alin_barburas Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 (editat) Nu am mai avut nici o motocicleta, dar am mers pe mai multe adica pe:yamaha diversion,honda cbf,honda cbr1100 xx si acum foarte multi ani pe minimobra si mobra.Experienta pe motocicleta nu pot spune ca am prea multa,cu x9 am cam 9 000km iar pe motocicleta cam 2 000 dar în trafic ca sofer am peste 300 000 ,detin carnet din 92 .Bănuiesc ca multi vor spune că sunt sarit de pe fix dar vă rog să mă credre?i ca am încercat sa-mi iau una de 600 si nu am putut ,cineva pe forum spunea ca o alegi cu sufletul si a avut dreptate.Am citit tot ce începea cu "" ce moto sa-mi iau"" ,am văzut 15 motociclete si nu am putut să mă hotărăsc .Sunt constient ca este cu mult peste experienta mea ,dar cred ca încet încet ne vom întelege bine. Felicitari de achizitie si sa ai parte de drumuri frumoase fara suv-uri si gealati. Ca si curiozitate personala, e vorba de motorul pus la 3500 de euro pe net?. Sa il stapanesti sanatos, daca ai grija de el si mergi omeneste nu o sa ai emotii. Ai grija doar ca uneori se cere singur sa il curentezi Editat Noiembrie 12, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 copy paste ...moga lol lol lol i rest my case. Nu am mai avut nici o motocicleta, dar am mers pe mai multe adica pe:yamaha diversion,honda cbf,honda cbr1100 xx si acum foarte multi ani pe minimobra si mobra.Experienta pe motocicleta nu pot spune ca am prea multa,cu x9 am cam 9 000km iar pe motocicleta cam 2 000 dar în trafic ca sofer am peste 300 000 ,detin carnet din 92 .Bănuiesc ca multi vor spune că sunt sarit de pe fix dar vă rog să mă credreți ca am încercat sa-mi iau una de 600 si nu am putut ,cineva pe forum spunea ca o alegi cu sufletul si a avut dreptate.Am citit tot ce începea cu "" ce moto sa-mi iau"" ,am văzut 15 motociclete si nu am putut să mă hotărăsc .Sunt constient ca este cu mult peste experienta mea ,dar cred ca încet încet ne vom întelege bine. eu sint convins ca motorul ala se poate conduce fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 felicitari pentru bandit. la varsta ta nu se pune problema daca ai inceput pe 1200 cc. Totul sta in mana dreapta, care-i controlata de cap, deci.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 foarte tare motocicleta, sa te bucuri de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Cine ma salveaza si pe mine cu un cablu de ambreiaj pentru talharu' meu ? Bandit 400 1995 . Multam !! Mesaj completat Intrebare : Se potriveste cablul de la B6 la B4 ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cod03c Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Felicitari de achizitie si sa ai parte de drumuri frumoase fara suv-uri si gealati.Ca si curiozitate personala, e vorba de motorul pus la 3500 de euro pe net?. Sa il stapanesti sanatos, daca ai grija de el si mergi omeneste nu o sa ai emotii. Ai grija doar ca uneori se cere singur sa il curentezi Da aia este.3200 pret final.Mersi de urari. Mesaj completat Va multumesc la toti pentru urari si sper ca la vara sa ne vedem pe undeva.Îmi cer scuze pentru ortografia din primul post. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 cacealma. are si ABS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Cine zicea ca are wind shield de pe kronau-moto ? Mai exact modelul asta: http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/492 Eram curios de sistemul de prindere..Se face prinderea pe ghidon, sau pe suportul farului ? De azi am inceput sa merg cu muzica in casti pe moto, destul de relaxant..Mai naspa e cand scoti casca Si ca tot am adus vorba de muzica pe motor, sa vedeti fratilor ce au unii scuterieri in portbagajul ala de sub sa, statii cu boxe si tot tacamul, de te crucesti..Cand mergeam cu Dacia 1310, ma acopereau unii cu muzica )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Cine zicea ca are wind shield de pe kronau-moto ?Mai exact modelul asta: http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/492 Eram curios de sistemul de prindere..Se face prinderea pe ghidon, sau pe suportul farului ? De azi am inceput sa merg cu muzica in casti pe moto, destul de relaxant..Mai naspa e cand scoti casca Si ca tot am adus vorba de muzica pe motor, sa vedeti fratilor ce au unii scuterieri in portbagajul ala de sub sa, statii cu boxe si tot tacamul, de te crucesti..Cand mergeam cu Dacia 1310, ma acopereau unii cu muzica )) si eu merg foarte rar cu muzica in urechi.. tu ai la numar srk ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 si eu merg foarte rar cu muzica in urechi..tu ai la numar srk ? Da, de ce ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Da, de ce ? te am vazut azi pe la piata presei libere eu eram cu masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 te am vazut azi pe la piata presei libere eu eram cu masina Da, am fost la niste cursuri..de cateva zile, trec cam zilnic pe acolo.. E a doua oara cand treci pe langa mine si nu dai un semn ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 (editat) te am vazut azi pe la piata presei libere eu eram cu masina Da, am fost la niste cursuri..de cateva zile, trec cam zilnic pe acolo.. E a doua oara cand treci pe langa mine si nu dai un semn ) Later Edit: Iar am scris dublu post..sper ca nu e de la mine..dar nu pot nici sa sterg Editat Noiembrie 14, 2010 de Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 (editat) Da, am fost la niste cursuri..de cateva zile, trec cam zilnic pe acolo..E a doua oara cand treci pe langa mine si nu dai un semn ) Later Edit: Iar am scris dublu post..sper ca nu e de la mine..dar nu pot nici sa sterg chiar nu aveam cum, poate decat sa dau peste tine ) Editat Noiembrie 14, 2010 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Halo Am dat azi o tura scurta in imprejurimi. A fost brici. Ca la sfarsit de sezon, s-au strans azi pe Meses undeva la 40 de motoare, din Salaj, Cluj, Satu Mare, Ungaria...............ca-n vremurile bune. De la ultimele modele de motoare sport, la Golwing-ul cu atas al unui prieten , de la B4 la B12,5, tot tacmaul. Faza cu castile in urechi am incercat-o si eu la un drum de Cluj pe cancer de frig luna trecuta. Ce sa zic, a fost ok, insa nu m-am simtit prea comod deoarece deformeaza realitatea, adica uiti de trafic si de viteza, m-am trezitc a aveam 140 in localitate. E ok dar tre sa fii atent, pe langa ca nu auzi, te mai fura si muzica sau in cazul meu, stirile de la Europa FM. Clisa cu ceapa la tata lume, o gura de palinca si voie buna cat mai este soare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Gata, a mea bandita hiberneaza. Sambata i-am tras un duÂş sanatos si ieri am dus-o la tara. I-am facut plinul, am urcat-o in casa, am pus-o pe cricul central, si-am scos bateria... am spalat husa si dupa ce s-a uscat am aruncat-o pe mobra, am pupat-o am incuiat si pana la primavara sunt in abstinenta. Acum ma apuc sa strang bani de piese: rulmenti roti fata-spate, kit rulmenti jug, kit lant, filtru de aer (la care nu am umblat de cand am luat-o) si set de gume fata-spate pentru excursie m-am apucat deja sa strang bani.... am facut un pat de 200 euro intr-o sticla de bere (ca sa nu pot umbla la ei ) si lunar o sa mai adaug cate 2 sute pana la vara. cat despe mersul cu casti...chiar ieri am mers pana la tara cu muzica in urechi. ce sa zic... ascult rock in prop de 95% si asta nu e prea safe in oras... daca e o piesa antrenanta ma trezesc usor peste 100 km/h. Daca intra ceva de pe Kill'em All sau Master of Puppets clar intru in hooligan-mode (apropos, e o senzatie aparte sa te dai reising cu-n chopper de 250 kg la gol prin oras.. cuplu de tractor, manvrabilitate hmmm... si frane ioc! ) inafara orasului e ok, dar nu daca ma dau pe curbe gen cheia/siriu ca ma cam distrage si prefer sa ma bucur de forta centrifuga si G-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Tot eu scriu. Am