Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Cu placere. Pop-ul e cam "cuminte " la forma, pe langa Kult care are fundul mai ridicat si in general o linie oarecum mai agresiva. Insa eu am ales si pt pasager ( stiu, ha-ha, dar tre sa faci si compromisuri) unde pop-ul are avantajul seii mai comode, mai putin inclinate spre pilot, plus franele pe fata care sunt mai ok, furca reglabila , uzura mai mica fiind motor oarecum mai nou ( cazul meu doar 20800 km justificati, facuti de un singur nene). Cam astea m-au adus spre Pop ( sau MK-2), in 2008 nu se putea pune problema la mine de Neo sau Evo, trebuia sa vand rinichii :crack:

Odata ce ai ce vrei, devine cel mai frumos pt ca e al tau, nici mie nu imi placeau N, avusem S inainte si asta l-am luat pt ca asa a fost la bani, acuma nu mai imi plac S-urile. Asta e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inteleg. Io tot sper sa gasesc un b12 neo cu aibies n.

 

Nici io nu m-am inteles cu b6-ele meu un an intreg la look, dar dupa .. :bounce:, nu pot sa nu ma sui pe el si sa-i dau o goana pe serpentine si sa nu imi placa.

 

In weekend am incalcat putin legea prin neste locuri cu asfalt beton ( :laugh: ) , curbe stranse si populatie pe margini. O fac rar dar tre facuta din cand in cand. Furam intr-o tura io si 2 horneti si in alta tura 2 banditi din care unu neo si un hornet. Cele mai frumoase curbe tot pe kult le iau/ma simt mai bine si toate cele, ca am si poshtit motoarele intre noi.

 

Io vreau b12 dar fara sa ma fi urcat pe vrunu vrodata.. doar asa ca stiu ca e ceea ce vreau.

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie la forma Neo imi place cel mai mult, are fundul mai ascutit. Pe langa asta, al meu are fund de vaduva.

Parerea mea e ca odata cu Neo se impart treburile, aici se face trecerea (usor) intre retro si nou. Motorul ramane cel clasic, racit pe aer/ulei, de culoare neagra, pe cand la carenaj apar modificari inspre ce cere piata. Codita ascutita, carena de la S mai smechera, nici farul nu e de lepadat, mie personal imi place cel de la S. Inca un lucru schimbat e bordul, deci mie nu imi place deloc cel elctronic, prefer oricand cel clasic cromat cu ceasuri analog.

A, inca ceva , de la Neo incoace le-au pus nene o bazooka de toba..............cred ca are 30 de kile

Nu dati cu pietre, e gustul meu.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, inca ceva , de la Neo incoace le-au pus nene o bazooka de toba..............cred ca are 30 de kile

Nu dati cu pietre, e gustul meu.

 

Intradevar e destul de voluminoasa,la multi nu le place. Eu am o parere neutra spre buna. Singurul motiv pentru care mi-as fi luat o alta toba ar fi fost pentru greutate,dar sa stii ca nu are nici pe departe 30 de kg.

 

De pe site-ul Leovince: Total stock weight: 6,416 Kg Total LeoVince weight: 3,227 Kg (aluminiu). Deci pentru 3 kg diferenta nu se merita.Greutatea aia o poate o compensez eu mai tarziu prin mai multa mancare. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca asta o sa fac in cel mai scurt timp . Ca am uns maneta dimineata si parca tot asa face .

banuiesc ca maneta cand ai scos maneta cand ai curatat o nu ?

 

Intradevar e destul de voluminoasa,la multi nu le place. Eu am o parere neutra spre buna. Singurul motiv pentru care mi-as fi luat o alta toba ar fi fost pentru greutate,dar sa stii ca nu are nici pe departe 30 de kg.

 

De pe site-ul Leovince: Total stock weight: 6,416 Kg Total LeoVince weight: 3,227 Kg (aluminiu). Deci pentru 3 kg diferenta nu se merita.Greutatea aia o poate o compensez eu mai tarziu prin mai multa mancare. :)

nu are 30 dar are 13 :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se ridica si Kult-ul... poate ti-e tie mila sa dai in el tare.

 

Am cochetat si eu putin cu "uili"-urile prin parcari de Carrefour-uri acu ceva timp... dar sa incerc pe strada, mai ales in oras, mi s-a parut riscant si am abandonat ideea de tot, sa nu cumva sa ma manance vreodata.

acuma vreo 2 ani m-am dus intr-o simbata in parcare la serviciu (la Tehnopolis) special ca sa incerc s-o dau pe-o roata. am facut pina si-o tura lunguta prin oras inainte, ca sa incalzesc cauciucurile :laugh: in fine, am ajuns la serv si am inceput sa-i dau pina-n 4000, dupa care lasat gaz (exact cum zice Cosmin) urmat de blana disperata pina in limitare. nimic. am insistat pina au iesit la geam saracii colegi care venisera la serviciu simbata ca sa faca treaba. in final m-a dat afara muistul de portar, ca e impotriva politicii firmei sa faci wheelie in parcare.

