Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

O sa incerc sa ajung si eu, sa vad cum scap de la serviciu. Oricum, prietena mea e in Bucuresti pana vineri seara in delegatie de le locul de munca, poate trece ea pe la voi, fara motor insa :crack:

La intrunirea de la Cluj de care scriam zilele trecute, apare careva? Parca vad ca nimeni nimic si acolo numar iar vreo 20 de banditi. Poate nu din cei care sunt activi pe aici, insa oricum....

Parca e cumva, nu stiu.....Nu zic ca am/avem motor exclusivist, stiu ca e un motor de buget, insa inainte cu ceva vreme, cu cat vedeam mai multi banditi cu atat mai tare imi sarea inima. Acum, cu cat vad mai multi, imi dau seama ca CHIAR e un motor buget pe care multi il aleg ca primul motor, urmand ca in 2-3 ani maxim sa il schimbe, cu unul din alta clasa. Voua vi se pare la fel? Nu ma deranjeaza, e al meu , il iubesc si e ce mi-am dorit, eu chiar sunt fan desavarsit al modelului, insa e o constatare de-a mea.

Daca as vrea ceva unic nu as schimba motorul ci l-as personaliza ( asta costa ). Nu ca mi-ar displace sa il modific, insa la ce cheltuieli am acum, ma rezum la a folosi motorul ( benzina )si la a face mici retusuri sau schimbari , nimic radical. Fiind multe exemplare e un avantaj pt posesori in sensul ca gasesti piese peste tot la pret rezonabil.

Voi ce ziceti de asta?

Ce povesti am la 7 dimineata :unsure:

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pe talonul meu scrie ca masa motocicletei e de 297 kg .

 

Sa mai ai incredere in taloane

 

 

 

 

 

La mine scrie la F1 400 kg si la G 202. Fiecare motocicleta cu treburile ei :))

 

 

 

 

 

Din cate se pare banditul stock nu se ridica pe o roata din acceleratie nici sa il f*ti. Trebe foaie mai mare pe spate. In schimb se ridica foarte usor din ambreiaj de pe loc. Mi-a murit bateria :(

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine scrie la F1 400 kg si la G 202. Fiecare motocicleta cu treburile ei :))

 

 

 

 

 

Din cate se pare banditul stock nu se ridica pe o roata din acceleratie nici sa il f*ti. Trebe foaie mai mare pe spate. In schimb se ridica foarte usor din ambreiaj de pe loc. Mi-a murit bateria :(

 

Iti arat eu ca se da pe-o roata doar din acceleratie cu toate cele stock pe el :))))))

post-35709-0-80744700-1305704159_thumb.jpg

Editat de cosminst2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,

Am am scos si eu bandita din garaj si am fost la munca cu ea . Foarte misto. Am sesizat in schimb o problema la maneta de frana . Poate a mai patit cineva si ma lamureste si pe mine:

- inainte trageam maneta pana la capat si mergea foarte lin pana se auzea un tacanit . astazi a mers in trepte...si mai si scartia... cam in 3 trepte pana sa ajung cu ea la maxim.

Stie cineva ce poate fi ? poate trebuie uns cablul(habar nu am daca se face operatiunea asta )?

PS : Cineva maine la arc ? eu o sa ajung acolo pe la 18:30. o sa fiu pe aleea lunga ( nu aceea de la intrarea in parc )

Bafta multa .

 

 

Salutare!

 

Daca nu ai mai schimbat lichidul de frana de peste 2 ani, ar fi cazul sa te gandesti sa o faci. Chiar daca nu asta ar fi cauza, asa scrie prin manuale ca e recomandat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de frana..Sambata am muncit vreo 2 ore la curatat etriere :D

 

Sezonul trecut aveam senzatia ca in franare, nu franeaza lin, ci cu "galme" ... adica frana mai tate, mai incet, mai tare mai incet...eu tinand frana apasata cu aceeasi intensitate.

 

Anyway...cand am scos etrierele am dar placutele jos, am dat si cilindri, constatand ca in momentul in care blocam cilindri de la un etrier, dand la maneta doar un cilidru iesea. A trebuit sa ma chinui binisor pana i-am scos, conluzia fiind ca cilindri nu "culisau" sincron la apasarea manetei de frana. Dat jos toti cilindri, curatat placutele bine bine, curatat si cilindri bine bine (erau patati, nu ruginiti si cu ceva mazga pe ei), inspectat garniturile (in stare buna pentru varsta motorului), montat inapoi si schimbat lichidul de frana (desi il mai schimbasem o data anul trecut la inceput). Duminica am iesit cu ea spre Slanic Moldova si am testat binisor frana...se vede o imbunatatire considerabila ... si ma declar multumit de operatiune. Va urma probabil spatele ...

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Daca nu ai mai schimbat lichidul de frana de peste 2 ani, ar fi cazul sa te gandesti sa o faci. Chiar daca nu asta ar fi cauza, asa scrie prin manuale ca e recomandat.

