Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

saraca maica-sa motociclistului din film ce s-o fi chinuit la nastere sa-l nasca pe ala pe motocicleta...

Am mai vazut clipul, parca etse de la o scoala de moto pt politisti in SUA.

Mesaj completat

Revin cu cateva poze cu noul motor:

 

 

Mesaj completat

Pe de alta parte vreau sa va intreb unde gasesc (poati cineva demembreaza un Bandit) rotita de resetare a km partial si ornamentul lateral care se vede in penultima poza.

Mesaj completat

pardon, in ultima poza (nu mai am EDIT)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce face fetele?

 

Salutare. Aveti idee cat costa si de unde pot cumpara si eu rulmentii pentru roti? inainte s-o trag pe dreapta la iernat, incepuse sa scoata niste zgomote ciudate la roata fata. nu se auzea tot timpul, dar, pe viraje facea foarte urat. nu am observat nicio diferenta in cum se conduce mobra. era la fel, doar ca avea acele zgomote. dupa ce m-am consultat cu mai multe personaje, am tras concluzia ca sunt rulmentii. Acum, caut sa-i schimb, dar nu stiu nici macar ce sa caut sau unde sa caut asa ceva. singura locatie la care ma gandesc e ElfWorkshop... aveti ceva pareri?

mane, vezi ce zic totusi specialistii de la reprezentanta de chestiunea asta, ca nu e de gluma. mai iei niste chinezarii din imitatie de otel...

 

asta poate intr-o tara mai civilizata.... am avut surpriza ;) cand am schimbat rulmentii de la jug sa gasesc aprope la acelai pret rulmentii OME (la reprezentanta) si rulmenti fabricati de ... probabil ca asemanarea de pret vine si de la faptul ca suzuki nu-si produce toate piesele singura si comada anumite componente de al anumiti producatori consacrati.

Mesaj completat

Suzuki nu-si produce decit putine piese. jumate de motocicleta nu e facuta de ei.

 

codurile rulmentilor sint standardizate. adica daca afli codul poti sa cumperi de la orice producator. la noi in sat la Iasi nu e problema sa gasesti un furnizor de rulmenti de la care sa cumperi orice tip. dapai in Bucale... cind mi-am luat rulmenti de la Ghezaco mi-au dat vreo 4 alternative: Timken (firma consacrata), inca una pe care nu mi-o amintesc, romanesti si chinezarii. nu mi-au bagat nimic pe git.

 

 

Google is your friend ;)

Mesaj completat

PS: piese OEM mai ieftine decit aftermarket e o poveste de adormit copii care nu se justifica decit prin reduceri masive. cel putin nu la Suzuki.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca era cineva aici pe forum, cu un termometru de ulei direct in motor(pentru kult)

Tot caut pe net si nu gasesc nimic ;)

 

 

Salut,

eu mi-am luat pt scuter un termometru industrial care mergea de la -50 la +300 de grade. Era cu fir si la capat avea o sonda de 10 cm care lua temperatura.

eu am prins acea sonda pe baia de ulei. (In calcul luam in considerare ca baia pe exterior e putin mai rece decat in interior; am facut cateva masuratori cu motorul cald si apoi oprit sa vad care este diferenta).

Termometrul l-am luat de la mikado (au si site cu posibilitate de comanda) si a costat 30-40 de lei.

Deoarece firul era prea scurt de la sonda la termometru l-am lungit cu un fir si merge ok.

Pentru montarea in bord trebuie tinut cont ca trebuie pornit de la un buton ce este situat in spatele termometrului.

Ca dimensiune termometru este cam cat o cutie de chibrituri, are afisaj digital neiluminat.

