Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Incepator eu , dar vinde b12-le cu cat am luat eu b6-le din 96 ... si imi suradeeeeeee.

 

tare masca de pe ebay , dar .. parerea mea, nu se potriveste cu liniile banditului decat daca modifici o gramada la el , ridicat, cheluit si eventual monocromatizat etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am zis ca nu mai scriu pe aici, dar am aruncat o privire si n-am putut sa remarc ceva. ia uitati-va atent la banditii de pe net modificati hardcore si vedeti ce-au in comun... ia, ia... ambreiaj hidraulic? discuri de frina pe fata mai mari? v-ati prins: majoritatea sint banditi de 1200. eu zic ca-i inutil, ca sa nu zic dureros sa bagi bani seriosi intr-un B6. in afara de modificari ieftine (un semnal schimbat, niste oglinzi) nu prea are sens. ca te mai dai cu el un an-doi si inevitabil n-o sa-ti mai ajunga. ii pui bascula de SS, furca USD si-il vinzi pe un pret de k.kt, ca nu oricui ii plac streetfighterele. think about it... mai bine pastrezi banii aia pe-un B12 si-l modifici pe ala, daca o sa mai simti nevoia.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am zis ca nu mai scriu pe aici, dar am aruncat o privire si n-am putut sa remarc ceva. ia uitati-va atent la banditii de pe net modificati hardcore si vedeti ce-au in comun... ia, ia... ambreiaj hidraulic? discuri de frina pe fata mai mari? v-ati prins: majoritatea sint banditi de 1200. eu zic ca-i inutil, ca sa nu zic dureros sa bagi bani seriosi intr-un B6. in afara de modificari ieftine (un semnal schimbat, niste oglinzi) nu prea are sens. ca te mai dai cu el un an-doi si inevitabil n-o sa-ti mai ajunga. ii pui bascula de SS, furca USD si-il vinzi pe un pret de k.kt, ca nu oricui ii plac streetfighterele. think about it... mai bine pastrezi banii aia pe-un B12 si-l modifici pe ala, daca o sa mai simti nevoia.

 

Am vazut si eu ca peste 90% din banditii modificati in stilul StreetFighter sunt de 1200, si chiar iti inteleg punctul de vedere si iti dau dreptate... nu se renteaza sa-l modific... probabil peste un an sau doi voi vrea sa-l vand si toti banii bagati se vor duce pe "Orban". Eu vreau sa-l modific cum imi place mie. in momentul asta, nu vreau sa-l vand si acum pot zice ca nici peste cinci ani nu-l voi vinde, insa nu stii niciodata ce iti rezerva viitorul. Daca il vand p'asta, mai mult de 3000E nu iau pe el... daca o sa vreau sa-l vand pe un B12, vreau ca acesta sa fie mai nou de 2005. Iar asta ar insemna un plus de min 2000E, bani de care nu dispun. Modificarile pe care vreau eu sa i le aduc banditului meu nu depasesc suma de 600 E (un calcul aproximativ). De codita ma pot ocupa singur in garaj...am toata iarna la dispozitie sa tai, sa scurtez si sa sudez. Urmatorii bani aruncati vor fi pe un ghidon, un far si probabil bascula cu tot ansamblu de franare, de lant si cu janta si cauciuc. Ultima investitie va fi de maxim 300 E (eBay).

 

O zi buna!

 

PS: Vezi ca nu poti sta departe de noi? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare, probabil prea lenes sa caut pe net ..

Daca iti ridici codita la bandit .. sau o lasi mai jos , care sunt avantajele si dezavantajele ?

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare, probabil prea lenes sa caut pe net ..

Daca iti ridici codita la bandit .. sau o lasi mai jos , care sunt avantajele si dezavantajele ?

