Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

singura diferenta pe care-o stiu e prinderea de dedesubtul motorului, la B12 e o ureche complet detasabila, la B6 e sudata de cadru. dar cel mai bine le cunoaste cu siguranta pe amindoua mr. Emppu :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suplimentar la ceea ce a evidentiat deja Calin, s-ar mai putea mentiona scaritele pasagerului care sunt diferite (la B6 teava sudata in cadru, la B12 suporti de aluminiu insusrubati in cadru).

Ca mai mare diferenta e data de traversa pe care am marcat-o cu rosu in poza si care nu se gaseste pe B6 si care are rol de ranforsare si rigidizare a cadrului, ceea ce e f important mai ales in cazul montarii unor crashpaduri.

post-8276-1265308739_thumb.jpg

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suplimentar la ceea ce a evidentiat deja Calin, s-ar mai putea mentiona scaritele pasagerului care sunt diferite (la B6 teava sudata in cadru, la B12 suporti de aluminiu insusrubati in cadru).

Ca mai mare diferenta e data de traversa pe care am marcat-o cu rosu in poza si care nu se gaseste pe B6 si care are rol de ranforsare si rigidizare a cadrului, ceea ce e f important mai ales in cazul montarii unor crashpaduri.

singura diferenta care o cunosc eu dintre b12 si b6 si cea mai importanta e motoru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu
am gasit un site: http://www.pieces-suz.com/index.php?newlang=english

bravo mie ati putea spune, dar am observat ca au foarte multe informatii , eu mi-am gasit motorul aici dupa serie.

Model Name Model Year Wine Debut Series Number END Numero Serie

GSF600T(E2) T 1996 1996 js1gn77a000 50xxxx 50xxxx

 

un fel de cmsnl

Salutare, Arx.

Ce-nseamna "cmsl"? :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

www.cmsnl.com

e un site de unde se pot cumpara piese originale. are diagrame pentru identificarea pieselor, care pot folosi si la alte chestii. dupa codurile pieselor se poate determina daca anumite piese de pe modele diferite sint identice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ultima patanie, am fost la ASU la reparatie. dupa cum bine am scris cand inca nu ajunsesem la 5000 :wink:

A reglat-o si a sincronizat-o, pus evacuarea cu 2 garnituri la o evacuarea de la cilindru 3 si fara nici o garnitura la cilindru 2, zgomot infernal pe care l-am atribuit initial faptului ca capul de surub era sectionat.( chestie pe care am rezolvat-o acasa in juma de ora ;) ). Acum , atunci cand ne-am uitat la motor cum mergea la relanti, fara evacuare, omu mie mi-a spus ca sare cate o scanteie cilindru 2 si ca s-ar putea sa fie de la bobine cu recomandarea bobine noi.

 

Acum eu nu prea stiu ce sa zic, i-as lua bobine noi ( 260 coco! ). Alte idei aveti ?

 

fisele au fost verificate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu ai da 260 de euro pe baza a "s-ar putea sa"? eu zic sa investigati pina sinteti siguri ca e de la aia. cel mai simplu diagnostic e inversind papucii de intrare in bobine si iesirile. poate e de la CDI? se mai bulesc si alea, un amic cu Transalp s-a chinuit mult cu motorul, asta pina a schimbat CDI-ul si s-a rezolvat tot. ziceau niste baieti pe la Service ca nu e suficient sa masori cu ohm-metrul fisele, cica pot sa indice corect si sa fie varza (imbatrinrea izolatiei). deci, eu zic sa mai investigati. nu vreau s-o luati in nume de rau dar stiu cazuri concrete unde diagnostice date la repezeala s-au soldat cu bani scosi degeaba din buzunar.

 

PS: nu te supara, dar semnatura ta e extrem de obositoare la ochi :wink:

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu ai da 260 de euro pe baza a "s-ar putea sa"? eu zic sa investigati pina sinteti siguri ca e de la aia. cel mai simplu diagnostic e inversind papucii de intrare in bobine si iesirile. poate e de la CDI? se mai bulesc si alea, un amic cu Transalp s-a chinuit mult cu motorul, asta pina a schimbat CDI-ul si s-a rezolvat tot. ziceau niste baieti pe la Service ca nu e suficient sa masori cu ohm-metrul fisele, cica pot sa indice corect si sa fie varza (imbatrinrea izolatiei). deci, eu zic sa mai investigati. nu vreau s-o luati in nume de rau dar stiu cazuri concrete unde diagnostice date la repezeala s-au soldat cu bani scosi degeaba din buzunar.

 

PS: nu te supara, dar semnatura ta e extrem de obositoare la ochi :wink:

parerea mea ca ar fi bine sa il ajute cineva din bucuresti ...sa demonteze bobinele ..si sa le puna pe a lui ....ca nu are rost cum ai zis si tu sa dea o gramda de bani pe chestia ca "sar putea" ...chestia cu schimbatu d p una p alta am vazuto la service unde fac practica ...pt o masina care nu dadea nici o eroare electrica dar merge prost ...asa k am schimbat Iacu de pe una la fel ...si am depistat problema ...parerea mea e sa il ajute careva ...eu l-as ajuta cu cea mai mare placere dar ...eu sunt in frantza ..motocicleta in craiova ..el e din bucuresti ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am inceput sa fac cumparaturi pt motoreta si am o dilema. Pe louis exista 2 kituri de lant: REGINA si D.I.D. Diferenta este de 30e mai mult pt al doilea, dar despre calitate nu stiu insa nimic.

