Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

salutare.a trecut ceva timp de cand nu am mai postat ceva pe aici(mai mult am citit ce s-a scris).o sa pun cateva poze cu banditu' dupa micu incident de pe intorsura(la iesire din Nehoiu) :(.nu a fost foarte grav,intr-o curba,pe la 40 km/h,intrat pe marginea drumului cu pietris si cum se zice: restul e istorie( sunt incepator si pe atuci aveam doar 2000km facuti cu banditul de cand i-am scos nr rosu).dar dupa 3 sapt de asteptare cu ajutorul unor prieteni am reusit sa-l refac si sa ma bucur in continuare de el :D saptamana trecuta a primit si un set nou-nout de crash-bar-uri :)(cumparate de pe romimoto-piese.ro) un scurt video cu banditu':

 

pentru @mianmar23,sper sa te ajute cumva(in legatura cu toba sport):@tripaco:"Ce-i aia "toba sport" ? Daca-i o toba "manufacturata" ad hoc de mesterii autohtoni, se prea poate sa fie respinsa motocicleta purtatoare. Daca insa e o toba facuta de o firma consacrata, atunci sigur are certificat de conformitate. Mie mi-a luat cam 20-30 sec. sa gasesc pe net declaratia pentru Leo Vince - Z750 (vezi fisierul atasat). Asa ca, poate n-ar strica putin mai multa atentie!!"

CO-82171.pdf

post-39683-0-05310200-1310187315_thumb.jpg

post-39683-0-21611700-1310187490_thumb.jpg

post-39683-0-34433400-1310187505_thumb.jpg

post-39683-0-28936100-1310187586_thumb.jpg

post-39683-0-04399100-1310187598_thumb.jpg

post-39683-0-72290900-1310188283_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare.a trecut ceva timp de cand nu am mai postat ceva pe aici(mai mult am citit ce s-a scris).o sa pun cateva poze cu banditu' dupa micu incident de pe intorsura(la iesire din Nehoiu) :(.nu a fost foarte grav,intr-o curba,pe la 40 km/h,intrat pe marginea drumului cu pietris si cum se zice: restul e istorie( sunt incepator si pe atuci aveam doar 2000km facuti cu banditul de cand i-am scos nr rosu).dar dupa 3 sapt de asteptare cu ajutorul unor prieteni am reusit sa-l refac si sa ma bucur in continuare de el :D saptamana trecuta a primit si un set nou-nout de crash-bar-uri :)(cumparate de pe romimoto-piese.ro) un scurt video cu banditu':

 

pentru @mianmar23,sper sa te ajute cumva(in legatura cu toba sport):@tripaco:"Ce-i aia "toba sport" ? Daca-i o toba "manufacturata" ad hoc de mesterii autohtoni, se prea poate sa fie respinsa motocicleta purtatoare. Daca insa e o toba facuta de o firma consacrata, atunci sigur are certificat de conformitate. Mie mi-a luat cam 20-30 sec. sa gasesc pe net declaratia pentru Leo Vince - Z750 (vezi fisierul atasat). Asa ca, poate n-ar strica putin mai multa atentie!!"

Salut!

Nici nu am spus ca am o toba sport, ci doar ca nu o mai am pe cea cu care vine din fabrica, si care este mai silentioasa decat Leo Vince-ul pe care-l am pe motor acum. Temerea mea a pornit de la faptul ca am vazut reportaje pe la TV in care se spunea despre cei care merg cu tobe zgomotoase, ca pot fi opriti de politie si se poate chiar ajunge la ridicarea talonului.

Suzuki GSF 1250, nivelul de zgomot acceptat este de 90db la 3500rot/min. Apropiindu-se I.T.P.-ul, m-am andit si la faptul ca pot intampina greutati la efectuarea acestei inspectii tehnice.

