Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu ar fi frumos sa ne intalnim maine la arc intr-un loc numai al banditilor ?

 

 

stiam ca era un coltisor la intalnirea saptamanala de miercuri, coltisor numai al talharilor :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nenea Emppu, w.e. asta e posibil sa ai vizitatori in Sibiu vreo 3 banditi. Ne primesti ? :cheers:

 

Sunteti bineveniti, faza da porc e ca v-ati ales un uichend in care sunt la Dumbraveni (orasel la 80 km de SB, catre Sighisoara) unde am repetanie cu trupa, de dimineata pana seara. Daca mai sunteti si duminica prin SB ne intalnim!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emppu, nu-i problema, ca intentionam sa stam tot uichendul. Macar iesim si noi la o bericioaica de duminica :cheers:

 

Absolut! ;)

 

Vedeti ca duminica pe la 12 se implanta intalnirea saptamanala (una dintre ele, cealalta e joi seara) a sibienilor. Locatia este Padurea Dumbrava, la Camping. Daca vreti va iau eu de unde sunteti cazati si merem impreuna acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare intrebatoare pentru Banditi cu S:

 

Cum pun semnalizarea la loc dupa ce a intrat in interior?

 

Mi-a scapat pe partea dreapta, si semnalizarea sarit de la locul ei. Nu cade, dar joaca pe acolo. Am tras de ea, am impins, sa o pun la loc dar nu vrea nici in ruptul capului. Trebuie sa dau carena jos? Voi cum o puneti inapoi?

 

Multumesc! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare intrebatoare pentru Banditi cu S:

 

Cum pun semnalizarea la loc dupa ce a intrat in interior?

 

Mi-a scapat pe partea dreapta, si semnalizarea sarit de la locul ei. Nu cade, dar joaca pe acolo. Am tras de ea, am impins, sa o pun la loc dar nu vrea nici in ruptul capului. Trebuie sa dau carena jos? Voi cum o puneti inapoi?

 

Multumesc! :D

 

Eu am rezolvat asta la reprezentanta, nu stiu cum, nici mie nu imi intra cum trebuie. Vezi totusi ca are un surub pe interior, poate ca se desface si separa cauciucul negru de cel gri si apoi sa se reasambleze fiecare pe partea lui. E doar o presupunere, dar merita sa incerci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspunsuri mircea si RvsS. Am rezolvat.

Pana acum am avut nevoie de urmatoarele:

 

1. Setare ceas

2. Resetare Trip A si Trip B

3. Repunere semnalizare in locul ei

 

Am gasit de unul singur raspunsurile "mesterind" la ea (poate sunt necesare altor forumisti):

 

1. Se tin apasate ambele butoane (Select si Adjust) cam 5 secunde pana incep sa clipeasca minutele din ceas.

Cu Adjust se modifica in plus minutele, iar cu Select se muta "clipoceala" pe ora care se modifica apoi cu acelasi Adjust.

 

2. Se apasa Select pana se ajunge la Trip A sau la Trip B (depinde pe care vrem sa-l resetam) apoi se tine apasat Adjust timp de 5 secunde pana apare 0.

 

3. Semnalizarea are pe interior un surub care trebuie desfacut pentru a separa garnitura de semnalizare. Se trage in exterior semnalizarea si apoi se pune surubul inapoi pentru a strange garnitura in carena.

 

Asfalt uscat! :D

Editat de macosoft
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut "banditi",

 

revin si eu ca o moara stricata... chiar nu exista un loc de intalnire a banditilor???! Ca dupa cat vad pe aici suntem destul de multi!!

Mie chiar mi-ar placea sa vin sa ma intalnesc, mai stam la o vorba, mai schimbam impresii...

 

Noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut "banditi",

 

revin si eu ca o moara stricata... chiar nu exista un loc de intalnire a banditilor???! Ca dupa cat vad pe aici suntem destul de multi!!

Mie chiar mi-ar placea sa vin sa ma intalnesc, mai stam la o vorba, mai schimbam impresii...

 

Noroc!

 

Salut ! Nu stiu sa existe acest loc , dar poate ne vorbim aici pe forum si o punem de o intalnire intr-o zi.Poate chiar weekendul acesta daca pot si restul baietilor , mie imi este indiferenta locatia , deci va las pe voi sa o alegeti .. doar anuntati.