 

Eu mi-am inaltat-o cu kit de 40 mm. Ca avantaje sa zic ca intra mai usor si mai frumos pe viraje, arata foarte bine cu curu'n sus :D pentru mine ca sunt un pic mai inalt ma face sa ma simt mai bine, nu mai stau chiar asa cu genunchii flexati la semafor. Ca dezavantaje, pana acum n-am gasit decat ca, cricul central nu mai functioneaza ca un cric central... adica roata spate iti atinge pamantul ceea ce inseamna ca tre sa bagi o scandura sub cric cand vrei sa ungi lantul sau sa umbli la roata, si sa zic ca suspensia e un pic mai dura decat iainte. Dar, overall, eu sunt foarte multumit de rezultat. N-o sa simti o diferenta foarte mare la capitolul manevrabilitate... e o diferenta, dar nu atat de radicala pe cat am fost de avertizat inainte de modificare

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebari: inaltarea cu 40 mm a spatelui, nu pune la lucru mai mult suspensia?? Nu omoara mai repede amortizorul? :D Saua nu devine mai incomoda, datorita inclinarii??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... tu ai un 650 N , nu stiu cum e cu saua , dar la a mea , b6 96, pilionul vine peste mine la cea mai mica frana, in curand o sa trec pe la urolog sa-mi recompuna testicolele de pe sa. Cred ca daca o ridic , o sa fie si mai naspa. Eu vroiam sa stiu cum e si cu coborarea (care mi se pare mult mai buna pentru centru de greutate --> viraje, dar problematica la gropi/hopuri )

Mesaj completat

Manuale c*c*l*u : http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebari: inaltarea cu 40 mm a spatelui, nu pune la lucru mai mult suspensia?? Nu omoara mai repede amortizorul? :D Saua nu devine mai incomoda, datorita inclinarii??

 

Man... amortizoru de Kult, mai ales 6, e mort din nastere, ce mai conteaza o limitare de cursa? :blink:

Mesaj completat

... tu ai un 650 N , nu stiu cum e cu saua , dar la a mea , b6 96, pilionul vine peste mine la cea mai mica frana, in curand o sa trec pe la urolog sa-mi recompuna testicolele de pe sa. Cred ca daca o ridic , o sa fie si mai naspa. Eu vroiam sa stiu cum e si cu coborarea (care mi se pare mult mai buna pentru centru de greutate --> viraje, dar problematica la gropi/hopuri )

Mesaj completat

Manuale c*c*l*u : http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp

 

Coborarea de coor e precum Honda: pentru femei si poponari. :D

Creste ampatamentu si inrautateste manevrabilitatea, arata penal ca un ciopar si motoreta si motoretistu cu genunchii mai indoiti gen buda. Ce castigi la centrul de greutate (defapt castigi fix nimic ca ti-l muta in spate si o sa aia voblaj si uili involuntar mai usor descarcand furca) pierzi de shepte ori la faza ca mobra va iubi mult drumul... drept.

Mesaj completat

Singurele chestii care vor avea cu coborarea de poponeata ca fratii vorfi sina de guma de pe bascula si lantul care te vor tine putin mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... tu ai un 650 N , nu stiu cum e cu saua , dar la a mea , b6 96, pilionul vine peste mine la cea mai mica frana, in curand o sa trec pe la urolog sa-mi recompuna testicolele de pe sa. Cred ca daca o ridic , o sa fie si mai naspa. Eu vroiam sa stiu cum e si cu coborarea (care mi se pare mult mai buna pentru centru de greutate --> viraje, dar problematica la gropi/hopuri )

Mesaj completat

Manuale c*c*l*u : http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp

 

Am observat si eu ca la Kult, in franare ai tendinta sa te urci pe rezervor din cauza formei acestuia, la Neo, rezervoru e redesenat in asa fel incat e mai comod, mai drept in partea dinspre sa... cu toate ca daca ai niste pantaloni care aluneca pe vinilinul/pielea sei e ceva mai dureros ca n-ai unde sa aluneci... te duci si te opresti brusc cu globuletele in rezervor.

 

Daca te ajuta cu ceva, ne putem intalni sa vezi despre ce e vorba si cum arata cu kitu montat pe un Neo.

 

Cred ca daca o ridic , o sa fie si mai naspa

 

Probabil o sa fie mai naspa... cine-stie..poate iti refaci saua si o rupi in doua bucati :D

 

Bafta!

Editat de cosminst2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vroiam sa o inalt, vroiam sa stiu care sunt avantajele si dezavantajele.. nu prea merg eu catre un look cu codita ridicata si cred ca la b6 nu merita sa bagi bani multi in modificari de look.

