Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"bagi mana in gaz oarecum fara frica"...

De ce spui asa? Bandit 1250 are un cuplu de 108Nm la 3700 rot/min in timp ce R1 se apropie de acest cuplu pe la 8200Rot/min, mai mult decat dublu. Unde ai mai mare plaja de turatie si poti baga mai fara frica "mana in gaz" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabi pana in 60-70 1800-le nu are ce discuta cu un b6,5...dar problema la ala sta in pilot ca daca ii este frica de un overspining o lasa usor la inceput.(in prima parte cuplul face cursa...asta nu inteleg multi liniutari...abia in partea a doua este partea de cp si aerodinamica)

 

cuplu-cp-aerodinamica , sunt de acord.

 

ca multe probleme stau in pilot , sunt de acord. poate nici eu nu am scos maxim din motor atunci , poate ala a scos maxim si invers.

 

ca are de 3 ori mai multi Nm fata de bandit nu inseamna ca ajunde de 3 ori mai repede la 100 , nici macar de 2 ori . problema la 1800 e ca are prea multa putere si cand pleca de pe loc nu are cum sa o puna pe toata jos, daca plecam de la un 70 amandoi cu siguranta atunci era alt rezultat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am treaba prin zona daca te/va gasesc prin zona pe la 18;15, ma bag...daca nu..alta data :cheers:

0727009582 o sa fiu pe acolo cu yrkalex care e prezent miercuri de miercuri.

Se mai anunta careva?

Editat de razvanusv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"bagi mana in gaz oarecum fara frica"...

De ce spui asa? Bandit 1250 are un cuplu de 108Nm la 3700 rot/min in timp ce R1 se apropie de acest cuplu pe la 8200Rot/min, mai mult decat dublu. Unde ai mai mare plaja de turatie si poti baga mai fara frica "mana in gaz".

 

 

Discutam de B 6,5 :), in ipoteza lansata de Gabi. La B12 se schimba radical treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai misto este atunci cand incepi sa mai stii cate ceva pe motor si iesi cu nakedul la ture pe viraje cu turma de vitezane, din care jumate habar nu au cum sa traga de fiarele alea. Aveam un cunoscut care te depasea cu Hornetul si la jumatatea virajului iti taia aprinderea de la butonul de pe ghidon.... :bounce:

Da, stiu, e o gluma proasta, dar demonstreaza ca poti sa dai tare si in naked, nu numai in carenate... atata timp cat ai meseria la tine! :grinbandit:

acum ai zis o vb buna..banditul e un motor de uga si daca chiar vrei sa fuga fuge..am prieteni cu gsx 1000 si cbr de 600 de 1000 si n-am ce face cu ei...meseria e meserie..acum depinde in ce stare e si motorul..cauciucuri frane telescoape etc...nu vreau sa ma laud dar tot timpul am bagat in ele ce a ost mai bun..de la ulei pana la placute si lichid de frana.

 

poate te mira dar m am tras cu unu si pana la 130 eram egali , pe urma a trebuit sa franam ca era un semafor :D

intruderul zici ca nui face nici o vitezana..mas mira de un hayabusa sau un b-king ii da fum..

 

"bagi mana in gaz oarecum fara frica"...

De ce spui asa? Bandit 1250 are un cuplu de 108Nm la 3700 rot/min in timp ce R1 se apropie de acest cuplu pe la 8200Rot/min, mai mult decat dublu. Unde ai mai mare plaja de turatie si poti baga mai fara frica "mana in gaz".

e interesanta asta si eu l-as lasa la 1200-le meu sa bage mana in gas fara frica..ori e pe spate ori face um dupa el...dar ii spun eu ca nu sta pe ganduri..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

e interesanta asta si eu l-as lasa la 1200-le meu sa bage mana in gas fara frica..ori e pe spate ori face um dupa el...dar ii spun eu ca nu sta pe ganduri..

 

 

Mai zic odata: era vorba de banditul de 650/600. Pana la 1200 mai e ceva cilindree, cuplu, CP :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cuplu-cp-aerodinamica , sunt de acord.

 

ca multe probleme stau in pilot , sunt de acord. poate nici eu nu am scos maxim din motor atunci , poate ala a scos maxim si invers.

 

ca are de 3 ori mai multi Nm fata de bandit nu inseamna ca ajunde de 3 ori mai repede la 100 , nici macar de 2 ori . problema la 1800 e ca are prea multa putere si cand pleca de pe loc nu are cum sa o puna pe toata jos, daca plecam de la un 70 amandoi cu siguranta atunci era alt rezultat.

