Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

E de la baterie ? De incarcat, incarca cum trebuie ?

Pare sa fi fost de la baterie, a pornit cu cablurile de la masina. O duc la o revizie sa vad ce zic domnii de acolo. Oricum, cam ce durata de viata are o baterie? A mea probabil nu a fost schimbata niciodata, are cam 3-4 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut domnilor,

In seara asta m-am uitat intamplator la gemuletul de la ulei si m-am cam ingrijorat. Am facut 1400 Km. cu jucarica de cand am luat-o si de cand i-am schimbat uleiul. Incepator total fiind, nici n-am intrebat ce ulei mi-a pus nenea ala. In primul rand cu motorul pornit nu apare ulei deloc acolo. Asta cred ca e normal. Dar e negru de tot. Majoritatea timpului am mers prin oras si doar vreo 500 de km facuti la drum lung, timp in care am tinut-o la 6000-7000 rpm.

Ce ma sfatuiti sa fac?

(Motoreta e un Bandit de 600 din 2002)

 

Multumesc frumos,

Adi

post-64258-0-24323700-1316113494_thumb.jpg

post-64258-0-08407300-1316113502_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Cati Km are in total Banditul? Pozele sunt facute cand motorul este pornit? La cea din stanga nu-mi dau seama cat este nivelul. Un consum normal de ulei la un motor nou este de pana in 100ml/1000Km. Pana in 500ml/1000Km si chiar 700ml/1000Km, in functie de vechimea motorului si desigur de numarul de Km parcursi, nu este infiorator de rau dar deja e un semnal ca trebuie umblat la motor, in special la un consum de 700ml/1000Km. Oricum asemenea consum de ulei este specific unui motor cu peste 100.000Km, in caz ca nu a aparut o defectiune care sa duca la acest consum. Ce am spus este valabil pentru motoarele de autoturisme si am citit intr-o carte cam acum 10 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Cati Km are in total Banditul? Pozele sunt facute cand motorul este pornit? La cea din stanga nu-mi dau seama cat este nivelul. Un consum normal de ulei la un motor nou este de pana in 100ml/1000Km. Pana in 500ml/1000Km si chiar 700ml/1000Km, in functie de vechimea motorului si desigur de numarul de Km parcursi, nu este infiorator de rau dar deja e un semnal ca trebuie umblat la motor, in special la un consum de 700ml/1000Km. Oricum asemenea consum de ulei este specific unui motor cu peste 100.000Km, in caz ca nu a aparut o defectiune care sa duca la acest consum. Ce am spus este valabil pentru motoarele de autoturisme si am citit intr-o carte cam acum 10 ani.

 

Cea fara ulei este cu motorul pornit. Daca dai zoom pe cea cu ulei (facuta cu motorul oprit), vezi ca nivelul este aproape de Full. Cam asa era si acum 1400 de kilometri. Ingrijorarea mea nu este nivelul, ci culoarea neagra. Cand l-am pus era lacrima.

38.000 km. are motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un ulei bun, mai ales intr-un motor care are ceva Km(si al tau are), si care este firesc sa aiba si ceva depuneri si mizerie, gudroane, etc.rezultate din arderea benzinei si a uleiului, trebuie sa-si schimbe destul de repede culoarea, pentru ca asta inseamna ca aditivii, detergentii si ce mai are el pe acolo, lucreaza, adica pe linga ungere si racirea motorului, mai il si curata, si mizeria rezultata este tinuta in suspensie si apoi retinuta de filtrul de ulei.

Cu alte cuvinte, un ulei bun trebuie sa-si schimbe culoarea destul de repede intr-un motor care nu mai este nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea fara ulei este cu motorul pornit. Daca dai zoom pe cea cu ulei (facuta cu motorul oprit), vezi ca nivelul este aproape de Full. Cam asa era si acum 1400 de kilometri. Ingrijorarea mea nu este nivelul, ci culoarea neagra. Cand l-am pus era lacrima.

38.000 km. are motorul.

