KMIHAI Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Nu eu, Florin si nu BIG ci BI-Xenon. http://cgi.ebay.de/BIXENON-KIT-MOTORRAD-Xe...93%3A1|294%3A50 bafta bixenon mi-am pus si eu...bixenonul inseamna ca are 2 faze si lunga si scurta nu ca e cu doua becuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 bixenon = xenon pe ambele faze cu un singur balast pt H4 (bec cu doua faze - schimbarea facandu-se cu ajutorul unui electromagnet cu oglinda)...foarte OK pt viata becului @KMIHAI -ziceai mai sus sa ne ferim de chinezarii......ce brand recomanzi ( CALITATE ) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 http://cgi.ebay.de/H4-BI-XENON-Motorrad-HI...93%3A1|294%3A50 Uitati-va la poze, mai ales la cea in apa. Asta sper sa raspunda la mai multe intrebari puse si nepuse despre Xenon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 http://cgi.ebay.de/H4-BI-XENON-Motorrad-HI...93%3A1|294%3A50 Uitati-va la poze, mai ales la cea in apa. Asta sper sa raspunda la mai multe intrebari puse si nepuse despre Xenon. mai toate instalatiile astea sunt rezistente la apa si vibratii.....dar tre sa recunosc ca poza este IMPRESIONANTA (daca nu o fi trucata) BTW....e tot o chinezarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Stiu, insa ca tine, astept si eu sa aud de o marca non china buna de Xenon. Sa nu spuna BMW ca mor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Am montat crashbar-uri la Elf. Par ok, doar ca ating un pic cu piciorul daca franez pe spate cu mijlocul talpii in loc de varf. Asta e, ma obisnuiesc. Nu se pune problema de ingreunare la strecurat, nu sunt mai late decat carenele. Daca e cineva interesat, imi spuneau ca fac lichidare de stoc la kit de lant Vortex la 550 lei. Mai aveau si RK dar nu am retinut pretul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Am montat crashbar-uri la Elf. Par ok, doar ca ating un pic cu piciorul daca franez pe spate cu mijlocul talpii in loc de varf. Asta e, ma obisnuiesc. Nu inteleg cum atingi cu piciorul..si eu am aceleasi crashuri de la elf si nici nu le simt...nu m-au incomodat niciodata in niciun fel... daca porti mai mult de 46 la picior....retrag toate cele spuse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 bixenon = xenon pe ambele faze cu un singur balast pt H4 (bec cu doua faze - schimbarea facandu-se cu ajutorul unui electromagnet cu oglinda)...foarte OK pt viata becului @KMIHAI -ziceai mai sus sa ne ferim de chinezarii......ce brand recomanzi ( CALITATE ) ? eu am luat de la luigi are nick-ul L.U.V. aici pe forum e super de treaba si da garantie un an ,bixenon e 240ron ,simpu e 170 parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Daca e cineva interesat, imi spuneau ca fac lichidare de stoc la kit de lant Vortex la 550 lei. Mai aveau si RK dar nu am retinut pretul. Si eu care am dat 500 RON pe un DID X-Ring ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Nu inteleg cum atingi cu piciorul..si eu am aceleasi crashuri de la elf si nici nu le simt...nu m-au incomodat niciodata in niciun fel... daca porti mai mult de 46 la picior....retrag toate cele spuse Ating cu protectia de genunchi in zona tibiei, nu cu pantoful. Cred ca stau eu prea in fata pe sa, voi lasati loc intre ... private parts ... si rezervor ? Am citit ca ar fi bine sa lasi loc putin, dar era vorba despre motociclete supersport pe circuit, nu stiu daca se aplica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Ating cu protectia de genunchi in zona tibiei, nu cu pantoful. Cred ca stau eu prea in fata pe sa, voi lasati loc intre ... private parts ... si rezervor ? Am citit ca ar fi bine sa lasi loc putin, dar era vorba despre motociclete