Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

In weekend am trecut prin Bacau ( vezi postul de mai devreme ). Sa facem si noi ca baietii de la top gear ? Ca veni vorba de calcule eronate ... Am o aplicatie pe telefon care imi calculeaza diferite statistici in legatura cu consumul . Am uitat sa bag un plin si la urmatorul imi arata 2.28 % si nu intelegeam .. vro 15 minute de neintelegeri cu aplicatia mm masii de ce imi calculezi gresit ca nu are de unde ... :cheers:) .

 

Agree cu carburatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai si de ce nu ai dat un semnal!? Bine, duminica eram iesit cu moto, dar daca mai treci, lasa un PM si poate poate. Stam la o cafea, cat iti tragi sufletul, daca te grabesti si apoi continui. Iar daca ai mai mult timp, atunci o mai lungim...

 

La fel si orice bandit care trece prin Bacau ... da-i un PM ceva, nu se stie, poate ne vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut surpriza ca din momentul in care am rotit parghia pe RES si alimentat sa pun 15 litri si alta data 14.5 litri.

 

si eu mai patesc asta, dar mereuintre 14,5 si 15, nu mai mult, nu mai putin :cheers:

Mesaj completat

Si Iceman si eu avem Pop, el 2001, eu 2003. Fapt divers: Amandoua luate de la AlfaMotors. Cred ca si semnalele le avem la fel :huh:

 

misto! cand l-ai luat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai...am zis ca variaza foarte putin. 500 ml e totusi o cantitate deloc de neglijat. Daca nu o ai, tii bidonul intins la sosea :cheers:

 

Sa inteleg ca a fost primul tau drum in afara mai lung cu banditul?! Cum e ca diferenta comparativ cu ce-ai avut inainte?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cumparati benzina de la Lukoil... e proasta.... cu asta am patit-o eu

 

Aici sunt de acord.Am auzit pe foarte multi sa se planga de lukoil.

 

Dane, avioanele folosesc "kerosen"... un fel de petrol ordinar... inferior motorinei.....

 

Inferior din ce punct de vedere? Eu zic ca te inseli.

 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...istillation.png

 

Dar ai dreptate, mai sunt si avioane cu motor cu cilindri... ce folosesc TOT KEROSEN, nicidecum benzina

 

Iara ai gresit.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Avgas

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Lycoming_Engines

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Lycoming_O-320

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai...am zis ca variaza foarte putin. 500 ml e totusi o cantitate deloc de neglijat. Daca nu o ai, tii bidonul intins la sosea :D

Sa inteleg ca a fost primul tau drum in afara mai lung cu banditul?! Cum e ca diferenta comparativ cu ce-ai avut inainte?!

 

Domnu' Macke e uituc :moto:

 

salutari!

week-endu' asta am scos si eu Banditul la aer (a se citi "la drum lung"). Bucuresti- Targoviste- Sinaia - Predeal | Predeal - Sacele - Cheia - Ploiesti - Bucuresti.

Foarte misto... sunt multumit de absolut tot: suspensii, pozitie, manevrabilitate, frane, putere, motor, sunet...tot!

Mi-a consumat o medie de 5,2/100, ceea ce e ok zic eu, avand in vedere ca am mers mai sport/turat/frana de motor etc.. pe serpentine :cheers:

Sunt indragostit de motocicleta mea. :huh:

......

Si am descoprit o chestie, am gasit o mufa care nu stiu de unde e, ce face, si unde ar trebui infipta (in cazul in care tre infipta undeva).

E undeva langa modulul de aprindere, dintr-o singuranta(cred eu ca ar fi) pleaca un cablu ce se imparte in mufa asta si cealalta parte se infinge in aprindere. Am cautat o lamela

BLA BLA BLA

deci e pentru diagnosticat. m-am linistit:P la voi tot asa atarnanda e?

 

Super ok, bine ca iti place. Trecerea de pe criuser pe un naked nu e intotdeauna "gustata".

Foarte bun consum!!

