Rocca Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 salutare.a trecut ceva timp de cand nu am mai postat ceva pe aici(mai mult am citit ce s-a scris).o sa pun cateva poze cu banditu' dupa micu incident de pe intorsura(la iesire din Nehoiu) .nu a fost foarte grav,intr-o curba,pe la 40 km/h,intrat pe marginea drumului cu pietris si cum se zice: restul e istorie( sunt incepator si pe atuci aveam doar 2000km facuti cu banditul de cand i-am scos nr rosu).dar dupa 3 sapt de asteptare cu ajutorul unor prieteni am reusit sa-l refac si sa ma bucur in continuare de el saptamana trecuta a primit si un set nou-nout de crash-bar-uri (cumparate de pe romimoto-piese.ro) un scurt video cu banditu': pentru @mianmar23,sper sa te ajute cumva(in legatura cu toba sport):@tripaco:"Ce-i aia "toba sport" ? Daca-i o toba "manufacturata" ad hoc de mesterii autohtoni, se prea poate sa fie respinsa motocicleta purtatoare. Daca insa e o toba facuta de o firma consacrata, atunci sigur are certificat de conformitate. Mie mi-a luat cam 20-30 sec. sa gasesc pe net declaratia pentru Leo Vince - Z750 (vezi fisierul atasat). Asa ca, poate n-ar strica putin mai multa atentie!!" CO-82171.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 salutare.a trecut ceva timp de cand nu am mai postat ceva pe aici(mai mult am citit ce s-a scris).o sa pun cateva poze cu banditu' dupa micu incident de pe intorsura(la iesire din Nehoiu) .nu a fost foarte grav,intr-o curba,pe la 40 km/h,intrat pe marginea drumului cu pietris si cum se zice: restul e istorie( sunt incepator si pe atuci aveam doar 2000km facuti cu banditul de cand i-am scos nr rosu).dar dupa 3 sapt de asteptare cu ajutorul unor prieteni am reusit sa-l refac si sa ma bucur in continuare de el saptamana trecuta a primit si un set nou-nout de crash-bar-uri (cumparate de pe romimoto-piese.ro) un scurt video cu banditu': pentru @mianmar23,sper sa te ajute cumva(in legatura cu toba sport):@tripaco:"Ce-i aia "toba sport" ? Daca-i o toba "manufacturata" ad hoc de mesterii autohtoni, se prea poate sa fie respinsa motocicleta purtatoare. Daca insa e o toba facuta de o firma consacrata, atunci sigur are certificat de conformitate. Mie mi-a luat cam 20-30 sec. sa gasesc pe net declaratia pentru Leo Vince - Z750 (vezi fisierul atasat). Asa ca, poate n-ar strica putin mai multa atentie!!" Salut! Nici nu am spus ca am o toba sport, ci doar ca nu o mai am pe cea cu care vine din fabrica, si care este mai silentioasa decat Leo Vince-ul pe care-l am pe motor acum. Temerea mea a pornit de la faptul ca am vazut reportaje pe la TV in care se spunea despre cei care merg cu tobe zgomotoase, ca pot fi opriti de politie si se poate chiar ajunge la ridicarea talonului. Suzuki GSF 1250, nivelul de zgomot acceptat este de 90db la 3500rot/min. Apropiindu-se I.T.P.-ul, m-am andit si la faptul ca pot intampina greutati la efectuarea acestei inspectii tehnice. Poate ca nu mi-as fi facut griji , insa la mine in oras, dor R.A.R.-ul mai face asa ceva. Era inca o statie, dar neavand bani sa achizitioneze standul de incercare a franelor...a ramas doar "temutul" R.A.R. Pana la urma am inteles de la cineva din domeniu, ca nici cei de la R.A.R. n-ar fi chiar atat de exagerati, dar...stii cum se spune: "Paza buna, trece primejdia rea". Orium, multumesc pentru informatii ! Vezi ca respectivul capac "julit",(cred ca cel de la alternator este), se gaseste pe Ebay. Mai mult ca sigur ca mi-a trecut prin fata ochilor dar n-as putea spune unde anume cu exactitate. Si nici nu era prea scump, cam 40 Euro, sau chiar mai putin, nu mai stiu exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 Drum bun,(asfalt uscat, bafta) si sa te-ntorci sanatos!!! Merci, plec peste 28 de zile Da o tura prin Buc, aici gasesti