Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Nu prea va pot ajuta cu sugestii suplimentare in ceea ce priveste pornirea motorului la inceput de sezon dupa ce a "rancezit" 3-4 luni. Dar pot sa va dau urmatorul sfat, si da, poate nu sunt primul "revolutionar" de la care auzit asta dar: incercati ca pe timp de iarna sa porniti din cand in cand motorul. Din experianta personala am vazut k, pentru a porni de la prima cheie de bun simt (4-5-6 secunde), periodicitatea maxima ar fi de 1 data la 2 saptamani. Adica zau, nu e mult s-o gadili de 2 ori pe luna... Cu cat le lasati mai mult, cu atat pornesc mai greu. Calculati voi exponential pana la 3-4 luni.

Succes cu pornitul si asfalt uscat si sa ne dea pace si nou vremea asta odata... :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Singura problema e faptul ca daca o tii in garaj, trebuie scoasa afara sau lasat garajul deschis. In orice caz, nu trebuie bagata "bine" pentru ca altfel nu o poti porni. Pana acum am tinut-o intr-o anexa (locuibila, dar nu avea decat materiale in ea) a unei case. Trebuia obligatoriu scoasa afara pentru a o porni, altfel nu puteam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

las-o 1 ora in soare si pune bateria de masina pe ea...o s-o ia. Oricat ar fi de bune bateria ta la mobra, nu invarte cum trebuie dupa ce a stat atat timp pe bara! Ori...motorul ala e amortit...ii trbuie invartitura nene. Daca tragi choku nu mai da gaz, ca o inneci...si asa, doar cu gaz e posibil sa o inneci, daca dai de mai mult de 3 sprituri...dupa ce ai innecat-o, o ia si mai greu.

 

Faptul ca am avut Dacie 1310 ma ajuta mult la pornirea mobrelor dupa ce au hibernat mult :D

 

PS: nu mai porniti mobrele iarna daca nu mergeti cu ele, faceti mai mult rau decat bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm....nu recomand pornirea periodica fara parcurgerea unui drum suficient cat motorul sa intre in temperatura de lucru si sa se autocurete bujiile.... :burnout:

 

N-am dat detalii suplimentare depre asta, pentru ca nu e locul potrivit. n-am zis nimic de pornit si oprit imediat. eu o las cel putin 10 min si ceva mai mult turata (macar pentru considerentul incarcarii bateriei) cat si pentru ce ai mai zis tu. Toata treaba este sa ai posibilitatea s-o scoti s-o pui la treaba. Cel mai bun lucru si scapi de problema este s-al ti in garaj incalzit, nu? Asta recomanzi?

 

PS: nu mai porniti mobrele iarna daca nu mergeti cu ele, faceti mai mult rau decat bine!

 

Poti argumenta si de ce? Este a 2-a iarna in care procedez asa si sunt multumit de rezultat. sau mai bine zis de scutirea problemelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, intentionez sa intru in randul banditilor cat mai curand:) am gasit si motocicleta doar ca este la o distanta considerabila de locatia mea,nu am mai mers pe un bandit600 pana acum si nu stiu sa apreciez pozitia in mers, eu sunt inalt la 1,85m, 90kg si ma gandesc sa nu fiu prea ingramadit pe motor, intrebarea mea, exista incompatibilitate intre inatimea mea si banditul600 , nu as vrea sa ma ingramadesc pe motocicleta.Multumesc :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai oameni, da' de ce nu luati voi in calcul niste sfaturi simple si gratuite?

doar am povestit ca anul asta am pornit-o fara efort dupa ce am lasat-o la soare o ora si ceva (erau 18 grade dupa ido.ro, si cum se masoara la umbra probabil peste 20 la soare).

zice si Motorocker, zice si Macke, o fi chiar coincidenta?

si nu subestimati importanta unei baterii in stare buna, daca n-o aveti chiar noua trageti curent de la masina. chiar daca bateria e suficient de ok incit sa porneasca motorul in conditii normale, nu invirte la fel de repede. faceti in experiment, inregistrati pe telefon sau pe o camera sunetul la pornire cu baterie folosita citiva ani si dupa aia incercati cu o baterie de masina sau o baterie de motor nou-nouta. e diferenta f mare, se simte ca turatia scade considerabil pe masura ce bateria se uzeaza.

in plus, daca la mine se simte ca turatia scade o idee cind aprind farurile, oare n-o indica asta ca si aprinderea in sine are nevoie de curent considerabil?

sfatul meu e ca dupa hibernare la prima pornire sa o lasati afara la soare minim o ora si robinetul pe PRI (dupa care-l dati inapoi). plus baterie in stare buna sau cel mai sigur tras de la masina. daca n-o ia asa mai vedeti voi, dar altfel ajungem ca in topicurile alea de la "Service" unde lumea-l sfatuieste pe om sa demonteze tot motorul iar in final se dovedeste ca era o siguranta arsa.

