gn77b Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 pai am o casca suficient de zgomotoasa incit sa acopere zgomotul tobei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Salutare,Am o mica problema cu banditul meu 650n din 2005 in sensul ca atunci cand ajung pe rezerva adica mai are 5 L de benzina in rezervor nu mai vrea sa mearga, a mai patit cineva lucrul asta, ma refer la cei cu motorul de 650 cand nu mai exista comutatorul de trecut pe rezerva. Scoate caneaua si verifica sa nu fie infundate "tevile" de admisie. daca nu mai are comutator, banuiesc ca trecerea se face electric/vacumatic. esti sigur ca de comutat comuta? poate nu are comanda ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Salutare,Am o mica problema cu banditul meu 650n din 2005 in sensul ca atunci cand ajung pe rezerva adica mai are 5 L de benzina in rezervor nu mai vrea sa mearga, a mai patit cineva lucrul asta, ma refer la cei cu motorul de 650 cand nu mai exista comutatorul de trecut pe rezerva. eu am 2005 , nu am patit asa ceva , nu stiu ce sa zic... Mesaj completat ca tot a venit voba de tobe, eu nu am bani sa dau pe o toba aftermarket asa ca ma gandeam sa desfac punctele de sudura si sa scot ceva din ea, ce nu stiu (o sita , o ceva ) imi spune si mie cineva dc stie ce trebuie sa scot si dc desfac punctele de sudura pot sa scot ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Pffff ... dude ... da' pretena ta ... la intoarcere de la concert n-ai mai filmat? Deci eu n-apar pe radar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Pffff ... dude ... da' pretena ta ... la intoarcere de la concert n-ai mai filmat? Deci eu n-apar pe radar pai ramasesem fara 'film'. Filmarea e sacadata/in pamant pe alocuri pentru ca e greu sa tii aparatul drept cu o mana, cu ailalta se te tii de manerul pasagerului si sa tii aparatul nemiscat in timp ce nebunul de la ghidon acccelereaza si franeaza brusc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 eu am 2005 , nu am patit asa ceva , nu stiu ce sa zic...Mesaj completat ca tot a venit voba de tobe, eu nu am bani sa dau pe o toba aftermarket asa ca ma gandeam sa desfac punctele de sudura si sa scot ceva din ea, ce nu stiu (o sita , o ceva ) imi spune si mie cineva dc stie ce trebuie sa scot si dc desfac punctele de sudura pot sa scot ceva ? tobele golite suna nasol in general. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Misto CANON-ul...nu e cam vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Canon A710 Il am de 4 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Pun si eu 2-3 poze din ziua mea de sambata.. Imi place la nebunie pe Cheia, dar s-a terminat asa de repede, cu toate ca imi cam amortise fundu pe sa(neobisnuinta), as mai fi vrut Si aici una cu prietenul meu taximetristu ) ...ma rog, usa acestuia.. Eu am dat azi faru jos si am indreptat suportul..deci mobra e in perfecta stare Apropo, are cineva idee daca este ok sa dau cu solutie pt. intretinere anvelope ? Mie imi place ca arata mai frumos, nu mai e praf..se pastreaza culoarea neagra.. Dar imi este sa nu alunece, sau ceva de gen..ca eu am dat cu solutie tot cauciucu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 tobele golite suna nasol in general. stiu ce zici , nu vreu zgomotul ala urat sa scot silencer sau cum se numeste ? nu fac treaba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 (editat) A avut cineva vreo problema cand a schimbat placutele de frana? eu mi-am luat azi placute si am incercat sa le schimb, dar sa-mi bag poula ca n-am reusit de nicio culoare sa scot cacatul ala de bolt pe care sunt prinse placutele.. i-am scos siguranta, dar boltul n-a vrut sa se miste niciun mm... l-am dat cu spray degripant dar nimic... acum chiar sunt disperat... am nevoie de niste sfaturi... si sa-mi bag si pestii'n manualul lor pentru ca asta e tot ce scrie: Mesaj completat Pinul 1 l-am scos fara probleme.... pinul 2 parca e sudat acolo... Editat Iulie 5, 2010 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 (editat) stiu ce zici , nu vreu zgomotul ala urat sa scot silencer sau cum se numeste ? nu fac treaba ? un cunoscut cu CBF600 si-a gaurit toba si a iesit ok, suna decent. a taiat capacul si a dat citeva gauri in discul care uneste in interior teava din mijloc de carcasa tobei. daca te apuci sa scoti site and shit cred ca mai rau faci. unora le-o fi placind da' n-o sa se compare cu o chestie de firma. A avut cineva vreo problema cand a schimbat placutele de frana?eu mi-am luat azi placute si am incercat sa le schimb, dar sa-mi bag poula ca n-am reusit de nicio culoare sa scot cacatul ala de bolt pe care sunt prinse placutele.. i-am scos siguranta, dar boltul n-a vrut sa se miste niciun mm... l-am dat cu spray degripant dar nimic... acum chiar sunt disperat... am nevoie de niste sfaturi... buna Cosmin, am consultat specialistul nostru in deblocarea surubelor si uite ce ti-a raspuns: "cu WD40 iti pierzi vremea. ia un inbus cu adaptor pt. clicket (vezi poza http://www.ultimategarage.com/shop/images/allensocket-5.jpg) care e in stare buna, adica nu are muchiile hexagonului rotunjite. cu inbus L te chinui aiurea, o parte din forta se va consuma in deformarea lui. incearca intii sa il stringi putin inainte sa incepi sa-l desfaci, citeodata e posibil sa fie mai usor sa rupi stratul de oxid in sens invers. incearca si sa bati putin cu ciocanul in cap, sperind la acelasi efect. daca-i rotunjesti capul "in the process"... planul B. bati un cap torx in el si reiei. trebuie sa iasa, e un pisacios de filet de 7 sau 8 daca nu ma-nsel, nimic ce ar putea sa sperie un motociclist. daca nici asta nu merge du-l la specialist. si cind il pui inapoi, unge filetul cu niste vaselina pe baza de cupru, sau chiar mai bine cu niste pasta de blocaj care ar trebui sa impedice foarte bine oxidarea." asta spune specialistul. Editat Iulie 5, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 (editat) Am incercat sa-l strang un pic, sa-l bat in cap, sa-l fuck, sa gadil, sa tip la el dar tot e intepenit... N-am ce face cu imbusul pentru ca, capul de la pin e hexagonal iar eu am incercat cu o tubulara pe clicket... si am incercat pana s-a futut si capul la pin... apoi am trecut la planul B... am pus mana pe patent si am incercat sa-l desfac asa... dar nu se clinteste... nici macar nu-mi da sperante ca vrea sa miste ceva... Editat Iulie 5, 2010 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 bajetii s-au gindit ca daca tot atitea probleme cu suruburile alea, sa le faca cu cap hexagonal, ca sa fie mai usor de scos. si fix asta se pare ca n-au reusit cazul tau e mai nefericit. avind in vedere ca stiu cit de incapatinate sint acele suruburi n-o sa fie prea usor si e posibil sa nu scapi fara sa-l gauresti. dar daca ajungi acolo fa asta ori cu foarte mare atentie ori la specialist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 i-am sugerat sa prinda capu' surubului in mandrina si sa dea pe desfacut, apasand brusc butonul bormasinii...un fel de cheie pneumatica...poate rupe rugina:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 (editat) azi am pierdut codita de la bandit! nu imi dau seama pe unde a cazut, am refacut de 2 ori ultimul traseu de cand am observat. este vorba despre placuta dintre aripile laterale spate. s-a desfacut din suruburile alea si a zburat pe undeva... stie cineva de unde pot sa fac rost de aceasta piesa? e vorba de bandit kult GN77A din '95. Editat Iulie 5, 2010 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 (editat) i-am sugerat sa prinda capu' surubului in mandrina si sa dea pe desfacut, apasand brusc butonul bormasinii...un fel de cheie pneumatica...poate rupe rugina:) nu dau mari sorti de izbinda