supersport pe circuit, nu stiu daca se aplica. Noi vrem sa lasam, prietenele la fel, da' ce sa-i faci, Kultul nu vrea. Saua fiind inclinata si lunecoasa la prima frinare te-ai intors si oricum uiti sa te dai inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 ca tot veni vorba de sei, o husa de sa de POP nu s-ar potrivi la Kult? (cea dintr-o bucata) Pare la fel, marimile si forma par la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 (editat) ca tot veni vorba de sei, o husa de sa de POP nu s-ar potrivi la Kult? (cea dintr-o bucata) Pare la fel, marimile si forma par la fel... Chiar o sa verific miine, trec pe la service-ul unde e raposatul Bandit (Pop) al lui Ciprian. Editat Iulie 17, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1921 Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 salve la toti banditii,dupa 2 ani de mers pe scuter de 125 mi-a venit randul si mie sa intru in grupul posesorilor de bandit.un amic bun din italia imi cauta motor si mi=a gasit unul la 1300 euroi dar cu 48.000km la bord.ce parere aveti ,ma mai tine si pe mine sau e deja o epava /??aJUTATI cu ceva sfaturi un biet incepator....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 salve la toti banditii,dupa 2 ani de mers pe scuter de 125 mi-a venit randul si mie sa intru in grupul posesorilor de bandit.un amic bun din italia imi cauta motor si mi=a gasit unul la 1300 euroi dar cu 48.000km la bord.ce parere aveti ,ma mai tine si pe mine sau e deja o epava /??aJUTATI cu ceva sfaturi un biet incepator....... italia....48.000km.......mai bine dai mai mult dar iei ceva mai ok...parerea mea...italienii nu-s renumiti pt grija pe care o poarta vehiculelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 cineva cauta un amortizor spate si ma intreba daca cel de hayabusa se potriveste http://rides.webshots.com/album/143666302lnBYEz se pare ca da...asa ca daca vrea cineva sa-l schimbe am unul care imi sta pe birou de vreo luna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1921 Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 mersi,si eu cam tot asa cred dar nu mai am rabdare....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 (editat) eu am luat de la luigi are nick-ul L.U.V. aici pe forum e super de treaba si da garantie un an ,bixenon e 240ron ,simpu e 170 parca La Luigi am fost si eu pe motivul ca Alex-bandit nu putea inca sa ma ajute din pricina accidentului si eu nemaiavand rabdare , numai ca domnul Costel s-a lasat pagubash si nu a gasit o solutie OK de a monta pe motorul meu. Chiar dansul mi-a spus ca nu imi poate garanta lucrarea in cazul in care il monteaza sub rezervor. Vreau totusi sa ma duc si la Alex cand o fi vremea... PS : pentru cine are B12, am 2 manete (originale almost new ) de pe XJR`ul meu pe care vreau sa le dau si ma gandesc ca poate s-or potrivi....le dau spre proba in cazul in care are cineva nevoie Editat Iulie 17, 2009 de metaxa09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 mersi,si eu cam tot asa cred dar nu mai am rabdare....... eu mi-am cautat motor in germania 4 luni...vroiam un monster pt sunetul demential si cuplul lui si am ajuns sa-mi iau bandit si sunt foarte multumit. ideea e urmatoarea: nu te grabii sa-ti cumperi motor daca ai de gand sa-l pastrezi ceva vreme(mai bine mai tarziu dar bun) si incearca sa nu te cramponezi asupra unui model anume atat timp cat gasesti ceva fiabil/in stare buna/convenabil ca si pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gigiberlogea Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 salve la toti banditii,dupa 2 ani de mers pe scuter de 125 mi-a venit randul si mie sa intru in grupul posesorilor de