 

 

Salut, intentionez sa intru in randul banditilor cat mai curand:) am gasit si motocicleta doar ca este la o distanta considerabila de locatia mea,nu am mai mers pe un bandit600 pana acum si nu stiu sa apreciez pozitia in mers, eu sunt inalt la 1,85m, 90kg si ma gandesc sa nu fiu prea ingramadit pe motor, intrebarea mea, exista incompatibilitate intre inatimea mea si banditul600 , nu as vrea sa ma ingramadesc pe motocicleta.Multumesc :cheers:

eu zic ca eventuala problema cu inaltimea se rezolva cu un ghidon aftermarket (mai lat si cu ghipurile mai in fata). sint n'spe modele. se gasesc si pe la ~150 RON.

 

 

la fel ca majoritatea cu care am vb vad ca se porneste in primul rand de la bujii, deci primul pas o sa fie --REVENIREA LA BUJIILE ORIGINALE "cr8ek".sper sa fie chiar si ce i trebuie.!!!!!

man, sfatul meu e sa nu ma asculti sfaturi pe la colt de bloc.

 

1. bujiile standard pt. Bandit sint CR9EK. CR8EK sint bujii reci.

2. ce inseamna bujii reci sau calde se gaseste pe net. ma gindesc eu ca informatia de pe site-ul oficial Denso (unul din marii producatori de electrice pt. automotive si printre altele si bujii) e destul de credibila: http://www.densoiridium.com/heatranges.htm

3. dupa ce o sa citesti o sa vezi ca nu are nici o legatura cu pornirea motorului.

 

 

in alta ordine de idei, ia uitati ce am gasit in cartea asta: http://books.google.ro/books?id=84hF-qoR5I8C&printsec=frontcover&source=gbs_ge_summary_r&cad=0#v=onepage&q&f=false

 

wtf?

post-24366-0-80524600-1334754589_thumb.jpg

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti argumenta si de ce? Este a 2-a iarna in care procedez asa si sunt multumit de rezultat. sau mai bine zis de scutirea problemelor.

 

inca ai bateria buna... sa pornesti mobra iarna doar ca sa o ambalezi de 2 ori nu e pt ca:

1. consumi din baterie dar nu apuca sa se incarce inapoi pt ca nu mergi cu ea (incarca dupa 1500 rpm)

2. mobra se incinge, dupa ce o opresti se raceste relativ brusc, fiindca e frig afara => condens peste tot, inclusiv interior motor, rezervor, toba etc...

3. la pornire, mai ales iarna, bujiile se incarca/murdaresc mai mult/repede....daca nu mergi cu ea ceva ture, asa raman si o sa-ti porneasca din ce in ce mai greu pana cand apuci sa dai o tura mai lunga cu ea

4. o trezesti din somn cand ea de fapt vrea sa doarma si sa se odihneasca in asteptarea primaverii cand va putea cutreiera drumurile patriei ore intregi la rand, cand colo, tu o amagesti cu o pornire si doua ambalari... cumva ca o femeie care se uda si-o lasi balta. O sa te tina minte! Ai grija!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am EBC. inainte am avut SBS de la Mymoto Cotroceni. SBS scartaie, EBC - nu ( s-ar putea sa fie si diferenta de discuri ) . EBC pune frana , SBS nu !

 

Ori am nimerit eu prost de 2 ori SBS-urile de la Mymoto ori nu ne intelegem. EBC rulez .

 

N-are probleme daca-l pornesti iarna.. Banditul vechi iarna asta a fost pornit o data la 2 saptamani . Merge brici.

 

 

Asta e linkul pentru bujii , ca al lui Calin nu merge

 

Deci banditul mare decelereaza mai repede (? cu forta mai mare) decat banditul mic. Unde e ciudatenia?

 

 

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Mai are cineva placute de frana EBC ? m-a inebunit scartaitul asta, asa fac si la voi ?:))

eu am avut EBC organice acum vreo 2 ani, nu scirtiiau deloc. n-am experimentat atit cit sa trag o concluzie da' se pare ca cele sinterizate scirtiie. singurele care mi-au scirtiit (tare) au fost Lucas, cred ca erau sinterizate dar nu mai stiu sigur.

 

Asta e altceva. Pai stiu eu aiurea sau discurile la B12 sunt mai mari ca la B6?

pai B12 are si cu totul alte etriere, da'nu asta vroiam sa zic. uitati-va si voi unde sint in comparatie cu alte motoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut EBC organice acum vreo 2 ani, nu scirtiiau deloc. n-am experimentat atit cit sa trag o concluzie da' se pare ca cele sinterizate scirtiie. singurele care mi-au scirtiit (tare) au fost Lucas, cred ca erau sinterizate dar nu mai stiu sigur.

 

 

pai B12 are si cu totul alte etriere, da'nu asta vroiam sa zic. uitati-va si voi unde sint in comparatie cu alte motoare.

 

Am eu Lucas si nu scartie nici fata nici spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu Lucas si nu scartie nici fata nici spate.

am zis clar ca probabil scirtiie cele sinterizate.

