TETEA. Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 @Zappy Cu dunga de la cauciucul fata stai lejer, asa e la toti. Nu prea ai cum sa duci cauciucul fata in dunga, mai ales la guma touring, sa iti iasa din cap. Clar, nu mi-am propus sa-l duc in dunga pe ala de pe fata . Dar inainte am avut un Metzeler Lasertec (parca) care sigur nu avea aia 2cm neatinsi pe margine. Probabil avea profilul mai putin bombat, sau uzura de pe mijloc ajuta sa mai atinga si marginea asfaltul, cand ma aplecam. Naiba stie, 2CT-ul asta imi place si ma simt bine pe el, dar cand ma dau jos si vad marginea aia cruda mi se face rau @ Marmotzel, eu am patit asta cu mai multe uleiuri, unele chiar de la Motul. Eu zic sa-l schimbi si sa incerci altceva. Nu cred ca e cazul sa te apuci sa desfaci, intai schimba uleiul si apoi vezi cum se simte. Nu mai lungesc discutia cu uleiurile ca iar iese cu suparare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 sa nu fie si o uzura a ambreiajului sau poate cablul neintins/fara joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 poti sa te dai si cu banditu pe curbe dar nu cum faci cu o sportiva sambata dimineata cand m-am dus jos sa plec la munca am avut o surpriza, motocicleta era cazuta jos ....am ridicato si surpriza, oglinda sparta, parbrizu zgariat si cel mai grav ...va pun o poza ... nu stiu ce sa fac ...exista posibilitatea sa o sudezi ? Anu trecut l-am trantit pe iarba si mi-am rupt suportu de pe partea dreapta. Am fost la un service si dupa ce mi-o luat si 150 lei mi-o sudat-o prost,in sensul ca dupa 300-400 km mi s-o rupt sudura intr-o curba de dreapta(bn ca era praf asfaltu si nu m-am inclinat),cred ca stiu si de ce s-a rup. Cu cativa km in urma am luat un hop ridicat in picioarein scarite si probabil s-a fisurat atunci.am mai mers vreo 2-3000 km fara scarita+frana spate(inconstient un pic) pana m-a vazut un prieten tot motociclist si mi-a spus sa-l caut ca mi-o sudeaza el.mi-o facut-o moka si de vreo 10000 de km merg linistit cu ea in picioare.n-am nici o treaba.tot acelas prieten i-a sudat suport si unui prieten cu v strom 1000 si ala merge cum merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Anu trecut l-am trantit pe iarba si mi-am rupt suportu de pe partea dreapta. Am fost la un service si dupa ce mi-o luat si 150 lei mi-o sudat-o prost,in sensul ca dupa 300-400 km mi s-o rupt sudura intr-o curba de dreapta(bn ca era praf asfaltu si nu m-am inclinat),cred ca stiu si de ce s-a rup. Cu cativa km in urma am luat un hop ridicat in picioarein scarite si probabil s-a fisurat atunci.am mai mers vreo 2-3000 km fara scarita+frana spate(inconstient un pic) pana m-a vazut un prieten tot motociclist si mi-a spus sa-l caut ca mi-o sudeaza el.mi-o facut-o moka si de vreo 10000 de km merg linistit cu ea in picioare.n-am nici o treaba.tot acelas prieten i-a sudat suport si unui prieten cu v strom 1000 si ala merge cum merge am luat de la celalalta dar e fisurat in alta parte si ma gnadesc sa il sudez sau sa il schimb, am gasit la un baiat cu 50euro, cam mult dar asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 am luat de la celalalta dar e fisurat in alta parte si ma gnadesc sa il sudez sau sa il schimb, am gasit la un baiat cu 50euro, cam mult dar asta e si io m-am gandit la un moment dat sa iau altu da era mult prea mult 50 euro+vreo 20 pedala frana ca si aia era rupta,asa mai bn pun un pic si imi iau o pereche de suporti de scarite aftermarket http://www.banditmaniashop.co.uk/bandit-gsf-1250-1200--750--650--600-billet-footrest-hangers-785-p.asp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 cum e Transalpina...ma refer e asfaltata 100%??