Editat de spn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

macosoft - ma bucur ca a mers cum credeam. Pentru orice alte dileme poti scrie aici, ma uit in manual si iti spun. Problema cu ceasul am avut-o si eu si am pus raspunsul cateva pagini in urma, dar stiu ca sunt 300 si e mai greu sa gasesti ce te intereseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ne vedem maine la ora 12:00-12:30?

 

eu zic sa ne vedem la arc pt inceput, si vedem pe urma daca gasim un alt loc, mai special :D pentru intalnire.

eu o sa fiu pe acolo in jur de 12, cine vrea sa vina e bine-venit, sper sa fie frumos afara. si chiar daca nu e frumos tot o sa trec pe acolo :blink:)

 

cele bune, teo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit renovarile la fiara :D

Drept urmare : janta de 5.5 cu cauciuc de 180/55/ZR17 Supercorsa , amortizor de pe 1200 si kit de lant DID

E SUPERBA !! E ca si cum m-am indragostit din nou :blink:

Manevrabilitate si faptul ca nu se mai da pe spate la accelerari

 

Cat despre intalnirea de maine la 12.. maine torn betoane pe la curte...pe seara cu placere :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ne vedem maine la ora 12:00-12:30?

 

eu zic sa ne vedem la arc pt inceput, si vedem pe urma daca gasim un alt loc, mai special :D pentru intalnire.

eu o sa fiu pe acolo in jur de 12, cine vrea sa vina e bine-venit, sper sa fie frumos afara. si chiar daca nu e frumos tot o sa trec pe acolo :blink:)

 

cele bune, teo.

teo, doi banditi pleaca azi dimineata pe drumuri inca nebatute de vreun bandit. de saptamana viitoare vin si eu daca ramane locul de intalnire la arc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emppu, ne vedem duminica la camping in padurea dumbrava :P

 

Noa... da io am fo acolo si n-ai vint. :rock: Daca mai esti prin SB si intri pe net.. ai nr meu pe PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iaca am fo' la intrunire la Bacau unde am baut fo' citeva beri (si) cu dom' Macke (ce-au facut banditii nostri cit i-am lasat singuri nu stim da' pareau cuminti). In sfirsit mi-am satisfacut obsesia si am vazut 200 km/h pe bordul banditaniei mele, pacat ca nu am reusit mai mult (misto senzatia cind vezi cum se apropie de tine masina din fata si stii ca placutele de frina inca sint in rodajul incipient :rock:). Am vazut doar un B12 Kult si un S sau doua (Kult sau Pop) si un Neo.

Btw, cum ziceam mai sus am pus si eu placute EBC pe fata (organice, am mers pe ideea ca maninca discurile mai putin ca cele sinterizate, avind in vedere ca ale mele is cam roase la limita plus ca cele sinter se cam zice ca scirtiie, cele de pe spate imi scirtiie si-n ziua de azi de mi se face jena). Pus si furtunuri HEL (doar fata), 2 pornind direct din pompa (scos repartitorul). Mi-e greu sa spun daca sint mai bune ca cele stock, placutele avind doar 250 de km, dar e clar ca senzatia la maneta e diferita.

Si acuma o sa va marturisesc ceva: pe linia unor reduceri de costuri drastice am decis sa nu mai pun consumabile scumpe pe mobra. Nu mai pun lichid de frina Motul, ung lantul numai cu ulei de transmisie, nu mai pun filtre si placute scumpe, si cel mai mult si mai mult am decis sa pun ulei de masina. Nu glumesc. Am vorbit cu mai multa lume si am ajuns la concluzia ca e ceva putred la mijloc cu uleiurile moto.

 

PS: drept urmare au devenit disponibile si furtunurile fata (cel de la pompa la repartitor il am in 2 exemplare) + banjo bolts-urile aferente (si garniturile).