 

Probabil ca la inceput de iarna o sa trec pe la Darian sa o rupa in 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ãi, de ãbia ãstept.

 

p.s. mi-am refacut carburatoarele ca imi lua .....bagati tobele ... 9,3 % cu pasager: 5,7% (drum lung ). 6% pe serpentine. incarcat cu 160 kile (eu + bagaje+ pasager ). Sa traiasca baietul de la kaore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ãi, de ãbia ãstept.

 

p.s. mi-am refacut carburatoarele ca imi lua .....bagati tobele ... 9,3 % cu pasager: 5,7% (drum lung ). 6% pe serpentine. incarcat cu 160 kile (eu + bagaje+ pasager ). Sa traiasca baietul de la kaore.

ce exact le-a facut? cit consuma acum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, nu am fost elocvent:9,3% la drum lung inainte de reglaj. 5,7% la drum lung dupa reglaj ( acelasi stil de mers + putina forja (3 km), aceeasi incarcatura, pe acelasi drum, aceeasi distanta (benzinarie baneasa - benzinarie campina). 6% pe serpentine, forjat (i.e. 8000-9000 rpm) tot cu pasager.

Le-a scos, le-a curatat si reglat ca la carte ( 1,875 sau 1,75 rotatii la surubelu de amestec in functie de destinatia motorului, fata de 6,5 rotatii cate erau cand le-a scos de pe motor +schimbat ulei +bujii normale) . atat.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, amestecul prea bogat adica benzina + benzina , fara aer. Eu incepator pe bandit de 600 , de unde sa stiu eu cum trage un bandit de 600 ??? Am mers pe el asa fara vana pe care o are acum ( acum am ridicat-o si pe o roata, cu pasager, fara sa vreau dar fara panica dupa :D ), timp de 1 luna juma si vro 2 mii de km. Chestie care zic eu ca a fost benefica, pentru ca nu mi-am rupt capul .. inca

Ideea e ca : dupa ce le-a reglat, mi-a sablat (vreau sa spun curatare cu nisip, dar nu sunt sigur ca asa ii spune) bujiile. dupa 100 km am trecut pe la el sa-mi regleze in functie de cerintele bujiilor/carburatoarelor, el stie ce. Erau putin albe si a mai dat drumul putin la benzina, cica trebuie sa fie de culoarea cafelei cu lapte... zicea el, ca altfel se incalzeste prea mult motorul ( daca e prea mult aer). In fine, acu merge bine si rupe... o bucurie nestemata.

 

Tot am o problema enervanta pentru ca mi se balbaie la relanti l-am misculat eu putin sa stea la 1200 rpm.. cat timp nu moare nu-mi fac probleme.

 

Scriu atat de lapidar ca sunt la munca... si mai am si treaba. sorry.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, amestecul prea bogat adica benzina + benzina , fara aer. Eu incepator pe bandit de 600 , de unde sa stiu eu cum trage un bandit de 600 ??? Am mers pe el asa fara vana pe care o are acum ( acum am ridicat-o si pe o roata, cu pasager, fara sa vreau dar fara panica dupa :D ), timp de 1 luna juma si vro 2 mii de km. Chestie care zic eu ca a fost benefica, pentru ca nu mi-am rupt capul .. inca

Ideea e ca : dupa ce le-a reglat, mi-a sablat (vreau sa spun curatare cu nisip, dar nu sunt sigur ca asa ii spune) bujiile. dupa 100 km am trecut pe la el sa-mi regleze in functie de cerintele bujiilor/carburatoarelor, el stie ce. Erau putin albe si a mai dat drumul putin la benzina, cica trebuie sa fie de culoarea cafelei cu lapte... zicea el, ca altfel se incalzeste prea mult motorul ( daca e prea mult aer). In fine, acu merge bine si rupe... o bucurie nestemata.

 

Tot am o problema enervanta pentru ca mi se balbaie la relanti l-am misculat eu putin sa stea la 1200 rpm.. cat timp nu moare nu-mi fac probleme.

