Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

nu-s relevante pozele, ce se vede in realitate e cu totul altceva.

 

 

man si tu esti inconstient, eu cu Suzuki m-as limita la plimbat in jurul blocului.

 

uite intrebare. a avut vreunul din voi probleme de la mers prin ploaie? va zic acusi de ce intreb.

 

PS: inca oleaca de porn: engine rebuild la surata GSX1400 http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=173799&postdays=0&postorder=asc&start=0

na.,.. cuzineti de biele...cam nasoala treaba..

 

motorul de Bandit nu e chiar asa. de exemplu GSX-ul are supapele cu pastile. poze chiar cu motorul de Bandit 600/1200 racit pe ulei n-am gasit.

oricum sunt ok pozele...in mare e cam tot acelasi lucru doar mai sunt unele diferente..dar in caz ca vrei sa desfaci ajuta foarte mult...oricum daca te apuci sa desfaci nu desfa in curte cum a facut omul..cauta un banc si fi cat mai confortabil ca sa lucrezi cu atentie si multa placere..

 

motorul de Bandit nu e chiar asa. de exemplu GSX-ul are supapele cu pastile. poze chiar cu motorul de Bandit 600/1200 racit pe ulei n-am gasit.

Editat de ciprinhio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Plecam si noi maine pe transalpina.

ex-BanditRider, cum e asfaltul pana la Vidra?

Intre Obarsia Lotrului si Voineasa, vei avea surpriza dupa fiecare curba..Au sapat niste santuri pentru a monta conducte, (sa se scurga apa) si nu au mai asfaltat..

Cred ca sunt 10-12 santuri..

Si mai e o zona cu denivelari/gropi/etc..Mergeti mai incet pe acolo

 

Distractie placuta !

 

Voi ati vazut anuntul asta ?

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gsf%20400%20bandit-din-1993-391797.html

Deci omul este incredibil, aia nu e carena de RS ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ati vazut anuntul asta ?

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gsf%20400%20bandit-din-1993-391797.html

Deci omul este incredibil, aia nu e carena de RS ?

l-am vazut, chiar caut de ceva vreme Bandit de 400 :))

da, e incredibil, a facut dintr-un motor naspa un motor oribil. chiar nu pricep de ce Suzuki au bagat motorul ala in seria Bandit, e o motocicleta gresita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bandit + Transalpina - RULEZ! atat de mut incat mi-am lasat mici particule de crashbar pe asfalt, am ramas fara 'bobitele' scaritelor si am razuit buna parte din marginile caucuciucurilor. Cand am vandut Vulcanul si-am trecut de la choppere la naked credeam ca am scapat de polizatul scaritelor. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:( Mai nush cum naiba dar am dus cauciucul pana la capat si sa fiu nebun daca am atins cu vreo scarita asfaltul (crashbar nu am). Sa mai insist? Mi-e sa nu dau si cu capetele de la ghidon, capacele de la motor si propriul fizic de asfalt... :))
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:( Mai nush cum naiba dar am dus cauciucul pana la capat si sa fiu nebun daca am atins cu vreo scarita asfaltul (crashbar nu am). Sa mai insist? Mi-e sa nu dau si cu capetele de la ghidon, capacele de la motor si propriul fizic de asfalt... :))

Ciao. Depinde daca ai dimensiunea standard la gume si de asemenea ce profil au gumele tale.

De ex, pe banditul de 600 care vine cu 150 din fabrica am pus 160 si foarte greu duceam cauciucul in margine. La astalalt, cu 180 pe spate la cauciuc Pilot Road ( touring) nu am ajuns in veci din cauza ca e mai umflat, desi am ras cu spoilerul pe jos. Cum am pus Dunlop Qualifier RR in 2 curbe e dat praful de pe guma pana in dunga.

Ideea e daca simti ca mai ai unde, da-i. Daca nu, nu merita sa risti. Tre sa fie placere nu chin si transpiratii ca poate il dai de pamant.