intrebat asta si mai demult, nu am primit raspuns sau l-am uitat, nu stiu, ideea e ca revin. Cum mortii si cristosii aflu eu unde se incadreaza motorul meu aici: CODE COUNTRY or AREA E-02 England (UK) E-03 USA E-19 European markets E-24 Australia E-28 Canada E-33 California (USA) E-54 Israel Nu e ceva mega important, de viata si de moarte, insa am cautat de cateva ori si neavand succes, ma urmareste si ma bantuie chestia asta. O sa imi repar probabil azi problema cu faza lunga de care scriam zilele trecute si tre sa imi printez schema electrica insa in manual am vreo 3, dieferentiate dupa E-ul mamii dracului. Acuma iarasi, daca vad ce cablu e intrerupt, stiind din start unde sa caut, pot rezolva si fara schema, insa MA ERNERVEAZA LA CULME. Am incercat pe motor, am incercat in manualul utilizatorului, am incercat in manualul de service, nimic. Am gasit doar ce am copiat mai sus, ce cod corespunde carei tari sau zone. Am gasit pe toba un e14, insa nu se regaseste mai sus si e un e mic de mana, nu E. Daca mi s-a raspuns inainte si nu am eu tinere de minte imi cer scuze anticipat. Una peste alta, ieri, spalandu-l, am observat din nou cum drumurile din romanica iti distruge si imbatraneste un motor intr-un an cat un drum european in 15. Adica a inceput sa mi se f.ta vopseaua de pe blocul motor din cauza pietrelor, galeriile de la tobe (in ciuda faptului ca le spal cu Cif cam de 2 ori pe an) s-au innegrit si s-au patat, bugspoilerul e ciuruit de pietricele etc. Mi se strange inima. Acum 3 zile am fost 25 de km dus si inca atata intors pana in Jibou, un orasel din Salaj. Deci tot drumul e razalit sau plin de galme din alea rotunde in drum. E un drum din placi de beton pe care s-a turnat in scarba asfalt de 3 cm care din cauza traficului greu foarte des s-a dus dracului. Asa jocuri stanga-dreapta cu ghidonul nu mi s-a mai dat sa simt in veci. Am fost aproape sa il pierd de cateva ori, la 60-70 la ora. Sa nu mai zic de suspensii, cat patimesc saracele si ele. In incheiere , vreau sa lansez un flamem : ce parere aveti despre mega-teapa cu benzina e10? Ma refer in special la noi, muritorii cu B4, B6 si B12, adica cei cu motoare cu carburatie. Cei cu variante pe injectie, spuneti dar va rugam sa nu radeti Baftalo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 pai unde a fost prima inmatriculare, are trebui sa corespunda si tara. nu e sigur 100% dar iti poti face o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 ala nu cumva e codul de pe cadru? nu mai stiu cit era la mine ca am scos stickerul dar aveam o poza acasa. eu nu cred ca are vreo treaba benzina asta cu etanol si orice protest e inutil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 (editat) A fost inmatriculat in Italia prima data, si eu m-am gandit la asta , insa nu am gasit niciun martor concret. Nu cred ca e cazul la al meu, insa mai sunt si care vin din alte parti ale lumii. In Zalau sunt motociclete aduse si din UK si chiar din SUA vreo 5-6 bucati. Insa se vad diferente daca stii unde sa te uiti, in primul rand prin prezenta pe jambele furcilor a unor "ochi de pisica" galbeni, obligatorii in USA. Cat despre benzina, cica ar fi naspa pt motoarele pe carburatie si poate cauza neplaceri motorului, dar sunt convins ca ati citit astea, nu vreau sa scriu ce se stie deja. Frustrant e ca daca e sa fie adevarat, ma simt nedreptatit deoarece am ales motorul asta pentru faptul ca de-alungul anilor s-a dovedit foarte rezistent si fiabil, deci l-am cumparat in ideea ca ani muuuulti de aici incolo nu l-as schimba cu altul. Si acum, din 2013 , conform informatiilor care circula acum, nu as avea cu ce sa il alimentez fara a-l f.te. Faza e ca se fabrica pana in 2006 inclusiv. Un om care si-a luat un 2006 de nou, pana acum poate are un 30-40 000 de km (in regim normal de folosire, nu maniacal, adica presupunand ca ar avea si masina acasa), ori motorul asta trece linstit de 100 de mii de km. A