Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

test de simt de observatie: gasiti un lucru in neregula la profilul lui Macke.

 

doi. am picat ITP-ul de la toba. e certificata pt. UK dar norma lor e cu 2 dB peste cea aplicabila in restul UE (asta din cercetari personale ulterioare, ca melteanu' de-acolo nu stia).

melteanu' vrea sa vada un betisor drept si 3 culcate pe ea, adica litera E mare, care cica zice ca e buna, cele nebune sint pt. mers pe cimp (asa mi-a zis, deci sigur e corect). asta ca sa nu ziceti ca-s nasol si ca nu v-am avertizat.

bine, ghinionu' meu e ca in Iasi nu se face ITP-ul pt. moto decit la RAR, organism angajat in lupta nemiloasa impotriva elementelor reprobabile, printre care si motociclistii.

frinele mi-au iesit beton din prima si in rest 0 probleme in afara de becul de la numar ars (habar n-aveam). prima data a vrut sa ma pice de la bec dar se pare ca am fost norocos, mi-a zis ca ma trece clasa daca promit sa-l schimb imediat. dar dupa aia mi-a mai zis sa pornesc motorul oleaca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Danke Schanke! :lol:

 

Am numere rosii, astept sa-l iau acasa zilele astea, si dupa un service amanuntit sa ne vedem la drum. NU va faceti griji, nu renunti la banditosi, unii chiar imi sunteti simpatici :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor, avand in vedere primavara ... http://www.autovit.ro/suzuki-bandit-M3090571.html

- asta ca am vazut motorul tau negru cu cadru rosu,ma batea gandul si pe mine,era mai simplu,dar...e mai frumos tot negru.respect.

- cam asta am facut eu cu banditul meu cand l-am luat.in 7 ore a fost bucati,imi doream extraordinar sa fie negru,asa ca am inceput un proiect maret,sablari si vopsiri,stikere,carburatoare,tacheti reglati si multimple imbunatatiri.pun si cateva poze ca sa va faceti o idee...(miercuri l-am achizitionat). :cheers:

-AM MARE NEVOIE DE UN TELESCOP SPATE,DACA STITI PE CINEVA,AS APRECIA.

post-57091-0-35221200-1333105503_thumb.jpg

post-57091-0-78174600-1333105572_thumb.jpg

post-57091-0-85481000-1333105673_thumb.jpg

post-57091-0-99171000-1333105755_thumb.jpg

post-57091-0-91649400-1333105789_thumb.jpg

Editat de 97TDM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Cum imi dau seama cand trebuie schimbat uleiul din furca? N-am gasit (sau nu stiu sa caut) nimic in manualul de service.

 

Si daca tot scriu, lighioana are aproape 38000 Km. dar placutele de frana cred ca sunt stock si par ok. Asa, foaie verde bat n-ai de lucru fat, merita sa le schimb cu unele mai smechere?

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca ti-am raspuns si dincolo.

la cit de ieftin e uleiul de furca n-are sens sa stai sa te gindesti prea mult. daca vrei sa-l schimbi, schimba-l, daca nu, nu. atfel decit demontind furca si scurgind niste ulei n-ai cum sa stii daca trebuie schimbat. daca e dus, o sa observi si ochiometric ca e clar mai putin viscos decit cel nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum imi dau seama cand trebuie schimbat uleiul din furca? N-am gasit (sau nu stiu sa caut) nimic in manualul de service.

ete:

post-34332-0-24757400-1333116647_thumb.png

post-34332-0-10150200-1333116793_thumb.png

 

placutele de frana cred ca sunt stock si par ok

 

la furtunele de frana nu te-ai gandit, pun pariu! ...si le ai pe moto de 10 ani!

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, faza cu furtunurile e tare. pot sa pariez ca cei ca noi, adica neglijentii care nu si le schimba odata la 4 ani sint o minoritate in Romania :)

la fel ca si aia care pun silicon in loc sa schimbe garnitura capacului de la supape, sau care nu pun garnituri originale Suzuki de fiecare data cind scot un capac lateral. toti motociclistii pe care-i cunosc schimba uleiul la 4000 km, bujiile la 10000, lichidul de frina odata pe an, cauciucurile mult inainte sa ajunga pe sirme, placutele preventiv chiar daca nu sint uzate etc :)

 

in alta ordine de idei, am trecut si eu clasa multumita lui BikerMF :cheers: doar ca niste spirite malefice m-au impins sa i-o dau inapoi si sa-mi pun iar toba de mers pe cimp :(

 

am gasit ieri un pont gratuit. anu' trecut ma batea gindu' sa-mi pun rotor de aprindere cu avans de 5 grade, da' am zis ca 100 de ioro pe un upgrade cu rezultate indoielnice nu prea merita. m-am gindit o vreme ca as putea sa gasesc o metoda de-a misca pozitia pickup-ului fara sa tai tot ce e pe-acolo da' vad ca s-au gindit altii mai bine: http://www.gixxer.com/forums/showpost.php?p=3482342&postcount=25

nu-ti place rezultatu'? il pui inapoi cum era. pret? 0 lei.