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Hehehe .. cunosc senzatia .. Incearca sa mai intaresti putin amortizorul spate cand te mai dai pe curbe. Intr-adevar, cand ma mai apuca pe curbe ar trebui s-o urc la 7, acum e intre 4,5 si 5. Dar trebe sa o fac pe loc, ca nu-mi place sa tzopai pe drum pana acolo daca o intaresc d-acasa. Ciao. Depinde daca ai dimensiunea standard la gume si de asemenea ce profil au gumele tale. De ex, pe banditul de 600 care vine cu 150 din fabrica am pus 160 si foarte greu duceam cauciucul in margine. La astalalt, cu 180 pe spate la cauciuc Pilot Road Io credeam ca e invers, cu cat e mai subtire cu atat mai greu de dus in cap.... De exemplu, CB500-ele pretinei are 150 (sau 140) si niciodata n-am putut sa ma apropii de margini cu ea...mereu mi-a ramas cam un deget, un deget si ceva. CB-ul are si talonul mult mai inalt decat Banditu'. Tot Pilot Road am si eu, Alin. la cel de pe fata mai sunt lejer 1,5 - 2 cm pana in margine. Chiar n-am masurat exact, ca mi-e rusine sa ma uit la dunga aia, dar mi se pare ENORMA. Setul e dupa cum am zis Michelin Pilot Road De unde diferenta aia? Si unde dreaq sunt scaritele mele de nu ajung pe asfalt? Eu am Pilot Power d-alea simple, dintr-o bucata. Nici eu n-am ajuns la margine pe fata, mai am cam 5 mm dar nici nu prea ma uit la fata ca aia nu prea ajunge la cap, sau daca ajunge...nu merita riscul. Cu fostele gume, Dunlop Sportmaxx (vechi), ajungeam inainte cu fata la capat si abia dup-aia cu spatele . de ce? spatele era 2006 si mai avea ceva carne pe el, fata era 2004 si vreo 2 mm ramasi + ca se patratise si din cauza asta imi oferea si un tremurici la 70 km/h. Cand le-am pus p-astea noi in primavara era sa pic cand am plecat din vulcanizare, ca se lasa foarte brusc in curbe...cele vechi nu mai aveam coama mai deloc. Cu undertailu'?! Cum spanac?! Bah ce ma ofticati... Io zic ca n-ai drumuri acolo de atins. Vino inapoi in RO Eu ating doar cu talpa cizmei, cred ca tin eu piciorul mai ciudat, cu scarita inca nu am atins, dar ating cu varful bocancului, mai ales in giratoare si eu ating cu bocancii frecvent cand dau de curbe Ca si Make, las material la fantani-Unirii si pta Alba Iulia banditul nu e facut pt. asa ceva cum sa nu? Zicea careva ca atinge cu cricu' central cand are bagaje multe+pasagera. Asa pateam si eu in excursie cand ma dadeam mai tare la ea pe serpentine/curbe, dar nici sa fac suspensia teava nu-mi convenea, ca se pierdea din confort, asa ca am lasat-o la 5. cum e Transalpina...ma refer e asfaltata 100%??? mai are vreo 5-6 bucatele mici de 50-100 m neasfaltate. una mai marici de zic eu, cam 1 km si mai sunt santuri cu piatra peste drum unde fac podete de scurgere a apei, dar astea sunt toate inspre sebes si mai jos asa...se trece ok peste ele. Oricum, nici nu se apropie de dezastrul numit Transfagarasean, drumul chiar bun, si are cam 150 km. Cel mai mult mi-a placut podul...dar nu spun sa nu stric surpriza. Poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 andartreyu' jesuz fuck ce a fost in mintea mea ? bugspoiler .. bugspoiler .. repeta dupa mine bugspoiler. mea culpa. Ia hai , motorocker , da-te mare . Dar da, frumos pilite si scaritele si crashbaru. Aparatul foto si implicit si fotograful nu sunt de neglijat. Vad ca ai si lasat-o pe stanga o data, da nu grav. La fel s-a facut si la mine crashbaru si mi-a fost lene sa-l indrep pana acu. Si pentru Banditrider sau care a comis-o: Cand a fost lansat, banditul era unul dintre putinele motoare pe care puteai sa le lasi pe curbe atat de tarziu pe cat poti sa-l lasi pe asta. Era un fel de mecca al curbelor la viteza medie. (Nu viteza mare! ) Nu am spus-o eu , s-au declarat altii pe forumuri mai mari ca mine. Eu tot am parerea ca Hornetul ala are agilitatea unui batran cu semipareza in curbe( la viteza medie ). La viteza mare .. no comment. Dar na.. nu stiu io sa conduc, sau sunt obisnuit cu