Lucas n-o sa-mi mai iau ever, asa de tare m-a enervat scirtiitul ala.

EBC, Armstrong, Ferodo, astea mi se par OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am zis clar ca probabil scirtiie cele sinterizate.

Lucas n-o sa-mi mai iau ever, asa de tare m-a enervat scirtiitul ala.

EBC, Armstrong, Ferodo, astea mi se par OK.

 

Ferodo nu iti recomand, am avut si erau "varza" s-au poate am prins eu un lot mai aiurea.Dar fiecare cum are noroc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le am pe spate si in comparatie cu ce aveam inainte (Kyoto) macar pot sa spun ca merg. daca as avea pe fata as putea sa spun cu certitudine daca-s OK. da' o sa ramin la EBC si Armstrong.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine scartaie cateodata placutele pe fata,nu mereu. EBC abia schimbate dupa ce am dat jos Ferodo-rile sinter (rulate 100 de km) din impresia ca parca nu tin foarte bine. EBC tin putin mai bine fata de Ferodo. Am sa incerc pt scartait intai folie antiscartait trw.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uitindu-ma la rezultate testelor de frinare mi-am adus aminte de-o faza citita mai demult.

cica prima masina care folosea cutie de viteze CVT (continuously variable transmission), cum are Nissan Murano, n-a fost primita deloc bine de public pt. ca nu avea "demaraj". masuratorile aratau cu totul altceva dar ce nu exista la CVT-ul respectiv era zvicul la demaraj, pe care lumea il interpreta gresit drept cuplu mare. CVT-ul transmitea cuplul fara salturi bruste si omu' zicea ca masina e lenesa :)

CVT-urile noi cica au simulat electronic din ECU acel zvic :) aceeasi chestie e facuta si la servodirectiile electrice de pe masini, se fac eforturi tocmai pentru a fi emulat din software feedbackul unei directii hidraulice clasice :)

ma gindesc ca poate vreun fenomen similar o fi si la Bandit de ne pare tuturor ca au frine mediocre (cel putin primele generatii de B6).

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, intentionez sa intru in randul banditilor cat mai curand:) am gasit si motocicleta doar ca este la o distanta considerabila de locatia mea,nu am mai mers pe un bandit600 pana acum si nu stiu sa apreciez pozitia in mers, eu sunt inalt la 1,85m, 90kg si ma gandesc sa nu fiu prea ingramadit pe motor, intrebarea mea, exista incompatibilitate intre inatimea mea si banditul600 , nu as vrea sa ma ingramadesc pe motocicleta.Multumesc :cheers:

 

Si eu am exact aceasi inaltime si ajung pe la 95 kg echipat full,si nu am nici o problema sa stau ingramadit pe motor sau ceva de genu. Primu an am mers cu motocicleta stock neavand probleme,anul trecut i-am montat kit de inaltare si un ghidon lat,si e mult mai ok asa,dar cum ziceam nici cu el stock nu aveam deloc probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot se discuta despre frane... cum va merg voua frnale pe spate? chiar zilele trecute am facut itp-ul si pe rola aia abia abia s-a blocat spatele. Iar pe sosea... nu ca imi pun baza in ea, de altfe, sunt zile la rand knd nici makr n-o folosesc, poate doar in rampa la semafor. Dar k idee, ati reusit sa blocati roata spate in mers sau ma "resemnez" k asa merge ea. Mentionez k tocmai am schimbat lichidul de frana, aerisit, spalat discuri+placute si cu alcool izopropilic (dala' roz) si cu spray de frane de mai multe neamuri (Procycle si Castrol - manopere pe care le-am intreprins dupa ce am spalat lantul cu motorina :rusinica: si probabil k a mai sarit si pe disc). Asfalt uscat... Ploiestul sare din schema de ceva timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu aproape am blocat spatele si mi-a fost frica! Desfa si curata etrierul, daca nu ai facut-o deja. Doar simpla inlocuire a lichidulu ide frana nu rezolva problema ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum o luna am ramas prin oras am ramas pe fata fara placute de frana (adica fier pe fier). am ajuns acasa cu frana pe spate si am inceput sa dau telefoane. pana atunci am avut pe fata carbon loraine. deoarece toti la cei care am sunat puteau sa-mi livreze placute gen ebc, sbs, carbon loraine etc abia in 2-3 zile, eu avand nevoie de mobra am optat pt o solutie de avarie (asa credeam la vremea respectiva) si am luat 2 perechi de Kyoto (50 ron) care erau pe stoc. in 30 min le-am montat. am mers cu frica la inceput, dar acum pot sa va spun ca am FRANA pe fata super ok. nu le-am mai inlocuit cu altele. acum voi vedea pe viitor ce fiabilitate au (pana acum am 1700 km facuti cu ele numai in bucuresti) si ce daune provoaca discurilor (pana acum discurile se prezinta bine).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...