 

Bai ce nu imi plac mie mk2-ii , sunt cei mai urati dintre banditi !

Pop-ul mi se pare cel mai misto Bandit, ca sa vezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vedeti ce mica e lumea. Poate unii nu o sa credeti ce scriu eu aici.

Prietena mea, asa cum scriam inainte e in Bucuresti saptamana asta, e cazata la Crystal Palace impreuna cu o colega. Au iesit ieri la plimbare prin Herastrau insa nu le-a placut nu stiu ce si au luat-o la picior mai departe. Si l-au vazut de departe....stiti ce ........Arcul de Triumf :crack:

Au mers pana acolo, nestiind ca acolo se intalnesc mobristii. M-a sunat dupa si mi-a zis ca erau o gramada acolo, intrebandu-ma oare de ce. I-am zis, intreband-o si eu daca a vazut ceva Bandit. Fiind mai rusinoasa a zis ca nu s-a holbat insistent, decat de la distanta, sa nu o ia aia la misto.

Oricum, a vazut un bandit rosu si unu negru N ( si acuma ....) un baiat inalt si slab, mult mai inalt decat restul, in preajma banditului negru.

Deeeeeeci, Cosmine, sa fii tu oare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vedeti ce mica e lumea. Poate unii nu o sa credeti ce scriu eu aici.

Prietena mea, asa cum scriam inainte e in Bucuresti saptamana asta, e cazata la Crystal Palace impreuna cu o colega. Au iesit ieri la plimbare prin Herastrau insa nu le-a placut nu stiu ce si au luat-o la picior mai departe. Si l-au vazut de departe....stiti ce ........Arcul de Triumf :crack:

Au mers pana acolo, nestiind ca acolo se intalnesc mobristii. M-a sunat dupa si mi-a zis ca erau o gramada acolo, intrebandu-ma oare de ce. I-am zis, intreband-o si eu daca a vazut ceva Bandit. Fiind mai rusinoasa a zis ca nu s-a holbat insistent, decat de la distanta, sa nu o ia aia la misto.

Oricum, a vazut un bandit rosu si unu negru N ( si acuma ....) un baiat inalt si slab, mult mai inalt decat restul, in preajma banditului negru.

Deeeeeeci, Cosmine, sa fii tu oare?

 

Buey..deci nu mai am cuvinte, Alin a spus mai mult decat era nevoie..

Banditul ala rosu, rocks :banana: Toata lumea il admira, chiar si de la departare.. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pop-ul mi se pare cel mai misto Bandit, ca sa vezi.

este!

si nu zic asta doar pt ca am eu POP :P, formele se leaga cel mai bine cu motorul, e amestecatura perfecta intre anii '80 si anii 2000. Singuru desavantaj e ca arata ciudat codita privita din spate

 

Kult-ul vine dupa el, desi la prima vedere zici ca e facut din bucati de alte mobre

Neo e OK-ish, desi blendul futuristo-ascutit nu prea se pupa cu motorul

Evo deja e unul dintre cele mai urate nakeduri din clasa si anii lui, motorul arata de zici ca e luat de pe o prasitoare mare/conserva.

 

si parerea mea conteaza da? ca-s grafic dizainăr :laugh:

 

dar nu teceti pe POP, ca sa-mi ramana mie mai multe variante cand o crapa al meu :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce an incoace s-a trecut pe injectie la bandit?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Bandit_series

 

2007, de la EVO ...

 

Si apropos de ce model ne place..un EVO mi-as lua ... injectie, ambreiaj hidraulic..sunt atuuri!

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vedeti ce mica e lumea. Poate unii nu o sa credeti ce scriu eu aici.

Prietena mea, asa cum scriam inainte e in Bucuresti saptamana asta, e cazata la Crystal Palace impreuna cu o colega. Au iesit ieri la plimbare prin Herastrau insa nu le-a placut nu stiu ce si au luat-o la picior mai departe. Si l-au vazut de departe....stiti ce ........Arcul de Triumf :crack:

Au mers pana acolo, nestiind ca acolo se intalnesc mobristii. M-a sunat dupa si mi-a zis ca erau o gramada acolo, intrebandu-ma oare de ce. I-am zis, intreband-o si eu daca a vazut ceva Bandit. Fiind mai rusinoasa a zis ca nu s-a holbat insistent, decat de la distanta, sa nu o ia aia la misto.