 

Voi ce imi recomandati/folositi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am inceput sa fac cumparaturi pt motoreta si am o dilema. Pe louis exista 2 kituri de lant: REGINA si D.I.D. Diferenta este de 30e mai mult pt al doilea, dar despre calitate nu stiu insa nimic.

 

Voi ce imi recomandati/folositi?

REGINA :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte bine relantiul .. avea o data la .. cateva secunde o impiedicatura mica, atata tot. Adica nu moare , nu crapa nu se duce de duhul mortii .. e ok . era o chestie de .. finete ;) , cred ca intelegi intr-un fel obsesia :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu folosesc DID si probabil multi o sa-ti recomande aceeasi marca. inainte am avut Tsubaki (facut in Japonia) si a plesnit o za.

va cer parerea cu o treaba: avind in vedere ca vitezometrul era julit de cind am luat motorul iar turometrul sh pe care l-am, l-am luat deja julit, iar ca niste capace noi is 30 de euro si SH nu se gasesc separat iar cromarea costa o groaza, ce ziceti sa le vopsesc tot in verde? ar merge sau e taraneala? sincer nu-mi dau seama cit de bine ar da. sau mai curind negre?

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu folosesc DID si probabil multi o sa-ti recomande aceeasi marca. inainte am avut Tsubaki (facut in Japonia) si a plesnit o za.

va cer parerea cu o treaba: avind in vedere ca vitezometrul era julit de cind am luat motorul iar turometrul sh pe care l-am, l-am luat deja julit, iar ca niste capace noi is 30 de euro si SH nu se gasesc separat iar cromarea costa o groaza, ce ziceti sa le vopsesc tot in verde? ar merge sau e taraneala? sincer nu-mi dau seama cit de bine ar da. sau mai curind negre?

trimitemi o poza pe mess sa vedem cum ii sta cu capacele verzi/ negre

referitor la kit ...eu am avut regina si D.I.D pe un super moto ..surprinzator regina a rezistat mai mult ...acum fiecare isi alege ce vrea ..ce i se pare ca are mai mult potential

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o intreaga discutie despre lanturi. Daca intri pe sectiunea service pe forum, ai sa vezi o discutie de zeci de pagini!

 

Cei mai multi spun DID. Eu unul as lua RK. RK am, RK as lua. Mai exista si IRIS.

 

PS: Si vezi ca pe ebay preturile sunt mai mici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte bine relantiul .. avea o data la .. cateva secunde o impiedicatura mica, atata tot. Adica nu moare , nu crapa nu se duce de duhul mortii .. e ok . era o chestie de .. finete ;) , cred ca intelegi intr-un fel obsesia :wink:

din ce am citit treaba asta se intimpla la orice B6 Kult. si la mine e asa. l-am intrebat pe-un mecanic in care am incredere si mi-a zis ca nu are nimic. pot sa-ti zic ca eu am verificat supapele, sincronizat carburile, schimbat toba, pus bujii noi, incercat si fara toba si nu e nici o diferenta. bine, ca o sa vin a Macke si o sa zica ca la el sta teapan acul e alta treaba :laugh: Cipriane, nu et supara ca mai glumim si noi.

parerea mea e ca nu are nimic motorul. daca vrei sa dormi linistit poti verifica cu un osciloscop ce iese din bujie si CDI, dar as zice ca de fapt nu e nici o problema. asta e motoru' meu:

zi-mi daca e tot ceva de genul asta la tine.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am inceput sa fac cumparaturi pt motoreta si am o dilema. Pe louis exista 2 kituri de lant: REGINA si D.I.D. Diferenta este de 30e mai mult pt al doilea, dar despre calitate nu stiu insa nimic.

 

Voi ce imi recomandati/folositi?

ek quadraring - japan am eu

regina - italieni,fac si pt biciclete....concluzia o tragi tu

did -usa si din cate am auzit is destul de bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai exista si IRIS.

e un user pe aici care cred ca are numai cuvinte "de lauda" despre Iris.

Mesaj completat

ek quadraring - japan am eu

regina - italieni,fac si pt biciclete....concluzia o tragi tu

did -usa si din cate am auzit is destul de bune

Mihai, din dite stiu eu DID e firma japoneza iar italienii fac printre altele si Lamborghini, Ferrari si Maserati. ca sa nu mai zicem ca au unele din cele mai reputate firme de biciclete din lume :wink: nu e asta un criteriu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai sa mori de ras, dar la mine ralantiul nu sta fix .. oscileaza. si nu ma supar, fiecare are fixurile lui, iar unul din fixurile mele este reglajul supapelor ;)

 

deci..cu lanturile e o discutie ca despre ulei: ia unul, mergi cu el. daca pica prea repede, data viitoare nu mai iei! Despre RK-uri nu s-au auzit nici lucruri bune, nici rele. E undeva in clasa de mijloc. By the way, cred ca e furnizorul original la Suzuki, dar nu cred ca si actual (a fost pana prin anii 2000 - nu stiu exact).

 

Cu lant regina merge Biaggi in superbike. Ala nu merge cu lant de bicicleta, deci e bun. Ca lanturile low price sunt mai naspa si nu se compara cu cele care merg in SBk, da..asa e!

 

Daca ai dubii, ia DID si termina orice problema! :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...