Cheers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu undertailu'?! Cum spanac?! Bah ce ma ofticati... :laugh:

 

Ciao. Depinde daca ai dimensiunea standard la gume si de asemenea ce profil au gumele tale.

De ex, pe banditul de 600 care vine cu 150 din fabrica am pus 160 si foarte greu duceam cauciucul in margine. La astalalt, cu 180 pe spate la cauciuc Pilot Road ( touring) nu am ajuns in veci din cauza ca e mai umflat, desi am ras cu spoilerul pe jos. Cum am pus Dunlop Qualifier RR in 2 curbe e dat praful de pe guma pana in dunga.

Ideea e daca simti ca mai ai unde, da-i. Daca nu, nu merita sa risti. Tre sa fie placere nu chin si transpiratii ca poate il dai de pamant.

Cheers

 

Tot Pilot Road am si eu, Alin. Standard de 150. :scratch: La primul drum lung cu ele, le-am dus pana la capat cu pasager. Apoi am vazut ca merge la fel de usor (sau mai usor) si singur. Dar n-am atins cu nimic solid asfaltul. E drept ca pe aici sunt in general curbe largi, de viteza. Si totusi.... ma ofticati! :laugh:

 

Ah, si daca tot veni vorba de cauciucuri, sa va spun si ultima dintre enigmele (pt mine) cauciucurilor mele: daca spatele e pana-n dunga, la cel de pe fata mai sunt lejer 1,5 - 2 cm pana in margine :crack:. Chiar n-am masurat exact, ca mi-e rusine sa ma uit la dunga aia, dar mi se pare ENORMA. Setul e dupa cum am zis Michelin Pilot Road, de care dealtfel sunt foarte multumit, se apleaca usor, nici un feeling de nesiguranta pe trasa, presiunea recomandata de Suzuki, amortizorul spate intarit doua ckick-uri (dar tot fleasca mi se pare)... Dar ce-i defect? De unde diferenta aia? Si unde dreaq sunt scaritele mele de nu ajung pe asfalt? :rusinica:

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar mari raceri mai sunt Banditii nostrii :scratch:

Eu ating doar cu talpa cizmei, cred ca tin eu piciorul mai ciudat, dar cu scarita nu am atins niciodata !

Si nici nu vreau sa ajung pana acolo, pentru ca banditul nu e facut pt. asa ceva, daca vrei sa te dai tare pe curbe, iti iei vitezana..

 

Deci nu mai chinuiti banditii ! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa te dai si cu banditu pe curbe dar nu cum faci cu o sportiva :)

sambata dimineata cand m-am dus jos sa plec la munca am avut o surpriza, motocicleta era cazuta jos ....am ridicato si surpriza, oglinda sparta, parbrizu zgariat si cel mai grav ...va pun o poza ...

post-24498-0-86340700-1315249716_thumb.jpg

post-24498-0-74128800-1315249739_thumb.jpg

nu stiu ce sa fac ...exista posibilitatea sa o sudezi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa te dai si cu banditu pe curbe dar nu cum faci cu o sportiva :)

sambata dimineata cand m-am dus jos sa plec la munca am avut o surpriza, motocicleta era cazuta jos ....am ridicato si surpriza, oglinda sparta, parbrizu zgariat si cel mai grav ...va pun o poza ...

post-24498-0-86340700-1315249716_thumb.jpg

post-24498-0-74128800-1315249739_thumb.jpg

nu stiu ce sa fac ...exista posibilitatea sa o sudezi ?

Ti-a trantit-o careva, sau a cazut de la vant ?

 

La intrebare, asteptam raspunsul lui Calin :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa te dai si cu banditu pe curbe dar nu cum faci cu o sportiva :)

sambata dimineata cand m-am dus jos sa plec la munca am avut o surpriza, motocicleta era cazuta jos ....am ridicato si surpriza, oglinda sparta, parbrizu zgariat si cel mai grav ...va pun o poza ...

post-24498-0-86340700-1315249716_thumb.jpg

post-24498-0-74128800-1315249739_thumb.jpg

nu stiu ce sa fac ...exista posibilitatea sa o sudezi ?