investit in el vreo 6-7000 de euroci cu gandul ca il tine pana in 2020. E corect sa i se taie? Nu prea. Ganditi-va cat de nesimtit vor scadea preturile la motoarele pe carburatie, indiferent daca e sau nu adevarat ca benzina asta ar fi mai a dracului. Eu personal insa tot cred ca vom gasi solutia castigatoare, la fel cum inca circula pe drum motoare care functionau cu benzina cu plumb. Insa ca strategie de piata sau cum vreti sa o catalogati, e de o nesimtire uriasa legea asta, iesita cu gandul sa stimuleze probabil vanzarea masinilor care vor iesi din fabrica cu indicatii clare asupra folosirii acestui tip de combustibil si foarte putin spre a innoi parcurile auto din tarile UE. Dar gandind la nivelul uniunii europene exista in folosinta inca multe multe multe multe masini si motociclete care nu ar fi compatibile cu benzina asta, plus ca la motociclete e mai nedreapta legea, adica la masini este de ceva vreme euro5, la motoare este abia euro 3 sau cat, deci motoare de tehnologie "invechita" se fabricau pana destul de recent (cazul banditului). Noi sa fim sanatosi, om folosi motoarele pentru cuibar de gaini sau piese de muzeu si ne-om deplasa cu bicicleta sau pe jos, ca si asa majoritatea identifica imaginea motociclistilor cu burtosi care au nevoie de miscare. Editat Noiembrie 15, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Aline, fara sa fi citit prea mult despre benzina asta, daca ar fi sa zic asa la intimplare as zice ca n-o sa crape motorul. si uite de ce evit sa ma apuc sa citesc: e plin de alarmisti (ar fi mai plictisitoare viata fara ei, nu-i asa?). n-am chef sa sap prin mormanul de pseudoinformatie ca sa gasesc si ceva bazat pe studii stiintifice. mai ales ca-n vremurile noastre sint multe "prestigioase universitati britanice", if you know what I mean. cita vreme o sa fie si din asta "chioara", o sa pun din asta pe ideea "works, don't fix it". cind n-o sa mai fie o sa pun cu etanol. cind o sa crape motorul... na, iau altul, ca nu scrie undeva ca trebuie sa-l las mostenire la nepoti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 A fost inmatriculat in Italia prima data, si eu m-am gandit la asta , insa nu am gasit niciun martor concret. Nu cred ca e cazul la al meu, insa mai sunt si care vin din alte parti ale lumii. In Zalau sunt motociclete aduse si din UK si chiar din SUA vreo 5-6 bucati. Insa se vad diferente daca stii unde sa te uiti, in primul rand prin prezenta pe jambele furcilor a unor "ochi de pisica" galbeni, obligatorii in USA.Cat despre benzina, cica ar fi naspa pt motoarele pe carburatie si poate cauza neplaceri motorului, dar sunt convins ca ati citit astea, nu vreau sa scriu ce se stie deja. Frustrant e ca daca e sa fie adevarat, ma simt nedreptatit deoarece am ales motorul asta pentru faptul ca de-alungul anilor s-a dovedit foarte rezistent si fiabil, deci l-am cumparat in ideea ca ani muuuulti de aici incolo nu l-as schimba cu altul. Si acum, din 2013 , conform informatiilor care circula acum, nu as avea cu ce sa il alimentez fara a-l f.te. Faza e ca se fabrica pana in 2006 inclusiv. Un om care si-a luat un 2006 de nou, pana acum poate are un 30-40 000 de km (in regim normal de folosire, nu maniacal, adica presupunand ca ar avea si masina acasa), ori motorul asta trece linstit de 100 de mii de km. A investit in el vreo 6-7000 de euroci cu gandul ca il tine pana in 2020. E corect sa i se taie? Nu prea. Ganditi-va cat de nesimtit vor scadea preturile la motoarele pe carburatie, indiferent daca e sau nu adevarat ca benzina asta ar fi mai a dracului. Eu personal insa tot cred ca vom gasi solutia castigatoare, la fel cum inca circula pe drum motoare care functionau cu benzina cu plumb. Insa ca strategie de piata sau cum vreti sa o catalogati, e de o nesimtire uriasa legea asta, iesita cu gandul sa stimuleze probabil vanzarea masinilor care vor iesi din fabrica cu indicatii clare asupra folosirii acestui tip de combustibil