 

Da pt ca majoritatea motoarelor mari se vand din fabrica cu gume de kko(ca doar e p-cruser nu schimba guma la 2-3mii) si o calitate asemanatoare(asemanatoare) a gumelor va avantaja un motor cu cuplu mai mic pt ca pilotul nu va avea si grija aderentei(poate fi mai nesimtit cu acceleratia..)cu b6 eu eram chiar f nesim si nu rupea aderenta in conditii normale

 

cat priveste comparatia 1800-R1...era o lege din fizica prin clasa a 10-a prin care se puteau calcula NM si CP in functie de RPM

 

CUPLUL si PUTEREA nu sunt doua "chestii" de sine care nu au legatura. Ambele se imbina,adica...nu poti creste puterea fara sa cresti cuplul si viceversa. Orice modificare la motor,aduce si o schimbare la acesti parametrii, chiar daca unele modificari cresc mai mult putere decat cuplul sau invers.

Sa revin si sa va dau FORMULA de baza. DACA STITI VALOAREA CUPLULUI SI TURATIA LA CARE SE OBTINE,SE POATE AFLA PUTEREA DIN: C=Px5252/rpm, unde C=Cuplul, P=Puterea si rpm=rotatii pe minut(banuiesc ca asta v-ati dat seama imediat). Astfel, putere o puteti afla daca inmultiti rotatiile cu cuplul si impartiti la 5252.

 

(era vb de golful meu 1,4 si valoarea turatiei este doar ex...ca in cazurile de fata nu am stat sa le caut.)

 

Nu mai stiu sursa dar am citit pe undeva pe unde s-a mai discutat in vremurile cand eram conservist liniutar :laugh:

Evident ca mai conteaza si greutatea care e logic si mai conteaza f mult turatia maxima.(unde e batut grav 1800le de R1)

:cheers:

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate varia cuplul sau puterea separat, insa varianza direct rpm-ul. Uite spre exemplu un V fata de o 4L. Acolo unde cuplul este mic si turatii garla = Putere, iar la V ai cuplu mare dar turatii mici, ajungand la aceeasi CP :D Insa in cea mai mare parte a celor spuse sunt de-acord :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da man dar conteaza si nr de cilindrii(ca am uitat sa specific) cat despre arhitectura motorului cred ca e mai mare bataie de cap la cate scot astia in ziua de azi rsv4 (4V)are cam aceleasi rpm ca un 4l (sper sa se faca si un ride test sa putem sa ne dam cu parerea din experienta nu asa din auzite ) sa nu mai zic de majoritatea mobrelor din MGP care folosesc V4 si ajung pe la 18mii RPM...

Deci sunt mai multe discutii intr-una singura care ne cam depasesc daca nu suntem ingineri mecanici,ingineri proiectanti...so on.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau 5v.. :)

 

Pentru cai putere si cuplu cititi bucata asta care m-a bagat in ceata extrem.

 

Eu inca sunt de parere ca adevarata putere este mai degraba calculata pe foaie si nu se poate masura, dyno-urile astea sunt ceva.. aparte. Nu zic ca nu masoara peste tot la fel, deci cumva daca stii ca a mea are 10 cai si a ta are 11 conform dyno, automat sunt de acord ca a ta are mai multi cai .. dar nu cred ca a ta e mai tare cu 1 cal, o fi cu 0.6 sau mai mult.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau 5v.. :)

 

Pentru cai putere si cuplu cititi bucata asta care m-a bagat in ceata extrem.

 

Eu inca sunt de parere ca adevarata putere este mai degraba calculata pe foaie si nu se poate masura, dyno-urile astea sunt ceva.. aparte. Nu zic ca nu masoara peste tot la fel, deci cumva daca stii ca a mea are 10 cai si a ta are 11 conform dyno, automat sunt de acord ca a ta are mai multi cai .. dar nu cred ca a ta e mai tare cu 1 cal, o fi cu 0.6 sau mai mult.