Nasol ce ai patit, imi pare rau. Din cate vad in poze e vorba de suportul de la scarita? Eu am un amic care umbla cu el sudat, orice poate fi sudat, insa nu recomand decat ca masura provizorie. Nu stii niciodata cand te manaca sa te ridici in scarite si se da naibii si te imprastii, plus ca pe viraje mai apesi si tu in scarita.

 

@Zappy Cu dunga de la cauciucul fata stai lejer, asa e la toti. Nu prea ai cum sa duci cauciucul fata in dunga, mai ales la guma touring, sa iti iasa din cap.

Cu scaritele dai relativ usor jos la B6 Kult, de fapt daca ma gandesc bine primul lucru care atingea la al meu era cricul central, lasam dara de scantei in spatele meu, insa nu de mare racer, ci de amortizor naspa. Daca ai si pasager, si mai usor. Si la 60 la ora dadeam pe jos cu el, mai ales cu greutate (alta decat gagica) in spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare banditi. Felicitari tutror care se plimba si strang km dar si posturi.

Anamneza: uleiul schimbat anul trecut, Motul semisintetic 15W40 (cred, nu mai stiu exact)

din cauza problemei cu amortizorul anul asta am facut doar vreo 200km, asa ca cu cei de anul trecut, nu cred k am 1000km in total

Simptomatologie: cand schimb vitezele simt la picior un "tzacanit" sau o izbitura "metalica" care nu era inainte

cand dau treapta superioara, am impresia ca iese mai greu din treapta in care a fost

Tratament:e nevoie sa schimb uleiul (da stiu, el e garantat 10k km sau 1 an....dar totusi, nici 1000)

ar putea fi altceva? trebuie sa desfac sa vad pe acolo?

Asfalt uscat tutror!

 

P.S.: meteorologii tin cu noi pana la sf. lunii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@Zappy Cu dunga de la cauciucul fata stai lejer, asa e la toti. Nu prea ai cum sa duci cauciucul fata in dunga, mai ales la guma touring, sa iti iasa din cap.

 

 

Clar, nu mi-am propus sa-l duc in dunga pe ala de pe fata :D . Dar inainte am avut un Metzeler Lasertec (parca) care sigur nu avea aia 2cm neatinsi pe margine. Probabil avea profilul mai putin bombat, sau uzura de pe mijloc ajuta sa mai atinga si marginea asfaltul, cand ma aplecam.

Naiba stie, 2CT-ul asta imi place si ma simt bine pe el, dar cand ma dau jos si vad marginea aia cruda mi se face rau :laugh:

 

@ Marmotzel, eu am patit asta cu mai multe uleiuri, unele chiar de la Motul. Eu zic sa-l schimbi si sa incerci altceva. Nu cred ca e cazul sa te apuci sa desfaci, intai schimba uleiul si apoi vezi cum se simte. Nu mai lungesc discutia cu uleiurile ca iar iese cu suparare. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa te dai si cu banditu pe curbe dar nu cum faci cu o sportiva :)

sambata dimineata cand m-am dus jos sa plec la munca am avut o surpriza, motocicleta era cazuta jos ....am ridicato si surpriza, oglinda sparta, parbrizu zgariat si cel mai grav ...va pun o poza ...

post-24498-0-86340700-1315249716_thumb.jpg

post-24498-0-74128800-1315249739_thumb.jpg

nu stiu ce sa fac ...exista posibilitatea sa o sudezi ?

