KMIHAI Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Pai nu m-am referit la felul cum l-ai pus tu, am inteles ca al tau nu e sub rezervor.Tot pe-aici s-a scris ca se incalzeste destul de tare. Si eu ma gindesc sa-mi pun dar sincer e cam turn-off faza cu montatul (de-o vreme-ncoace ma f. o lene mare). Pe de alta parte diversi manelisti care tisnesc din spatele tirului de pe contrasens ma fac sa ma gindesc sa trec peste lene... Acuma, ca sa discutam concret, cam cit de tare se incalzeste? Poti sa-l atingi cu mina in timpul functionarii? A, si inca o treaba: acuma ceva vreme mi-a zis ca becurile Motovision de la Philips nu fac cine stie ce diferenta. Well, am pus motorul noaptea linga un SLR cu becuri din alea. And boy, what a difference... Problema e ca la mine ar trebui 2, adica cca. 1 milion distractia, jumate din pretul unui xenon. A, si apropos de 2 becuri, un balast din ala sau cum naiba ii zice, le "tine" pe amindoua? 1 balast tine un bec.problema nu e balastul pt ca e f subtire.problema sunt cablaraiele care ocupa spatiu.bec am avut un philips ultravision ,parca, si ala e cam 100 ron bucata!!!.is niste cacaturi tot ca o lumanare arata noaptea pe langa un HID(care a fost 240ron).de pus mana daca se incalzeste sau nu ,nu am cum...ar cam trebui sa demontez bucatile acelea laterale ca sa ajung la el si oricum risc sa ma ard de motor....am avut neinspiratia sa ma uit in bec ziua si vreo ora am vazut numai pete de lumina,iar becut h4 bixenon are oricum un invelis sa nu bata direct pe drum ci prin reflexie din oglinda farului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Asadar trebuie 2 balasturi? Zicea cineva ca ar exista ceva numit "big xenon" (am retinut bine, Macke?). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Pai nu m-am referit la felul cum l-ai pus tu, am inteles ca al tau nu e sub rezervor.Tot pe-aici s-a scris ca se incalzeste destul de tare. Si eu ma gindesc sa-mi pun dar sincer e cam turn-off faza cu montatul (de-o vreme-ncoace ma f. o lene mare). Pe de alta parte diversi manelisti care tisnesc din spatele tirului de pe contrasens ma fac sa ma gindesc sa trec peste lene... Acuma, ca sa discutam concret, cam cit de tare se incalzeste? Poti sa-l atingi cu mina in timpul functionarii? A, si inca o treaba: acuma ceva vreme mi-a zis ca becurile Motovision de la Philips nu fac cine stie ce diferenta. Well, am pus motorul noaptea linga un SLR cu becuri din alea. And boy, what a difference... Problema e ca la mine ar trebui 2, adica cca. 1 milion distractia, jumate din pretul unui xenon. A, si apropos de 2 becuri, un balast din ala sau cum naiba ii zice, le "tine" pe amindoua? Philips Motovision am avut si eu pe bandit si subscriu la ce spune Mihai... ( C A C A T U R I ). Mult mai OK ar fi Osram NightBreaker, dar iarasi e o problema...pe langa faptul ca, sa fim seriosi, nu se apropie de HID, mai au si o durata mai scurta de viata decat un bec normil la far nu am schimbat absolut nimicbalastul l-am prins cu soricei de plastic rezistenti la variatii de temperaturi(sa nu-ti iei chinezarii ca o sa0-ti crape) si l-am prins de o teava din cadru care e pe mijloc in locul acela. o sa te cam zgarii tot pe mana pt ca e un spatiu destul de ingust.loc e destul pt toate cablaraiele.eu nu mai am acele triunghiuri de plastic plin si se ventileaza si mai bine la mine chiar ma interesa sa ma feresc pe cat posibil de chinezarii....ce inseamna o instalatie buna..brand ?!?...care ? PS: si ca sa fie cacao-ul maro de tot si sa puta, am constatat cu stupoare ca nici soclul becului nu imi intra in oala de la far PS2 :ma gandeam la un moment dat la constructia unei cutii metalice de dimensiuni reduse la maxim (sa intre strict si inghesuit cabluri + balast + blocul de schimbat faze si ce mai e pe acolo...mufe) pe care ulterior sa o amplasez cumva in spatele farului prinsa in zona de jos a acestuia....evident ocolind pe cat posibil cocalareala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Asadar trebuie 2 balasturi? Zicea cineva ca ar exista ceva numit "big xenon" (am retinut bine, Macke?). Nu eu, Florin si nu BIG ci BI-Xenon. http://cgi.ebay.de/BIXENON-KIT-MOTORRAD-Xe...93%3A1|294%3A50 bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Nu eu, Florin si nu BIG ci BI-Xenon. http://cgi.ebay.de/BIXENON-KIT-MOTORRAD-Xe...93%3A1|294%3A50 bafta bixenon mi-am pus si eu...bixenonul inseamna ca are 2 faze si lunga si scurta nu ca e cu doua becuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 