si foarte putin spre a innoi parcurile auto din tarile UE. Dar gandind la nivelul uniunii europene exista in folosinta inca multe multe multe multe masini si motociclete care nu ar fi compatibile cu benzina asta, plus ca la motociclete e mai nedreapta legea, adica la masini este de ceva vreme euro5, la motoare este abia euro 3 sau cat, deci motoare de tehnologie "invechita" se fabricau pana destul de recent (cazul banditului). Noi sa fim sanatosi, om folosi motoarele pentru cuibar de gaini sau piese de muzeu si ne-om deplasa cu bicicleta sau pe jos, ca si asa majoritatea identifica imaginea motociclistilor cu burtosi care au nevoie de miscare. eu nu cred ca daca baga benzina daia gata nu mai merg motoarele noastre, am citit si eu articolul ala insa nu cred ca are vreo importanta , sunt tare curios... @iceman , cum bagi motoreta la iernat pe vremea asta?? care e faza ? ). daca tine vremea asta asa pana la sf lui decembrie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 @iceman , cum bagi motoreta la iernat pe vremea asta?? care e faza ? ). daca tine vremea asta asa pana la sf lui decembrie ? pai, am mers cu ea pe canceru si ploile de acum cateva saptamani, deci nu de frig o bag. Ideea e urmatoarea: in 2-3 saptamani o sa se strice vremea rau, eu vreau sa strang niste bani, daca am mobra langa mine, minim 1 mil/saptamana intra in rezervorul ei... + ca deja a devenit stresant rulmentu' ala de la jug. Cu alte cuvinte, ducand mobra la 30 km distanta nu mai sunt ispitit sa cheltui bani cu ea, si pot sa strang pt diferite, inclusiv s-o fac pe ea gigea la primavara. La asta ma ajuta si faptul ca Dacia mea putrezeste in ograda bunicilor, am renuntat la ea ca i-a expirat ITP-ul si sigur nu-l mai ia + RCA. (la anu' vreau sa-mi iau un Ford KA SH, chiar, aveti careva? e buna masinuta asta?) Si-n afara de asta... nu stiu cand mai prind un week-end in care sa o pot spala bine fara sa-mi inghete mainile, si sa o pot duce pe asfalt uscat si curat pana acolo. Acu 2 ani am dus Viroaga tarziu, de m-a prins ploaia si am bagat-o la iernat plina de noroi (desi atunci nu-mi pasa, ca vroiam oricum s-o reconditionez asa ca am scos-o fresh fiindca am desfacut-o din toate suruburile si am revopsit-o/recromat-o) deci... e nevoie de o zi frumoasa s-o bagi la iernat. Anu trecut am patit-o, am tot amanat sa duc Vulcanu' la iernat si m-a prins zapada cu el in spatele blocului, si CB-ul pretinei la fel... si pana la prima topire (dupa revelion) le-am tinut in zapada de 50 cm (cu huse, normal) in spatele blocului alor mei, dupa care le-am mutat la blocul pretinei, unde am un semi-garaj langa geam (stam la parter) facut din plasa de rapit (ca sa tina departe cainii si pisicile) pe deasupra caruia am aruncat o prelata de camion din poliplan, deci...desi erau cat de cat ferite de elemente, tot in 'iarna' au stat pana la jumatea lu' Martie cand s-a topit zapada. PS: La anul nu mai hieberneaza banditul meu , preconizez c-o sa aiba cam 60.000 km pana atunci, si n-o sa-mi mai pese de aspect pt ca la 70-80.000 o sa fie revopsit in negru mat survival-rat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 benzina cu etanol: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=636417 citate de acolo: "junk science" "Ethanol threads are like oil threads, with bigger words." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Mi-a zis un baiat ca aduce cauciucuri SH si ulei Motul+filtre mai ieftine(nu stiu exact ce filtre) Cred ca o sa comand de la el uleiul, dar nu stiu de care sa iau, am inteles ca mai conteaza si daca mergi vara sau iarna cu el..eu merg atata timp cat e suportabil de frig afara.. Stiu ca s-a mai discutat despre filtre si uleiuri, dar ma intereseaza un cod ceva de la filtru si ce tip de ulei.. Diseara cred ca o sa ma plimb cu urmatoarea motocicleta, pe soseaua gatului: Am primit-o aseara si e inscrisa pe Portugalia ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.