Oricum, a vazut un bandit rosu si unu negru N ( si acuma ....) un baiat inalt si slab, mult mai inalt decat restul, in preajma banditului negru.

Deeeeeeci, Cosmine, sa fii tu oare?

 

Dap... vinovat :)))

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Bandit_series

 

2007, de la EVO ...

 

Si apropos de ce model ne place..un EVO mi-as lua ... injectie, ambreiaj hidraulic..sunt atuuri!

 

Si ABS-ul, parera mea, e un mare avantaj...

 

intrebare cam stupida pt cunoscatori probabil dar:

din ce an incoace s-a trecut pe injectie la bandit? Unul fabricat in 2005 e pe carburatie sau injectie.

Multam.

 

Un Bandit fabricat in 2005 e pe carburatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este!

si nu zic asta doar pt ca am eu POP :P, formele se leaga cel mai bine cu motorul, e amestecatura perfecta intre anii '80 si anii 2000. Singuru desavantaj e ca arata ciudat codita privita din spate

 

Kult-ul vine dupa el, desi la prima vedere zici ca e facut din bucati de alte mobre

Neo e OK-ish, desi blendul futuristo-ascutit nu prea se pupa cu motorul

Evo deja e unul dintre cele mai urate nakeduri din clasa si anii lui, motorul arata de zici ca e luat de pe o prasitoare mare/conserva.

 

si parerea mea conteaza da? ca-s grafic dizainăr :laugh:

 

dar nu teceti pe POP, ca sa-mi ramana mie mai multe variante cand o crapa al meu :P

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Bandit_series

 

2007, de la EVO ...

 

Si apropos de ce model ne place..un EVO mi-as lua ... injectie, ambreiaj hidraulic..sunt atuuri!

 

vedeti ce inseambna gusturile... :) eu Evo N n-as vrea nici facut cadou. ambreiaj hidraulic, injectie si ABS gasesti pe multe mobre care arata si bine. serios, intre un Evo N si un Hornet as alege Hornetul, si asta deja mi se pare injuratura la adresa banditului :lol: S-ul e alta poveste, de la un touring nu pretind sa arate bine. designerii de la Suzuki au dat-o-n bara rau de tot pentru ca nu au tintit nici pe look clasic (vezi de exemplu GSX1400 care e reusit) nici pe look agresiv. a iesit ceva absolut eronat. cine vrea un motor minuscul, racit pe apa, cu aspect high tech si cu far clasic, rotund?

 

descrierea pe care a facut-o MotoRocker Pop-ului mi se pare la fix. s-au abtinut sa-l patrateasca excesiv, au pastrat totusi ceva linii clasice. la Kult ce nu-mi place de exemplu e k.ktul ala de plastic cromat de pe laterale, iar zona aia unde se imbina cadrul cozii cu restul e din nou cam aiurea. forma seii e oribila, strica complet aspectul spatelui, care e oricum prea masiv si destul de prost integrat. dar per ansamblu ca aspect ramine unul din cele mai faine nakeduri iar daca luam in calcul si pretul de la vremea lui...

 

urmeaza sa comit cel mai mare pacat pe care il poate face un posesor de Bandit, si anume sa tinjeasca dupa Honda, dar motorul asta mi se pare mult prea tare, candideaza in topul personal pt. titlul de cel mai reusit estetic naked ever, in forma stock:

 

Poate unii nu o sa credeti ce scriu eu aici. [...] Fiind mai rusinoasa a zis ca nu s-a holbat insistent...

Aline, problema nu e daca credem noi, e daca crezi tu :lol:

 

sorry, asta a fost cam de prost gust da' nu m-am putut abtine

post-24366-0-78541700-1305791463_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ala din poza e noul Hornet...ma scuzi dar e hidos! RAU! Sigur, gusturile nu se discuta! Fata de noul GSR 750 e urat in draci!