ITP moto-friendly, deschis si sambata. Apropos de goz la pinion, cand am schimbat kitu' de lant a cazut o fleasca de mazga cat o portocala, cand a desfacut mecanicu' capacul. Am zis ca nu-l mai las sa ajunga asa si o sa-l mai curat, macar de 2 ori pe an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 Multumesc de sfaturi! A mai curs si azi - doar o picatura... Pot sa dau jos usor capacul ala sa curat in spate? La prima vedere este cam dificil din cauza schimbatorului de viteze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 (editat) Multumesc de sfaturi! A mai curs si azi - doar o picatura... Pot sa dau jos usor capacul ala sa curat in spate? La prima vedere este cam dificil din cauza schimbatorului de viteze... La 3cm mai in stanga de cercul rosu facut de tine este un surubel de 8 cred care tine tija schimbatorului. Desfa-l ala , scoate tija de la locul ei (tragand-o inspre tine), las-o sa atarne ca nu are nimic, apoi desfa suruburile de la capac. Curata ce e de curatat acolo ( cu un degresant puternic, motorina, orice...e plin de jeg acolo, crede-ma). Cand pui tija la locul ei ai grija cum o potrivesti. O sa vezi ca se prinde pe o roata dintata care in functie de cum asezi tija, asa de sus sau jos iti va sta schimbatorul de viteze. Nu poti gresi nimic, atata doar ca poate va fii prea jos sau prea sus pentru piciorul tau. Nu e absolut nimic greu, poti sa o faci linistit. P.S. Vezi ca suruburile care tin capacul au lungimi diferite, asa ca pentru a nu-ti da de lucru inutil, pune-le intr-o anumita ordine cand le iei jos pentru a stii din prima care unde vin cand pui la loc capacul. Spor. Editat Iulie 9, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 (editat) . Cand pui tija la locul ei ai grija cum o potrivesti. O sa vezi ca se prinde pe o roata dintata care in functie de cum asezi tija, asa de sus sau jos iti va sta schimbatorul de viteze. Nu poti gresi nimic, atata doar ca poate va fii prea jos sau prea sus pentru piciorul tau. Nu e absolut nimic greu, poti sa o faci linistit. Spor. bine explicat ca sa se potriveasca, tragi o linie pe tija aia si pe roata aia dintata cu un marker , e f simplu asa. o pui la loc exact cum era Editat Iulie 9, 2011 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 azi am desfacut motoru' ca sa verific supapele. spre surprinderea mea toate erau nu prea strinse ci prea largi. le-am adus pe toate in interval si am tras o sincronizare. miine sa vad ce-a iesit, azi sint prea rupt sa mai ies. ... turometru' meu :-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 cat timp ti-a luat Calin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 (editat) cu tot cu baut berile + sincronizat carburile + desfacut a doua oara capacul de la supape pentru ca s-a miscat una din garniturile de la bujii cind l-am pus inapoi? pai totul mi-a luat cam 6 ore si ceva-7. in mod normal in regim de service nu cred ca exista motiv sa dureze mai mult de 3-4. iar daca ai si al doilea om pe linga tine merge si mai repede. PS: am mai vinturat oleaca netul si unii spun ca sa ai motorul prea silentios nu e un semn bun, supapele cica trebuie sa se auda putin. bine, acuma o sa vina unii sa zica "teorie de pe net" da' chiar azi am aflat ca unii mecanici practicieni considera ca poti sa schimbi un CDI de la orce alt motor, ca nu conteaza decit la cele pe injectie si ca am adus vorba, locul prin care scoti si pui inapoi capacul e destul de strimt si e posibil sa atingi oleaca garniturile de la bujii de lantul de distributie, sa fii f atent cind il pui inapoi sa nu-ti cada sau sa se miste vreuna. alt sfat ar fi sa nu te complici sa scoti capacul de la senzorul de aprindere ca sa invirti motorul, scoti bujiile, il pui intr-a 6-a si invirti de roata sincer operatia