Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Banditi, mi-am montat noua janta de 5,5. Toate bune si frumoase pana am avut toate piesele stranse la un loc. Ce sa vezi? Roata nu incapea. Cautand am observat ca pe partea cu pinionul si kult si pop au acelasi distantier. Am zis sa mai iau la polizor din cel de la discul de frana pana intra. Pana la urma a intrat, dar stupoare: etrierul intra in suport fortat si statea roata infranata. Am zis polizez si din suportul etrierului la cele 2 gauri pentru suruburile etrierului. Pana la urma roata se invarte normal. Perechea de cauciucuri sunt Michelin Pilot si sunt dintr-alea pirogravate foarte moi (probabil pt circuit sau oricum, mers sportiv) 120/60 fata si 180/67 ( :D ) spate

Am zis sa fac si o tura sa vedem schimbari.

1. Sta mai sus de poponeata (probabil de la profilul mai inalt al cauciucului spate)

2. Discul de frana spate se incinge rau (chiar si etrierul) si daca nu pun frana.

3. Mi se pare ca trage mai greu.

4. Efectiv mi se pare ca virgula "cade" in curba, adica de la un moment dat in aplecare, tinde sa se duca mult si tre sa ma chinui sa o tin cat vreau eu sa nu se duca mai jos ;)

5. Cel mai aiurea, daca iau mana de pe ghidon trage destul de mult stanga :D (dupa ce am pus caucioacele nu am facut echilibrari ca nu am unde p-aici).

 

Cu ce c.cat am gresit? Vorbisem cu bandit_mik iar el zicea ca i-a intrat direct fara pile flexuri si strunguri.

 

 

In rest nu pot sa zic decat ca arata cum imi doream, dar merg cam cu frica pe ea.

 

Asfalt intreg!

Editat de sorinbogdan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mmm... nu sint chiar strain de chestii din astea "dom'le, ar trebui sa mearga din prima dar nu merge deloc".

ai masurat inainte sa montezi pe acolo? vezi ca nu care cumva sa iti stea pinioanele nealiniate, ca iti f.uti lantul rapid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mmm... nu sint chiar strain de chestii din astea "dom'le, ar trebui sa mearga din prima dar nu merge deloc".

ai masurat inainte sa montezi pe acolo? vezi ca nu care cumva sa iti stea pinioanele nealiniate, ca iti f.uti lantul rapid.

 

 

Aia e problema! M-am ghidat dupa ce a zis bandit_mik. La partea de la piniont kult (bandit_mik) si pop (eu) au distantiere identice. La partea cu discul insa si suportul de etrier si distantierul sunt diferite. de-aia am zis ca aici trebuie umblat. Am polizat pana au intrat fix. Ce ar trebui masurat sa vad daca lantul nu e stramb?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rotile spate de Kult si Pop au coduri apropiate dar nu identice. cit de diferite sint nu pot sa-ti spun, dar e posibil sa existe diferente semnifiucative la butuc, distantiere si tot ce deriva. daca la bandit_mik a mers si la tine nu... inseamna ca tocmai am aflat ca exista diferente mari.

probabil roata ta e descentrata (spre stinga sau drepata).

ca sa-mi dau seama cae-ai facut acolo trebuue sa-mi spui ce piese ai schimbat cu altele de pe alt motor.

Mesaj completat

PS: ideea este ca probabil sint e diferita lungimea distantierului interior butucului (cel dintre rulmenti), si/sau grosimea rulmentilor, si/sau a distantierelor exterioare, si/sau distanta dintre bratele basculei.

Kultul si Pop-ul sint motoare aseamanatoare, dar cu foarte multe mici diferente. geometria spatelui e diferita. ca idee, lantul de Pop are cu 2 zale mai mult. difera lungimea amortizorului (cca. 2 cm). asta ca sa-ti faci o idee...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rotile spate de Kult si Pop au coduri apropiate dar nu identice. cit de diferite sint nu pot sa-ti spun, dar e posibil sa existe diferente semnifiucative la butuc, distantiere si tot ce deriva. daca la bandit_mik a mers si la tine nu... inseamna ca tocmai am aflat ca exista diferente mari.

probabil roata ta e descentrata (spre stinga sau drepata).

ca sa-mi dau seama cae-ai facut acolo trebuue sa-mi spui ce piese ai schimbat cu altele de pe alt motor.

Janta + distantiere + suport pinion + pinion toate de la gsxr 750 din '95. Distantierele le-am facut la strung dupa niste masuri de rf 900 (am verificat codurile si sunt identice cu ale 750-ului). Le la roata mea am pastrat axul (au acelasi diametru), suportul etrier, etrierul si cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai, ia frumos subler si rigla si masoara ce si cum. fara masuratori e bijbiiala... banuiala mea e ca distanta dintre bratele basculei e diferita, dar stii vorba aia "assumption is the mother of all fuck ups".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar si dupa ce i-am montat janta originala la loc tot trage stanga, iar etrierul si discul de frana tot se incing (aceleasi simptome ca si cu roata de 180).

Saptamana asta cred ca fac o vizita la service sa vad ce dracu e stramb.

 

Salutari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa asa:

1. scoate aparatoarea lantului;

2. scoate etrierul;

 

verifica acum alinierea lantului, te uiti din spate catre in fata, sau daca vrei dinspre foaie spre pinion. Lantul trebuie sa fie aliniat perfect. Verifica daca atinge ceva.

 

3. monteaza etrierul FARA placute, verifica daca atinge ceva si ce? in caz negativ..

