gn77b Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 i-am vindut faru' meu unuia cu GS500 si nu s-a plins, so... Mesaj completat m-am apucat aseara de lustruit si celelalte capace de la motor dar nu am reusit de fel sa iau lacul din jurul scrisului "SUZUKI". exista oare alta metoda mai accesibila decit sa folosesc niste bit-uri speciale (de exemplu de la Proxon http://www.proxxontools.ro/categorii.php?id=32&page=2 )? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 http://cgi.ebay.de/Scheinwerfer-H4-C-Suzuk...=item35a42f4ec0http://cgi.ebay.de/Suzuki-GSF-600-GN77B-Sc...=item4837b36e30 Primul e cu mult mai avantajos, si la pret si la trimis dap ...am vazut k vinde un tip d la un bandit d 400...dak ma inteleg q el la pret ...il iau ..dak nu dau comanda de nou ..in 2 zile il aduce Mesaj completat i-am vindut faru' meu unuia cu GS500 si nu s-a plins, so... ms Mesaj completat Io stiu ca da. ms pt raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 cind am licitat discurile de frina n-am luat in calcul ca sint foarte grele (cam 7-8 kg toate 3). transportul din UK cu Royal Air Mail costa 70 de lire nici nu vreau sa ma gindesc cit ar costa cu DHL... you live and learn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 baieti ...am si eu o intrebare ....nu am gasit far ...defpat am gasit dar nu le pretu care imi convine ...si m-am hotarat sa iau unu nou ....intrebarea e urmatoarea ...faru de GS500 e la fel k cel de bandit ? Fratioare..... am eu far de Bandit GSF 600 N STOC si oglinzi ! Fa o oferta te rog...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 cind am licitat discurile de frina n-am luat in calcul ca sint foarte grele (cam 7-8 kg toate 3). transportul din UK cu Royal Air Mail costa 70 de lire nici nu vreau sa ma gindesc cit ar costa cu DHL... you live and learn. Nu stiu sa fi auzit vreodata de un asemenea cost. Din ce vad eu in mare pe ebay, cam 25 lire pana in 10 kg se ia pana in RO. 70 lire?!?! WTF?! Si daca ai fi comandat un motor de bandit? Cat era? 300?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Nu stiu sa fi auzit vreodata de un asemenea cost. Din ce vad eu in mare pe ebay, cam 25 lire pana in 10 kg se ia pana in RO. 70 lire?!?! WTF?! Si daca ai fi comandat un motor de bandit? Cat era? 300?? Intradevar, transportul e foarte scump. Daca ar fi comandat un motor transportul nu ar fi fost 300, poate 5 sau mai multe sute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 (editat) nu stiu exact cum e faza. tipul de la care am cumparat imi raspunde la mesaje odata la doua zile. sincer il suspectez ca e tepar. as putea sa-mi bag sutu' si sa nu platesc si sa ma apar cind da feedback negativ... de pe site-ul Royal Mail: * Books and pamphlets are the only items over 2kg that can be sent by Royal Mail?s international services. These can be sent via Printed Papers up to a maximum weight of 5kg; for each additional 20g add 10p to Europe or 22p to Rest of world. Please note; No items over 2kg (including books and pamphlets) can be sent to Canada and only books over 2kg can be sent to the Irish Republic. eu inteleg din asta ca nu trimit in afara UK colete peste 5 kg iar la un calcul rapid bazat pe diametrul si grosimea discurilor (la o densitate de 7.8 g/cm3 a otelului) iese 7-8 kg pt. toate 3. Editat Octombrie 29, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 (editat) Fratioare..... am eu far de Bandit GSF 600 N STOC si oglinzi !Fa o oferta te rog...... salut ...dami pm q numaru tau si vb si dami si un pret k e marfa ta ...oglinzile originale le am si eu Editat Octombrie 29, 2009 de Ovi_zd3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Calin, mi se pare ca te face la transport, nemultumit ca a luat putin pe discuri .