 

arata exact ca asta: http://buy.mikado.ro/product_info.php?products_id=6751

diferenta este ca masoara de la -50 la +300

Mesaj completat

uite aici Termometru TEMP102C -50C /+150C - 39 RON

http://www.adelaida.ro/product_info.php?pr...0303c75ec862e6e

Mesaj completat

ii scoti ventuza si ii poti adapta un sistem de prindere pe ghidon

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, as dori sa stiu daca si-a pus cineva cras pad-uri pe bandit de 400! vreau sa imi confectionez niste crash pad-uri, din bara de polipropilena, am masurat eu niste distante pe la cadru....dar nu stiu daca sunt bine si as dori sa imi spune.ti si mie cam cat trebuie sa fie surubul de lung marimea crash pad-ului...cat mai multe detalii....mentionez ca vreau sa le montez in dreptul radiatorului....si am masurat eu si am ajuns la concluzia ca surubul sa.l fac de 100 mm in afara(10cm), dar nu stiu cat sa fac crash pad-ul.

post-60076-1295169608_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saraca maica-sa motociclistului din film ce s-o fi chinuit la nastere sa-l nasca pe ala pe motocicleta...

Am mai vazut clipul, parca etse de la o scoala de moto pt politisti in SUA.

Mesaj completat

Revin cu cateva poze cu noul motor:

 

 

Mesaj completat

Pe de alta parte vreau sa va intreb unde gasesc (poati cineva demembreaza un Bandit) rotita de resetare a km partial si ornamentul lateral care se vede in penultima poza.

Mesaj completat

pardon, in ultima poza (nu mai am EDIT)

 

Frumos banditul, daca nu ma insel, l-am vazut si pe bikeshop..tin minte ca avea lipsa bucata de plastic de la cadru..

Nu-mi place ca mai ai inca un sticker pe aripa fata(si eu am un sticker pe aripa, dar tot asa am luat si eu motorul)

Si inca ceva..bai frate, dar in tara asta, numai banditi negrii sunt ? ;)

In Anglia vad ca sunt si rosii, la noi in tara cred ca sunt singurul cu bandit rosu..Nu tin foarte mult la culoare, dar e curios..

Multi km fara incidente, poate ne vedem pe la vreo intrunire de banditi, sau ceva asemanator..

 

Cat despre termometru, nu cred ca are rost sa ma complic cu sonde prelungite, mai bine il cumpar p-ala de 130 lei..

 

Inca ceva, voi cand faceti schimbul de ulei, cu ce desfaceti filtrul ?

Ca eu nu am o cheie speciala cu care sa desfac..

Cu mana banuiesc ca nu am nici o sansa sa-l desfac..Iar daca bag o surubelnita in el(citisem undeva ca merge sa-l gauresc cu o surubelnita, imi este sa nu-l phoot, sau sa-mi curga ulei incins pe mana)

Trebuie sa incalzesc motorul inainte, nu ?

 

Am luat legatura cu cei de la ambulanta moto si in curand imi vor schimba uleiul din furca+semeringuri si lichidul de frana..

Uleiul din motor, vreau sa-l schimb eu, peste 1-2 luni, sa vedem cum e vremea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gabi88: <<cum si de ce banditu de 400 e racit pe apa ??

(am vzut in poza de mai sus ) >>

 

din cate am citit eu, banditul de 250 si 400 e racit pe apa...

acum ultimele versiuni de B6.5 iar sunt pe apa

 

http://www.motorbikes.be/en/Suzuki_GSF_400_Bandit_1994.aspx

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut banditilor..nou membru sunt incepator in ale motoarelor si doresc achizitionarea uni bandit de 1200..porerile voastre pt un incepator cumpatat in ale vitezei.Astept parerile voastre cat si despre motor de 1200.mersi

Editat de mishu76
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum si de ce banditu de 400 e racit pe apa ??

(am vzut in poza de mai sus :D )

 

 

 

Pai nu stiu sigur de ce...asa a fost fabricat ;) e din 99 al meu, si are seria GK75A...si tare sunt suparat ca majoritatea sunt GK75B....si nu prea gasesc piese pt al meu ;))...vorba vine.

Mesaj completat

salut banditilor..nou membru sunt incepator in ale motoarelor si doresc achizitionarea uni bandit de 1200..porerile voastre pt un incepator cumpatat in ale vitezei.Astept parerile voastre cat si despre motor de 1200.mersi

 

 

 

Salut, bun venit si spor in achizitionarea motocicletei...cat despre capacitate...citeste mai intai discutiile de pe forum pentru incepatori.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, as dori sa stiu daca si-a pus cineva cras pad-uri pe bandit de 400! vreau sa imi confectionez niste crash pad-uri, din bara de polipropilena, am masurat eu niste distante pe la cadru....dar nu stiu daca sunt bine si as dori sa imi spune.ti si mie cam cat trebuie sa fie surubul de lung marimea crash pad-ului...cat mai multe detalii....mentionez ca vreau sa le montez in dreptul radiatorului....si am masurat eu si am ajuns la concluzia ca surubul sa.l fac de 100 mm in afara(10cm), dar nu stiu cat sa fac crash pad-ul.