 

Probabil ca asta o sa fac in cel mai scurt timp . Ca am uns maneta dimineata si parca tot asa face .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apare cineva pe la arc astazi?

 

Pentru cine cauta motor mai devreme: /index.php?/topic/662145-suzuki-gsf-600-bandit2001/

 

 

Bafta la vanzare.

Inca unul:/index.php?/topic/661249-vand-suzuki-bandit-n-600-an-2002/

Editat de ares_mlnmr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca eu urasc ceva la Bandit, urasc frinele. daca m-ar mai lasa inima i-as pune o fatza cu USD si niste frine adevarate, da' asta deja e un proiect prea consumator de timp si de bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da detalii despre tehnica de whellie :)

 

pai... bagi a I-a, o accelerezi pana pe la 3-4.000 RPM, inchizi gazul brusc, si cand se comprima furca, te apleci si tu pe fata, si cand tragi ca animalu de gaz, tragi si de ghidon in sus folosidu-te de tot corpul tau (de cand inchizi gazul si pana tragi ca apucatu de gaz si de ghidon tre sa treaca o fractiune de secunda). si vei avea o surpriza :) adevaratele probleme apar cand incepe sa-ti placa... eu am avut puterea sa ma opresc la timp pentru ca n-am bani de reparatii in caz ca-l dau pe jos...

 

PS: asigura-te ca mobra si gumele sunt bine incalzite si ca asfaltul e curat si fara denivelari prea mari ;)

 

PPS: o sa trec si eu pe la arc. ne strangem toti pe alea din partea dreapta, mai aproape de capat, ca pe la intrarea in parc va fi cam haos...

Editat de cosminst2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 3-4 mii nu ridici Kultul din acceleratie ever.

 

Eu i-am spus cum fac eu sa-l ridic din acceleratie, acum banuiesc ca a vazut si el ca eu am Neo... ceva mai multi caluti si cuplu imprastiat pe o plaja mai mare de turatii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 3-4 mii nu ridici Kultul din acceleratie ever.

Se ridica si Kult-ul... poate ti-e tie mila sa dai in el tare.

 

Am cochetat si eu putin cu "uili"-urile prin parcari de Carrefour-uri acu ceva timp... dar sa incerc pe strada, mai ales in oras, mi s-a parut riscant si am abandonat ideea de tot, sa nu cumva sa ma manance vreodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Kmihai

M-ai taxat la faza cu prietena, era o gluma.

 

 

 

 

Se pare ca eu sunt singurul care are povesti nemuritoare dimineata la cafea ( asta vis-a-vis de faza cu Banditul motor economic si cumparat de incepatori si cam atat). Sau poate nu aveti chef de offtopic, desi m-as mira :rolleyes:

Buun, sa intru si eu discutia cu uili, oare B12-le se ridica usor?

Touche ( payback pt "rautatile" legate de limbajul meu colorat si plin de regionalisme :blbl: )

Da , se ridica al naibii de usor din gaz. Cum probabil stiti, B12 kult la aparitie era folosit in Europa si nu numai de catre multi practicanti de Stunt-riding. Eu l-am ridicat si singur si cu prietena in spate, insa din greseala, nu sunt adeptul, mai ales gandindu-ma ce fac daca il dau de pamant ( ma refer cati bani se duc degeaba ). Drept urmare, la 3000 de ture MAXIM ii dau a 2-a, ruland 90% cu pasager. E foarte interesanta senzatia si iti da adrenalina multa cand simti ghidonul moale si vezi cerul, insa nu ma risc, sunt mai precaut asa, ca babutele. Intr-o vreme visam la un motor mai vechi si neingrijit cu care sa ma apuc de facut nebunii din astea, insa cu varsta si serviciul mi-au trecut, duc banii inspre altceva ( casa noua , echipament mai bunicel, ture mai departe etc). Fiecare alege.

Sa nu fiu ipocrit, nu pot zice ca nu vroiam sa traiesc senzatia, as minti, insa nici nu m-am stresat sa vad ce tre facut sa il ridici. S-a intamplat ( ca la majoritatea de altfel ) din greseala. E un fel de "am bifat-o si pe asta", pt mine ajunge. Unii continua, am si din amicii mei exemple, insa dincolo de ce poti pati tu facand din astea pe drum, ma gandesc si la motor, care cam sufera fiind turat animalic in treptele 1 si 2 concomitent cu ungere putina spre deloc. Stunterii isi modifica sorgul la baia de ulei pt uili, dar asta e alta poveste.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2002

5,6 cel mai scotiano-evreiesc consum care l-am putut scoate. In oras Dumnezeu cu mila cred ca minim 7, iar afara daca il tragi de coarne bea mult, depinde de turatie.

Eu in jur de 6 am consum la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...