 

Apoi, luati in calcul ca si eu si Alin suntem rideri cu pasageri cea mai mare parte a timpului. Eu nu ma pot sui pe un GSR750 cu nevasta-mea ... adica pot, dar doar 1 data! :lol: Desi imi place si Z750-ul si inca alte cateva motoare cu design futuristic, eu tind spre un tourer clasic. Stiu ca tie (calin) ti se pare gayish, dar mie imi place CBF-ul de 1000 :D, asa cum imi place EVO-ul sau VStrom-ul de 1000. Deh, imbatranesc si ma gandesc la drumuri lungi, fara urlet de motor in creier ... iar ultimele 2 variante (bandit de 650 sau 1250 sau VStrom-ul de 1000) sunt niste candidate puternice!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu riscul de a-mi sari toti in cap revin din nou cu intrebarea: aici e sezatoare sau forum de impatimiti bandit?nu mai face nimeni nici o modificare? nici o idee?nimic? facem topic de dateing si critica de arta???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vedeti ce inseambna gusturile... :) eu Evo N n-as vrea nici facut cadou. ambreiaj hidraulic, injectie si ABS gasesti pe multe mobre care arata si bine. serios, intre un Evo N si un Hornet as alege Hornetul, si asta deja mi se pare injuratura la adresa banditului :lol: S-ul e alta poveste, de la un touring nu pretind sa arate bine. designerii de la Suzuki au dat-o-n bara rau de tot pentru ca nu au tintit nici pe look clasic (vezi de exemplu GSX1400 care e reusit) nici pe look agresiv. a iesit ceva absolut eronat. cine vrea un motor minuscul, racit pe apa, cu aspect high tech si cu far clasic, rotund?

 

descrierea pe care a facut-o MotoRocker Pop-ului mi se pare la fix. s-au abtinut sa-l patrateasca excesiv, au pastrat totusi ceva linii clasice. la Kult ce nu-mi place de exemplu e k.ktul ala de plastic cromat de pe laterale, iar zona aia unde se imbina cadrul cozii cu restul e din nou cam aiurea. forma seii e oribila, strica complet aspectul spatelui, care e oricum prea masiv si destul de prost integrat. dar per ansamblu ca aspect ramine unul din cele mai faine nakeduri iar daca luam in calcul si pretul de la vremea lui...

 

urmeaza sa comit cel mai mare pacat pe care il poate face un posesor de Bandit, si anume sa tinjeasca dupa Honda, dar motorul asta mi se pare mult prea tare, candideaza in topul personal pt. titlul de cel mai reusit estetic naked ever, in forma stock:

 

 

Aline, problema nu e daca credem noi, e daca crezi tu :lol:

 

sorry, asta a fost cam de prost gust da' nu m-am putut abtine

 

 

Cu toate ca salivez in exces cand vad CB1000R-ul, suntem posesori de Bandit si pe un topic cu si despre banditi...

Ca tot se vorbea mai devreme de Pop, Kult, Neo si Evo intr-un fel de comparatie... parerea mea e ca Neo este banditul care a gasit compromisul perfect. 2005-2006 fiind anii de tranzitie intre carburatie si injectie, Suzuki a incercat sa gaseasca si un nou design mai ascultit, mai agresiv. Iubesc la nebunie cum arata banditu meu, insa nu pot spune acelasi lucru despre modelele 2010-2011 care sunt chiar hidoase si, parerea mea, sunt prea feminine... au stricat de tot lookul de bandit cand i-au redesenat farul, ceasurile si micile carene dintre rezervor si furca (vorbesc strict de varinata N... despre S nu vreau sa vorbesc ca ma ia stomacu =))))) ). oricum... nu as schimba niciodata Neo-ul meu nici pentru un Evo si nici pentru un Pop sau Kult... never ever... si ca sa raman "ontopic", am sustinut si sustin in continuare, singura mobra pentru care as da banditu ar fi bijuteria de mai sus: CB1000R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simt un miros de ars dupa ce am mers cu bandit-ul :unsure:

 

Ma gandeam ca n-am verificat niciodata daca mai e lichid de racire in radiator. Cum verific ce mai e in radiator ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macke, daca ai vedea CB-ul in carne si oase iti zic eu ca ti-ai schimba parerea.

 

KMIHAI, pai daca lumea nu mai face nik la motoare ce sa discutam?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are 30 dar are 13 :laugh:

 

Ai cantarit-o tu? :P

 

 

 

Si apropos de ce model ne place..un EVO mi-as lua ... injectie, ambreiaj hidraulic..sunt atuuri!

 

Mda,la multe ambreiajul hidraulic e un plus,dar la EVO e un mare minus. Cred ca e ambreiajul care se strange cel mai greu din cate am incercat pana acum.

 

Ma gandeam ca n-am verificat niciodata daca mai e lichid de racire in radiator. Cum verific ce mai e in radiator ?

 

Vezi ca e sub sa rezervorul de lichid pentru racire. Asta daca al tau e 2007-

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu riscul de a-mi sari toti in cap revin din nou cu intrebarea: aici e sezatoare sau forum de impatimiti bandit?nu mai face nimeni nici o modificare? nici o idee?nimic? facem topic de dateing si critica de arta???

 

 

Ba da, mi-am pus eu stage kit :P si-mi consuma 1%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...