dark_lord86 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Azi mi-am luat "botezul" si eu, insa fara pagube (rezervor putin zgariat, maaneta frana zgariata) am scapat usor... Vina a fost a mea... E normal sa se scurga gazul din carburatoare cand o culci pe o parte? Asfalt uscat si beliti bine ochii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Azi dimineata in drum spre serv mi-a intrat rezerva, la 310 km => 4,8/100 km Alimentat dupa ce am iesit din Cta, mers cu 110-120 km/h si 80 km/h in localitati + vreo 60 km de Bucuresti bara la bara, sunt super-multumit de consum! Ai mers frumos, nu ai tras de ea. Super ok consumul... Eu nu inteleg cum a scos 4,8l A facut 310km cu un rezervor de 20l (ma rog, minus rezerva) Consumul la 100km este 100x20/310 adica 6,4l Rezerva este de 5l ??? Daca da, Mea Culpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Azi mi-am luat "botezul" si eu, insa fara pagube (rezervor putin zgariat, maaneta frana zgariata) am scapat usor... Vina a fost a mea... E normal sa se scurga gazul din carburatoare cand o culci pe o parte? Asfalt uscat si beliti bine ochii teoretic curge de la supraplinul de la rezervor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Salutare, are cineva de vanzare un vitezometru pt. B600 Kult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 La a mea (GSF 1250 SA ABS (2008)) folosesc fara plumb, de 95.Am incercat carrere si alte tipuri de super-extra-lux-exquisit benzine... dar nici o chestie... nu ti-o face turbo pe bandita! Chiar, si eu am avut probleme cu pornirea mai greoaie. Asta cand era nou-nouta... credeam ca e din cauza rodajului... dar mi-am dat seama ca benzina e de vina. Trebuia sa tin demaroru mai mult cu 2-3 secunde. De-atunci m-am lecuit cu snobismu'.. la benzina... Asa ca bag de 95, fara plumb. Numa bine! A mea tot de noua am luat-o ( 650 SA 2007),i-am bagat numai benzina OMV Carrera 100.Cateodata ma intreb daca am atins butonul sau doar m-am facut ca il ating si porneste instant.A pornit la sfert inclusiv dupa aproape 4 luni de stat. Benzina cu Pb sa vrei sa bagi si nu mai ai de unde (poate de la avioane). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 A mea tot de noua am luat-o ( 650 SA 2007),i-am bagat numai benzina OMV Carrera 100.Cateodata ma intreb daca am atins butonul sau doar m-am facut ca il ating si porneste instant.A pornit la sfert inclusiv dupa aproape 4 luni de stat. Benzina cu Pb sa vrei sa bagi si nu mai ai de unde (poate de la avioane). Nu cumparati benzina de la Lukoil... e proasta.... cu asta am patit-o eu Dane, avioanele folosesc "kerosen"... un fel de petrol ordinar... inferior motorinei..... Dar ai dreptate, mai sunt si avioane cu motor cu cilindri... ce folosesc TOT KEROSEN, nicidecum benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Eu nu inteleg cum a scos 4,8lA facut 310km cu un rezervor de 20l (ma rog, minus rezerva) Consumul la 100km este 100x20/310 adica 6,4l Rezerva este de 5l ??? Daca da, Mea Culpa. Pai... rezervorul are 20 litri. Mie daca imi intra rezerva si trag imediat la peco, nu-mi intra mai mult de 15 litri pana la plin, deci rezerva are 5 litri. daca ai pierdut parghia robinetului, poti calcula f simplu consumul, fara regula de 3 simpla, printr-o metoda foarte babeasca: faci plinul, mergi 100 km, tragi la benzinarie si faci iar plinul, cati litri intra in rezervor => consumul la 100 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Pai... rezervorul are 20 litri.Mie daca imi intra rezerva si trag imediat la peco, nu-mi intra mai mult de 15 litri pana la plin, deci rezerva are 5 litri. daca ai pierdut parghia robinetului, poti calcula f simplu consumul, fara regula de 3 simpla, printr-o metoda foarte babeasca: faci plinul, mergi 100 km, tragi la benzinarie si faci iar plinul, cati litri intra in rezervor => consumul la 100 km Nu este vorba de parghie. Chiar nu mi-am imaginat ca rezerva are 5l. In cazul asta pot sa ma imbat