 

 

e simplu faci un burnout cam 1 minut la 12.000 rpm si uleiul revine la normal, nu mai ai treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea fara ulei este cu motorul pornit. Daca dai zoom pe cea cu ulei (facuta cu motorul oprit), vezi ca nivelul este aproape de Full. Cam asa era si acum 1400 de kilometri. Ingrijorarea mea nu este nivelul, ci culoarea neagra. Cand l-am pus era lacrima.

38.000 km. are motorul.

Eu as schimba uleiul in locul tau..Asta ca sa fiu eu sigur ca totul este in regula si sa nu ma doara capul..

Cu maxim 150 lei, iei ulei Motul si filtru..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buey, lasati omul in pace!

 

nu schimba uleiul... e normal sa-si schimbe culoarea.

 

1. se amesteca cu o parte din uleil vechi ce ramane in motor la schimb (in motor sunt cam 4,5 l din care nu poti sa schimbi decat 3,5)

2. nu scrie nicaieri ca uleiul trebe sa ramana galben/rosu/verde ....faptul ca-si schimba culoarea inseamna ca-si face treaba.

 

+ ca depinde de ulei... pana la urma orice ulei nu e galben nou..are colorant adaugat, care..pfff

 

ce ulei ai bagat? daca e motul stai linistit ca nu e negru, cin din rosul ala ca sangele..se face un visiniu ffff inchis + ca nici nu mai miroase a capsuni ca atunci cand il scoti din bidon :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e simplu faci un burnout cam 1 minut la 12.000 rpm si uleiul revine la normal, nu mai ai treaba

 

Am incercat si asta dar tot negru e.

 

In cazul asta il mai las vreo 1500 km ca nu cred ca fac mai mult toamna asta, si-l schimb in primavara.

Saru'mana de indicatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg faza cu burnout!

 

Uleiul la b6 - 30000 pana la 50000 de km. schimbat castrol , motul , ipone, valvoline - toate se inegreau si motoru merge si acum , e normal la bandit. Adevarul e ca am vazut la un hornet din 2000 ca ala avea uleiu ca nou .. nu stiu de ce e asa la hornete. Dar cel putin la bandit e normal sa aiba culoarea aia, nu-ti face griji, poti sa-l schimbi inca o data la 2500 de km ca sa fii sigur ca mai se curata din el... asta daca vrei. Mai bine zi si tu cum e pe bandit, ca griji ca se strica tre sa ai mai putine.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat si asta dar tot negru e.

 

In cazul asta il mai las vreo 1500 km ca nu cred ca fac mai mult toamna asta, si-l schimb in primavara.

Saru'mana de indicatii.

nush ce sa zic dar nu arata prea bine...eu am 4000 de km cu el si nu arata asa..cei adevarat e de 1200 si nu e asa turat..eu am motul 7100 si vreau sa-l schimb..nu mai bag ful sintetic..nu e de bandit...am 60000de km de la schimb la schimb nici un gram...vreau sa-l schimb si sa bag motul 3000 20w50..acela cred ca e mierea ce ii place...7100 e prea subtire pt el pompa de ulei nush face preiunea cu el..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg faza cu burnout!

 

Uleiul la b6 - 30000 pana la 50000 de km. schimbat castrol , motul , ipone, valvoline - toate se inegreau si motoru merge si acum , e normal la bandit. Adevarul e ca am vazut la un hornet din 2000 ca ala avea uleiu ca nou .. nu stiu de ce e asa la hornete. Dar cel putin la bandit e normal sa aiba culoarea aia, nu-ti face griji, poti sa-l schimbi inca o data la 2500 de km ca sa fii sigur ca mai se curata din el... asta daca vrei. Mai bine zi si tu cum e pe bandit, ca griji ca se strica tre sa ai mai putine.