asta n-as face-o la service decit daca as sta linga mecanic, e prea migaloasa ca sa am incredere ca mi-o face cum trebuie. la unele supape a trebuit sa desfac si sa string la loc de 3-4 ori pina am nimerit fix cum trebuie. filetul are pas de 0,5, deci pentru 0,05 mm trebuie invirtit o zecime de tura, si deja 0,05 mm e foarte mult, atit e plaja admisa si pe adminise si pe evacuare. deci o sa "discuti" treaba pe la 1/20 de tura distractie placuta. daca ai avea o cheie pt tinut contra la tija de reglaj ar fi chiar parfum. si ca sa vezi ce baiat de comitet sint: e de 3 mm. merge si cu cleste dar tare as fi vrut sa am o cheie speciala. Editat Iulie 9, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 alin_barburas, gabi88 - va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 Azi am fost si eu intr-o tura mai lunguta pana la Covasna si am scos consum 5,6 cu pasager(de vreo 75-80kg) +tankbag,metoda plin - plin,asta fiind cam prima data cand am mers regulamentar,asta insemnand ca am respectat absolut toate limitarile de viteza. Acum intrebarea este:daca schimb filtru de aer(are 12000 km),fac schimb ulei o sa reusesc sa scot mai putin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 (editat) nu. trebuie doar sa schimbi metoda de acceleratie . foloseste mult frana de motor si accelereaza lin. 5.6 pentru motor incarcat si limite de viteza respectate, este foarte bine! Editat Iulie 9, 2011 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 daca nu spui in ce ture ai mers e irelevant. cam ala e cnsumul pe care-l scot si eu in afata si merg in general pensionaresc cu citeva reprize de blana cind vad drum liber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 pai cel mai mult 6000 ture,si cum am zis incarcat bine motoru, fraimio de 75-80 kg=o pasagera +bagaje laterale si rollbag ,si eu am tot pe acolo da cand iau costumu pe mine se mai adauga 10 kg,Sarcina de pe motor sa fi fost undeva la 180-190 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 si portbagajul s-a comportat ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 inca nu l-am pus,maine ca doar vineri am terminat cu sesiunea si nu am avut timp,dar maine ma duc si ii fac schimbu de ulei,filtru de aer,ii pun suportul,intins lantu+spalat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 in cazul asta eu zic ca e ok consumul. pe site-ul Factory Pro (fabricant american de kituri de carburator, ca Dynojet) scria ca unul din factorii de uzura la carburatoare constau in ovalizarea jiclorului principal (care e din alama) datorita vibratiilor acului de dozaj (care e din inox). cu alte cuvinte motorul merge mai bogat. cica ar fi mai pronuntata uzura la motoarele folosite preponderent la turatii medii/mici, pentru ca acolo acul de dozaj e mai coborit in jiclor si astfel atinge peretii acestuia mai des. la motoarele vechi cum e Kultul mi se pare aproape imposibil sa te astepti sa mearga ca si cum ar fi nou, ca sa fii sigur ca totul e ca la carte cred ca ar trebui sa schimbi jumatate de motor, incepind cu toate garniturile si semeringurile. ca simplu exemplu, furtunul de benzina de la al meu e tot crapat la interior. credeti ca curge o picatura de benzina? la fel cu furtunurile de frina, puteti sa fiti convinsi ca s-au alterat in timp. in manual scrie ca se schimba la un nr de km. cine face asta? cu toate astea chiar daca nu merge ceas, consuma o idee mai mult decit trebuie etc, nu cred ca e cazul sa ne alarmam. decit sa te duci la mecanici din aia care-ti zic ca "iti regleaza amestecul" (cum? la carburatoarele moto n-ai ce regla in afara de amestecul de ralanti si ture joase) mai bine-l lasi asa. ah, uitasem. am dat o tura sa vad efectul dupa reglajul supapelor si sincronizare. in primul rind mi se pare ca ralantiul ajunge