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS2: o sa fac niste reclama ne-mascata si chiar nesimtita unui nene de la care am luat placutele de frina. Ii zice Bogdan, e din Iasi, motorist si el si il gasiti la bogdanromaroda@yahoo.com si 0722.238039. Are preturi mici si aduce piesele f. repede (mie mi-au venit placutele in 2 zile). Aduce cam orice consumabile + piese OEM sau aftermarket (mi-a zis ca vin la fel de repede).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai mult si mai mult am decis sa pun ulei de masina. Nu glumesc. Am vorbit cu mai multa lume si am ajuns la concluzia ca e ceva putred la mijloc cu uleiurile moto.

Caline, sper ca glumesti cu uleiul de masina. Nu sunt expert dar turatiile sunt diferite, plus ca la motocicleta acelasi ulei unge si ambreiajul si cutia si motorul, si mai si raceste, iar la masina nu. Treaba ta, insa sfatul meu e sa iti vezi de treaba si sa ii dai ulei de motor. Risti sa dai o palma la un c.acat si o sa bagi bani in el apoi de nu o sa te opresti in veci.

Cheia e la tine.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caline, sper ca glumesti cu uleiul de masina. Nu sunt expert dar turatiile sunt diferite, plus ca la motocicleta acelasi ulei unge si ambreiajul si cutia si motorul, si mai si raceste, iar la masina nu. Treaba ta, insa sfatul meu e sa iti vezi de treaba si sa ii dai ulei de motor. Risti sa dai o palma la un c.acat si o sa bagi bani in el apoi de nu o sa te opresti in veci.

Cheia e la tine.

Nu glumesc.

Daca-mi dai un argument solid renunt la ideea asta.

Care sint argumentele mele?

1. Contra: in manualul de Bandit scrie "use only SAE SF/SG oil etc"

2. Pro: cica in manualele motoarelor vechi zice doar 10W40. E drept ca nu am probat (pre '90), mi-a zis doar cineva. O sa caut un manual din asta sa verific. Exista motoare din anii '70 care merg si acum bine-merci (doar consumabilele schimbate). Citi din noi am vazut macar (nu zic facut acei km) motor cu 200 de mii de km ca sa putem fi asa de categorici in legatura cu intetinerea?

 

Daca punctul 2 e valid, ce explicatie poti sa-mi dai?

Chestia cu turatiile mai mari e bullshitul tipic. Nu vad ce legatura are. Uleiul 10W40 e ulei 10W40 si la 2000 si la 8000 de ture. Daca sa zicem ar fi ceva legat de turatie ar fi recomandata alta viscozitate. Plus ca la 8000 de ture uleiul are cu totul alta presiune decit la 2000, si ungerea creste proportional.

Am informatii (e drept, nu probate) cum ca anumiti care manica cacuta pe forum ca daca pui ulei de masina in motor crapa dupa 100 de km folosesc in realitate tot ulei auto, ca le place sa faca misto (de noi).

Oricum, mai studiez, ca pina la urmatorul schimb de ulei mai am vreo 4000 de km.

Si ca sa mai dau putin subiect de controversa, daca uleiul moto ar avea proprietati superioare de ungere (vezi-Doamne, ar fi nevoie pt. turatiile mari), asta nu ar avea efect negativ ambreiajul? Nu se bat oleaca cap in cap?

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu glumesc.

Daca-mi dai un argument solid renunt la ideea asta.

Care sint argumentele mele?

1. Contra: in manualul de Bandit scrie "use only SAE SF/SG oil etc"

2. Pro: cica in manualele motoarelor vechi zice doar 10W40. E drept ca nu am probat (pre '90), mi-a zis doar cineva. O sa caut un manual din asta sa verific. Exista motoare din anii '70 care merg si acum bine-merci (doar consumabilele schimbate). Citi din noi am vazut macar (nu zic facut acei km) motor cu 200 de mii de km ca sa putem fi asa de categorici in legatura cu intetinerea?

 

Daca punctul 2 e valid, ce explicatie poti sa-mi dai?

Chestia cu turatiile mai mari e bullshitul tipic. Nu vad ce legatura are. Uleiul 10W40 e ulei 10W40 si la 2000 si la 8000 de ture. Daca sa zicem ar fi ceva legat de turatie ar fi recomandata alta viscozitate. Plus ca la 8000 de ture uleiul are cu totul alta presiune decit la 2000, si ungerea creste proportional.