 

Eu am crashpaduri la al meu , si sunt facute tot homemade , de fostul propietar .

Sunt montate langa radiator , pe prinderile de la motor .

Da-mi un id de mess pe privat si vorbim .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si La Multi Ani Banditilor pe 2011.

Primiele zile potrivnice plimbarii, primii metri de asfalt uscat, primele RPM, prima bubuitura in toba...etc; stiti voi senzatia.

Prima mea zi de plimbare a debutat cu... probleme tehnice (acum sper sa nu devin off-topic).

0. Motocicleta a stat tot timpul pe scara, temperatura strict pozitiva, am pornit-o la fiecare 2 saptamani cu exeptia perioadei cu craciunu cand a stat o luna nepornita, si de-atunci...

 

1. Bateria e moarta...desi e noua (cred). Ce pot sa-i fac (e mentenance-free, capsulata)?? Am un redresor dala vechi, pot sa-l folosesc? Imi trebuie neaparat incarcator dasta distept? Am pornit-o luand curent de la masina. A mers din prima.

Acuma, azi am facut o tura....considerabila. Dar nu s-a incarcat aproape deloc, poate fi si de la alternator ;) ??

 

2. Am sesizat asta de anul trecut...s-a intamplat ceva cu amortizorul. Nu vreau sa ma pronunt pentru ca nu ma pricep, dar parca nu mai amortizeaza, parca e numai pe arc, si cand iau o denivelare topaie de poponeata (not good). Va cer sfatul si in aceasta privinta. Banuiesc ca e de la amortizor. Pot sa mai umlbu la reglaje sau e nevoie de reparatie? Si cam in ce suma se invarte dracia asta?

 

In rest va urez un 2011 cu benzina mai ieftina, gropi mai putine si politisti mai indulgenti....si poate si mai multa minte ;).

 

P.S.: "batranii" ajutor!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si La Multi Ani Banditilor pe 2011.

Primiele zile potrivnice plimbarii, primii metri de asfalt uscat, primele RPM, prima bubuitura in toba...etc; stiti voi senzatia.

Prima mea zi de plimbare a debutat cu... probleme tehnice (acum sper sa nu devin off-topic).

0. Motocicleta a stat tot timpul pe scara, temperatura strict pozitiva, am pornit-o la fiecare 2 saptamani cu exeptia perioadei cu craciunu cand a stat o luna nepornita, si de-atunci...

 

1. Bateria e moarta...desi e noua (cred). Ce pot sa-i fac (e mentenance-free, capsulata)?? Am un redresor dala vechi, pot sa-l folosesc? Imi trebuie neaparat incarcator dasta distept? Am pornit-o luand curent de la masina. A mers din prima.

Acuma, azi am facut o tura....considerabila. Dar nu s-a incarcat aproape deloc, poate fi si de la alternator ;) ??

 

2. Am sesizat asta de anul trecut...s-a intamplat ceva cu amortizorul. Nu vreau sa ma pronunt pentru ca nu ma pricep, dar parca nu mai amortizeaza, parca e numai pe arc, si cand iau o denivelare topaie de poponeata (not good). Va cer sfatul si in aceasta privinta. Banuiesc ca e de la amortizor. Pot sa mai umlbu la reglaje sau e nevoie de reparatie? Si cam in ce suma se invarte dracia asta?

 

In rest va urez un 2011 cu benzina mai ieftina, gropi mai putine si politisti mai indulgenti....si poate si mai multa minte ;).

 

P.S.: "batranii" ajutor!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si La Multi Ani Banditilor pe 2011.

Primiele zile potrivnice plimbarii, primii metri de asfalt uscat, primele RPM, prima bubuitura in toba...etc; stiti voi senzatia.