linistit si fericit. Am un consum de 4.5l/100km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 inseamna ca se poate... tre sa incerc sa scot si eu consumul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Nu inteleg ce treaba are rezerva?! Consumul se face prin metoda plin-plin, asa cum a descris-o Iceman! Eu am avut surpriza ca din momentul in care am rotit parghia pe RES si alimentat sa pun 15 litri si alta data 14.5 litri. NU e chiar o regula cand ajunge FIX la 5 litri sare rezerva...exista o mica marja. Si o sa vedeti ca atunci cand calculati un consum cateva sute de ml de benzina modifica consumul, poate chiar de la 4.8 la 5.1 Am mai spus-o, pana la Predeal, anul trecut 4.55 litri/100km. La intoarcere pe ploaie 5.5 l/100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Nu inteleg ce treaba are rezerva?! Consumul se face prin metoda plin-plin, asa cum a descris-o Iceman! Eu am avut surpriza ca din momentul in care am rotit parghia pe RES si alimentat sa pun 15 litri si alta data 14.5 litri. NU e chiar o regula cand ajunge FIX la 5 litri sare rezerva...exista o mica marja. Si o sa vedeti ca atunci cand calculati un consum cateva sute de ml de benzina modifica consumul, poate chiar de la 4.8 la 5.1 Am mai spus-o, pana la Predeal, anul trecut 4.55 litri/100km. La intoarcere pe ploaie 5.5 l/100. Nu are treaba, dar eu nu am alimentat niciodata fix cand am intrat pe rezerva sau la 100km. Nu m-a interesat prea tare consumul decat prin prisma "sanatatii motorului". Faceam un consum estimativ si greseam pentru ca nu stiam ca rezerva are in jur de 5l (imi imaginam ca are vreo 3l). Gata! Mea Culpa. Cred ca toata lumea a inteles ce-i cu consumul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Eu sunt sceptic in legatura cu consumul acela... Eu am facut un drum de 100km mers cuminte (100-120km/h) si am scos 5.1, fara bagaje fara accelerari ciudate sau amenajate fara nici un fel de mana ridicata ca sa nu omor aerodinamicitatea Deci in chinul chinului eu nu am putut sa scot sub 5. Depinde ce bandit ai . Eu spre exemplu ( 96 )am rezervorul de 19 si rezerva e de 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Si Iceman si eu avem Pop, el 2001, eu 2003. Fapt divers: Amandoua luate de la AlfaMotors. Cred ca si semnalele le avem la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan2525 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Eu sunt sceptic in legatura cu consumul acela... Eu am facut un drum de 100km mers cuminte (100-120km/h) si am scos 5.1, fara bagaje fara accelerari ciudate sau amenajate fara nici un fel de mana ridicata ca sa nu omor aerodinamicitatea Deci in chinul chinului eu nu am putut sa scot sub 5. Depinde ce bandit ai . Eu spre exemplu ( 96 )am rezervorul de 19 si rezerva e de 4. ai dreptate asta este consumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 (editat) Eu sunt sceptic in legatura cu consumul acela... Eu am facut un drum de 100km mers cuminte (100-120km/h) si am scos 5.1, fara bagaje fara accelerari ciudate sau amenajate fara nici un fel de mana ridicata ca sa nu omor aerodinamicitatea Deci in chinul chinului eu nu am putut sa scot sub 5. Depinde ce bandit ai . Eu spre exemplu ( 96 )am rezervorul de 19 si rezerva e de 4. Si eu. Ba si mai frumos, tot un GN77A am, ca si tine! Cand vii intr-o plimbare ca sa facem un record la consum? @Seagull: aveam o banuiala ca asa ai facut consumul PS: sanatatea motorului cred ca mai putin poti s-o determini cu consumul, insa cu siguranta poti spune ca bujiile si carburatia sunt ok la un consum bun. Editat Mai 5, 2010 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 In weekend am trecut prin Bacau ( vezi postul de mai devreme ). Sa facem si noi ca baietii de la top gear ? Ca veni vorba de calcule eronate ... Am o aplicatie pe telefon care imi calculeaza diferite statistici in legatura cu consumul . Am uitat sa bag un plin si la urmatorul imi arata 2.28 % si nu intelegeam .. vro 15 minute de neintelegeri cu aplicatia mm masii de ce imi calculezi gresit ca nu are de unde ... ) . Agree cu carburatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Pai si de ce nu ai dat un semnal!? Bine, duminica eram iesit cu moto, dar daca mai treci, lasa un PM si poate poate. Stam la o cafea, cat iti tragi sufletul, daca te grabesti si apoi continui. Iar daca ai mai mult timp, atunci o mai lungim... La fel si orice bandit care trece prin Bacau ... da-i un PM ceva, nu se stie, poate ne vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Notat si memorat. Ca veni vorba - asta seara - maine seara una bucata intalnire in bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Eu am avut surpriza ca din momentul in care am rotit parghia pe RES si alimentat sa pun 15 litri si alta data 14.5 litri. si eu mai patesc asta, dar mereuintre 14,5 si 15, nu mai mult, nu mai putin Mesaj completat Si Iceman si eu avem Pop, el 2001, eu 2003. Fapt divers: Amandoua luate de la AlfaMotors. Cred ca si semnalele le avem la fel misto! cand l-ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 pai...am zis ca variaza foarte putin. 500 ml e totusi o cantitate deloc de neglijat. Daca nu o ai, tii bidonul intins la sosea Sa inteleg ca a fost primul tau drum in afara mai lung cu banditul?! Cum e ca diferenta comparativ cu ce-ai avut inainte?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Nu cumparati benzina de la Lukoil... e proasta.... cu asta am patit-o eu Aici sunt de acord.Am auzit pe foarte multi sa se planga de lukoil. Dane, avioanele folosesc "kerosen"... un fel de petrol ordinar... inferior motorinei..... Inferior din ce punct de vedere? Eu zic ca te inseli. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...istillation.png Dar ai dreptate, mai sunt si avioane cu motor cu cilindri... ce folosesc TOT KEROSEN, nicidecum benzina Iara ai gresit. http://en.wikipedia.org/wiki/Avgas http://en.wikipedia.org/wiki/Lycoming_Engines http://en.wikipedia.org/wiki/Lycoming_O-320 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 pai...am zis ca variaza foarte putin. 500 ml e totusi o cantitate deloc de neglijat. Daca nu o ai, tii bidonul intins la sosea Sa inteleg ca a fost primul tau drum in afara mai lung cu banditul?! Cum e ca diferenta comparativ cu ce-ai avut inainte?! Domnu' Macke e uituc salutari!week-endu' asta am scos si eu Banditul la aer (a se citi "la drum lung"). Bucuresti- Targoviste- Sinaia - Predeal | Predeal - Sacele - Cheia - Ploiesti - Bucuresti. Foarte misto... sunt multumit de absolut tot: suspensii, pozitie, manevrabilitate, frane, putere, motor, sunet...tot! Mi-a consumat o medie de 5,2/100, ceea ce e ok zic eu, avand in vedere ca am mers mai sport/turat/frana de motor etc.. pe serpentine Sunt indragostit de motocicleta mea. ...... Si am descoprit o chestie, am gasit o mufa care nu stiu de unde e, ce face, si unde ar trebui infipta (in cazul in care tre infipta undeva). E undeva langa modulul de aprindere, dintr-o singuranta(cred eu ca ar fi) pleaca un cablu ce se imparte in mufa asta si cealalta parte se infinge in aprindere. Am cautat o lamela BLA BLA BLA deci e pentru diagnosticat. m-am linistit:P la voi tot asa atarnanda e? Super ok, bine ca iti place. Trecerea de pe criuser pe un naked nu e intotdeauna "gustata".Foarte bun consum!! Cam asa schimb si eu, in oras mai rar spre 6-7000, in afara depinde si de drum. Oricum e bine ca prin oras sa nu o tii sub 4000. Daca se mai intampla sa cada la 3000...accelereaza usor, nu-i da gaz din prima (daca ai nevoie) sau coboara 1-2 trepte daca ai nevoie de cuplu! La mine e exact invers! Astept sa trec pe naked inca din toamna. Mie personal mi se pare mult mai confortabil si gropile le simt mai putin. La cruiser ma cam durea spatele pe un drum mai denivelat dupa 50 km... Singurul minus e ca pe naked nu poti incarca la fel de multe bagaje ca ma un cruiser fara sa arate urat(vezi coburile de