Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Interesante "gadgeturi". Inafara de informatiile pe care le furnizeaza si aspectul mai mult sau mai putin tehnic si incarcat al bordului, care este utilitatea practica a acestora si de ce nu au din fabrica (nu-mi dati argumenul ca este o motocicleta "buget" ca nu tine, un ceas cu senzor de t*C a uleiului nu e senzor electronic de deschidere al injectoarelor sau CBS). Daca ma convingeti ca imi trebuie asa ceva, imi iau si eu :grinbandit:

pai nu trebe sa te convinga nimeni..sa te convinga cei care le fac ca ei isi iau bani...dar ai sa vezi cand ai sa fierbi o data uleiul si o sa te trezesti cu foarte mult ulei in filtru si atunci o sa zici de unde...din gazele de recuperare din motor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi cat timp lasati kult urile cu socu tras dimineata sa se incalzeasca?

 

salut

nu e o chestie de timp. cand aveam motor cu soc ( ;) ) dupa ce porneam motorul si se stabiliza turatia, incepeam imediat si-l bagam cat se putea ca sa mearga regulat. la primul semafor mai reduceam iar pana la un minim cu mers regulat si asa mai departe...

ideea e sa nu stai pe loc cu socul tras si sa astepti sa se incalzeasca... l-ai pornit, te sui pe el si mergi, in niste limite rezonabile. e mult mai "sanatos"

 

enjoy!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

nu e o chestie de timp. cand aveam motor cu soc ( ;) ) dupa ce porneam motorul si se stabiliza turatia, incepeam imediat si-l bagam cat se putea ca sa mearga regulat. la primul semafor mai reduceam iar pana la un minim cu mers regulat si asa mai departe...

ideea e sa nu stai pe loc cu socul tras si sa astepti sa se incalzeasca... l-ai pornit, te sui pe el si mergi, in niste limite rezonabile. e mult mai "sanatos"

 

enjoy!

 

 

la cate ture o lasai cand plecai cu ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da si nu. la mine ma trezeam la semafor ca incepea sa stea turata si reduceam socul. asta pentru ca se incalzea mai greu. la Katana se incalzeste mult mai repede, las socul pana in prima intersectie, nu mai ajung la semafor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am mers de destule ori cu socul deschis pana la munca dar era jos, ca nu-mi tura mai mult de 1300, la cat e relantiul. de obicei o pornesc si o las cu socul tras cat sa stea la un 1800 pana imi pun casca si pe urma merg asa. cam in 5 minute e ok. in schimb, am reusit si acum pe frigu asta sa o duc la 120 de grade. asta cand ma intorceam de la munca si partea de final de traseu era prin oras. la dus finalul e pe dn1 sau pe centura unde merg repede si dimineata, deci frig.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam la oprobriul lui Calin ca sunt nu foarte multe intrebari despre modificari si alte lucruri mai complicate in afara de soc, ulei, gume, placute si monotonii.. Pai daca merge ! - plictiseala de toamna.

Ah si in general , nu indrept degete spre nimeni dar poate se stie omul - cand pornesti motorul pe frigul de acum , il pornesti cu socul tras fara sa tragi de acceleratie , il lasi macar cateva secunde , dupa care iti vezi de treaba. In orice caz nu o pornesti cu sprit din maneta si nu o ambalezi - cateva sprituri rapide , imediat dupa .. chiar daca esti undeva unde sunt gagici la vedere. Asta asa intre noi motociclisti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neah, sa nu faci asa. in majoritatea cazurilor il reduci la destinatie :) .. pentru ca o sa uiti.

bine zis, eu am mers cu socul tras de vreo 2 ori.

 

ca tot se discuta de-astea.

cred ca toate problemele mele legate de pornire (la cald si dupa hibernare) s-au elucidat. totul e de la baterie care sufera o tortura constanta din cauza alarmei. am constatat intimplator o treaba, cit de tare variaza turatia cu care invirte la cald demarorul in varianta acceleratie la 0 vs. acceleratie trasa. cum o trag, turatia creste brusc, bateria nu are suficienta forta sa invirta cum trebuie cind etansarea (de la dilatari) e mult mai buna, descarcarea constanta scazindu-i vlaga. sezonul viitor o sa trec pe alta solutie anti-furt si nu mai folosesc altceva decit Yuasa ca batere.