 

E prima mea motocicleta, si nu prea am termen de comparatie, dar ma inteleg bine cu ea. Daca ar fi fost putin mai mare as fi fost si mai bucuros, la cei 196 ai mei. La drum lung, dupa 300 de km incepuse sa ma doara spatele, dar asta mai mult ca sigur e din cauza lipsei antrenamentului. Mi-ar placea sa mai aiba o viteza, adica 7, ca la 140 intr-a sasea se duce la 6000-7000 rpm si mi-e cam jale sa stea asa turata. Cateodata mi-ar placea sa demareze mai bine, dar pun asta si pe lipsa mea de experienta, ca nu stiu sa plec de pe loc exact cum trebuie ca sa profit de tot cuplul. Au trecut trei luni si jumatate de cand suntem impreuna si pana acum a fost grijulie cu mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa fie mai mare/inalta ii pui un kit de inaltare http://www.ebay.co.uk/itm/SUZUKI-BANDIT-GSF-600-650-JACK-UP-LINKS-KIT-50mm-/230350184780?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item35a1f0e14c, daca vrei cuplu mai mult cand iti schimbi kitu de lant schimbi si pinionu fata cu unul cu 14 dinti in loc de 15,lucru pe care o sa-l fac eu cand tb schimbat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nush ce sa zic dar nu arata prea bine...eu am 4000 de km cu el si nu arata asa..cei adevarat e de 1200 si nu e asa turat..eu am motul 7100 si vreau sa-l schimb..nu mai bag ful sintetic..nu e de bandit...am 60000de km de la schimb la schimb nici un gram...vreau sa-l schimb si sa bag motul 3000 20w50..acela cred ca e mierea ce ii place...7100 e prea subtire pt el pompa de ulei nush face preiunea cu el..

Salut!

De unde ai tras concluzia ca este prea subtire si pompa de ulei nu face presiunea care trebuie? Oricum daca nu ar face presiune nu inseamna ca trebuie sa si "manance" ulei. Datorita uzuri cuzinetilor de la palier, manetoane sau biela, ar putea ca presiunea in circuitul de ulei sa fie mai mica, si da, temporar s-ar putea rezolva problema cu un ulei mai vascos. Ma-ndoiesc totusi ca la 60.000 Km sa fie vorba de asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

De unde ai tras concluzia ca este prea subtire si pompa de ulei nu face presiunea care trebuie? Oricum daca nu ar face presiune nu inseamna ca trebuie sa si "manance" ulei. Datorita uzuri cuzinetilor de la palier, manetoane sau biela, ar putea ca presiunea in circuitul de ulei sa fie mai mica, si da, temporar s-ar putea rezolva problema cu un ulei mai vascos. Ma-ndoiesc totusi ca la 60.000 Km sa fie vorba de asa ceva.

un ulei ful sintetic se face apa la 130 de grade..acesta este bun pt motoarele de noua generatie..care nu au racirea pe ulei...in manual recomanda un ulei mineral si nici de cum partial sintetic sau chiar ful...banditul meu cand a fost facut in 2000 nici nu auzise de full sintetic...oricum fiecare baga ce vrea..in cel de 600 am avut 5100 si am fost mult mai multumit de el de 7100..acum o sa bag 3000 si sper sa fiu mai multumit..

si concluzia cu presiunea..pompa n-a fost conceputa sa mearga cu full sintetic...chiar daca are el 10w 40 e diferit de mineral..tu faci si bagi ce vrei..

 

un ulei ful sintetic se face apa la 130 de grade..acesta este bun pt motoarele de noua generatie..care nu au racirea pe ulei...in manual recomanda un ulei mineral si nici de cum partial sintetic sau chiar ful...banditul meu cand a fost facut in 2000 nici nu auzise de full sintetic...oricum fiecare baga ce vrea..in cel de 600 am avut 5100 si am fost mult mai multumit de el de 7100..acum o sa bag 3000 si sper sa fiu mai multumit..

si concluzia cu presiunea..pompa n-a fost conceputa sa mearga cu full sintetic...chiar daca are el 10w 40 e diferit de mineral..tu faci si bagi ce vrei..

si apropo...cine a zis ceva de mancat ulei..baiatul zicea de culoarea lui...

si inca o intrebare pt tine de ce uleiu motul 300v merge doar 3000de km???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un ulei ful sintetic se face apa la 130 de grade..acesta este bun pt motoarele de noua generatie..care nu au racirea pe ulei...in manual recomanda un ulei mineral si nici de cum partial sintetic sau chiar ful...banditul meu cand a fost facut in 2000 nici nu auzise de full sintetic...oricum fiecare baga ce vrea..in cel de 600 am avut 5100 si am fost mult mai multumit de el de 7100..acum o sa bag 3000 si sper sa fiu mai multumit..

si concluzia cu presiunea..pompa n-a fost conceputa sa mearga cu full sintetic...chiar daca are el 10w 40 e diferit de mineral..tu faci si bagi ce vrei..