usoru. Macke cum merge vanzarea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Macke cum merge vanzarea ? NU merge deloc. Drept sa iti spun nici nu prea imi vine sa-l mai dau, ca la cum merge treaba, mai bine il tin decat sa-l dau degeaba ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Poze Fugi breh ca le-ai luat la flex... am vazut io pixelu' albastru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Cel mai mult mi-a placut podul...dar nu spun sa nu stric surpriza. Ce pod, am o banuiala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 NU merge deloc. Drept sa iti spun nici nu prea imi vine sa-l mai dau, ca la cum merge treaba, mai bine il tin decat sa-l dau degeaba ... Lasa man, daca nu arde tine-l acolo ca asa-i cu vanzarile. Toti aduc acum de afara, ca italianul si neamtul au dormit cu motoarele in pat si le-au pornit numai duminica... Sanatos sa fii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 (editat) am luat de la celalalta dar e fisurat in alta parte si ma gnadesc sa il sudez sau sa il schimb, am gasit la un baiat cu 50euro, cam mult dar asta e Sigur mai am eu pe undeva ceea ce cauti si ceva mai ieftin decat ai gasit tu...daca nu ai comandat inca pot sa rascolesc printre fiare(da-mi de stire)...stiu ca era intreaga dar nu mai stiu daca a fost vreodata sudata. Editat Septembrie 6, 2011 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 NU merge deloc. Drept sa iti spun nici nu prea imi vine sa-l mai dau, ca la cum merge treaba, mai bine il tin decat sa-l dau degeaba ... Corect, nici eu nu las la pret..chit ca il tin pentru nepoti Ce ma seaca intrebarile astea cu "care e ultimul pret ?", sau sa stau sa mai bag inca 2-300 euro la pret, si sa scriu "negociabil".. Romanul daca nu negociaza, nu se simte bine..Daca mai scade proprietarul inca 200 euro la pret, se simte marele negociator..Ce o zice in gandul lui, "frate, sunt tare".. Vanzatorul ce o zice, "bai, hai sa mai pun o suta, doua peste pret, ca astora le place sa negocieze".. Ma rog, pentru mine deja devine iritanta faza asta.. Frate, asta e marfa, asta e pretul, nu-ti convine, sa fii sanatos, cauta in alta parte mai ieftin..Dar sa nu plangi pe urma, ca s-a stricat(cum citisem ieri undeva pe forum, legat de un GS, sau ceva de gen) ps. Arc ? Bai sincer sa fiu, eu glumesc cu arcul..nu stiu daca am fost mai mult de 3 ori cu mobra acolo..Daca ies cu mobra, ies sa ma plimb, nu sa stau la barfa..Daca vor sa ne intalnim, pai hai frate fara mobre si o dam pe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Sigur mai am eu pe undeva ceea ce cauti si ceva mai ieftin decat ai gasit tu...daca nu ai comandat inca pot sa rascolesc printre fiare(da-mi de stire)...stiu ca era intreaga dar nu mai stiu daca a fost vreodata sudata. nu am comandat inca deoarece nu mi-au intrat bani in cont ...am facut acum cateva luni un accident cu banditul, in coloana de moto dobitocul din spate a accelerat brusc si de la 110 a ajuns pe la 160, a franat si in clipa urmatoare a intrat in mine ...in momentul lovituri mi-a sarit acul de la 110 la 130, eu nu am cazut dar motocicleta a avut de suferit un pic mai mult, asigurarea lui find la carpatica ...am optinut suma de 240ron pentru urmatoarele piese : toata codita, aparatoare lan, stop frana, semnalizare si numar... am reparat motocicleta suportand costurile si acum ma cert cu cei de la carpatica sa imi dea bani, azi m-au saunat sa le dau contul bancar ca imi baga bani in 2 zile maxim ... sper sa o rezolv zilele astea tipul cu care am vb a zis ca imi da tot ansamblul format din scarita, suport scarita pedala frana ... daca imi poti face un pret bun doar pentru surpotu scarita ar fi super Corect, nici eu nu las la pret..chit ca il tin pentru nepoti Ce ma seaca intrebarile astea cu "care e ultimul