trag singur! :D

 

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare la toti: ieri am strans lantul. Avea un joc cam de 3,5-4 cm la "burta". Am micsorat jocul cam la 2-2.5 cm. Problema e asa: la strangere, cred ca din cauza piulitei care se roteste, partea stanga a rotii are tendinta de a strange cat trebuie, ce dreapta insa are tendinta de a se "trage" spre inapoi. Cum surubul de reglaj il tine doar pentru a NU se duce inainte, dupa strangere capeti un decalaj de pana la jumatate de gradatie. Dupa vreo 3 incercari si 2 dumnezei, a mers. Intrebare e: voi ati patit asta?

Inca una...acea "rama" care arata semnul de gradatie, peste care vine piulita, topt din cauza strangerii are tendinte vioi de miscare :moto: . Se poate prinde in loc ca sa nu citesc pe o parte bine si pe una aiurea??

 

Da, asa era si la mine. Reglajul de intindere a lantului e de tot molozu la B6 Kult-Pop :D, la alea mai noi nu am in minte cum arata. Solutia costa cam 100 de euro si se cheama bascula de B12 SH. :D

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti sigur ca nu avea ambreiajul dus, acum serios, sau probabil ca la uzat mai repede cu plecari din 7000.

La 7000 de ture cam cred ca pleci pe-o roata cu Banditul, eu de plecat de pe loc la mai mult de 5-6 mii n-am incercat dar deja era destul de serioasa treaba.

 

Oil obsessed creatures created you have ahaam... acum o dam in filtre, cine stie ce ne mai trece prin capatzanele mecano-perverse maine, i-auzi bujii, dincolo era mai ieftin si uleiu'? caaat e uleeiu'? :moto:

Stai ca daca zic ceva si de Iridium mi-o iau rau de tot...

 

Unul e semisintetic (5100) celalat e sintetic (7100). Conceptul de BUN este foarte relativ. Tu trebuie sa te uiti in manual si sa vezi daca specificatia uleiului pe care vrei sa il cumperi este cea din manual. Restul e pe raspunderea ta. Exemplu: La bandit se pune Kult semisintetic 10w-40. Eu is mai cu mot si am pus sintetic (7100), dar tot 10w-40. Daca se intampla ceva, suturile in fund mi le trag singur! :D

Vad ca putini ati luat banditania cu manual de intretinere. Eu am luat-o cu si in acest manual scrie ca se poate folosi ulei de la 10W40 pina la 20W50 (functie de temperaturi). Si cum deja in Iasi sint 30 si ceva de grade... Ieri, dupa 4 ore de stat in soare termometrul de ulei indica cam 38 de grade si a pornit fara soc la sfert. Mai umbla vorba ca la motoare mai uzate se recomanda ulei mai gros (dar tot in intervalul specificat de producator).

 

Intrebare la toti: ieri am strans lantul. Avea un joc cam de 3,5-4 cm la "burta". Am micsorat jocul cam la 2-2.5 cm. Problema e asa: la strangere, cred ca din cauza piulitei care se roteste, partea stanga a rotii are tendinta de a strange cat trebuie, ce dreapta insa are tendinta de a se "trage" spre inapoi. Cum surubul de reglaj il tine doar pentru a NU se duce inainte, dupa strangere capeti un decalaj de pana la jumatate de gradatie. Dupa vreo 3 incercari si 2 dumnezei, a mers. Intrebare e: voi ati patit asta?

Inca una...acea "rama" care arata semnul de gradatie, peste care vine piulita, topt din cauza strangerii are tendinte vioi de miscare :D . Se poate prinde in loc ca sa nu citesc pe o parte bine si pe una aiurea??

Eu n-am patit. Si inca masor cu sublerul alinierea axului, la sfert de milimetru. Exista shiturile alea dintre piulita si bascula, care sint indoite la marginea de jos la 90 de grade, astfel incit sa nu se invirta cu tot cu piulita la stringere si sa antreneze axul intr-o parte sau alta. Lasa lantul mai larg, stringe piulita si apoi trage axul din intinzator (inbusul din spate), dupa care stringi de tot piulita axului.

 

voi ce ulei de motor folositi pentru GSF 600? care ar fi mai bun pe canicula si la un motor care are 50.000 km?

Luindu-ne dupa manual si ce am scris mai sus un 20W50 ar fi recomandat.

 

Acum e rindul meu sa intreb ceva: cind am scos toba veche am constatat ca nu avea garnitura intre midpipe si downpipes. Am etansat cu pasta speciala de evacuari dar in timp, de la vibratii, crapa si cade si ma trezesc ca se misca toba. Asta amplificat de faptul ca prinderea de sus a tobei e flexibila iar cea de jos, de la imbinare nici nu exista (asa-i la Beowulful meu, n-am ce-i face). Voi cum ati facut daca ati schimbat toba? Exista cumva garnituri din cauciuc rezistent termic care se pot pune acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci lista :

1.Bandit_mik

2.razvanusv

3.razvanusv

4.razvanusv

5...