 

Scriu atat de lapidar ca sunt la munca... si mai am si treaba. sorry.

pish'te pe ea de munca, ca n-a adus nimanui nik bun

 

asea. da' consumul ala de 9 si ceva cam in ce regim era? mers in afara in 12000 de ture tot timpu' sau mers omenesc (100-110 cu niscaiva depasiri pe ici pe colo 9000+)? si de incalzit cum ti-ai dat seama, ai termometru sau pur si simplu simteai caldura la c.oaie? parca nici a mea nu mai trage cum ar trebui, accelereaza parca prea liniar (sau m-oi fi obisnuit eu cu ea?). oricum cum se termina sezonu' o bag la reparatii capitale ca oricum dau jos motoru' si-o revopsesc. da' cu 600 nu mai pot clar, vreau motor cu cuplu din ture joase ca pur si simplu nu mai suport motor la care sa trebuiasca sa ajungi spre 10000 ca sa simti oleaca ca parca trage.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pot sa-ti recomand o cura de slabire? :D

poti sa-mi recomanzi ca n-ar fi rau sa dau burta da' sa fie cura cu bere ca la aia nu renunt

Mesaj completat

si acuma serios: se plingea cineva ca un 1250 are doar 160 la 5000 de ture intr-a 5-a, apai un B6 la 5000 intr-a sasea are sub 100.

vreau un motor care sa se simta relaxat: sa pot sa merg cu el si la 3000 de ture intr-a 5-a daca am chef sa ma uit la veveritele din copaci la drum lung dar sa stiu ca am rezerva de putere cacalau, adica daca am 2 tiruri in fata si vreau sa scap de ele in 2 timpi si trei miscari (sau 4 timpi in cazul nostru) sa trebuiasca doar sa trag de gaz in orice viteza, nu sa dau 2 viteze in jos si sa-l duc la 10000 asa cum tre' sa fac cu putoarea de B6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calin, nu mai bine te uiti in continuare la veveritele alea in loc sa depasesti tirurile ?

nu. pentru ca aud cacatul ala de motor turindu-se ca o pixda isterica sub mine chiar si la 100 la ora si nu suport asta.

in plus de asta, pe principiul ca variatia e buna-n viata, prea mult uitat la veverite strica si mai tre' sa mai si depasesti tiruri ca sa nu te plictisesti.

un lucru e clar: banditul de 600 e doar un motor de 600. poate optimizat pentru mai mult cuplu in ture mici decit alte motoare, dar atit. are doar 54 Nm la ~10000. nu e vorba neaparat ca-s putini, e vorba ca-s undeva sus de tot. nu-mi place asta. punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mers normal.. 6000-8000 cu depasiri in 10000 din cand in cand.

cu incalzitul a zis-o el .. ca daca e prea mult aer se incalzeste motorul prea mult. si uita-te cateva posturi mai incolo ca gasesti un b12 eftin si bun, postat tot de mine.

Mesaj completat

Da mai repede cu intalnirea ca in octombrie rosu o duc la hibernare la Breaza si vreau sa puna mana pe ea si un erudit al forumului sa-mi spuna ca merge sau nu, mai scoate un zgomot ciudat pe care sa nu ma pune-ti sa-l descriu ca nu am onomatopeele necesare in mine :D

 

errr si binenteles sa vad si o fata de bandit. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un lucru e clar: banditul de 600 e doar un motor de 600. poate optimizat pentru mai mult cuplu in ture mici decit alte motoare, dar atit. are doar 54 Nm la ~10000. nu e vorba neaparat ca-s putini, e vorba ca-s undeva sus de tot. nu-mi place asta. punct.

 

Pai si tu te asteptati ca un motor de 600 sa fie ca unul de 1000 sau cum!? Banditul de 600 face fata multor motoare de aceeasi cilindree, chiar se comporta bine cu plusurile si minusurile inerenta fiecarui motor.

Acum, B12-le este un motor bun, insa odata cu el trebuie sa iei in considerare si minusurile: 5 trepte (ultimele modele au 6 parca), consum, vibratii, etc. Si sa nu-mi spuna Emppu ca nu il intereseaza ca are 5 trepte, ca aici nu vorbim de fiecare cum se simte cu sau fara treapta 6, ci vorbim obiectiv. La fel si la vibratii, ca stiu ca Emppu le agreeaza.

 

Iar despre consum, imi aduc aminte de colegul care a facut europa si care se plangea mai mult sau mai putin de faptul ca trebuia sa alimenteze mult prea des. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...