stabil mult mai repede, ceea ce e logic avind in vedere ca aveam supapele prea "largi". in al doilea rind se pare ca trebuie sa repet sincronizarea ca parca vibreaza putin cam tare, nu ca nu ar fi vibrat si inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 exista kit de reparatie la carburi, dar e vreo 25 euro bucata!! deci...100 euro o distractie de genul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 kitul nu include jicloarele si celelalte piese cu adevart importante. daca ai jiclorul si/sau acul de dozaj uzate n-ai rezolvat nimic, ai dat banii degeaba. http://www.louis.de/_1029146ef10d419b69137ebb43d6571db1/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10042430 PS: cind am facut supapele am scos capacul si membrana la unui din carburi si m-am uitat la jiclor, nu parea ovalizat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Salut! Intrebare: Stie cineva cati Km este recomandat sa mergi cu bujii NGK cu electrod de iridiu, in speta, NGK CR7EIX ? Multumesc ! Salut! Intrebare: Stie cineva cati Km este recomandat sa mergi cu bujii NGK cu electrod de iridiu, in speta, NGK CR7EIX ? Multumesc ! Scuzati! ...electrozi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 cr7eIX Pentru bandit, e recomandat CR9EIX. CR7 e o bujie care e mai calda. Uite aici codurile: http://www.spark-plugs.co.uk/pages/technical/ngk_symbol_code.htm Se vorbea pe forumul banditilor din UK ca pentru tarile mai reci, sau cu vreme racoroasa, se recomanda o bujie mai calda.(Porneste mai usor etc etc + alte motive care nu m-au interesat fiindca nu am citit pana la capat) Noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Azi am montat toba stok inapoi si am simtit o diferenta de putere, cu toba sport simteam ca ma duc ceva mai tare pe la 6000 ture.. Ma asteptam sa nu fie nici o diferenta, decat de sunet.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 (editat) pornire mai rapida cu bujii mai calde? v-as recomanda din nou sa folositi cu incredere Google, care va explica ce inseamna bujie calda sau rece. am auzit ca daca pui Red Bull in antigelul de la Banditul racit pe ulei creste cuplul cu 30%. sa moara Veta ca asa banuiesc. Editat Iulie 11, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 astia la tv spuneau ca prinde aripi nu ca iti da cuplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Pentru bandit, e recomandat CR9EIX. CR7 e o bujie care e mai calda. Uite aici codurile: http://www.spark-plugs.co.uk/pages/technical/ngk_symbol_code.htm Se vorbea pe forumul banditilor din UK ca pentru tarile mai reci, sau cu vreme racoroasa, se recomanda o bujie mai calda.(Porneste mai usor etc etc + alte motive care nu m-au interesat fiindca nu am citit pana la capat) Noroc. In cartea Banditului de 1250 K7, nici macar nu este pomenita CR9E. CR7E e bujia standard si se mai pot folosi in anumite situatii CR6E sau CR8E. Caracterul de bujie calda sau rece se refera in principal la capacitatea acesteia de a transfera catre exterior, caldura primita de la reactia de ardere ce are loc in camera,ce sa-i faci... tot de ardere. Am intrebat despre bujia cu electrozi de iridiu dearece pe langa faptul ca au o scanteie mai puternica, (unele se pare ca au chiar mai multi electrozi), am auzit de la un motociclist mai vechi, ca cica "n-ar avea moarte", sau oricum, au viata mult mai lunga decat cele clasice. Eram curios daca stie cineva ceva despre chestia asta si daca e adevarat ca pot functiona fara probleme 50 000 - 75 000 Km. Azi am montat toba stok inapoi si am simtit o diferenta de putere, cu toba sport simteam ca ma duc ceva mai tare pe la 6000 ture.. Ma asteptam sa nu fie nici o diferenta, decat de sunet.. Salut! De ce ai revenit la toba stock?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.