pret ?", sau sa stau sa mai bag inca 2-300 euro la pret, si sa scriu "negociabil".. Romanul daca nu negociaza, nu se simte bine..Daca mai scade proprietarul inca 200 euro la pret, se simte marele negociator..Ce o zice in gandul lui, "frate, sunt tare".. Vanzatorul ce o zice, "bai, hai sa mai pun o suta, doua peste pret, ca astora le place sa negocieze".. Ma rog, pentru mine deja devine iritanta faza asta.. Frate, asta e marfa, asta e pretul, nu-ti convine, sa fii sanatos, cauta in alta parte mai ieftin..Dar sa nu plangi pe urma, ca s-a stricat(cum citisem ieri undeva pe forum, legat de un GS, sau ceva de gen) ps. Arc ? Bai sincer sa fiu, eu glumesc cu arcul..nu stiu daca am fost mai mult de 3 ori cu mobra acolo..Daca ies cu mobra, ies sa ma plimb, nu sa stau la barfa..Daca vor sa ne intalnim, pai hai frate fara mobre si o dam pe din cate am vazut eu moto tau este super ok, arata foarte bine si din punct de vedere mecanic cred ca este super ok ... asa ca parerea mea tine la pret ma gandeam la un momendat sa le vand pe amandoua la pachet, adica ce a mai ramas din a2a (furca,roti, motor,etrieri si altele) si sa imi iau un B12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 (editat) nu am comandat inca deoarece nu mi-au intrat bani in cont ...am facut acum cateva luni un accident cu banditul, in coloana de moto dobitocul din spate a accelerat brusc si de la 110 a ajuns pe la 160, a franat si in clipa urmatoare a intrat in mine ...in momentul lovituri mi-a sarit acul de la 110 la 130, eu nu am cazut dar motocicleta a avut de suferit un pic mai mult, asigurarea lui find la carpatica ...am optinut suma de 240ron pentru urmatoarele piese : toata codita, aparatoare lan, stop frana, semnalizare si numar... am reparat motocicleta suportand costurile si acum ma cert cu cei de la carpatica sa imi dea bani, azi m-au saunat sa le dau contul bancar ca imi baga bani in 2 zile maxim ... sper sa o rezolv zilele astea tipul cu care am vb a zis ca imi da tot ansamblul format din scarita, suport scarita pedala frana ... daca imi poti face un pret bun doar pentru surpotu scarita ar fi super din cate am vazut eu moto tau este super ok, arata foarte bine si din punct de vedere mecanic cred ca este super ok ... asa ca parerea mea tine la pret andeam la un momendat sa le vand pe amandoua la pachet, adica ce a mai ramas din a2a (furca,roti, motor,etrieri si altele) si sa imi iau un B12 man, pai daca e tot ansamblul e un pret bun zic eu...cred ca-i mai bine decat ce gaseti pe ebay Intai sa-l gasesc sa vad in ce stare este si apoi vb Ar trebui sa iti convingi prietenii sa nu mai isi faca asigurari la carpatica ca au dosare nerezolvate din 09... si eu am incercat sa le schimb mentalitatea romaneasca la catvia cunoscuti cu asig carpatica dar degeaba...daca nu i se intampla lui de ce sa nu plateasca cu 10-20ron mai putin...romanul tot roman(dar daca il darama vre-un taximetrist manelist si ii pune carpatica in brate si sta cu anii pt un rahat de bani care nu or sa acopere nici 15% din dauna...) Ia B12 neamule Editat Septembrie 6, 2011 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 Corect, nici eu nu las la pret..chit ca il tin pentru nepoti Ce ma seaca intrebarile astea cu "care e ultimul pret ?", sau sa stau sa mai bag inca 2-300 euro la pret, si sa scriu "negociabil".. Romanul daca nu negociaza, nu se simte bine..Daca mai scade proprietarul inca 200 euro la pret, se simte marele negociator..Ce o zice in gandul lui, "frate, sunt tare".. Vanzatorul ce o zice, "bai, hai sa mai pun o suta, doua peste pret, ca astora le place sa negocieze".. Ma rog, pentru mine deja devine iritanta faza asta.. Frate, asta e marfa, asta e pretul, nu-ti convine, sa fii sanatos, cauta in alta parte mai ieftin..Dar sa nu plangi pe urma, ca s-a