Poate ca nu mi-as fi facut griji , insa la mine in oras, dor R.A.R.-ul mai face asa ceva. Era inca o statie, dar neavand bani sa achizitioneze standul de incercare a franelor...a ramas doar "temutul" R.A.R. Pana la urma am inteles de la cineva din domeniu, ca nici cei de la R.A.R. n-ar fi chiar atat de exagerati, dar...stii cum se spune: "Paza buna, trece primejdia rea". Orium, multumesc pentru informatii ! Vezi ca respectivul capac "julit",(cred ca cel de la alternator este), se gaseste pe Ebay. Mai mult ca sigur ca mi-a trecut prin fata ochilor dar n-as putea spune unde anume cu exactitate. Si nici nu era prea scump, cam 40 Euro, sau chiar mai putin, nu mai stiu exact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Drum bun,(asfalt uscat, bafta) si sa te-ntorci sanatos!!!

 

Merci, plec peste 28 de zile

 

Da o tura prin Buc, aici gasesti ITP moto-friendly, deschis si sambata.

 

Apropos de goz la pinion, cand am schimbat kitu' de lant a cazut o fleasca de mazga cat o portocala, cand a desfacut mecanicu' capacul.

Am zis ca nu-l mai las sa ajunga asa si o sa-l mai curat, macar de 2 ori pe an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfaturi!

A mai curs si azi - doar o picatura...

Pot sa dau jos usor capacul ala sa curat in spate? La prima vedere este cam dificil din cauza schimbatorului de viteze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfaturi!

A mai curs si azi - doar o picatura...

Pot sa dau jos usor capacul ala sa curat in spate? La prima vedere este cam dificil din cauza schimbatorului de viteze...

La 3cm mai in stanga de cercul rosu facut de tine este un surubel de 8 cred care tine tija schimbatorului. Desfa-l ala , scoate tija de la locul ei (tragand-o inspre tine), las-o sa atarne ca nu are nimic, apoi desfa suruburile de la capac. Curata ce e de curatat acolo ( cu un degresant puternic, motorina, orice...e plin de jeg acolo, crede-ma). Cand pui tija la locul ei ai grija cum o potrivesti. O sa vezi ca se prinde pe o roata dintata care in functie de cum asezi tija, asa de sus sau jos iti va sta schimbatorul de viteze. Nu poti gresi nimic, atata doar ca poate va fii prea jos sau prea sus pentru piciorul tau. Nu e absolut nimic greu, poti sa o faci linistit.

P.S. Vezi ca suruburile care tin capacul au lungimi diferite, asa ca pentru a nu-ti da de lucru inutil, pune-le intr-o anumita ordine cand le iei jos pentru a stii din prima care unde vin cand pui la loc capacul.

 

Spor.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Cand pui tija la locul ei ai grija cum o potrivesti. O sa vezi ca se prinde pe o roata dintata care in functie de cum asezi tija, asa de sus sau jos iti va sta schimbatorul de viteze. Nu poti gresi nimic, atata doar ca poate va fii prea jos sau prea sus pentru piciorul tau. Nu e absolut nimic greu, poti sa o faci linistit.

 

 

Spor.

bine explicat

 

ca sa se potriveasca, tragi o linie pe tija aia si pe roata aia dintata cu un marker , e f simplu asa. o pui la loc exact cum era

Editat de gabi88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am desfacut motoru' ca sa verific supapele. spre surprinderea mea toate erau nu prea strinse ci prea largi. le-am adus pe toate in interval si am tras o sincronizare. miine sa vad ce-a iesit, azi sint prea rupt sa mai ies.

 

...

turometru' meu :-s

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu tot cu baut berile + sincronizat carburile + desfacut a doua oara capacul de la supape pentru ca s-a miscat una din garniturile de la bujii cind l-am pus inapoi? :laugh: pai totul mi-a luat cam 6 ore si ceva-7. in mod normal in regim de service nu cred ca exista motiv sa dureze mai mult de 3-4.

iar daca ai si al doilea om pe linga tine merge si mai repede.

