Road Postat Februarie 11, 2007 Share Postat Februarie 11, 2007 Al meu are seminighidoane. Poate de acolo am vazut. Gata, am rasfoit topicul si am gasit poze cu el. Nu am mai vazut pana acum, mai ales ca la mine in oras au fost 5 bandituri de 400 si vreo 6 de 600, dar nici unul nu avea semighidoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChopperVonGal Postat Februarie 13, 2007 Share Postat Februarie 13, 2007 Azi m-am dat prima tura cu talhariu,tura s-a facut tot mai lunga astfel incat la intrarea in oras a trebuit sa-mi sun un prieten sa-mi aduca benzina.Am uitat ca trebuie sa mai si alimentez. Uite si o poza cu hotu curat inainte de plecare. Am vazut si eu 'talhariul' arata si suna bestial Sa-l folosesti sanatos Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Februarie 13, 2007 Share Postat Februarie 13, 2007 PLEASE HELP Am o problema. Am incercat sa desfac capacu de la pinionu mic pentru a da lantu jos sa il curat calumea, si pe el si pinioanele, jantele etc. Problema e ca mi-am varzalit capu unui surub de la capacu respectiv si mi se invarte imbusu in el. Faza naspa e ca e chiar surubul de jos, are capau la acelasi nivel cu capacu, e pozitia super naspa si de taiat surubu nici nu poate fi vorba ca nu am cum. Dati o sugestie ceva ca mor incet. Am incercat inainte sa se buleasca cu spray pt suruburi intepenite, dupa ce s-a bulit am incercat sa bag surubelnita linie in surub dar degeaba. Am auzit ca ar fi ceva conuri speciale pt asa ceva care se baga in surub si reusesc sa il forteze sa se desfaca, problema e ca nu stiu cum le spune, nu stiu cum arata, nu am vazut asa ceva in viata mea. Daca stiti ceva despre ele sau daca puteti sa imi sugerati alta solutie , astept , eu unu mi-am tocit capu cu toate , am incercat cu alte chei, diverse metode de parghii si alte celea dar fara nici un deznodamant decat acela ca poate datorita faptului ca e marti 13 mi se intampla asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Februarie 13, 2007 Share Postat Februarie 13, 2007 PLEASE HELP Am o problema. Am incercat sa desfac capacu de la pinionu mic pentru a da lantu jos sa il curat calumea, si pe el si pinioanele, jantele etc. Problema e ca mi-am varzalit capu unui surub de la capacu respectiv si mi se invarte imbusu in el. Faza naspa e ca e chiar surubul de jos, are capau la acelasi nivel cu capacu, e pozitia super naspa si de taiat surubu nici nu poate fi vorba ca nu am cum. Dati o sugestie ceva ca mor incet. Am incercat inainte sa se buleasca cu spray pt suruburi intepenite, dupa ce s-a bulit am incercat sa bag surubelnita linie in surub dar degeaba. Am auzit ca ar fi ceva conuri speciale pt asa ceva care se baga in surub si reusesc sa il forteze sa se desfaca, problema e ca nu stiu cum le spune, nu stiu cum arata, nu am vazut asa ceva in viata mea. Daca stiti ceva despre ele sau daca puteti sa imi sugerati alta solutie , astept , eu unu mi-am tocit capu cu toate , am incercat cu alte chei, diverse metode de parghii si alte celea dar fara nici un deznodamant decat acela ca poate datorita faptului ca e marti 13 mi se intampla asta Iti voi dezvalui secretul maestrului,procedeul steaua de jad,care aplicat corect inca nu a dat gres in astfel de cazuri.Iti trebuie un fel de Imbus special in stea(in germ.-Vielzahn),a nu se confunda cu Torx care are mai putini dinti.Marimea acestuia -exact ct sa nu intre in inbus.Acest Bit se bate cu ciocanul pana intra in inbus ,taindu-si singur dintii.Apoi pui pe el cheia tubulara (10)si desfaci cu clichetul normal.Succes Iti trebuie bineteles putin simt artistic ptr a nu deteriora nimic.Succes(si nu mai spune la nimeni procedeul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Februarie 13, 2007 Share Postat Februarie 13, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ofens Postat Februarie 13, 2007 Share Postat Februarie 13, 2007 (editat) sal, am avut inainte un xt 125 si acum mi-am luat un bandit 400. sunt f multumit de el bafta talharilor! si inca ceva...merge sa pun un far de gsr 600 in loc de asta stock? si la ce folosesc suruburile alea pe imbus de la toba..le-am desfacut cu gandu sa-i scot sitele...dar am vaz ca nu prea merge. lamuriti-ma si pe mine va rog Editat Februarie 13, 2007 de ofens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 13, 2007 Share Postat Februarie 13, 2007 sal, am avut inainte un xt 125 si acum mi-am luat un bandit 400. sunt f multumit de el bafta talharilor! si inca ceva...merge sa pun un far de gsr 600 in loc de asta stock? si la ce folosesc suruburile alea pe imbus de la toba..le-am desfacut cu gandu sa-i scot sitele...dar am vaz ca nu prea merge. lamuriti-ma si pe mine va rog Super marfa asta micu'. Sa-l stapanesti sanatos. Despre far. Du te la reprezentanta Suzi si masoara exact ce si cum la un GSR, vezi cum sunt prinderile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 Iti voi dezvalui secretul maestrului,procedeul steaua de jad,care aplicat corect inca nu a dat gres in astfel de cazuri.Iti trebuie un fel de Imbus special in stea(in germ.