Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

Am o mica problema cu banditul meu 650n din 2005 in sensul ca atunci cand ajung pe rezerva adica mai are 5 L de benzina

in rezervor nu mai vrea sa mearga, a mai patit cineva lucrul asta, ma refer la cei cu motorul de 650 cand nu mai exista comutatorul

de trecut pe rezerva. :laugh:

 

 

Scoate caneaua si verifica sa nu fie infundate "tevile" de admisie. daca nu mai are comutator, banuiesc ca trecerea se face electric/vacumatic. esti sigur ca de comutat comuta? poate nu are comanda ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am o mica problema cu banditul meu 650n din 2005 in sensul ca atunci cand ajung pe rezerva adica mai are 5 L de benzina

in rezervor nu mai vrea sa mearga, a mai patit cineva lucrul asta, ma refer la cei cu motorul de 650 cand nu mai exista comutatorul

de trecut pe rezerva. :laugh:

eu am 2005 , nu am patit asa ceva , nu stiu ce sa zic...

Mesaj completat

ca tot a venit voba de tobe, eu nu am bani sa dau pe o toba aftermarket asa ca ma gandeam sa desfac punctele de sudura si sa scot ceva din ea, ce nu stiu (o sita , o ceva ) imi spune si mie cineva dc stie ce trebuie sa scot si dc desfac punctele de sudura pot sa scot ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pffff ... dude ... da' pretena ta ... la intoarcere de la concert n-ai mai filmat? ;)

Deci eu n-apar pe radar :D

 

pai ramasesem fara 'film'.

 

Filmarea e sacadata/in pamant pe alocuri pentru ca e greu sa tii aparatul drept cu o mana, cu ailalta se te tii de manerul pasagerului si sa tii aparatul nemiscat in timp ce nebunul de la ghidon acccelereaza si franeaza brusc :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am 2005 , nu am patit asa ceva , nu stiu ce sa zic...

Mesaj completat

ca tot a venit voba de tobe, eu nu am bani sa dau pe o toba aftermarket asa ca ma gandeam sa desfac punctele de sudura si sa scot ceva din ea, ce nu stiu (o sita , o ceva ) imi spune si mie cineva dc stie ce trebuie sa scot si dc desfac punctele de sudura pot sa scot ceva ?

tobele golite suna nasol in general.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si eu 2-3 poze din ziua mea de sambata..

Imi place la nebunie pe Cheia, dar s-a terminat asa de repede, cu toate ca imi cam amortise fundu pe sa(neobisnuinta), as mai fi vrut :D

P1020576.jpg

P1020596.jpg

Si aici una cu prietenul meu taximetristu ;)) ...ma rog, usa acestuia..

05072010489.jpg

Eu am dat azi faru jos si am indreptat suportul..deci mobra e in perfecta stare :D

 

Apropo, are cineva idee daca este ok sa dau cu solutie pt. intretinere anvelope ?

Mie imi place ca arata mai frumos, nu mai e praf..se pastreaza culoarea neagra..

Dar imi este sa nu alunece, sau ceva de gen..ca eu am dat cu solutie tot cauciucu :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A avut cineva vreo problema cand a schimbat placutele de frana?

eu mi-am luat azi placute si am incercat sa le schimb, dar sa-mi bag poula ca n-am reusit de nicio culoare sa scot cacatul ala de bolt pe care sunt prinse placutele.. i-am scos siguranta, dar boltul n-a vrut sa se miste niciun mm... l-am dat cu spray degripant dar nimic... acum chiar sunt disperat... am nevoie de niste sfaturi...

 

si sa-mi bag si pestii'n manualul lor pentru ca asta e tot ce scrie:

post-35709-1278348864_thumb.jpg

Mesaj completat

Pinul 1 l-am scos fara probleme.... pinul 2 parca e sudat acolo...

Editat de cosminst2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ce zici , nu vreu zgomotul ala urat

 

sa scot silencer sau cum se numeste ? nu fac treaba ? :laugh:

un cunoscut cu CBF600 si-a gaurit toba si a iesit ok, suna decent. a taiat capacul si a dat citeva gauri in discul care uneste in interior teava din mijloc de carcasa tobei. daca te apuci sa scoti site and shit cred ca mai rau faci. unora le-o fi placind da' n-o sa se compare cu o chestie de firma.

 

 

A avut cineva vreo problema cand a schimbat placutele de frana?

eu mi-am luat azi placute si am incercat sa le schimb, dar sa-mi bag poula ca n-am reusit de nicio culoare sa scot cacatul ala de bolt pe care sunt prinse placutele.. i-am scos siguranta, dar boltul n-a vrut sa se miste niciun mm... l-am dat cu spray degripant dar nimic... acum chiar sunt disperat... am nevoie de niste sfaturi...

buna Cosmin, am consultat specialistul nostru in deblocarea surubelor si uite ce ti-a raspuns:

 

"cu WD40 iti pierzi vremea. ia un inbus cu adaptor pt. clicket (vezi poza http://www.ultimategarage.com/shop/images/allensocket-5.jpg) care e in stare buna, adica nu are muchiile hexagonului rotunjite. cu inbus L te chinui aiurea, o parte din forta se va consuma in deformarea lui. incearca intii sa il stringi putin inainte sa incepi sa-l desfaci, citeodata e posibil sa fie mai usor sa rupi stratul de oxid in sens invers. incearca si sa bati putin cu ciocanul in cap, sperind la acelasi efect. daca-i rotunjesti capul "in the process"... planul B. bati un cap torx in el si reiei. trebuie sa iasa, e un pisacios de filet de 7 sau 8 daca nu ma-nsel, nimic ce ar putea sa sperie un motociclist. daca nici asta nu merge du-l la specialist. si cind il pui inapoi, unge filetul cu niste vaselina pe baza de cupru, sau chiar mai bine cu niste pasta de blocaj care ar trebui sa impedice foarte bine oxidarea."