bandit.un amic bun din italia imi cauta motor si mi=a gasit unul la 1300 euroi dar cu 48.000km la bord.ce parere aveti ,ma mai tine si pe mine sau e deja o epava /??aJUTATI cu ceva sfaturi un biet incepator....... italia....48.000km.......mai bine dai mai mult dar iei ceva mai ok...parerea mea...italienii nu-s renumiti pt grija pe care o poarta vehiculelor Salut. Daca banditul are toate reviziile facute la zi poti sa-l iei fara probleme doar e recunoscut pentru fiabilitate. Il contrazic pe Mihai , italienii au mare grija de motoarele lor, isi fac reviziile la timp in service-uri si schimba tot ce e de schimbat, rar am vazut italieni care sa-si schimbe macar uleiul singuri - multi isi pun semnalizari sau oglinzi noi in service Sportive e nerecomandat sa-ti iei din Italia nu ca nu ar avea grija de ele(intretinere) doar ca le duc la extrem mai mereu - ei merg pe 2 roti de la 5 ani si toti cand ajung la 21 de ani isi iau sportive si le conduc ca pe circuit majoritatea. Eu tot monster am vrut sa-mi iau dar cand a vazut saua prietena mea, mi-a zis ca mai mult de 50 km odata nu merge cu mine si asa am devenit fericit posesor de bandit. Bafta la alegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Mihai: foarte mare schimbarea, de la un V la o linie . As putea spune ca am avut aceeasi problema, numai ca eu am oscilat intre VX 800, SV 650 si Bandit. Initial ma orientasem spre CB-ul de 500 - 2 linie, insa repede am trecut la ceva mai "rotund" si cu ceva mai putine vibratii si, bine-nteles, ceva mai puternic. Oricum, sustin sfatul tau, eu am cautat motor cam un an, de la sfarsitul primului sezon cu CB-ul. Am inteles rapid ca un motor subdimensionat nu face altceva decat sa scurteze viata cu el si imediat vei vrea altul. Bafta la alegere. PS: 48 mii de km nu sunt multi, daca sunt reali si italianul s-a ingrijit sa schimbe consumabilele la timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 italia....48.000km.......mai bine dai mai mult dar iei ceva mai ok...parerea mea...italienii nu-s renumiti pt grija pe care o poarta vehiculelor Mihai, eu iti recomand sa nu te mai iei dupa toate miturile de pe net. 1. 48 de mii de km e NIMIC pentru un motor, daca tu iti imaginezi ca motoarele intretinute bine se strica la 48 de mii mai ai destule de aflat. 2. eu am luat motor din Germania cu kilometrajul dat inapoi, ambii fost proprietari erau nemti. 3. kilometrajul e irelevant, poate sa scrie 20000 pe bord si sa aiba 80, poate sa scrie 30 si sa aiba 30 dar sa nu-i fi fost schimbat uleiul decit o data, poate sa aiba 80000 si sa-i fi fost schimbat uleiul la 3000 de km Daca motorul ala are chiar 48 de mii de km si e in stare buna eu zic ca pretul e beton. Ce zici, ar fi mai bine sa dea 2500 euro pe unul care are in bord 20000 de mii si are discurile de frina la 4 mm (adica limita), cum le are al meu? Gindeste-te de 2 ori inainte de a da sfaturi atit de categorice, mai ales cuiva care e incepator in domeniu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 (editat) Mihai, eu iti recomand sa nu te mai iei dupa toate miturile de pe net. 1. 48 de mii de km e NIMIC pentru un motor, daca tu iti imaginezi ca motoarele intretinute bine se strica la 48 de mii mai ai destule de aflat. 2. eu am luat motor din Germania cu kilometrajul dat inapoi, ambii fost proprietari erau nemti. 