 

PS: am mai vinturat oleaca netul si unii spun ca sa ai motorul prea silentios nu e un semn bun, supapele cica trebuie sa se auda putin. bine, acuma o sa vina unii sa zica "teorie de pe net" da' chiar azi am aflat ca unii mecanici practicieni considera ca poti sa schimbi un CDI de la orce alt motor, ca nu conteaza decit la cele pe injectie :laugh:

 

si ca am adus vorba, locul prin care scoti si pui inapoi capacul e destul de strimt si e posibil sa atingi oleaca garniturile de la bujii de lantul de distributie, sa fii f atent cind il pui inapoi sa nu-ti cada sau sa se miste vreuna.

 

alt sfat ar fi sa nu te complici sa scoti capacul de la senzorul de aprindere ca sa invirti motorul, scoti bujiile, il pui intr-a 6-a si invirti de roata

 

sincer operatia asta n-as face-o la service decit daca as sta linga mecanic, e prea migaloasa ca sa am incredere ca mi-o face cum trebuie. la unele supape a trebuit sa desfac si sa string la loc de 3-4 ori pina am nimerit fix cum trebuie. filetul are pas de 0,5, deci pentru 0,05 mm trebuie invirtit o zecime de tura, si deja 0,05 mm e foarte mult, atit e plaja admisa si pe adminise si pe evacuare. deci o sa "discuti" treaba pe la 1/20 de tura :) distractie placuta. daca ai avea o cheie pt tinut contra la tija de reglaj ar fi chiar parfum. si ca sa vezi ce baiat de comitet sint: e de 3 mm. merge si cu cleste dar tare as fi vrut sa am o cheie speciala.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost si eu intr-o tura mai lunguta pana la Covasna si am scos consum 5,6 cu pasager(de vreo 75-80kg) +tankbag,metoda plin - plin,asta fiind cam prima data cand am mers regulamentar,asta insemnand ca am respectat absolut toate limitarile de viteza. Acum intrebarea este:daca schimb filtru de aer(are 12000 km),fac schimb ulei o sa reusesc sa scot mai putin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu. trebuie doar sa schimbi metoda de acceleratie :D. foloseste mult frana de motor si accelereaza lin. 5.6 pentru motor incarcat si limite de viteza respectate, este foarte bine!

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu spui in ce ture ai mers e irelevant. cam ala e cnsumul pe care-l scot si eu in afata si merg in general pensionaresc cu citeva reprize de blana cind vad drum liber.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cel mai mult 6000 ture,si cum am zis incarcat bine motoru, fraimio de 75-80 kg=o pasagera +bagaje laterale si rollbag :lol:,si eu am tot pe acolo da cand iau costumu pe mine se mai adauga 10 kg,Sarcina de pe motor sa fi fost undeva la 180-190 kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca nu l-am pus,maine ca doar vineri am terminat cu sesiunea si nu am avut timp,dar maine ma duc si ii fac schimbu de ulei,filtru de aer,ii pun suportul,intins lantu+spalat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cazul asta eu zic ca e ok consumul.

 

pe site-ul Factory Pro (fabricant american de kituri de carburator, ca Dynojet) scria ca unul din factorii de uzura la carburatoare constau in ovalizarea jiclorului principal (care e din alama) datorita vibratiilor acului de dozaj (care e din inox). cu alte cuvinte motorul merge mai bogat. cica ar fi mai pronuntata uzura la motoarele folosite preponderent la turatii medii/mici, pentru ca acolo acul de dozaj e mai coborit in jiclor si astfel atinge peretii acestuia mai des.

 

la motoarele vechi cum e Kultul mi se pare aproape imposibil sa te astepti sa mearga ca si cum ar fi nou, ca sa fii sigur ca totul e ca la carte cred ca ar trebui sa schimbi jumatate de motor, incepind cu toate garniturile si semeringurile. ca simplu exemplu, furtunul de benzina de la al meu e tot crapat la interior. credeti ca curge o picatura de benzina? la fel cu furtunurile de frina, puteti sa fiti convinsi ca s-au alterat in timp. in manual scrie ca se schimba la un nr de km. cine face asta? :)

 

cu toate astea chiar daca nu merge ceas, consuma o idee mai mult decit trebuie etc, nu cred ca e cazul sa ne alarmam. decit sa te duci la mecanici din aia care-ti zic ca "iti regleaza amestecul" (cum? la carburatoarele moto n-ai ce regla in afara de amestecul de ralanti si ture joase) mai bine-l lasi asa.