 

Anu trecut l-am trantit pe iarba si mi-am rupt suportu de pe partea dreapta. Am fost la un service si dupa ce mi-o luat si 150 lei mi-o sudat-o prost,in sensul ca dupa 300-400 km mi s-o rupt sudura intr-o curba de dreapta(bn ca era praf asfaltu si nu m-am inclinat),cred ca stiu si de ce s-a rup. Cu cativa km in urma am luat un hop ridicat in picioarein scarite si probabil s-a fisurat atunci.am mai mers vreo 2-3000 km fara scarita+frana spate(inconstient un pic) pana m-a vazut un prieten tot motociclist si mi-a spus sa-l caut ca mi-o sudeaza el.mi-o facut-o moka si de vreo 10000 de km merg linistit cu ea in picioare.n-am nici o treaba.tot acelas prieten i-a sudat suport si unui prieten cu v strom 1000 si ala merge cum merge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anu trecut l-am trantit pe iarba si mi-am rupt suportu de pe partea dreapta. Am fost la un service si dupa ce mi-o luat si 150 lei mi-o sudat-o prost,in sensul ca dupa 300-400 km mi s-o rupt sudura intr-o curba de dreapta(bn ca era praf asfaltu si nu m-am inclinat),cred ca stiu si de ce s-a rup. Cu cativa km in urma am luat un hop ridicat in picioarein scarite si probabil s-a fisurat atunci.am mai mers vreo 2-3000 km fara scarita+frana spate(inconstient un pic) pana m-a vazut un prieten tot motociclist si mi-a spus sa-l caut ca mi-o sudeaza el.mi-o facut-o moka si de vreo 10000 de km merg linistit cu ea in picioare.n-am nici o treaba.tot acelas prieten i-a sudat suport si unui prieten cu v strom 1000 si ala merge cum merge

am luat de la celalalta dar e fisurat in alta parte si ma gnadesc sa il sudez sau sa il schimb, am gasit la un baiat cu 50euro, cam mult dar asta e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am luat de la celalalta dar e fisurat in alta parte si ma gnadesc sa il sudez sau sa il schimb, am gasit la un baiat cu 50euro, cam mult dar asta e

 

si io m-am gandit la un moment dat sa iau altu da era mult prea mult 50 euro+vreo 20 pedala frana ca si aia era rupta,asa mai bn pun un pic si imi iau o pereche de suporti de scarite aftermarket http://www.banditmaniashop.co.uk/bandit-gsf-1250-1200--750--650--600-billet-footrest-hangers-785-p.asp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehehe .. cunosc senzatia .. Incearca sa mai intaresti putin amortizorul spate cand te mai dai pe curbe.

Intr-adevar, cand ma mai apuca pe curbe ar trebui s-o urc la 7, acum e intre 4,5 si 5.

Dar trebe sa o fac pe loc, ca nu-mi place sa tzopai pe drum pana acolo daca o intaresc d-acasa.

 

Ciao. Depinde daca ai dimensiunea standard la gume si de asemenea ce profil au gumele tale.

De ex, pe banditul de 600 care vine cu 150 din fabrica am pus 160 si foarte greu duceam cauciucul in margine. La astalalt, cu 180 pe spate la cauciuc Pilot Road

Io credeam ca e invers, cu cat e mai subtire cu atat mai greu de dus in cap....

De exemplu, CB500-ele pretinei are 150 (sau 140) si niciodata n-am putut sa ma apropii de margini cu ea...mereu mi-a ramas cam un deget, un deget si ceva.

CB-ul are si talonul mult mai inalt decat Banditu'.

 

Tot Pilot Road am si eu, Alin.

la cel de pe fata mai sunt lejer 1,5 - 2 cm pana in margine. Chiar n-am masurat exact, ca mi-e rusine sa ma uit la dunga aia, dar mi se pare ENORMA. Setul e dupa cum am zis Michelin Pilot Road

De unde diferenta aia? Si unde dreaq sunt scaritele mele de nu ajung pe asfalt? :rusinica:

Eu am Pilot Power d-alea simple, dintr-o bucata.

Nici eu n-am ajuns la margine pe fata, mai am cam 5 mm dar nici nu prea ma uit la fata ca aia nu prea ajunge la cap, sau daca ajunge...nu merita riscul.