bixenon = xenon pe ambele faze cu un singur balast pt H4 (bec cu doua faze - schimbarea facandu-se cu ajutorul unui electromagnet cu oglinda)...foarte OK pt viata becului @KMIHAI -ziceai mai sus sa ne ferim de chinezarii......ce brand recomanzi ( CALITATE ) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 http://cgi.ebay.de/H4-BI-XENON-Motorrad-HI...93%3A1|294%3A50 Uitati-va la poze, mai ales la cea in apa. Asta sper sa raspunda la mai multe intrebari puse si nepuse despre Xenon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 http://cgi.ebay.de/H4-BI-XENON-Motorrad-HI...93%3A1|294%3A50 Uitati-va la poze, mai ales la cea in apa. Asta sper sa raspunda la mai multe intrebari puse si nepuse despre Xenon. mai toate instalatiile astea sunt rezistente la apa si vibratii.....dar tre sa recunosc ca poza este IMPRESIONANTA (daca nu o fi trucata) BTW....e tot o chinezarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Stiu, insa ca tine, astept si eu sa aud de o marca non china buna de Xenon. Sa nu spuna BMW ca mor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Am montat crashbar-uri la Elf. Par ok, doar ca ating un pic cu piciorul daca franez pe spate cu mijlocul talpii in loc de varf. Asta e, ma obisnuiesc. Nu se pune problema de ingreunare la strecurat, nu sunt mai late decat carenele. Daca e cineva interesat, imi spuneau ca fac lichidare de stoc la kit de lant Vortex la 550 lei. Mai aveau si RK dar nu am retinut pretul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Am montat crashbar-uri la Elf. Par ok, doar ca ating un pic cu piciorul daca franez pe spate cu mijlocul talpii in loc de varf. Asta e, ma obisnuiesc. Nu inteleg cum atingi cu piciorul..si eu am aceleasi crashuri de la elf si nici nu le simt...nu m-au incomodat niciodata in niciun fel... daca porti mai mult de 46 la picior....retrag toate cele spuse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 bixenon = xenon pe ambele faze cu un singur balast pt H4 (bec cu doua faze - schimbarea facandu-se cu ajutorul unui electromagnet cu oglinda)...foarte OK pt viata becului @KMIHAI -ziceai mai sus sa ne ferim de chinezarii......ce brand recomanzi ( CALITATE ) ? eu am luat de la luigi are nick-ul L.U.V. aici pe forum e super de treaba si da garantie un an ,bixenon e 240ron ,simpu e 170 parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Daca e cineva interesat, imi spuneau ca fac lichidare de stoc la kit de lant Vortex la 550 lei. Mai aveau si RK dar nu am retinut pretul. Si eu care am dat 500 RON pe un DID X-Ring ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Nu inteleg cum atingi cu piciorul..si eu am aceleasi crashuri de la elf si nici nu le simt...nu m-au incomodat niciodata in niciun fel... daca porti mai mult de 46 la picior....retrag toate cele spuse Ating cu protectia de genunchi in zona tibiei, nu cu pantoful. Cred ca stau eu prea in fata pe sa, voi lasati loc intre ... private parts ... si rezervor ? Am citit ca ar fi bine sa lasi loc putin, dar era vorba despre motociclete supersport pe circuit, nu stiu daca se aplica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Ating cu protectia de genunchi in zona tibiei, nu cu pantoful. Cred ca stau eu prea in fata pe sa, voi lasati loc intre ... private parts ... si rezervor ? Am citit ca ar fi bine sa lasi loc putin, dar era vorba despre motociclete supersport pe circuit, nu stiu daca se aplica. Noi vrem sa lasam, prietenele la fel, da' ce sa-i faci, Kultul nu vrea. Saua fiind inclinata si lunecoasa la prima frinare te-ai intors si oricum uiti sa te dai inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 ca tot veni vorba de sei, o husa de sa de POP nu s-ar potrivi la Kult? (cea dintr-o bucata) Pare la fel, marimile si forma par la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 (editat) ca tot veni vorba de sei, o husa de sa de POP nu s-ar potrivi la Kult? (cea dintr-o bucata) Pare la fel, marimile si forma par la fel... Chiar o sa verific miine, trec pe la service-ul unde e raposatul Bandit (Pop) al lui Ciprian. Editat Iulie 17, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1921 Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 salve la toti banditii,dupa 2 ani de mers pe scuter de 125 mi-a venit randul si mie sa intru in grupul posesorilor de bandit.un amic bun din italia imi cauta motor si mi=a gasit unul la 1300 euroi dar cu 48.000km la bord.ce parere aveti ,ma mai tine si pe mine sau e deja o epava /??aJUTATI cu ceva sfaturi un biet incepator....