Am informatii (e drept, nu probate) cum ca anumiti care manica cacuta pe forum ca daca pui ulei de masina in motor crapa dupa 100 de km folosesc in realitate tot ulei auto, ca le place sa faca misto (de noi).

Oricum, mai studiez, ca pina la urmatorul schimb de ulei mai am vreo 4000 de km.

Si ca sa mai dau putin subiect de controversa, daca uleiul moto ar avea proprietati superioare de ungere (vezi-Doamne, ar fi nevoie pt. turatiile mari), asta nu ar avea efect negativ ambreiajul? Nu se bat oleaca cap in cap?

Ti-am zis ca nu ma pricep si nu mi-am pus asa de in detaliu problema, insa eu unul nu as risca. Intreb totusi, de ce crezi ca acelasi 10w40 este si in varianta moto si auto?Sa fie acelasi ulei si sa minta pe fata? Pretul de multe ori nici macar nu difera, mai ales daca e facut de firma care face si pt auto si pt moto, dar totusi, de ce este si si? Chiar numai din ratiuni de marketing? Un amic a pus ulei auto in motor de musai, Mobil , acuma ii patineaza in draci ambreiajul, nu zic, poate nu aia e cauza. Eu, asa novice cum sunt in domeniul asta, am simtit diferenta intre 2 uleiuri MOTO, respectiv Mobil si Castrol. Asta ma pune si mai tare pe ganduri. Vascozitatea era aceeasi, motorul acelasi.

Dar eu nu incerc sa te conving, ti-am zis doar parerea ( cu toate ca nu mi-ai cerut-o :rock: ).

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am zis ca nu ma pricep si nu mi-am pus asa de in detaliu problema, insa eu unul nu as risca. Intreb totusi, de ce crezi ca acelasi 10w40 este si in varianta moto si auto?Sa fie acelasi ulei si sa minta pe fata? Pretul de multe ori nici macar nu difera, mai ales daca e facut de firma care face si pt auto si pt moto, dar totusi, de ce este si si? Chiar numai din ratiuni de marketing? Un amic a pus ulei auto in motor de musai, Mobil , acuma ii patineaza in draci ambreiajul, nu zic, poate nu aia e cauza. Eu, asa novice cum sunt in domeniul asta, am simtit diferenta intre 2 uleiuri MOTO, respectiv Mobil si Castrol. Asta ma pune si mai tare pe ganduri. Vascozitatea era aceeasi, motorul acelasi.

Dar eu nu incerc sa te conving, ti-am zis doar parerea ( cu toate ca nu mi-ai cerut-o :rock: ).

Eu in chestia cu diferente intre uleiuri nu cred. Uleiul are o viscozitate si gata, daca ar fi mai mult de atit abia atunci ar fi minciuna pe fata.

Din cite am vazut eu pretul la uleiurile moto e DUBLU, cel putin.

Ideea e ca oamenii tre' sa faca bani. Asta e viata, ne trebuie bani ca sa avem ce minca, unde sa dormim si ce sa f.utem. A, si ca sa punem bezina in moto :D Si cum si Castrol, Motul, Mobil etc sint niste firme de oameni, fac si ei ce pot sa cistige mai multi bani :P Daca ar fi s-o luam asa, am pune botu' la reclama aia veche la Colgate, si-am crede ca daca freci oul cu pasta de dinti si-l bagi in acid clorhidric, ramine intact unde ai dat cu pasta :P Sau ca pui tricou alb in noroi, ulei moto, c.acat si cerneala, dupa care-l bagi o ora la masina cu Dero-minune, iese imaculat. Aia nu e minciuna pe fata?

Nu ma luati in seama, inca-s obosit dupa intrunire.

 

PS: nici eu nu vreau sa conving pe nimeni, dar poate din discutie aflam fiecare ceva util. Dar mi-ar placea daca as convinge pe vreo 2 sa nu mai dea bani pe kkturile alea de spray de uns si curatat Motul si sa treaca pe ulei de transmisie :P

 

PS2: eu chiar o sa caut pe net ce e SAE SF/SG, sa vad daca e un standard oficial si ce zice exact. Poate nici nu exista :rock:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...