Cu fostele gume, Dunlop Sportmaxx (vechi), ajungeam inainte cu fata la capat si abia dup-aia cu spatele :laugh: . de ce? spatele era 2006 si mai avea ceva carne pe el, fata era 2004 si vreo 2 mm ramasi + ca se patratise si din cauza asta imi oferea si un tremurici la 70 km/h. Cand le-am pus p-astea noi in primavara era sa pic cand am plecat din vulcanizare, ca se lasa foarte brusc in curbe...cele vechi nu mai aveam coama mai deloc.

 

 

 

Cu undertailu'?! Cum spanac?! Bah ce ma ofticati...

Io zic ca n-ai drumuri acolo de atins.

Vino inapoi in RO :D

 

 

Eu ating doar cu talpa cizmei, cred ca tin eu piciorul mai ciudat,

cu scarita inca nu am atins, dar ating cu varful bocancului, mai ales in giratoare

si eu ating cu bocancii frecvent cand dau de curbe

Ca si Make, las material la fantani-Unirii si pta Alba Iulia :D

 

banditul nu e facut pt. asa ceva

cum sa nu? :P

 

Zicea careva ca atinge cu cricu' central cand are bagaje multe+pasagera.

Asa pateam si eu in excursie cand ma dadeam mai tare la ea pe serpentine/curbe, dar nici sa fac suspensia teava nu-mi convenea, ca se pierdea din confort, asa ca am lasat-o la 5.

 

 

cum e Transalpina...ma refer e asfaltata 100%???

 

mai are vreo 5-6 bucatele mici de 50-100 m neasfaltate. una mai marici de zic eu, cam 1 km si mai sunt santuri cu piatra peste drum unde fac podete de scurgere a apei, dar astea sunt toate inspre sebes si mai jos asa...se trece ok peste ele. Oricum, nici nu se apropie de dezastrul numit Transfagarasean, drumul chiar bun, si are cam 150 km.

Cel mai mult mi-a placut podul...dar nu spun sa nu stric surpriza.

 

 

Poze

 

320612_211884652206091_100001536746595_581306_1145730_n.jpg

 

319277_211884665539423_100001536746595_581307_2846760_n.jpg

 

311202_211884695539420_100001536746595_581308_2454563_n.jpg

 

320897_211884712206085_100001536746595_581309_7007829_n.jpg

 

300147_211884738872749_100001536746595_581310_6917153_n.jpg

 

304762_211884782206078_100001536746595_581312_5857076_n.jpg

 

311047_211884802206076_100001536746595_581313_7106660_n.jpg

 

299537_211884758872747_100001536746595_581311_3734699_n.jpg

 

299802_211884815539408_100001536746595_581314_6539618_n.jpg

 

312017_211884832206073_100001536746595_581315_1787173_n.jpg

 

305152_211884848872738_100001536746595_581316_2727075_n.jpg

 

291762_211884858872737_100001536746595_581317_2824379_n.jpg

 

298377_211884912206065_100001536746595_581319_7169837_n.jpg

 

299437_211884942206062_100001536746595_581320_678832_n.jpg

 

308247_211884962206060_100001536746595_581321_6263319_n.jpg

 

316407_211884992206057_100001536746595_581322_4693344_n.jpg

 

291977_211885018872721_100001536746595_581323_3776197_n.jpg

 

320697_211885035539386_100001536746595_581324_748529_n.jpg

 

321092_211885055539384_100001536746595_581325_615599_n.jpg

 

308397_211885198872703_100001536746595_581331_1599826_n.jpg

 

299512_211885208872702_100001536746595_581332_4306571_n.jpg

 

319652_211885225539367_100001536746595_581333_7161301_n.jpg

 

316237_211885308872692_100001536746595_581336_3643907_n.jpg

 

311787_211885258872697_100001536746595_581334_8307958_n.jpg

 

317842_211885282206028_100001536746595_581335_5931936_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...