Propunere: Locul de intalnire sa fie intr-un loc unde putem ajunge toti sa ne intalnim. Propun aici: Check link: asta. X-ul e pus pe un punctulet negru. Aia e o bancuta de aia mica si maro. Pe toata aleea aia ne putem intalni. Deci cum intrii, pe aleea in stanga, nu pe strada. Eu o sa fiu langa bancuta aia si v-astept. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi ce ulei de motor folositi pentru GSF 600? care ar fi mai bun pe canicula si la un motor care are 50.000 km?

 

mult'am.

 

 

uita-te pe paginile anterioare, ca sunt ceva raspunsuri.

 

PS: eu pun Motul 7100 10w-40 sintetic.

 

1.

Vad ca putini ati luat banditania cu manual de intretinere. Eu am luat-o cu si in acest manual scrie ca se poate folosi ulei de la 10W40 pina la 20W50 (functie de temperaturi). Si cum deja in Iasi sint 30 si ceva de grade... Ieri, dupa 4 ore de stat in soare termometrul de ulei indica cam 38 de grade si a pornit fara soc la sfert. Mai umbla vorba ca la motoare mai uzate se recomanda ulei mai gros (dar tot in intervalul specificat de producator).

 

2.

Eu n-am patit. Si inca masor cu sublerul alinierea axului, la sfert de milimetru. Exista shiturile alea dintre piulita si bascula, care sint indoite la marginea de jos la 90 de grade, astfel incit sa nu se invirta cu tot cu piulita la stringere si sa antreneze axul intr-o parte sau alta. Lasa lantul mai larg, stringe piulita si apoi trage axul din intinzator (inbusul din spate), dupa care stringi de tot piulita axului.

 

1. Ba da, si am si citit manualul, dar am terminat mecanica la Fac de stiinte economice si mi-am bagat picioarele :D La indicativ (10w-40) am bagat cum scrie, insa sintetic :D. Se pune?? :moto:

 

2. Pai exact asta spuneam, ca atunci cand strangi de tot, roata are tendinte ciudate si partea dreapta cum stai in spate si te uiti :kiss: se trage spre tine, ca nu o tine nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Propunere: Locul de intalnire sa fie intr-un loc unde putem ajunge toti sa ne intalnim. Propun aici: Check link: asta. X-ul e pus pe un punctulet negru. Aia e o bancuta de aia mica si maro. Pe toata aleea aia ne putem intalni. Deci cum intrii, pe aleea in stanga, nu pe strada. Eu o sa fiu langa bancuta aia si v-astept. :moto:

 

aleile alea sunt foarte "solicitate" de vitezane si chopere... venite la agata... :D

 

eu o sa stau, ca de obicei, in dreapta cum intru, dupa cismea si bancuta, unde mai apar miercurea vreo 2-3 banditi:

post-11611-1244636433_thumb.jpg

Editat de medevac106
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uita-te pe paginile anterioare, ca sunt ceva raspunsuri.

 

PS: eu pun Motul 7100 10w-40 sintetic.

 

 

 

1. Ba da, si am si citit manualul, dar am terminat mecanica la Fac de stiinte economice si mi-am bagat picioarele :D La indicativ (10w-40) am bagat cum scrie, insa sintetic :D. Se pune?? :moto:

 

2. Pai exact asta spuneam, ca atunci cand strangi de tot, roata are tendinte ciudate si partea dreapta cum stai in spate si te uiti :kiss: se trage spre tine, ca nu o tine nimeni.

1. Eu cred ca orice e in intervalul 10W40 si 20W50 e ok.

 

2. Daca acele "chestii" dintre piulita si bascula exista si nu sint deformate, axul nu se misca decit daca il misti tu cind stringi. Pozitionezi cheia pe piulita axului in asa fel incit sa-ti fie usor sa impingi roata inspre fata motocicletei cind stringi, asta-i tot. E imposibil sa nu mearga, nu de alta, dar la mine merge. Sau roag-o pe sotie (sau na, stiu si eu...) sa stea pe motor in timp ce stringi (tinind frina fata ca sa nu se miste motocicleta). E treaba simpla, nu se poate sa nu mearga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi. Pana sa citesc ce mi-ati raspuns, am pus deja Mobil 15W-40. Nu de alta dar.... a fost moca. Conteaza daca e pentru motoare diese sau benzina (sa stiu daca m-am bucurat degeaba sau nu). Nu am pornit inca motorul, deci pot sa-l dau afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi. Pana sa citesc ce mi-ati raspuns, am pus deja Mobil 15W-40. Nu de alta dar.... a fost moca. Conteaza daca e pentru motoare diese sau benzina (sa stiu daca m-am bucurat degeaba sau nu). Nu am pornit inca motorul, deci pot sa-l dau afara.

Man, te rog spune-mi ca n-ai pus ulei de masina (nu prea stiu sa existe Bandit pe motorina :D). O sa spuna astia ca invat lumea la prostii si patineaza toate ambreiajele si se f.ute toti cuzinetii din lume din cauza mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...