dar merita incercat. dar bine ca ai zis, ca mi-ai amintit de o alta smecherie pe care o recomandau unii pe forumuri. nu stiu exact cum e etrierul de la Neo-ul lui Cosmin, dar ar putea sa faca asa. demonteaza cealalta jumatate a etrierului si prinde surubul kkcios intr-o menghina, invirtind de etrier. Editat Iulie 5, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 nu dau mari sorti de izbinda dar merita incercat.dar bine ca ai zis, ca mi-ai amintit de o alta smecherie pe care o recomandau unii pe forumuri. nu stiu exact cum e etrierul de la Neo-ul lui Cosmin, dar ar putea sa faca asa. demonteaza cealalta jumatate a etrierului si prinde surubul kkcios intr-o menghina, invirtind de etrier. Am incercat si sugestia cu bormasina... rezultat negativ. maine o sa dau etrierul cu totul jos si o sa incerc si varinata propusa de Calin. sa desfac etrierul si sa prind surubul in menghina si sa invart de etrier. oricum, tre sa curat etrierul si sa-i schimb toate garniturile... spuneti-mi va rog, cu ce spray-uri se curata etrierul si camerele de la pistonase. in manual scrie ca se curata numai cu lichid de frana DOT 4... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 eu am curatat cu alcool tehnic si nu mi-a dizolvat nimic pe-acolo. nu stiu cum e etrierul tau, dar cele mai noi am impresia ca sint vopsite si pe dinauntru ca sa previna aparitia oxidului ala scirbos, deci esti scutit de o treaba. ia o periuta de dinti si curata cu alcool, dar mare atentie cum scoti garniturile, ca-s foarte usor de stricat, nu folosi obiecte ascutite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Salutare , Azi cand am parcat mobra la munca am observat cateva picaturi de ulei sub ea . Filtrul parea destul de unsuros dar si suruburile de sub el ( sper sa nu gresesc ...nu ma pricep deloc ) . Exista varianta sa se fii slabit ceva pe acolo ? Nivelul uleiului este ok . Schimbul l-am facut acum 2000 km...ulei si filtru . Tot respectul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 (editat) Salutare ,Azi cand am parcat mobra la munca am observat cateva picaturi de ulei sub ea . Filtrul parea destul de unsuros dar si suruburile de sub el ( sper sa nu gresesc ...nu ma pricep deloc ) . Exista varianta sa se fii slabit ceva pe acolo ? Nivelul uleiului este ok . Schimbul l-am facut acum 2000 km...ulei si filtru . Tot respectul nu mai bine verifici si afli? mie-mi transpira ulei pe la capacul de la aprindere. ce naspa, tre' sa schimb garnitura, zic eu. da' hai sa incerc sa string o tira suruburile. au mai mers toate lejer aproape un sfert de tura (adica mult). solved. Editat Iulie 6, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Filtrul se restrange dupa punerea uleiului. Deci cel mai probabil de la caldura e un pic slabit. Dar nu-l strange direct, desfa-l un pic (juma de tura) si strange la loc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Multumesc pentru sfaturi . O sa veric cand plec de la munca . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 (editat) Am reusit sa fac relantiul sa stea la 1250. Trage de la 4000 de imi rupe poponeata why the hell. Pana acum statea la 1000-1100. Daca il duceam la 1300 dupa cativa km mersi se ducea la 1000 din nou. Penultima oara ( a 4-a ) l-am dus pana la 1500 ca sa vad daca pica din nou la 1000. Am vazut ca nu si l-am coborat usor pana la 1250 si acolo sta. De cand l-am dus la 1500 se vede clar cresterea de cuplu la 4000 rpm. Cu pasager trebuia sa o tin peste 5000 rpm ca sa simt ceva benefic in aer. De ce mm s-a schimbat modul in care trage cand i-am ridicat relantiul ? Mesaj completat Intreb pentru ca : imi e frica sa nu-mi creasca consumul; poate ar trebui sa fac o resincronizare ? Pentru ca sincronizarea se face la relanti din cate stiu sau iara o sfeclesc cu memoria ? Editat Iulie 6, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.