3. kilometrajul e irelevant, poate sa scrie 20000 pe bord si sa aiba 80, poate sa scrie 30 si sa aiba 30 dar sa nu-i fi fost schimbat uleiul decit o data, poate sa aiba 80000 si sa-i fi fost schimbat uleiul la 3000 de km Daca motorul ala are chiar 48 de mii de km si e in stare buna eu zic ca pretul e beton. Ce zici, ar fi mai bine sa dea 2500 euro pe unul care are in bord 20000 de mii si are discurile de frina la 4 mm (adica limita), cum le are al meu? Gindeste-te de 2 ori inainte de a da sfaturi atit de categorice, mai ales cuiva care e incepator in domeniu. ma nimeni nu a spus ca in germnaia nu sunt tzepari.bineinteles un motor ingrijit cu carte de service care sa iti ofere un istoric al lucrarilor efectuate si un test ride isi zice in final cuvantul dar italienii(care sunt latini ca si noi)nu poti spune ca sunt la fel de grijulii cu motorizarile lor ca si nemtalaii si daca cineva incearca sa ma convinga de acest lucru eu ma las pagubas... oricum parerea mea e sa nu iei hotarati pripite si grabite....studiaza piata si vezi si tu mia multe oferte cat timp am fost eu in italia nu am vazut un scooter,motor sau masina care sa nu prezinte urme de "batalie"(zgarieturi,plastice crapate...) cat despre bandit vazuse un studiu ca in regim normal de functionare cu revizii facute la timp pise gen piston incep sa cedeze pe la 70-80k km deci sunt printre cele mai fiabile daca nu iti bati joc de ele... Editat Iulie 17, 2009 de KMIHAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 ps:eu am dat 2500 pe al meu acum vreo 2 ani jumate si avea 23.000km cu carte de service unica proprietara istoric full manualul motorului a doua cheie avea tot ca din fabrica plus ca era plin de optionale... si nu,nu are km dati inapoi avand in vedere ca in cartea de service era totul completat la zi cu alte cuvinte rabdarea merita cand cauti ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 ma nimeni nu a spus ca in germnaia nu sunt tzepari.bineinteles un motor ingrijit cu carte de service care sa iti ofere un istoric al lucrarilor efectuate si un test ride isi zice in final cuvantul dar italienii(care sunt latini ca si noi)nu poti spune ca sunt la fel de grijulii cu motorizarile lor ca si nemtalaii si daca cineva incearca sa ma convinga de acest lucru eu ma las pagubas...oricum parerea mea e sa nu iei hotarati pripite si grabite....studiaza piata si vezi si tu mia multe oferte cat timp am fost eu in italia nu am vazut un scooter,motor sau masina care sa nu prezinte urme de "batalie"(zgarieturi,plastice crapate...) cat despre bandit vazuse un studiu ca in regim normal de functionare cu revizii facute la timp pise gen piston incep sa cedeze pe la 70-80k km deci sunt printre cele mai fiabile daca nu iti bati joc de ele... Eu nu cred in povestea asta cu neamtu' grijuliu, chiar ii vad pe nemti mai forjatori decit italienii (btw, eu nu-i vad pe romani ca latini ci ca pe un fel de tigano-turco-ruso-chestii, da' asta-i alta poveste; si eu is roman get-beget, asa ca nu sariti). Fii atent. Locatia: Germania "- Are carte de service? - Nu, dar daca vreti, se poate face." Ce zici de asta? Da-i in pana mea de nemti, fac ceva pe miturile legate de Germania si de nemti, o fi fost ei odata ceva, da' acuma-i plin de tot felul de ciori si pe-acolo si nu poti sa mai bagi mina-n foc pt. nimeni si nimic. Oricum SH-ul e loterie, pina nu vezi cu ochii tai motoru' si nu stii la ce sa te uiti poti sa-l cumperi si cu ochii inchisi, in poze toate arata bine. Macke si Vishco au amindoi motoare din Italia, Kult, respectiv Pop, si-ti zic eu care le-am vazut indeaproape pe amindoua ca-s in stare excelenta (bine, al lui Ciprian era). Si ce mai zici de faptul ca motorul meu a fost albastru si revopsit negru, iar in locurile unde cadrul se freaca de diverse (de ex. tevile care tin scaritele pasagerului), vopseaua incepe sa se duca de ma intreaba toti habarnistii de ce e albastu pe acolo? Mihai, WAKE UP! Really Va promiteam poza cu zaua plesnita: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.