 

si ca tot veni vorba de alarma, mi-am dat seama ca mai mult iti faci nervi cu ea, din cauza problemei cu descarcarea am ajuns s-o tin deconectata mai tot timpul si acum o luna si ceva era sa apara si al meu la rubrica "Furturi". probabil a fost opera unui hot de ocazie, in nici un caz a cuiva care se pricepe dar a umblat binisor in ea. a mutat-o vreun metru de unde era, a rupt blocul dreapta de comenzi, a taiat niste fire pe la far si a fortat ceva in contact si busonul de benzina. plus ca au ridicat de spate seaua si au luat tot ce era pe sub ea. s-a cam dus iluzia ca Banditul nu e suficient de aratos cit sa ia ochii hotilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ca tot veni vorba de alarma, mi-am dat seama ca mai mult iti faci nervi cu ea, din cauza problemei cu descarcarea am ajuns s-o tin deconectata mai tot timpul si acum o luna si ceva era sa apara si al meu la rubrica "Furturi". probabil a fost opera unui hot de ocazie, in nici un caz a cuiva care se pricepe dar a umblat binisor in ea. a mutat-o vreun metru de unde era, a rupt blocul dreapta de comenzi, a taiat niste fire pe la far si a fortat ceva in contact si busonul de benzina. plus ca au ridicat de spate seaua si au luat tot ce era pe sub ea. s-a cam dus iluzia ca Banditul nu e suficient de aratos cit sa ia ochii hotilor.

 

Pe Vulcan am avut alarma cu pager, deh...dadusem 4.000 euro pe ea + 500 in accesorii consumabile.

Iarna am tinut-o langa geam (stau la parter) si auzeam mereu cum declansa pageru (la mobra era pe silent, ca sa prind magraonu in fapt c-o ranga dupa ceafa)...dar cand colo, nimic, doar vant sau vreo pisica...senzorul era destul de ciudat, ca si cum ai regla apa la dush, ori frige in draci, ori e sloi...asa si cu asta, ori declansa usor, ori trebuie s-o iei la bocanci sa porneasca. De revelion am dus-o la ai mei ca am fost plecat din Buc si mi-era frica sa nu ia foc de la artificii....eh, am facut prostia sa uit alarma pornita, 2 zile, in preajma revelionului....cand am ajuns acasa am gasit telecomanda/pagerul desfacut cu bateria scoasa si frigiderul plin cu carne de la taica-miu :))....o noapte nu dormise deloc, la fiecare petarda, suna pagerul :)).

 

Dupa, au venit frigurile si am luat bateria in casa. Dupa zapezi, am zis sa o scot la drum...ce (cuvant urat), ca nici nu se mai aprindea ledul de N sau martorul de ulei.....era seaca bateria, am pornit-o impinsa, am dat o tura lunga cu ea si totul a revenit la normal.

 

Deci, daca mergi cu mobra constant, e ok...daca nu, si o lasi mai mult, risti sa ti-a gasesti secata.

Bine...alarma mea cu pager era una de vreo 350 RON (ieftina pt o alarma cu pager)

 

Unul din motivele pt care nu am pus alarma pe Bandit e asta: Bateria (eu nu o incarc inainte de primavara, doar o tin casa, si porneste bine)

altul e ca porneste mai mereu d-ampulea sau sunt prea multe "distractii" alarmice false (pisici, caini, vant in husa, motoare diesel sau mai mari, zgomote mai puternice).

si nu in ultimul rand...comoditatea: ,a saturasem sa plimb pagerul ala dintr-un buzunar in altul, etc...

 

am inteles ca una mai scumpa nu ar fi chiar asa, dar nu dao 1000 roni pe o alarma nici mort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si concluzia mea e ca alarma e cvasi-inutila, un disc-lock cu alarma (sint si de-astea) nu da atitea batai de cap, daca nu-l uiti pe roata cum am patit eu la inceput (era fara piuitoare). a avut un vecin si facea treaba, doar ca s-a bulit subit, probabil de la ploaie.

am auzit de de-alde Viper ca ar face si-ar drege da' pin'la urma urmei e ca-n vorba aia, lacatul e pt. om cinstit (sau pt. hotz prost, as adauga eu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off-topic:Caline, tu noaptea nu dormi? urmaresti un record la postari?:D

ok,sa devenim iar seriosi.de cand am vandut banditul ma bate un gand sa incerc si modelul naked de 1200.ma uitam zilele astea pe bikeshop si am vazut anuntul asta(http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gsf%201200%20bandit%20in%20rate-din-2000-474328.html).ma gandesc sa merg cu un prieten sa il vad(poate il si cumpar..hehe) Spuneti-mi si mie va rog,la acest model la ce ar trebui sa fiu atent,ce zgomote sa nu fie prezente,la ce sa ma uit in mod special etc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe Vulcan am avut alarma cu pager, deh...dadusem 4.000 euro pe ea + 500 in accesorii consumabile.