Prima mea zi de plimbare a debutat cu... probleme tehnice (acum sper sa nu devin off-topic).

0. Motocicleta a stat tot timpul pe scara, temperatura strict pozitiva, am pornit-o la fiecare 2 saptamani cu exeptia perioadei cu craciunu cand a stat o luna nepornita, si de-atunci...

 

1. Bateria e moarta...desi e noua (cred). Ce pot sa-i fac (e mentenance-free, capsulata)?? Am un redresor dala vechi, pot sa-l folosesc? Imi trebuie neaparat incarcator dasta distept? Am pornit-o luand curent de la masina. A mers din prima.

Acuma, azi am facut o tura....considerabila. Dar nu s-a incarcat aproape deloc, poate fi si de la alternator ;) ??

 

2. Am sesizat asta de anul trecut...s-a intamplat ceva cu amortizorul. Nu vreau sa ma pronunt pentru ca nu ma pricep, dar parca nu mai amortizeaza, parca e numai pe arc, si cand iau o denivelare topaie de poponeata (not good). Va cer sfatul si in aceasta privinta. Banuiesc ca e de la amortizor. Pot sa mai umlbu la reglaje sau e nevoie de reparatie? Si cam in ce suma se invarte dracia asta?

 

In rest va urez un 2011 cu benzina mai ieftina, gropi mai putine si politisti mai indulgenti....si poate si mai multa minte ;).

 

P.S.: "batranii" ajutor!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si La Multi Ani Banditilor pe 2011.

Primiele zile potrivnice plimbarii, primii metri de asfalt uscat, primele RPM, prima bubuitura in toba...etc; stiti voi senzatia.

Prima mea zi de plimbare a debutat cu... probleme tehnice (acum sper sa nu devin off-topic).

0. Motocicleta a stat tot timpul pe scara, temperatura strict pozitiva, am pornit-o la fiecare 2 saptamani cu exeptia perioadei cu craciunu cand a stat o luna nepornita, si de-atunci...

 

1. Bateria e moarta...desi e noua (cred). Ce pot sa-i fac (e mentenance-free, capsulata)?? Am un redresor dala vechi, pot sa-l folosesc? Imi trebuie neaparat incarcator dasta distept? Am pornit-o luand curent de la masina. A mers din prima.

Acuma, azi am facut o tura....considerabila. Dar nu s-a incarcat aproape deloc, poate fi si de la alternator ;) ??

 

2. Am sesizat asta de anul trecut...s-a intamplat ceva cu amortizorul. Nu vreau sa ma pronunt pentru ca nu ma pricep, dar parca nu mai amortizeaza, parca e numai pe arc, si cand iau o denivelare topaie de poponeata (not good). Va cer sfatul si in aceasta privinta. Banuiesc ca e de la amortizor. Pot sa mai umlbu la reglaje sau e nevoie de reparatie? Si cam in ce suma se invarte dracia asta?

 

In rest va urez un 2011 cu benzina mai ieftina, gropi mai putine si politisti mai indulgenti....si poate si mai multa minte ;).

 

P.S.: "batranii" ajutor!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

poti incarca bateria linistit cu redresorul, da vezi sa nu fie prea mare(teoretic incarcarea se face cu un curent de 10% din capacitatea bateriei)

verifica daca alternatorul incarca bateria: cu motorul pornit ar trebui sa ai in jur de 14v pe bornele bateriei, daca nu probleme de la alternator sau releul de incarcare(asta fiind cel mai probabil)

despre amortizor nu stiu ce sa iti zic, las sa zica altii mai avizati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Si inca ceva..bai frate, dar in tara asta, numai banditi negrii sunt ? ;)

In Anglia vad ca sunt si rosii, la noi in tara cred ca sunt singurul cu bandit rosu..Nu tin foarte mult la culoare, dar e curios.....

 

Si lui @Macke e tot rosu.

 

salut banditilor..nou membru sunt incepator in ale motoarelor si doresc achizitionarea uni bandit de 1200..porerile voastre pt un incepator cumpatat in ale vitezei.Astept parerile voastre cat si despre motor de 1200.mersi

 

Totul depinde de tine de cum il dozezi.

Pt un incepator e un motor totusi greu.

Multa bafta la achizitionare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...