stricat(cum citisem ieri undeva pe forum, legat de un GS, sau ceva de gen) Cumatrul meu s-a dus in Germania sa-si ia masina si bine-nteles...sa negocieze cu neamtul. Si neamtul dupa ce-o vazut oamenii ca tot trag si tot incearca: - daca vreti sa mai beti o cafea, va mai dau una. daca vreti bem cafea pana dimineata, dar pretul la masina asta e Cred ca asa ar trebui sa procedam si noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 man, pai daca e tot ansamblul e un pret bun zic eu...cred ca-i mai bine decat ce gaseti pe ebay Intai sa-l gasesc sa vad in ce stare este si apoi vb Ar trebui sa iti convingi prietenii sa nu mai isi faca asigurari la carpatica ca au dosare nerezolvate din 09... si eu am incercat sa le schimb mentalitatea romaneasca la catvia cunoscuti cu asig carpatica dar degeaba...daca nu i se intampla lui de ce sa nu plateasca cu 10-20ron mai putin...romanul tot roman(dar daca il darama vre-un taximetrist manelist si ii pune carpatica in brate si sta cu anii pt un rahat de bani care nu or sa acopere nici 15% din dauna...) Ia B12 neamule ce poti sa le faci ...oameni care au un rahat in loc de creer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Ia hai , motorocker , da-te mare . Dar da, frumos pilite si scaritele si crashbaru. Aparatul foto si implicit si fotograful nu sunt de neglijat. Vad ca ai si lasat-o pe stanga o data, da nu grav. La fel s-a facut si la mine crashbaru si mi-a fost lene sa-l indrep pana acu. aparatul e un Canon A710 si s-a cam hodorogit. vreau un SX1 sau un SX10 ceva... fotograful e un amator Nu eu am lasat-o pe dreapta, asa am luat-o, creca italianca dinainte a culcat-o, crashbaru' + capele de ghidoane cele vechi erau pline de semne a la "scapat pe loc" pe ambele parti. Creca si-a cumparat Honda Cornet tipa aia, ca deh, e mai mica si usoara, mai de dama asa Initial am vrut sa-l dau jos, ca e stramb...dar bine ca nu am facut-o ca odata urcam bordura in spatele blocului si am zis sa o urc mai la relanti asa, sa nu dau tare cu roata spate...eh, am cam ramas cu picioarele in aer , si era cat p-aci sa se duca de tot pe stanga, dar am reusit s-o tin in maini cumva, de m-am ales c-o intindere de m-a durut 2 sapt. Daca o scapam si nu aveam crashbar, se ducea direct in capacul ala bombat si urma o fericire. Atunci am zis ca desi e urat si tre' sa-l indrept candva, crashbaru ramane pe mobra. Fugi breh ca le-ai luat la flex... am vazut io pixelu' albastru! sa-mi fie rusine! Ce pod, am o banuiala ? hai ma ca e idilic podul ala, pitoresc, mie mi-aduce aminte de copilarie cand cutreieram dambovita la tara la bunici si dadeam de poduri d-alea diseara ii fac si eu schimbul de ulei tot Motul 7100 10W40 - 200 ron 4L la MyMoto Ma gandeam sa-i pun 5100 dar pt 20 ron in plus, de ce nu 7100? Ma mai gandeam sa-i pun 15W ca deh, cica un motor uzat merge mai bine cu ulei unpic mai gros, si eu am trecut de 50.000 pe ceas (poate 55-60 mii reali) dar...daca era cazul specificau aia in manual ca atunci cand imbatraneste sa-i pui ulei mai gros, asa creca intra la categoria "mituri despre ulei" . Poate ii puneam 15W daca nu se termina vara, ca in oras se incalzeste bine, dar vine frigu si nu se mai pune problema...tot asa ma gandeam inainte sa plec in excursie sa-i pun 15W caa e vara si se incinge, dar avand in vedere ca mergeam doar la drum lung, am ramas la 10W + ca in Cehia si Germania temperaturile stateau cam pe la 20-22 grade ziua. Tot am o manie cu tachetii/supapele, am impresia ca tacane si ar cam trebui reglate...poate dau peste un B6 in oras sa le ascult pe amandoua in acelasi timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 ii reglezi tu .. daca e ceva de reglat , dupa care dupa 2000 de km incep din nou. am avut io 20w50 si omora toate sunetele mai clinchenite (b6 ) si se