remarcabil mi se pare ca cei care vin cu ideile astea-s deobicei ne-romani, cu toate ca neamu' nostru cica e plin de maestri ai improvizatiilor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vorbit cu un englez care si-a pus kit stage 1 Holeshot (parca) pe Bandit de 600. kitul se pune la tobe sport, contine rotor de aprindere cu avans 5 grade, filtru de aer high flow, jiclor (nu mai stiu daca cel principal sau cel pt. acul de dozaj) cu 1 sau 2 numere mai mare si saibe pt. ridicat acul de dozaj. omul jura ca singura diferenta considerabila a simtit-o cind a schimbat rotorul. cica la Bandit ar fi intentionat intirziat avansul pt. noxe. daca-l avansezi prea tare poti sa incepi sa ai probleme nasoale (pre-aprindere and stuff).

avind in vedere ca "tigania" nu e vizibila si e si reversibila, nu stiu daca pierzi ceva. presupunind prin absurd ca-l bulesti, e cam 1 milion unu' SH.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca ti-am raspuns si dincolo.

la cit de ieftin e uleiul de furca n-are sens sa stai sa te gindesti prea mult. daca vrei sa-l schimbi, schimba-l, daca nu, nu. atfel decit demontind furca si scurgind niste ulei n-ai cum sa stii daca trebuie schimbat. daca e dus, o sa observi si ochiometric ca e clar mai putin viscos decit cel nou.

 

Nu tin sa schimb ceva ce nu trebuie schimbat, dar motoreta e luata de la altul si nici n-am experienta, asa ca intreb si eu. Merci fain de sfat.

 

la furtunele de frana nu te-ai gandit, pun pariu! ...si le ai pe moto de 10 ani!

 

Vazusem sectiunea aia, dar se refera doar la Inspect nu si la Replace. Si inlocuire doar daca curge, si presupun ca daca curge problema e pe la simeringuri si n-are treaba cu uleiul. Anyway, un nene de la service mi-a zis ca as putea schimba uleiul anul asta (vorbeam cu el anul trecut), dar n-am inteles daca a luat decizia asta dupa ce s-a lasat pe furca si a "simtit" ceva, sau doar preventiv cum spunea si dl. CalinD.

 

Eu m-am uitat si la furtune si par ok (adica le-am flexat cat am putut si nu au nicio urma de crapatura). Am sa mai schimb din chestii, dar trebuie sa-mi fac o lista de prioritati ca n-am bani de toate.

Ma gandeam la placute ca am citit pe aici ca niste placute bune, mai putin dure decat alea stock imbunatatesc vizibil performanta la franare.

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..furtune si par ok (adica le-am flexat cat am putut si nu au nicio urma de crapatura).

[..] niste placute bune, mai putin dure decat alea stock imbunatatesc vizibil performanta la franare.

furtunele sa fac ca un balon, nu trebuie sa fie crapate. pune frana si atinge furtunele, sigur vei simti ca se umfla. dupa 10 ani, niciun furtun frana de cauciuc nu mai ok, si dai banii degeaba in plus pe placute mai bune.

Lichidul de frana, iarasi, dupa 3-4 ani e cam ciorba.

 

stiu, sunt incapatanat. dar sa ai in vedere cat mai curand.

 

imbunatatesc vizibil performanta la franare.

eu la GS dupa ce am schimbat furtunele, am putut spune ca am si eu frane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare feciori, desi intru zilnic pe aici, nu am mai postat de ceva vreme.

Noutati despre animalu meu nu ar fii decat ca am dat deja o tura cu el prin marginiminle judetului. Urmeaza sa ii schimb uleiul si filtrul de ulei (sunt pe balcon). Alaltaieri i-am pus pasta de etansare la un surub de la capacul superior al motorului (langa fisa bujiei) deoarece incepuse sa transpire. Nu cunosc cauza insa acum e ok, repet, trasnspira nu curgea. Cel mai gay e ca spre sfarsitul toamnei, asa cum cred ca am scris si aici, am ramas fara faza lunga. Aceeai m.uie din cauza firelor trase de-a lela. Adica in zona laterala stanga-fata, de unde iese scmocul acela urias de fire de sub rezervor si urmeaza sa intre in far, in prima faza credeam ca nu e destul cablu si de aceea tot am probleme, insa la un ochi mai atent, am vazut ca alta e cauza. Cablul (smocul) are rezerva destula, adica daca trag de el din far mai iese o gramada, insa e de vina izolatia de pe el care e mult prea tare, astfel ca in momentul in care virez ghidonul, smocul de cabluri face unghi de 90 de grade, ori la temperaturi mai joase ( am umblat si sub zero grade) cand cablul se contracta, te poti astepta sa se rupa, cum am patit eu. Acuma cu faza lunga, anul trecut cu faza scurta, iar in 2010 am fost foarte aproape sa raman in drum la 1 noaptea din cauza ca firul de la contactul general de la motor se tinea in cateva spire doar. Pe moment l-am prelungit pe asta de la faza lunga, le-am inspectat pe celelalte, le-am izolat cu banda normala si am renuntat (dat jos) o sarma care le tinea mai aproape de cadru , pentru a avea mai mult loc unde sa se plimbe cand virez ghidonul. Sper sa nu mai fie stresuri dar asta voi vedea in timp.