 

ah, uitasem. am dat o tura sa vad efectul dupa reglajul supapelor si sincronizare. in primul rind mi se pare ca ralantiul ajunge stabil mult mai repede, ceea ce e logic avind in vedere ca aveam supapele prea "largi". in al doilea rind se pare ca trebuie sa repet sincronizarea ca parca vibreaza putin cam tare, nu ca nu ar fi vibrat si inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kitul nu include jicloarele si celelalte piese cu adevart importante. daca ai jiclorul si/sau acul de dozaj uzate n-ai rezolvat nimic, ai dat banii degeaba.

 

http://www.louis.de/_1029146ef10d419b69137ebb43d6571db1/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10042430

 

PS: cind am facut supapele am scos capacul si membrana la unui din carburi si m-am uitat la jiclor, nu parea ovalizat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Intrebare: Stie cineva cati Km este recomandat sa mergi cu bujii NGK cu electrod de iridiu, in speta, NGK CR7EIX ?

Multumesc !

 

Salut!

Intrebare: Stie cineva cati Km este recomandat sa mergi cu bujii NGK cu electrod de iridiu, in speta, NGK CR7EIX ?

Multumesc !

Scuzati! ...electrozi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cr7eIX

Pentru bandit, e recomandat CR9EIX.

CR7 e o bujie care e mai calda.

Uite aici codurile: http://www.spark-plugs.co.uk/pages/technical/ngk_symbol_code.htm

Se vorbea pe forumul banditilor din UK ca pentru tarile mai reci, sau cu vreme racoroasa, se recomanda o bujie mai calda.(Porneste mai usor etc etc + alte motive care nu m-au interesat fiindca nu am citit pana la capat)

Noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pornire mai rapida cu bujii mai calde? v-as recomanda din nou sa folositi cu incredere Google, care va explica ce inseamna bujie calda sau rece.

 

am auzit ca daca pui Red Bull in antigelul de la Banditul racit pe ulei creste cuplul cu 30%. sa moara Veta ca asa banuiesc.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru bandit, e recomandat CR9EIX.

CR7 e o bujie care e mai calda.

Uite aici codurile: http://www.spark-plugs.co.uk/pages/technical/ngk_symbol_code.htm

Se vorbea pe forumul banditilor din UK ca pentru tarile mai reci, sau cu vreme racoroasa, se recomanda o bujie mai calda.(Porneste mai usor etc etc + alte motive care nu m-au interesat fiindca nu am citit pana la capat)

Noroc.

In cartea Banditului de 1250 K7, nici macar nu este pomenita CR9E. CR7E e bujia standard si se mai pot folosi in anumite situatii CR6E sau CR8E. Caracterul de bujie calda sau rece se refera in principal la capacitatea acesteia de a transfera catre exterior, caldura primita de la reactia de ardere ce are loc in camera,ce sa-i faci... tot de ardere.

Am intrebat despre bujia cu electrozi de iridiu dearece pe langa faptul ca au o scanteie mai puternica, (unele se pare ca au chiar mai multi electrozi), am auzit de la un motociclist mai vechi, ca cica "n-ar avea moarte", sau oricum, au viata mult mai lunga decat cele clasice. Eram curios daca stie cineva ceva despre chestia asta si daca e adevarat ca pot functiona fara probleme 50 000 - 75 000 Km. :o

 

Azi am montat toba stok inapoi si am simtit o diferenta de putere, cu toba sport simteam ca ma duc ceva mai tare pe la 6000 ture..

Ma asteptam sa nu fie nici o diferenta, decat de sunet..

Salut!

De ce ai revenit la toba stock??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...