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Count_Dooku Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Nu stiu voi cum sunteti, dar mie tare nu-mi place sa ma dau cu motorul in vremea asta (10 grade celsius). Dintr-un singur motiv: motorului rece nu prea-mi place sa-i o dau in gura (il trag numai pana la 3000 rot/min), iar pana cand se-ncalzeste (cam dupa 10 minute) am ajuns la destinatie (15 minute de mers). si ce e naspa si mai rau, dupa nu mai mult de o ora jumate motorul s-a racit total (bine, nu e ca diminieata, dar totusi), porneste numai cu socul tras, si ii trebuie iara vreo 10 minute de mers cu turatie pana-n 3 mii, pana se-ncalzeste binisor. mersul cu turatii pana la 3000 e insuportabil, ca si un scooter, masinile ma calca, imi dau flash sa ma dau deoparte, etc..., iar acele 3-4 minute de mers cu motor cald ii o nimica toata. asa ca... cred ca m-am decis sa-o pun deoparte pentru o vreme. adica pana-n primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Pai cine te pune sa mergi pana in 3000 rpm!? Recomandarea e sa nu ii dai 10-12 mii in primele minute, pana nu se incalzeste si sa nu acelerezi brusc, mai ales intr-o singura treapta (cu 2 de exemplu sa ii dai de la 3000 la 9000). Eu cand mergeam in toamna, plecam si schimbam pe la 4000, chiar daca era rece, dar fara accelerari bruste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Pai cine te pune sa mergi pana in 3000 rpm!? Recomandarea e sa nu ii dai 10-12 mii in primele minute, pana nu se incalzeste si sa nu acelerezi brusc, mai ales intr-o singura treapta (cu 2 de exemplu sa ii dai de la 3000 la 9000).Eu cand mergeam in toamna, plecam si schimbam pe la 4000, chiar daca era rece, dar fara accelerari bruste alea prime minute despre care zici tu pe temperaturile astea sint de fapt vreo 20. ti-o zice un om care are termometru de ulei (si Emppu probabil poate sa confirme). am scris, dar repet: acum vreo 2 saptamini cind mai mergeam cu motorul si era totusi mai cald ca acum, drumul de 10 minute pina la serviciu nu era suficient ca sa incalzeasca motorul intr-atit incit sa stea la ralanti dupa ce ajungeam. mi s-a intimplat de 2 ori ca stind in fata barierei de la intrarea in parcare sa mi se opreasca motorul cit timp scoteam din buzunar cartela. repet, asta dupa un drum de cca. 10 minute, timp in care incerc sa tin motorul cit mai aproape de 4000, ca sa aiba o sansa cit de cit sa se incalzeasca. cit despre faza cu discurile, asa cred si eu, labarul e suparat ca le-a dat cu 30 si vrea sa mi-o traga. iaca o sa trimit totusi un mail la Royal Mail sa-i intreb care-i adevarul. daca nu costat atit transportul, nu platesc si gata. Mesaj completat LE: am gasit un calculator de preturi pe site-ul RM (de fapt, datorita greutatii sint expediate prin Parcelforce care e un serviciu diferit) si se pare ca pretul e pe bune. asta e, nu mi-am dat seama cit de grele sint. acuma-mi ramine sa sper ca sint in stare suficient de buna sa merite cele 5 milioane. pina la urma urmei nu e un pret rau pentru toate discurile, avind in vedere cit costa noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 nu mai bine strangeai un pic din buci si dadeai 12mil pe discuri wave bracking? parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 nu mai bine strangeai un pic din buci si dadeai 12mil pe discuri wave bracking? parerea mea... e, de-acuma ce rost mai are...? asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 De la 5 milioane pana la 12 milioane strangi din buci pana iei ies ochii .. e o diferenta. Recunosc insa, ca intr-un caz asemanator, mia-s lua noi (nu wave, ca nu-mi plac ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 (editat) hi all! va ofer tobe sport pentru Bandit-urile voastre cu sistem de prindere bolt-on. sunet si calitate garantata pentru detalii PM me Editat Octombrie 30, 2009 de bh99mes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 hi all! va ofer tobe sport pentru Bandit-urile voastre cu sistem de prindere bolt-on. sunet si calitate garantata pentru detalii PM me DACA AI FACE SI INTERMEDIARA AR FI O CHESTIE. BOLT-ON E DOAR PENTRU 1200. VINDE CAREVA INTERMEDIARA DE 1200? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 ... acum vreo 2 saptamini cind mai mergeam cu motorul si era totusi mai cald ca acum, drumul de 10 minute pina la serviciu nu era suficient ca sa incalzeasca motorul intr-atit incit sa stea la ralanti dupa ce ajungeam. mi s-a intimplat de 2 ori ca stind in fata barierei de la intrarea in parcare sa mi se opreasca motorul cit timp scoteam din buzunar cartela. repet, asta dupa un drum de cca. 10 minute, timp in care incerc sa tin motorul cit mai aproape de 4000, ca sa aiba o sansa cit de cit sa se incalzeasca. [parerea mea]Calin, daca dupa 10 minute de mers si vreo 5 minute de "incalzit" motorul, tie nu iti sta la relanti, inseamna ca e o problema cu reglajele la motor. Eu merg aproape in fiecare dimineata si dupa 3-4 minute de incalzit motorul imi sta perfect la relanti. Nu e bine daca ti se opreste motorul asa. [/parerea mea] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Injectia rezolva problema cu relantiul, e unul dintre principalele avantaje ale modelului mai nou. Sigur, nu rezolva incalzirea, dar nu se mai opreste motorul. Ceea ce am observat este ca de cand e mai frig, in loc de 1100 rpm (foarte stabil acolo) ajunge la 1400 rpm cateva secunde, la pornire. Stiu, sunt maniac, dar inainte nu facea asa, este normal ? Dupa ce merg putin (cateva sute de metri) ramane din nou la 1100 rpm constant. Oricum, pentru mine discutiile de pe forum carburatie vs injectie sunt castigate din start. Numai eu stiu cat stateam cu ZZR-ul vechi sa se nu se opreasca motorul. Mai ales pentru oras, confortul si siguranta mentala sunt net superioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 [parerea mea]Calin, daca dupa 10 minute de mers si vreo 5 minute de "incalzit" motorul, tie nu iti sta la relanti, inseamna ca e o problema cu reglajele la motor. Eu merg aproape in fiecare dimineata si dupa 3-4 minute de incalzit motorul imi sta perfect la relanti. Nu e bine daca ti se opreste motorul asa. [/parerea mea] de incalzit nu incalzesc motorul niciodata, trag socul atit cit sa stea la ralanti, il las 20-30 de secunde si-am plecat. in momentul in care motorul s-a incalzit (macar 80 de grade) sta la ralanti perfect. din punctul meu de vedere nu exista nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 eu pornesc motorul inainte de a ma echipa. cat timp imi iau manusile, casca, ma inchei la hai, alea alea, las motorul pe la 2000 rpm. cand sunt gata, las socul si plec. in capul strazii (are cam 700 m) motorul sta la relanti frumos in 80-90% din cazuri. PS: Nu am incercat pe vremea asta, vorbesc de vara-toamna (sept) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 DACA AI FACE SI INTERMEDIARA AR FI O CHESTIE. BOLT-ON E DOAR PENTRU 1200. VINDE CAREVA INTERMEDIARA DE 1200? DA. Am eu o intermediara de 1200 (cu prindere in flansa de trei prezoane) inox - in stare perfecta. 0751 333 630 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 DACA AI FACE SI INTERMEDIARA AR FI O CHESTIE. BOLT-ON E DOAR PENTRU 1200. VINDE CAREVA INTERMEDIARA DE 1200? ti-ai luat B12? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 iar ai baut de dupa-amiaza. las ca iti explic deseara mai serios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 (editat) @RvS daca ai modelul pe injectie, la pornire la rece motorul iti urca un pic de la sine(in cazul tau la 1400 rpm), dupa care coboara usor odata cu incalzirea motorului. Asta face injectia. @Calin, pai eu asta zic. Incearca sa incalzesti motorul 2-3 minute dupa care sa pleci. Incearca asa sa vezi daca mai moare motorul. Oricum daca faci asa, ii faci si mai bine motorului. Editat Octombrie 30, 2009 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.