In rest, bani de asigurare si de benzina imi trebuie, faza cu vopsitul nu mi-a iesit inca, asa ca s-ar putea sa credeti ca e ratbike insa nu e, doar ca nu am bani de el acum. Codita in laterale mi-e belita rau de la cutiile textile. Daca castig la loto il vopsesc, daca nu, anul asta sunt roman si zic sa fie ok mecanic, estetic nu conteaza ( nu e de vanzare) desi ma doare sufletul.

Sezon calduros si cu km multi va doresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, eu am dat pe topcase-ul meu SH vreo 200 de RON, da-le naibii de textile ca nu merita sa te chinui cu ele. cind mi-amintesc cum stateam sa le prind cu corzi elastice ma apuca groaza. iti faci si un suport daca gasesti un baiat priceput si pleci pa plmbare. apropos de plimbare, eu cind va vad ca mergeti in ture ma gindesc ca traiti in alta tara, la Iasi e vreme de iarna in conditiile in care acum o saptamina era aproape vara.

 

eu la a mea am de rezolvat problema de anu' trecut, anume ca la ralanti si ture mici nu merge cilindrul 3, probabil e infundat jiclorul de ralanti. ma gindesc ca poate scap ieftin fara dat carburatoarele jos si reusesc sa scot paharul cu o surubelnita in unghi. n-am nici un chef sa scot carburile de tot.

 

si apropos de suruburi... sa va zic un pont pe care nu-l stiu multi. nu stiu daca ati observat ca suruburile cu cap in cruce de pe Bandit se desfac cam greu. explicatia e simpla: suruburile pe care in Romania le denumim generic cu cap in cruce sint de fapt de nu stiu cite tipuri diferite. cele de pe Bandit sint JIS (Japanese Industrial Standard), care nu sint compatibile cu surubelnitele Philips normale. adica la fiecare stringere/desfacere cu surubelnita normala, surubul ala se buleste oleaca, pina devine inutilizabil. misto e ca in Europa sint aproape imposibil de gasit bituri JIS. cel mai apropiat cap care se potriveste si se gaseste e Pozidriv (PZN scris pe el, unde N e cifra indicind marimea). dar nici ala nu e 100% compatibil.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_screw_drives#Pozidriv

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca fapt divers, nu vad de ce nu inlocuiti suruburile acelea JIS cu suruburi cu cap imbus, asa cum am facut eu...mult mai simplu si nici nu te mai chinui cu surubelnita.. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, eu am dat pe topcase-ul meu SH vreo 200 de RON, da-le naibii de textile ca nu merita sa te chinui cu ele. cind mi-amintesc cum stateam sa le prind cu corzi elastice ma apuca groaza. iti faci si un suport daca gasesti un baiat priceput si pleci pa plmbare.

Da si nu.

Nu imi place deloc cum arata motorul cu cutii hard (moft) iar textilele care le am sunt super ok.Daca inainte aveam Moto Detail de la Louis, super pentru banii lor (desi trebuia sa iti storci creierii sa le ancorezi calumea) acum 1 an am (primit) 2 cutii laterale Givi mai mari si mai smechere. Au 2 curele intre ele care trec peste motor si se echilibreaza una pe alta, cu ariciul opus, adica cureaua stanga are arici jos si material sus, iar cea dreapta invers, pentru o mai mare rezistenta. Astea se prind intre ele frumos pe sub sa, deci nici vorba sa ai emotii ( am mers pana in Viena si inapoi cu ele cu cca 8 kg/buc, cand maxim ar fii 5, deh, roman).

Eu mi-am julit coada la mobra deoarece in una din iesirile mai lungi am uitat sa pun ceva autocolant mai gros (foaie de transfer sau cum ii zice) si atunci s-a intamplat, mi-o fi intrat ceva nisip intre cutii si motor. Plus ca deja hotarasem sa il vopsesc si eram mai pasiv oarecum. Ma rog, ideea e ca poti proteja si vopseaua cu cutii din astea. Imi trebuie doar un suport in spate. Cand am vandut cutiile celelalte mi-am pastrat cilindrul ala mare ce se pune in spate (un fel de topcase textil daca vrei) in care intra lejer cort, saci de dormit etc pe care eu le prind acum in spatele gagicii insa le prind intre ele cu elastici cu carlige deoarece nu am cum ancora cilindrul. Pentru un mai mare comfort al fetei tre sa fac suportul ala. Am incercat in vara la un neica-nimeni dar nu a iesit. Oi vedea anul asta, sper sa pot sa il fac, desi domnisoara nu se plange ca nu ar avea loc.

Pana la urma e chestie de gust si de ce nu , de bani.

Bafta.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...