 

 

si apropo...cine a zis ceva de mancat ulei..baiatul zicea de culoarea lui...

si inca o intrebare pt tine de ce uleiu motul 300v merge doar 3000de km???

Uleiul sintetic poate fi folosit în siguranță, cu intervale de schimbare mai lungi decât la uleiurile convenționale. De fapt, uleiurile sintetice Amsoil Âşi NEO au fost garantate pentru 40.000 Km sau 1 an încă de la începutul anilor 70. Deasemenea, uleiul Red Line are un interval lung de schimbare,de la 16.000 Km până la 29.000 Km, de foarte mulți ani. Uleiul Mobil 1 a avut 40.000 Km, în anii 70, pe care producătorii au anulat-o, dar acum lucrează la altă perioadă de schimbare extinsă. Chiar Âşi alte companii mai vând uleiuri cu perioadă de schimbare extinsă.

 

Uleiurile de motor minerale au o slabă rezistență a peliculei, față de cele sintetice. Cum a mai fost menționat anterior, rezistența peliculei unui lubrifiant se referă la abilitatea sa de a menține o peliculă între două componente de motor, când se aplică asupra lor o presiune si o temperatură extremă.

Uleiurile sintetice vor avea în general, o rezistență a peliculei de la 500% până la 1000% mai mare decât uleiurile minerale cu o văscozitate comparabilă. De fapt, credeți sau nu, chiar dacă uleiurile mai consistente au o rezistență a peliculei mai mare decât cele mai puțin consistente, un ulei tip 0w30 sau 5w20 va avea, probabil, o rezistență mai mare a peliculei decât un ulei tip 15w40 sau 20w50 pe bază de petrol.

Uleiurile sintetice Âşi alți lubrifianți nu conțin parafină sau alte grăsimi, care îngroaÂşă dramatic uleiurile minerale, pe timp de vreme rece. Ca urmare, ele tind să lucreze mult mai bine în timpul pornirii la temperaturi scăzute si încep să lubrifice motorul aproape imediat.

 

Unele din substanțele chimice care compun un ulei convențional pe bază de petrol, se pot descompune, chiar la temperaturi normale pentru gama de temperaturi la care funcționează motoarele dumneavoastră. Altele, se vor descompune, la aceste temperaturi relativ mici, doar în prezența oxigenului. Dar, aceasta se va întâmpla oricum, mai ales de cănd oxigenul este un contaminant prezent în lichidul de bază al uleiului pe bază de petrol. Ca rezultat al acestui lucru, uleiurile petrolifere nu vor circula prompt prin sistemul de ungere al motorului dumneavoastră, la temperaturi scăzute. Astfel, unele părți ale motorului pot rămâne neprotejate câteva minute după pornirea motorului. Desigur, o uzură semnificativă poate apărea în tot acest timp.

Uleiurile sintetice sunt mai tolerante la căldură extremă decât cele petrolifere. Când temperatura începe să crească în interiorul motorului, uleiurile petrolifere încep repede să se ardă. Ele se volatilizează. Cu alte cuvinte, moleculele uÂşoare din uleiurile petrolifere se transformă în gaz Âşi ceea ce rămâne, sunt moleculele mari de ulei petrolifer, care sunt mai greu de pompat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut domnilor,

In seara asta m-am uitat intamplator la gemuletul de la ulei si m-am cam ingrijorat. Am facut 1400 Km. cu jucarica de cand am luat-o si de cand i-am schimbat uleiul. Incepator total fiind, nici n-am intrebat ce ulei mi-a pus nenea ala. In primul rand cu motorul pornit nu apare ulei deloc acolo. Asta cred ca e normal. Dar e negru de tot. Majoritatea timpului am mers prin oras si doar vreo 500 de km facuti la drum lung, timp in care am tinut-o la 6000-7000 rpm.