 

V5 nu se mai foloseste de ceva vreme ...acum conform regulamentului ai voie maxim 4(in ce configuratie vrei)

 

oho...pare misto articolul :cheers:

 

VB din auzite acum...ca sunt mai multe firme de dino-jet(standuri) si ca ar fi diferente intre ele la detectare...acum nu stiu daca este vb de standuri sau de motocicletele vandute in tarile respective(ca difera de la regiune la regiune de la zgomot,poluare pana la instalatia electrica si cdi ,chiar daca este vb de acelas model de mobra) deci este f posibil ca daca iti vei cumpara un cdi de pe o mobra accidentata facuta pt calif sa fie mai slaba la caluti decat una facuta pt it sau ro)

Deci si aici alte discutii in contradictoriu pe care le-am auzit inte englezi si broscari(in special la firmele de tuning mari)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dude si Dudette's... va abordez intr-o parte care n-are nicio legatura cu banditii. Care sunteti din Constanta si sunteti dispusi sa ma ajutati, dati-mi un pm cu nr de telefon. sambata seara o sa fiu pe litoral si vreau sa planuiesc ceva special pentru pretina. cheers!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dude si Dudette's... va abordez intr-o parte care n-are nicio legatura cu banditii. Care sunteti din Constanta si sunteti dispusi sa ma ajutati, dati-mi un pm cu nr de telefon. sambata seara o sa fiu pe litoral si vreau sa planuiesc ceva special pentru pretina. cheers!!!

De astea treburi?

Speram la raspuns afirmativ :cheers:

post-7396-0-38190100-1318587626_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc pentru ganduri, dar deocamdata nu e cazul sa ne gandim asa departe :D Am plecat spre plaja insorita...sper :))

Deci, a zis DA ? :scratch:

Glumesc, dar macar, daca tot ne-ai facut curiosi, spune-ne despre ce este vorba..

 

Ps. eu vreau sa votez pt. aducerea lui CalinD inapoi pe banditmania, ceva/cineva l-a suparat rau de tot :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: reluam discutia despre uleiuri si revine singur :laugh:

Acum sincer, fara nici cea mai mica aluzie..se merita sa bag Repsol in primavara(evident tot 10w40)

Comportamentul cu Repsoleste uramatorul:

-Cand este motorul rece, este putin mai zgomotos(acum sa nu va ganditi ca se aude ca o drujba, cu foarte putin se aude mai tare..eu cred ca este normal)

-Cand este incalzit, toarce ca o pisica

 

Eu ma gandeam sa incerc Repsol pe bandit, sunt curios daca se simt schimbari..

 

La Logan, am pus Repsol si zgomotul motorrului este redus..Sa nu zic, ca atunci cand stai pe loc, zici ca s-a oprit motorul(nu se mai aude deloc)

 

ps. Nu am mai pornit banditul de o luna si ceva si nu am mai deconectat bornele, sper sa nu se fi dus bateria, ca am si alarma pe el :unsure:

Maine vreau sa-l pornesc, wish me luck :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps. Nu am mai pornit banditul de o luna si ceva si nu am mai deconectat bornele, sper sa nu se fi dus bateria, ca am si alarma pe el :unsure:

Maine vreau sa-l pornesc, wish me luck :bigstar:

 

 

Acu' te apuci si tu si o iei la impins :laugh: . Cand am avut stricat senzorul de pornire de la ambreaj am impins-o o saptamana de 2 ori pe zi. Aveam atunci o forta de halterofil. Daca vezi ca face figuri la pornire si ca nu prea are vlaga, o iei la o plimbare scurta, de preferinta cu luminile stinse.

 

Bafta :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Ceau la toata lumea.Posibil viitor bandit(eu).acu cer de la cei mai vechi pe bandite ceva pareri,e doar un bandit 600n din 97(cel pe care vreau sa il iau),nu ma intereseaza ceva anume,doar daca cumva este o motocicleta fiabila,prietenoasa daca este stricacioasa,intretinere PLUSURI si/sau MINUSURI si cam cum se comporta la drumuri lungi.avind in vedere ca are doar 80 de caluti.Respect. :cheers:

Editat de 97TDM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incepator...DOAR 80 de cai? :lol:

 

motor bun, foarte fiabil, racire cu aer/ulei, daca e intretinut bine, te tine cat vrei :D

 

 

@Banditrider: as fi curios daca a mai pus Repsol in bandit (preferabil Kult) si a avut problemele cu ambreiajul descrise de un coleg mai sus...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam cum se comporta la drumuri lungi.avind in vedere ca are doar 80 de caluti.Respect. :cheers:

 

se comporta parfum. Am pus 5.000 km in 2 saptamani cu pasagera si full bagaje, consum mixt intre 4.5 si 5

 

in rest, depinde de cum a fost intretinuta..dar ca model de mobra e f fiabila si usor de reparat/servisat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...