-Vielzahn),a nu se confunda cu Torx care are mai putini dinti.Marimea acestuia -exact ct sa nu intre in inbus.Acest Bit se bate cu ciocanul pana intra in inbus ,taindu-si singur dintii.Apoi pui pe el cheia tubulara (10)si desfaci cu clichetul normal.Succes Iti trebuie bineteles putin simt artistic ptr a nu deteriora nimic.Succes(si nu mai spune la nimeni procedeul) Mersi mersi Am reusit cu stea din aia dupa o juma de ora de dumnezei si cristosi si injurat cine o inventat cheile dinamometrice si de ce nu am eu din alea, bla bla bla. Mersi inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 Mersi mersi Am reusit cu stea din aia dupa o juma de ora de dumnezei si cristosi si injurat cine o inventat cheile dinamometrice si de ce nu am eu din alea, bla bla bla. Mersi inca o data In afara de chiuloase ,linii etc(forte mari iti trebuie un dinamometru-n mana si e mai bun decat orice . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 salutare la toti. am si eu o intrebare. cam la ce bani merge un bandit de 600. vreau sa iau ceva in leasing sh. va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 salutare la toti. am si eu o intrebare. cam la ce bani merge un bandit de 600. vreau sa iau ceva in leasing sh. va multumesc Pai doresc sa te avertizez ca la 19 ani nu prea ai sanse la leasing, chiar si mic. Poate vrei sa zici ca-ti cumpara ai tai ceva in leasing, si in cazul asta zi-le sa intre pe forum ca sa le explicam ca banditul de 600 e o motocicleta de oameni mari. P.S. Scriu la caterinca pentru ca ai ID-ul "mertan", conduci BMW 320i, si ai avut o motocicleta cumista (?) care s-a dus pe lumea cealalta... interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Februarie 18, 2007 Share Postat Februarie 18, 2007 da. eu vroiam doar pretul. am 19 ani, am a1, am 1.82 si vreo 80-85 kg.... si cred ca banditul e alegerea buna nu? si daca vroiam hayabusa ce imi ziceai? in fine. cam cati bani merge unu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 18, 2007 Share Postat Februarie 18, 2007 da. eu vroiam doar pretul. am 19 ani, am a1, am 1.82 si vreo 80-85 kg.... si cred ca banditul e alegerea buna nu? si daca vroiam hayabusa ce imi ziceai? in fine. cam cati bani merge unu? In jur de 3000 +/- 500 pt ala din prima generatie. PS: cu A1 nu ai ce cauta pe Bandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Februarie 18, 2007 Share Postat Februarie 18, 2007 stiu man ca nu am ce cauta.... dar voi urma cursurile pentru categoria A.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moroiu Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 mergi pe www.moto.it si gasesti acolo preturi la care adaugi 5-700 euro si asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 super tare situl..... oare in germania tot asa sunt preturile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 De obicei in germania is mai scumpe un pic pt ca germanii nu s tigani. Macaronarii, in general is mai forjatori! Eu nu mi as lua nimic din italia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 (editat) De obicei in germania is mai scumpe un pic pt ca germanii nu s tigani. Macaronarii, in general is mai forjatori! Eu nu mi as lua nimic din italia. Nu se poate generaliza dar cam asa e, in italia le mai trag de urechi, mai ales sportivele. Poate si de ce e clima mult mai blanda la ei Editat Februarie 19, 2007 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 poate ca nici amenzile nu sunt lafel de mari ca cele de la nemtzi... oricum am vazut motoare super pe acel stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 De obicei in germania is mai scumpe un pic pt ca germanii nu s tigani. Macaronarii, in general is mai forjatori! Eu nu mi as lua nimic din italia. Sa nu generalizam ,o pizza,sau niste macaroane mi-as lua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 Nu ti fa de lucru cu chinezii! Am luat un stop cu sticla clara si leduri de la Louis cu 50 de euri, facut unde altundeva de cat...? in China evident si... surpriza! Nu e la fel de mare ca cel original facut de Denso la mama lor Japonia. Adica chinezarii nu s in stare nici cu licenta sa faca ceva calumea ca tare greu o fi sa torni un plastic. Bineinteles ca si plasticul arata jenant fata de cel original dar una peste alta arata bine pus sus chiar daca are luft ca la capota la Dacia 1300 toamna. O sa pun un cheder ceva si oricum nu se vede cand e pusa carena si seaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 talharilor. Am niste probleme cu Banditul de 400 care mi l-am adus din Italia. Nu reusesc sa-l pornesc, deoarece nu are scanteie. Am verificat bujiile, aprinderea, senzorul din capacul de la ambreiaj, bobinele, dar nimic. Ati mai patit asa ceva? Ce as mai putea sa incerc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 108 NM la... 3700 de ture pentru 1250. Si cica 98 CP la 7500. Sunt convins insa ca la primele teste din presa va scoate bine peste 100 de cai si 110 NM. 1200le avea declarati 91 NM si unele au scos catre 110 si oricum toate peste 100 NM. Ca e de toata jena e ca are 251 de kile la plin balena (S are 254). Si rezerevoru a scazut din nou la 19 L. ABS-ul e de serie la 12,5. V max: pt N 225; pt S:230 km/h. Sunt date luate de pe site-ul Motorrad dar nu sunt din testele lor ci oficiale Suzuki. Astept cu nerabdare testele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 Eu sunt curios la cat o sa le salte pretu la astea noi daca tot le pun atatea dotari. Sigur o sa se vada in pret macar racirea pe lichid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 Am gasit date despre puterea 6,5ului. Date oficiale Suzuki: 85 de caluti la 10,5K. Tot e bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.