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 salve la toti banditii,dupa 2 ani de mers pe scuter de 125 mi-a venit randul si mie sa intru in grupul posesorilor de bandit.un amic bun din italia imi cauta motor si mi=a gasit unul la 1300 euroi dar cu 48.000km la bord.ce parere aveti ,ma mai tine si pe mine sau e deja o epava /??aJUTATI cu ceva sfaturi un biet incepator....... italia....48.000km.......mai bine dai mai mult dar iei ceva mai ok...parerea mea...italienii nu-s renumiti pt grija pe care o poarta vehiculelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 cineva cauta un amortizor spate si ma intreba daca cel de hayabusa se potriveste http://rides.webshots.com/album/143666302lnBYEz se pare ca da...asa ca daca vrea cineva sa-l schimbe am unul care imi sta pe birou de vreo luna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1921 Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 mersi,si eu cam tot asa cred dar nu mai am rabdare....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 (editat) eu am luat de la luigi are nick-ul L.U.V. aici pe forum e super de treaba si da garantie un an ,bixenon e 240ron ,simpu e 170 parca La Luigi am fost si eu pe motivul ca Alex-bandit nu putea inca sa ma ajute din pricina accidentului si eu nemaiavand rabdare , numai ca domnul Costel s-a lasat pagubash si nu a gasit o solutie OK de a monta pe motorul meu. Chiar dansul mi-a spus ca nu imi poate garanta lucrarea in cazul in care il monteaza sub rezervor. Vreau totusi sa ma duc si la Alex cand o fi vremea... PS : pentru cine are B12, am 2 manete (originale almost new ) de pe XJR`ul meu pe care vreau sa le dau si ma gandesc ca poate s-or potrivi....le dau spre proba in cazul in care are cineva nevoie Editat Iulie 17, 2009 de metaxa09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 mersi,si eu cam tot asa cred dar nu mai am rabdare....... eu mi-am cautat motor in germania 4 luni...vroiam un monster pt sunetul demential si cuplul lui si am ajuns sa-mi iau bandit si sunt foarte multumit. ideea e urmatoarea: nu te grabii sa-ti cumperi motor daca ai de gand sa-l pastrezi ceva vreme(mai bine mai tarziu dar bun) si incearca sa nu te cramponezi asupra unui model anume atat timp cat gasesti ceva fiabil/in stare buna/convenabil ca si pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gigiberlogea Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 salve la toti banditii,dupa 2 ani de mers pe scuter de 125 mi-a venit randul si mie sa intru in grupul posesorilor de bandit.un amic bun din italia imi cauta motor si mi=a gasit unul la 1300 euroi dar cu 48.000km la bord.ce parere aveti ,ma mai tine si pe mine sau e deja o epava /??aJUTATI cu ceva sfaturi un biet incepator....... italia....48.000km.......mai bine dai mai mult dar iei ceva mai ok...parerea mea...italienii nu-s renumiti pt grija pe care o poarta vehiculelor Salut. Daca banditul are toate reviziile facute la zi poti sa-l iei fara probleme doar e recunoscut pentru fiabilitate. Il contrazic pe Mihai , italienii au mare grija de motoarele lor, isi fac reviziile la timp in service-uri si schimba tot ce e de schimbat, rar am vazut italieni care sa-si schimbe macar uleiul singuri - multi isi pun semnalizari sau oglinzi noi in service Sportive e nerecomandat sa-ti iei din Italia nu ca nu ar avea grija de ele(intretinere) doar ca le duc la extrem mai mereu - ei merg pe 2 roti de la 5 ani si toti cand ajung la 21 de ani isi iau sportive si le conduc ca pe circuit majoritatea. Eu tot monster am vrut sa-mi iau dar cand a vazut saua prietena mea, mi-a zis ca mai mult de 50 km odata nu merge cu mine si asa am devenit fericit posesor de bandit. Bafta la alegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Mihai: foarte mare schimbarea, de la un V la o linie . As putea spune ca am avut aceeasi problema, numai ca eu am oscilat intre VX 800, SV 650 si Bandit. Initial ma orientasem spre CB-ul de 500 - 2 linie, insa repede am trecut la ceva mai "rotund" si cu ceva mai putine vibratii si, bine-nteles, ceva mai puternic. Oricum, sustin sfatul tau, eu am cautat motor cam un an, de la sfarsitul primului sezon cu CB-ul. Am inteles rapid ca un motor subdimensionat nu face altceva decat sa scurteze viata cu el si imediat vei vrea altul. Bafta la alegere. PS: 48 mii de km nu sunt multi, daca sunt reali si italianul s-a ingrijit sa schimbe consumabilele la timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.