auzea fain motoru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) Salutare! asta este noua mea achizitie Bandit de 600 din 2001... Editat Septembrie 8, 2011 de nae10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Sa-ti traiasca si bine ai venit printre noi. As a side note : Aseara am facut o liniuta cu ferariu lu copilu minune ..siiii.. m-a facut , in afara de homalau de mine, mai aveam unu de 90 de kile in spate si cand am plecat de la semafor ( pentru ca alalt homalau are gura mare "Te bagi la o liniuta!") m-a prins pe nepregatite .. mi s-a ridicat putin banditu de o roata si am lasat-o mai moale si dupa ma tineam dupa el .. dar mama ce se duce ferariu ala. m-am ras pana acasa. Am ras in hohote .. m-a &muit copilu minune ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 aparatul e un Canon A710 si s-a cam hodorogit. vreau un SX1 sau un SX10 ceva... fotograful e un amator Nu eu am lasat-o pe dreapta, asa am luat-o, creca italianca dinainte a culcat-o, crashbaru' + capele de ghidoane cele vechi erau pline de semne a la "scapat pe loc" pe ambele parti. Creca si-a cumparat Honda Cornet tipa aia, ca deh, e mai mica si usoara, mai de dama asa Initial am vrut sa-l dau jos, ca e stramb...dar bine ca nu am facut-o ca odata urcam bordura in spatele blocului si am zis sa o urc mai la relanti asa, sa nu dau tare cu roata spate...eh, am cam ramas cu picioarele in aer , si era cat p-aci sa se duca de tot pe stanga, dar am reusit s-o tin in maini cumva, de m-am ales c-o intindere de m-a durut 2 sapt. Daca o scapam si nu aveam crashbar, se ducea direct in capacul ala bombat si urma o fericire. Atunci am zis ca desi e urat si tre' sa-l indrept candva, crashbaru ramane pe mobra. sa-mi fie rusine! hai ma ca e idilic podul ala, pitoresc, mie mi-aduce aminte de copilarie cand cutreieram dambovita la tara la bunici si dadeam de poduri d-alea diseara ii fac si eu schimbul de ulei tot Motul 7100 10W40 - 200 ron 4L la MyMoto Ma gandeam sa-i pun 5100 dar pt 20 ron in plus, de ce nu 7100? Ma mai gandeam sa-i pun 15W ca deh, cica un motor uzat merge mai bine cu ulei unpic mai gros, si eu am trecut de 50.000 pe ceas (poate 55-60 mii reali) dar...daca era cazul specificau aia in manual ca atunci cand imbatraneste sa-i pui ulei mai gros, asa creca intra la categoria "mituri despre ulei" . Poate ii puneam 15W daca nu se termina vara, ca in oras se incalzeste bine, dar vine frigu si nu se mai pune problema...tot asa ma gandeam inainte sa plec in excursie sa-i pun 15W caa e vara si se incinge, dar avand in vedere ca mergeam doar la drum lung, am ramas la 10W + ca in Cehia si Germania temperaturile stateau cam pe la 20-22 grade ziua. Tot am o manie cu tachetii/supapele, am impresia ca tacane si ar cam trebui reglate...poate dau peste un B6 in oras sa le ascult pe amandoua in acelasi timp Salut! Primul numar sau cifra n-are a face cu functionarea la cald a motorului. Reprezinta vascozitatea la rece si cu cat e mai mica inseamna ca la temperaturi scazute, uleiul e mai fluid si ajunge mai repede sa-si faca treaba, adica sa unga cat mai departe si cat mai repede si in locuri cat mai stramte. Cum al doilea numar este 40, vascozitatea la 100*C, comportamentul este acelasi, indiferent ca in fata lui W este 5;10;sau15. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 sa nu fie si o uzura a ambreiajului sau poate cablul neintins/fara joc. M-am gandit si eu la asta, pentru ca am mai intalnit chestia asta la Minsk (:-s). Qm verific jocul la ambreiaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 vezi ca e in manual descrisa o procedura de reglare a cuiului care impinge ambreiajului, sau cel putin la Kult B6 este. Apoi rereglat jocul la maneta, dupa ce faci jocul la cui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.