plastic si topcase), dar in balanta cu avantajele oferite, chiar nu mai conteaza. Drumul pana la mare si-napoi nu face decat sa re-confirme ca mi-am cumparat exact ce-mi doream! Chiar sunt innebunit dupa mobra asta. Sunt multumit de confort, fun, handling, putere si livrarea ei, motor, sunet, suspensii, turing, mai ale ASPECT, pana si capacitatea de a cara bagaje e ok. sunt multumit de TOATA MOTOCICLETA! Avem deja 1800 km impreuna in mai putin de-o luna Am si botezat-o in vama, o cheama Bonnie De cand am luat-o i-am schimbat capetele de ghidon si oglinzile, acum arata si mai bine O sa pun niste poze pe seara Sapt viitoare imi ajung coburile si alu-rack-ul Urmeaza sa-i schimb si semnalele pe spate cu unele ceva mai maricele. Din pacate suportul de nr original a fost taiat de italian si a pus suport reglabil, mie imi place ala original dar nu pot face nimic acum, ca ala original era cu tot cu fusta/aripa de sub codita. Asta e, o sa-l modific pe asta aftermarket a.i. sa vina cat mai ok nr romanesc pe el. PS: cand prin ceva mai mult timp liber o sa fac si eu sigla banditista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Banditilor, hai sa ne intalnim azi la arc... Care se baga? Mesaj completat Nimeni?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Inferior din ce punct de vedere? Eu zic ca te inseli. ... Iara ai gresit. Bine, ma dane... "iar am gresit"! !!! acu' ce pushka mea mai vrei sa dovedesti? Ca esti dashtept... ne certam pe chestii inutile... dar daca vrei sa ai ultimul cuvant....te rog, poti sa-l ai, daca te face fericit... Sincer, nici nu stiu de ce te-am bagat in seama, raspunzandu-ti.... si pe de-asupra vii cu avioane... cu motoare Lycoming ??? Ce are rula cu prefectura? Dar oricum, cand ajung acasa voi incerca benzina de la OMV, Carrera 100, parca spuneai... voi vedea diferenta... Si despre benzinele comercializate in Romanica noastra autohtona, draga si scumpa patrie a smenurilor si tunurilor cu petrol, autostrazi, etc: CLAR, e dovedit ca ele sunt inferioare celor din vestul Europei. Ce baga in ele si cu ce alte lichide le amesteca alde Patriciu & comp., e un mister... dar sigur SUNT INFERIOARE... Cred ca fiecare dintre noi, care a facut o tura mai la vest sau nord-vest de Arad si-a dat seama de diferenta de calitate a benzinei de-acolo, pe viu. Chiar si in Ungaria. Sa nu mai vorbesc de Austria sau Germania. Benzinele de-acolo, chiar si de la o benzinarie mica, sateasca, gen "Suplacu de Barcau, sau Ileanda", sunt mai de calitate ca la noi.... in buricul Bucurestilor. Vorbesc din experienta. Cumpara benzina OMV austriaca, din Austria, si apoi cumpara benzina OMV "romaneasca", din Romania. Vei vedea diferenta. Mai bine zis vei simti diferenta. La noi nu functioneaza "controlul tehnic de calitate"... cred ca e o mafie a calitatii benzinei... toti sunt pe-o mana... Hai, numai bine si asfalt uscat, acolo, acasa... PS: Mai am o saptamana de indurat prin Africa ecuatoriala, apoi ACASUCA.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 (editat) Legat de rezerva de benzina, parerea mea e ca conteaza mult si cand faci trecerea de pe on pe res. Adica la prima smucitura cand da semn ca e pe terminate, sau o mai tii asa intrerupta si tusita pana moare de tot. Si in timpul asta motorul inca mai consuma, nu stiu daca din rezervor sau din rezerva insa de consumat consuma. Si inca ceva, am observat ca daca esti in viteza maricica, gen 100 la ora , iti cere mai tarziu rezerva decat la un 30-40 la ora. Adica la viteza mai mare duce mai mult pana sa schimbi pe res, nu tuseste asa urat, insa in viteza mica , daca insisti moare motorul. Momentul cand faci trecerea respectiva determina consumul care il calculezi apoi, sau cati litrii are rezerva. P.S. Sau oare am zis o prostie mai mare ca mine? Adica atunci cand cere rezerva arde doar ce a mai ramas in carnuratoare? Daca da, hai vorba-napoi. Editat Mai 5, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.