Ce ma sfatuiti sa fac?

(Motoreta e un Bandit de 600 din 2002)

 

Multumesc frumos,

Adi

 

Treaba cu uleiul: Nu verifici nivelul de ulei pe cricul lateral (in caz ca asa ai facut). De altfel nu e recomandat nici pe cricul central, blocul motor este inclinat fata de verticala iar cutia de viteze este aproape paralela cu solul asa cum a fost motocicleta proiectata sa stea pe sosea...asta despre niveluri. Cat despre culoare, schimba uleiul, mergi 2 ture calumea de oras si o sa vezi k are aceeasi culoare cu cel pe care l-ai scos. Nu mai intru in alte detalii, sunt unii baieti pe aici care isi fac treaba foarte bine cu explicatii mineral/sintentic/bla-bla k sa inteleaga tot "mobristul".

BTW: uleiul, chiar dak n-ai facut nici 1km cu el, dupa un an e bun de prajit cartofi nu de uns un mecanism foarte precis care se invarte la x1000 RPM. Been there, done that :baldy:

 

 

e simplu faci un burnout cam 1 minut la 12.000 rpm si uleiul revine la normal, nu mai ai treaba

 

Asta e o gluma?

 

E prima mea motocicleta, si nu prea am termen de comparatie, dar ma inteleg bine cu ea. Daca ar fi fost putin mai mare as fi fost si mai bucuros, la cei 196 ai mei. La drum lung, dupa 300 de km incepuse sa ma doara spatele, dar asta mai mult ca sigur e din cauza lipsei antrenamentului. Mi-ar placea sa mai aiba o viteza, adica 7, ca la 140 intr-a sasea se duce la 6000-7000 rpm si mi-e cam jale sa stea asa turata. Cateodata mi-ar placea sa demareze mai bine, dar pun asta si pe lipsa mea de experienta, ca nu stiu sa plec de pe loc exact cum trebuie ca sa profit de tot cuplul. Au trecut trei luni si jumatate de cand suntem impreuna si pana acum a fost grijulie cu mine.

 

S-o stapanesti sanatos, de preferat tu pe ea nu ea pe tine.

1. Turatia: motorul dezvolta cuplul maxim la 9500 RPM (spre deosebire de 4500 RPM la motorul de 1200) si cei aproape 80 de caluti la 10500 RPM (fata de 100 la 8500RPM) deci e motor de turatie. In treapta a 6-a raportul dintre turatie si viteza (asa...empiric exprimat) este dublul cifrei de la turatie (la 5000RMP ai 100 km/h, la 7000RPM ai 140km/h) sau cel putin asa este la majoritatea. Din punct de vedere al constructiei, undeva in jurul celor 9500RPM ai cuplu maxim la consum minim, ceea ce poate fi putin deranjant (nici mie nu-mi place s-o duc acolo) DESI motorul asa a fost gandit sa functioneze optim (adik intre 9500 RPM si 10500 RPM ai randament maxim).

2. Treaba cu demarajul, si sper sa nu ma injure lumea ca spun asta, eu pana aqm nu am reusit s-o ridic pe roata (desi altcineva a facut-o :angryfire: ). Asa ca fara prea multa teama, tureaz-o mai mult si ai grija sa nu scapi ambreiajul, si vei obtine ce-ti doresti.

3. Kitul de inaltare te poate ajuta, dar aici sa sara cunoscatorii daca nu cumva iti schimba ciclistica, centru de greutate, etc. Ele au fost gandite asa, nu altfel.

4. Braiele alea de mobristi sunt foarte bune. Eu am unul Probiker. Poti incerca si o "carapace"= protectie integrala pentru coloana, cu bretele si prindere la brau. Si aia e foarte practica.

5. Sa te bucuri cat mai mult de ea :)

 

APEL catre toti banditii, si nu numai.