Cam asa schimb si eu, in oras mai rar spre 6-7000, in afara depinde si de drum. Oricum e bine ca prin oras sa nu o tii sub 4000. Daca se mai intampla sa cada la 3000...accelereaza usor, nu-i da gaz din prima (daca ai nevoie) sau coboara 1-2 trepte daca ai nevoie de cuplu!

 

 

La mine e exact invers! Astept sa trec pe naked inca din toamna. Mie personal mi se pare mult mai confortabil si gropile le simt mai putin. La cruiser ma cam durea spatele pe un drum mai denivelat dupa 50 km...

Singurul minus e ca pe naked nu poti incarca la fel de multe bagaje ca ma un cruiser fara sa arate urat(vezi coburile de plastic si topcase), dar in balanta cu avantajele oferite, chiar nu mai conteaza.

 

Drumul pana la mare si-napoi nu face decat sa re-confirme ca mi-am cumparat exact ce-mi doream! Chiar sunt innebunit dupa mobra asta.

Sunt multumit de confort, fun, handling, putere si livrarea ei, motor, sunet, suspensii, turing, mai ale ASPECT, pana si capacitatea de a cara bagaje e ok. sunt multumit de TOATA MOTOCICLETA! Avem deja 1800 km impreuna in mai putin de-o luna

Am si botezat-o in vama, o cheama Bonnie :P

 

De cand am luat-o i-am schimbat capetele de ghidon si oglinzile, acum arata si mai bine

O sa pun niste poze pe seara

Sapt viitoare imi ajung coburile si alu-rack-ul

Urmeaza sa-i schimb si semnalele pe spate cu unele ceva mai maricele. Din pacate suportul de nr original a fost taiat de italian si a pus suport reglabil, mie imi place ala original dar nu pot face nimic acum, ca ala original era cu tot cu fusta/aripa de sub codita. Asta e, o sa-l modific pe asta aftermarket a.i. sa vina cat mai ok nr romanesc pe el.

 

 

PS: cand prin ceva mai mult timp liber o sa fac si eu sigla banditista

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu

Inferior din ce punct de vedere? Eu zic ca te inseli.

... Iara ai gresit.

Bine, ma dane... "iar am gresit"! !!!

acu' ce pushka mea mai vrei sa dovedesti? Ca esti dashtept...

ne certam pe chestii inutile...

dar daca vrei sa ai ultimul cuvant....te rog, poti sa-l ai, daca te face fericit...

Sincer, nici nu stiu de ce te-am bagat in seama, raspunzandu-ti.... si pe de-asupra vii cu avioane... cu motoare Lycoming ??? Ce are rula cu prefectura?

 

Dar oricum, cand ajung acasa voi incerca benzina de la OMV, Carrera 100, parca spuneai... voi vedea diferenta...

 

Si despre benzinele comercializate in Romanica noastra autohtona, draga si scumpa patrie a smenurilor si tunurilor cu petrol, autostrazi, etc: CLAR, e dovedit ca ele sunt inferioare celor din vestul Europei.

Ce baga in ele si cu ce alte lichide le amesteca alde Patriciu & comp., e un mister... dar sigur SUNT INFERIOARE...

 

Cred ca fiecare dintre noi, care a facut o tura mai la vest sau nord-vest de Arad si-a dat seama de diferenta de calitate a benzinei de-acolo, pe viu.

Chiar si in Ungaria. Sa nu mai vorbesc de Austria sau Germania. Benzinele de-acolo, chiar si de la o benzinarie mica, sateasca, gen "Suplacu de Barcau, sau Ileanda", sunt mai de calitate ca la noi.... in buricul Bucurestilor.

Vorbesc din experienta.

 

Cumpara benzina OMV austriaca, din Austria, si apoi cumpara benzina OMV "romaneasca", din Romania. Vei vedea diferenta. Mai bine zis vei simti diferenta.

 

La noi nu functioneaza "controlul tehnic de calitate"... cred ca e o mafie a calitatii benzinei... toti sunt pe-o mana...

 

Hai, numai bine si asfalt uscat, acolo, acasa...