 

asta spune specialistul.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat sa-l strang un pic, sa-l bat in cap, sa-l fuck, sa gadil, sa tip la el dar tot e intepenit...

 

N-am ce face cu imbusul pentru ca, capul de la pin e hexagonal iar eu am incercat cu o tubulara pe clicket... si am incercat pana s-a futut si capul la pin... apoi am trecut la planul B... am pus mana pe patent si am incercat sa-l desfac asa... dar nu se clinteste... nici macar nu-mi da sperante ca vrea sa miste ceva...

Editat de cosminst2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bajetii s-au gindit ca daca tot atitea probleme cu suruburile alea, sa le faca cu cap hexagonal, ca sa fie mai usor de scos. si fix asta se pare ca n-au reusit :laugh:

cazul tau e mai nefericit. avind in vedere ca stiu cit de incapatinate sint acele suruburi n-o sa fie prea usor si e posibil sa nu scapi fara sa-l gauresti. dar daca ajungi acolo fa asta ori cu foarte mare atentie ori la specialist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am pierdut codita de la bandit!

nu imi dau seama pe unde a cazut, am refacut de 2 ori ultimul traseu de cand am observat.

este vorba despre placuta dintre aripile laterale spate. s-a desfacut din suruburile alea si a zburat pe undeva...

 

stie cineva de unde pot sa fac rost de aceasta piesa?

e vorba de bandit kult GN77A din '95.

Editat de Eliadar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am sugerat sa prinda capu' surubului in mandrina si sa dea pe desfacut, apasand brusc butonul bormasinii...un fel de cheie pneumatica...poate rupe rugina:)

nu dau mari sorti de izbinda dar merita incercat.

dar bine ca ai zis, ca mi-ai amintit de o alta smecherie pe care o recomandau unii pe forumuri.

nu stiu exact cum e etrierul de la Neo-ul lui Cosmin, dar ar putea sa faca asa. demonteaza cealalta jumatate a etrierului si prinde surubul kkcios intr-o menghina, invirtind de etrier.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu dau mari sorti de izbinda dar merita incercat.

dar bine ca ai zis, ca mi-ai amintit de o alta smecherie pe care o recomandau unii pe forumuri.

nu stiu exact cum e etrierul de la Neo-ul lui Cosmin, dar ar putea sa faca asa. demonteaza cealalta jumatate a etrierului si prinde surubul kkcios intr-o menghina, invirtind de etrier.

 

Am incercat si sugestia cu bormasina... rezultat negativ. maine o sa dau etrierul cu totul jos si o sa incerc si varinata propusa de Calin. sa desfac etrierul si sa prind surubul in menghina si sa invart de etrier. oricum, tre sa curat etrierul si sa-i schimb toate garniturile... spuneti-mi va rog, cu ce spray-uri se curata etrierul si camerele de la pistonase. in manual scrie ca se curata numai cu lichid de frana DOT 4...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am curatat cu alcool tehnic si nu mi-a dizolvat nimic pe-acolo.

nu stiu cum e etrierul tau, dar cele mai noi am impresia ca sint vopsite si pe dinauntru ca sa previna aparitia oxidului ala scirbos, deci esti scutit de o treaba. ia o periuta de dinti si curata cu alcool, dar mare atentie cum scoti garniturile, ca-s foarte usor de stricat, nu folosi obiecte ascutite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,

Azi cand am parcat mobra la munca am observat cateva picaturi de ulei sub ea . Filtrul parea destul de unsuros dar si suruburile de sub el ( sper sa nu gresesc ...nu ma pricep deloc ) . Exista varianta sa se fii slabit ceva pe acolo ? Nivelul uleiului este ok . Schimbul l-am facut acum 2000 km...ulei si filtru .

Tot respectul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,

Azi cand am parcat mobra la munca am observat cateva picaturi de ulei sub ea . Filtrul parea destul de unsuros dar si suruburile de sub el ( sper sa nu gresesc ...nu ma pricep deloc ) . Exista varianta sa se fii slabit ceva pe acolo ? Nivelul uleiului este ok . Schimbul l-am facut acum 2000 km...ulei si filtru .

Tot respectul

nu mai bine verifici si afli? mie-mi transpira ulei pe la capacul de la aprindere. ce naspa, tre' sa schimb garnitura, zic eu. da' hai sa incerc sa string o tira suruburile. au mai mers toate lejer aproape un sfert de tura (adica mult). solved.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul se restrange dupa punerea uleiului. Deci cel mai probabil de la caldura e un pic slabit. Dar nu-l strange direct, desfa-l un pic (juma de tura) si strange la loc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa fac relantiul sa stea la 1250. Trage de la 4000 de imi rupe poponeata why the hell. Pana acum statea la 1000-1100. Daca il duceam la 1300 dupa cativa km mersi se ducea la 1000 din nou. Penultima oara ( a 4-a ) l-am dus pana la 1500 ca sa vad daca pica din nou la 1000. Am vazut ca nu si l-am coborat usor pana la 1250 si acolo sta. De cand l-am dus la 1500 se vede clar cresterea de cuplu la 4000 rpm. Cu pasager trebuia sa o tin peste 5000 rpm ca sa simt ceva benefic in aer.

 

De ce mm s-a schimbat modul in care trage cand i-am ridicat relantiul ? :laugh:

Mesaj completat

Intreb pentru ca : imi e frica sa nu-mi creasca consumul; poate ar trebui sa fac o resincronizare ? Pentru ca sincronizarea se face la relanti din cate stiu sau iara o sfeclesc cu memoria ?

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...