 

Mi-as dori ca spre sfarsitul saptamanii viitoare 23-24-25.09 sa fac si eu o "plimbare" de macar vreo 1000km prin tara (arhicunoscutele Transaplina/fagarasan si/sau altceva).

 

I-ar face cuiva placere sa ma insoteasca (pentru ca n-am cu cine sa ies si singur de nebun e cam aiurea :moron: ). Sunt deschis la pareri/opinii/sugesti cu privire la intinerariu, frumos sa fie.

(BTW, eu sunt din Ploiesti, asta asa ca sa fie clar)

 

Fac cinste la fiecare oprire :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul sintetic poate fi folosit în siguranță, cu intervale de schimbare mai lungi decât la uleiurile convenționale. De fapt, uleiurile sintetice Amsoil Âşi NEO au fost garantate pentru 40.000 Km sau 1 an încă de la începutul anilor 70. Deasemenea, uleiul Red Line are un interval lung de schimbare,de la 16.000 Km până la 29.000 Km, de foarte mulți ani. Uleiul Mobil 1 a avut 40.000 Km, în anii 70, pe care producătorii au anulat-o, dar acum lucrează la altă perioadă de schimbare extinsă. Chiar Âşi alte companii mai vând uleiuri cu perioadă de schimbare extinsă.

 

Uleiurile de motor minerale au o slabă rezistență a peliculei, față de cele sintetice. Cum a mai fost menționat anterior, rezistența peliculei unui lubrifiant se referă la abilitatea sa de a menține o peliculă între două componente de motor, când se aplică asupra lor o presiune si o temperatură extremă.

Uleiurile sintetice vor avea în general, o rezistență a peliculei de la 500% până la 1000% mai mare decât uleiurile minerale cu o văscozitate comparabilă. De fapt, credeți sau nu, chiar dacă uleiurile mai consistente au o rezistență a peliculei mai mare decât cele mai puțin consistente, un ulei tip 0w30 sau 5w20 va avea, probabil, o rezistență mai mare a peliculei decât un ulei tip 15w40 sau 20w50 pe bază de petrol.

Uleiurile sintetice Âşi alți lubrifianți nu conțin parafină sau alte grăsimi, care îngroaÂşă dramatic uleiurile minerale, pe timp de vreme rece. Ca urmare, ele tind să lucreze mult mai bine în timpul pornirii la temperaturi scăzute si încep să lubrifice motorul aproape imediat.

 

Unele din substanțele chimice care compun un ulei convențional pe bază de petrol, se pot descompune, chiar la temperaturi normale pentru gama de temperaturi la care funcționează motoarele dumneavoastră. Altele, se vor descompune, la aceste temperaturi relativ mici, doar în prezența oxigenului. Dar, aceasta se va întâmpla oricum, mai ales de cănd oxigenul este un contaminant prezent în lichidul de bază al uleiului pe bază de petrol. Ca rezultat al acestui lucru, uleiurile petrolifere nu vor circula prompt prin sistemul de ungere al motorului dumneavoastră, la temperaturi scăzute. Astfel, unele părți ale motorului pot rămâne neprotejate câteva minute după pornirea motorului. Desigur, o uzură semnificativă poate apărea în tot acest timp.

Uleiurile sintetice sunt mai tolerante la căldură extremă decât cele petrolifere. Când temperatura începe să crească în interiorul motorului, uleiurile petrolifere încep repede să se ardă. Ele se volatilizează. Cu alte cuvinte, moleculele uÂşoare din uleiurile petrolifere se transformă în gaz Âşi ceea ce rămâne, sunt moleculele mari de ulei petrolifer, care sunt mai greu de pompat

tu vb de uleiuri de masina..e cu totul altceva...de ce la motul e mai scump 15w si 20w50 decat 10w40..pt ca e mai bun...asta e plin de detergenti si esteri care mentin motorul curat...in 2000 nu cred ca se discuta despre semisintetic sau ful sintetic...si producatorul...dupa clasa API SE SF sau SG....care cred foarte clar ca se refera la ce le place piesaraielor din interiorul..acum sunt alte motoare...alte valve tot mai complicate si alte cimentatii pe piesele aflate in miscare..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...