 

PS: Mai am o saptamana de indurat prin Africa ecuatoriala, apoi ACASUCA.... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de rezerva de benzina, parerea mea e ca conteaza mult si cand faci trecerea de pe on pe res. Adica la prima smucitura cand da semn ca e pe terminate, sau o mai tii asa intrerupta si tusita pana moare de tot. Si in timpul asta motorul inca mai consuma, nu stiu daca din rezervor sau din rezerva insa de consumat consuma. Si inca ceva, am observat ca daca esti in viteza maricica, gen 100 la ora , iti cere mai tarziu rezerva decat la un 30-40 la ora. Adica la viteza mai mare duce mai mult pana sa schimbi pe res, nu tuseste asa urat, insa in viteza mica , daca insisti moare motorul.

Momentul cand faci trecerea respectiva determina consumul care il calculezi apoi, sau cati litrii are rezerva.

P.S. Sau oare am zis o prostie mai mare ca mine? Adica atunci cand cere rezerva arde doar ce a mai ramas in carnuratoare? Daca da, hai vorba-napoi.

:cheers:

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inferior din ce punct de vedere? Eu zic ca te inseli.

... Iara ai gresit.

 

Bine, ma dane... "iar am gresit"! !!!

acu' ce pushka mea mai vrei sa dovedesti? Ca esti dashtept...

ne certam pe chestii inutile...

dar daca vrei sa ai ultimul cuvant....te rog, poti sa-l ai, daca te face fericit...

Sincer, nici nu stiu de ce te-am bagat in seama, raspunzandu-ti.... si pe de-asupra vii cu avioane... cu motoare Lycoming ??? Ce are rula cu prefectura?

 

Ma asteptam la asa reactie.Eu am vazut asta ca o corectie ,o informatie tehnica dovedita cu niste linkuri,tu ai vazut o cearta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva un service unde se poate face o verificare la sange, la toata motocicleta ?

Adica sa se verifice: motorul daca merge in parametrii normali/compresie etc, daca carburatoarele trebuiesc curatate/sincronizate, uleiul si tot asa..

Si cam cat ar costa asta!

Dar sa fie in Bucuresti, ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de rezerva de benzina, parerea mea e ca conteaza mult si cand faci trecerea de pe on pe res. Adica la prima smucitura cand da semn ca e pe terminate, sau o mai tii asa intrerupta si tusita pana moare de tot. Si in timpul asta motorul inca mai consuma, nu stiu daca din rezervor sau din rezerva insa de consumat consuma. Si inca ceva, am observat ca daca esti in viteza maricica, gen 100 la ora , iti cere mai tarziu rezerva decat la un 30-40 la ora. Adica la viteza mai mare duce mai mult pana sa schimbi pe res, nu tuseste asa urat, insa in viteza mica , daca insisti moare motorul.

Momentul cand faci trecerea respectiva determina consumul care il calculezi apoi, sau cati litrii are rezerva.

P.S. Sau oare am zis o prostie mai mare ca mine? Adica atunci cand cere rezerva arde doar ce a mai ramas in carnuratoare? Daca da, hai vorba-napoi.

:cheers:

 

Nivelul amestecului tine in cea mai mare masura de nivelul benzinei in camera plutitorului. In momentul in care scade sub nivelul jiglerului incepe sa dea rateuri.

Uite cum explica Haynes problema (vezi poza)

 

Ideea e ca atunci cand motorul se invarte la ture mari are o inertie mai mare fata de situatia in care e ture mici si de-aia nu tuseste chiar asa cum spui tu. Daca vrei putem compara asa: daca vrei sa "pacane" motorul si dai kill si imediat dai drumul la buton pe on, dar motorul e la 2000 rpm, ce spui? va merge? eu zic ca nu. Dar daca are 8000 rpm?