Iarna am tinut-o langa geam (stau la parter) si auzeam mereu cum declansa pageru (la mobra era pe silent, ca sa prind magraonu in fapt c-o ranga dupa ceafa)...dar cand colo, nimic, doar vant sau vreo pisica...senzorul era destul de ciudat, ca si cum ai regla apa la dush, ori frige in draci, ori e sloi...asa si cu asta, ori declansa usor, ori trebuie s-o iei la bocanci sa porneasca. De revelion am dus-o la ai mei ca am fost plecat din Buc si mi-era frica sa nu ia foc de la artificii....eh, am facut prostia sa uit alarma pornita, 2 zile, in preajma revelionului....cand am ajuns acasa am gasit telecomanda/pagerul desfacut cu bateria scoasa si frigiderul plin cu carne de la taica-miu :))....o noapte nu dormise deloc, la fiecare petarda, suna pagerul :)).

 

Dupa, au venit frigurile si am luat bateria in casa. Dupa zapezi, am zis sa o scot la drum...ce (cuvant urat), ca nici nu se mai aprindea ledul de N sau martorul de ulei.....era seaca bateria, am pornit-o impinsa, am dat o tura lunga cu ea si totul a revenit la normal.

 

Deci, daca mergi cu mobra constant, e ok...daca nu, si o lasi mai mult, risti sa ti-a gasesti secata.

Bine...alarma mea cu pager era una de vreo 350 RON (ieftina pt o alarma cu pager)

 

Unul din motivele pt care nu am pus alarma pe Bandit e asta: Bateria (eu nu o incarc inainte de primavara, doar o tin casa, si porneste bine)

altul e ca porneste mai mereu d-ampulea sau sunt prea multe "distractii" alarmice false (pisici, caini, vant in husa, motoare diesel sau mai mari, zgomote mai puternice).

si nu in ultimul rand...comoditatea: ,a saturasem sa plimb pagerul ala dintr-un buzunar in altul, etc...

 

am inteles ca una mai scumpa nu ar fi chiar asa, dar nu dao 1000 roni pe o alarma nici mort.

 

de unde imi fac si eu rost de o alarma din asta cu pager la un pret decent?? si ma gandesc ca daca ii cu pager merge la orice distanta nu? (am nevoie cam 20 km )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde imi fac si eu rost de o alarma din asta cu pager la un pret decent?? si ma gandesc ca daca ii cu pager merge la orice distanta nu? (am nevoie cam 20 km )

Lol! nu man...pager e impropriu spus, dar asa e impamantenit...nu e pager pager, e un receiver pe unde radio...bate maxim 100 metri.

 

acu, la bani sanatosi, poate exista si care sa te sune pe mobil, daca nu, poti improviza o smecherie de la o alarma normala care sa dea un impuls intr-un telefon mobil vechi si ponosit montat la alarma, care sa te apeleze pt nr tau cand declanseaza alarma (il gandisem eu mai demult, e destul de simplu de facut in casa), dar si asta o sa-ti fwuta bateria in timp, mai ales daca nu mergi cu mobra des ca sa se incarce.

 

LE: uite c-au si aparut, uitandu-ma pe siturile puse de baieti mai sus, pe la 600 ron.

Cand vroiam eu sa-l fac (aci vreo 3 ani jumate), nu gaseai chestii de genul decat la peste 10-15 milioane si aduse de p-afara, la noi gaseai decat clasica alarma si alarma cu pager (radio)

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la cate ture o lasai cand plecai cu ea?

 

mai... nu era chiar asa de precis, cate ture... era tzambalistic, dupa ureche: cad mergea regulat era ok. ca initial era pe la 2500-3000 daca era mai cald 2000 .... ma jucam usor cu socul astfel incat ma mearga regulat.

 

neah, sa nu faci asa. in majoritatea cazurilor il reduci la destinatie :) .. pentru ca o sa uiti.

 

hi hi hi!

d-asta acum am acum cu injectie! sa nu-mi mai bat capul cu "bai, ce mai era de facut? si de ce se ineaca? aaaaa... socu'... " :moto:

 

enjoy!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

0,5A? pai la curentul ala iti descarca o baterie nou-nouta si perfect incarcata in mai putin de-o zi. alarma mea consuma 18 miliamperi si daca bateria e mai obosita deja in citeva zile nu mai puteam sa pornesc motorul. pina si cei 18 mA mi se par foarte mult, 0,5A = schimbi baterii cum schimbi uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...