4. monteaza plcutele. verifica acum daca atinge ceva si ce. Daca toate sunt ok in cel mai nefericit caz placutele ating discul fie din cauza grosimii lor (incorecta) fie pur si simplu nu se potriveste etrierul pe brat. Din cate stiu acolo e un distantier, care daca e mai scurt va atinge placuta dreapta, iar daca e prea lung pe cea stanga. In orice caz, nu e bine sa atinga (prin atingere a se intelege infranare, pt ca placutele oricum ating discurile) discul.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa asa:

1. scoate aparatoarea lantului;

2. scoate etrierul;

 

verifica acum alinierea lantului, te uiti din spate catre in fata, sau daca vrei dinspre foaie spre pinion. Lantul trebuie sa fie aliniat perfect. Verifica daca atinge ceva.

 

3. monteaza etrierul FARA placute, verifica daca atinge ceva si ce? in caz negativ..

4. monteaza plcutele. verifica acum daca atinge ceva si ce. Daca toate sunt ok in cel mai nefericit caz placutele ating discul fie din cauza grosimii lor (incorecta) fie pur si simplu nu se potriveste etrierul pe brat. Din cate stiu acolo e un distantier, care daca e mai scurt va atinge placuta dreapta, iar daca e prea lung pe cea stanga. In orice caz, nu e bine sa atinga (prin atingere a se intelege infranare, pt ca placutele oricum ating discurile) discul.

 

Bafta

 

 

Cred ca ce ai scris la 4 e cel mai aproape de adevar. Asta o data. Despre lant, din cate m-am uitat eu calca un pic stramb dupa urmele care le lasa pinionul pe zale. Dupa ce am polizat suportul de etrier in locul unde se prinde etrierul in suruburi (sa dau etrierul mai departe sa nu mai franeze roata), am adaugat 2 cand am montat la loc janta originala. Poate s-a decalibrat ceva p-acolo :( . Asteptsa imi trimita janta de acasa sa mai fac niste teste/masuratori. Oricum mai e ceva din moment ce imi trage stanga si cu roata asta.

 

Asfalt curat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti, nu prea imi mai merge butonul de RESET.

La penultima alimentare nu vrut sa reseeze ioc...a doua zi a mers, azi la fel...il tin apasat degeaba.

a mai avud gareva ageasd broblem? :(

Editat de ..IcemaN..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

demonteaza-l si o sa afli :( poate s-au rupt firele, poate a iesit mufa de pe placa. mie de exemplu mi-a iesit singura sirma de la unul din soclurile becurilor de pozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah bajeti io o sa apar pe la Predeal pe acolo, nu o sa stau noptatic. Sper sa fie frumoasa vremea.

In alta ordine de idei am dus motorasul din nou la carbelitoare ( 4000 km de data trecuta ) pentru ca am omorat-o cu rahatul ala de relanti.

 

Merge absolut genial. Io mis inlove aghen. :(

 

Poate plecam mai multi spre Predeal :D , sambata or so.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah bajeti io o sa apar pe la Predeal pe acolo, nu o sa stau noptatic. Sper sa fie frumoasa vremea.

In alta ordine de idei am dus motorasul din nou la carbelitoare ( 4000 km de data trecuta ) pentru ca am omorat-o cu rahatul ala de relanti.

 

Merge absolut genial. Io mis inlove aghen. :(

 

Poate plecam mai multi spre Predeal :D , sambata or so.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vremea e frumoasa, sau cel putin asa se anunta azi pt weekend.

 

Daca e ceva, poate ne auzim la un tel ceva...daca e iti dau numarul prin PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, distractie placuta intrunire!!! Va doresc sa aveti parte de cea mai frumoasa vreme. Din lipsa de ocupatie si cu ajutorul lui nervoptik, azi mi-am montat noul claxon hi-tech! este fantastic, functioneaza impecabil si se aude de la mama naibii!!!

 

 

:D :P :) :(

 

Cheers evriuan si sa ne vedem cu bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai cosmine ma, numai lipsa de estetica. Pai albastru ? Botezatu ar fi oripilat de alegerile tale in cromatica.

Sa-l pastrezi sanatos si sa nu dai prea mult la pedale. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io mis pe pirelli angel st. Sport turing. Recomand cu mare caldura. M-am aplecat mai mult in curbe dupa ce am luat cauciucele astea si par a avea o viata destul de mare la cate le-am frecat pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce parere aveti de Metzeler Sportec M3? a mers cineva cu incaltarile astea?

Sau MIchelin Pilot Power?

sau sa-mi iau tot Pirelli Doablo?

Michelin Pilot Power 2CT am pus, sunt foarte multumit.

 

Bridgestone-urile care erau initial nici nu se compara, parca sunt plastic.

 

Pirelli nu am incercat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Michelin Pilot Power 2CT am pus, sunt foarte multumit.

 

Bridgestone-urile care erau initial nici nu se compara, parca sunt plastic.

 

Pirelli nu am incercat.

 

Pai cu ce ajuta cele de la Michelin mai mult decat Bridgestone ?

Se lipesc mai bine de strada, sau care e faza ?

 

ps. Cum e la intrunirea de la Predeal, e o un fel de platou ingradit, e cu bilet ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cu ce ajuta cele de la Michelin mai mult decat Bridgestone ?

Se lipesc mai bine de strada, sau care e faza ?

 

ps. Cum e la intrunirea de la Predeal, e o un fel de platou ingradit, e cu bilet ceva ?

infractoruleeee

vrei sa vii prin padure, ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

decit sa iei noi mai bine iei alt motor :( nici nu are sens sa-ti zic unde gasesti...

cu SH-ul poti sa incerci de exemplu la piesemoto.ro, aveau parca 2 banditi la dezmembrat anul trecut, poate au si-acuma vreunul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...