 

Eu cred ca in momentul in care o simti ca tuseste trebuie schimbat. Eu asa stiu. Un amestec saracit nu poate sa ii faca bine unui motor. Totusi, ca sa fii sigur ca trebuie trecut pe rezerva, da-i un pic de gaz si daca simti ca nu pleaca de sub tine cum face de obicei, e clar ca trebuie sa comuti.

post-18065-1273087002_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti am si eu unas problemas. Imi plange ulei pe ... si acum sa ma vad explicand pe unde pentru ca nu imi merge camera de la telefon.

Deasupra baii de ulei unde se afla bobina de inductie (?! ) si alternatorul ( sper ca le-am nimerit ca denumire ) . Nu curge pe la conducta de ulei. Un gagiu de la suzuki zice ca e de la semeringu bobinei. O sa incerc sa atasez o poza cat de repede. Ca sa fac problema si mai urata am observat ca, curge mai ales cand o fortez.

(Nivelul uleiului este inca bun )

 

Idei , idei ?

 

post-46846-1273132045_thumb.jpg

 

 

Mesaj completat

Ignorati sageata , e din manual .

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pozele. Eu nu imi dau seama si nici nu prea stiu care este arhitectura in zona respectiva. Deci tipul de la suzuki mi-a zis ca poate sa fie de la chestia din stanga, nu cea cu capac negru ( alternatorul ) . Acum am luat un semering si maine trebuie sa-l punem acolo . ( eu nu prea cred ca o sa rezolve problema) .Partea proasta e ca a inceput sa curga putin mai mult ( i.e. lasa urme dupa ce o parchez , cateva picaturi ) . Si pozele.

post-46846-1273145942_thumb.jpg post-46846-1273145970_thumb.jpg

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur nu-ti curge pe la stutzul ala in 2 suruburi in care intra furtunul panzat?! (poza 2) Alternatonul nu este uns cu ulei, din ce stiu eu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, dar daca stergi cu o carpa, dai cu un spray de curatat, faci luna acolo si apoi dai o tura...10 minute maxim 5000 rpm si verifici?! Daca nu e, atunci 1-0 minute cu 8000 rpm...si tot asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hah . multam mult make. am facut in felul urmator: curatenie, dupa care am bagat un servetel ca in poza . m-am dus acasa in forja ... ( incearca tu sa bagi 10000 intr-a 1-a si a 2-a la 17:30 in bucuresti ... a fost o experienta ) si am inspectat servetelul .

 

Amplasament :

post-46846-1273160086_thumb.jpg

Rezultat :

post-46846-1273160103_thumb.jpg

 

Si lacrima destul de tare.

Acu am nevoie de o garnitura de alternator.. sau semering ..or sumtin . De ce as avea nevoie ?

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu
Si lacrima destul de tare.

Acu am nevoie de o garnitura de alternator.. sau semering ..or sumtin . De ce as avea nevoie ?

Salut, arw.

 

Am o idee:

Stiu ca e o oarecare teama (justificata) sa faci asa ceva:

La rece (doar cu motorul complet racit!!!) incearca sa strangi toate suruburile de prin preajma, cel putzin controleaza strangerea......

Poa' ca vre-un surub sa fi cedat... (si sa ai o scurgere la imbinare aluminiu-aluminiu)

Fa-o cu mare grija si bun simt gospodaresc, cu finetze si finetzuri...

Prior, inspecteaza bine carcasa motorului, locurile de asamblare a celor 2 semicarcase... cu grija... cu lanterna si lupa...

 

Mi-e teama sa nu ai un inceput de fisura in "bloc", in aluminiu... Sper sa ma insel!

 

Chiar, sincer, sper ca e doar un c*cat de semering, si nu ceva bai cu carcasa motorului

 

Spor la treaba.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci si la mine e aceeasi problema..in garaj vad ca odata la ceva timp, apare cate o picatura de ulei pe jos..dar nu stiu de unde curge..ma gandeam sa ma duc la mecanic, dar cred ca o sa sterg si eu bine pe dedesupt si o sa incerc cu un servetel dupa o tura pe bucla, tot pe la 9000 ture/schimbat..

 

ps. daca are cineva nevoie de garaj in dr. taberei, trimiteti un pm..zona romancierilor, are un prieten un loc liber.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...